/spanien/barcelona/forum/17528.aspx/spanien/barcelona/forum/17528.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2009-07-22 22:57
sevillakarl
Såg faktiskt inte så månag sevilla-matcher förra säsongen så det är mycket möjligt att han blivit bättre. Förut hörde han ju absolut till en av dom värsta filmarna i ligan. Men alla växer väl upp efter ett tag.
Barcelona HugoBoss
Ämne: det står att etoo e ....
Lita ALDRIG på Aftonbladet.
Barcelona Rambla-K9
Saurez

Är det därför du har ett Z på slutet själv? Tack för ditt helt intetsägande inlägg.
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-07-22 22:56
Ämne: Samu är en legend i ....Idd, så sjukt synd att han lämnar :(. Jag hoppas att han gör bra ifrån sig i Inter nu och visar alla att han är Nr1, kanske Laporta och co ångrar sig lite om han smäller in över 30 mål nästa säsong.
Barcelona Barca love
2009-07-22 22:55
det står att etoo e klar för inter å zlatan för barca in i aftonbladet så står det här . dom kom överens ikv hoppas det stämmer YESSSS!
Barcelona Rambla-K9
2009-07-22 22:54
petersays

Haha, vilken krönika. Det är den där Eriksson igen som inte skrivit på länge. Sist blev han så utskrattad av alla och har hållit sig borta ett tag från skrivandet. Vilken smörja.
Barcelona MQUC
Jag har så mycket tankar i huvet och känslor i kroppen så jag vet knappt vad jag ska skriva, älskar Zlatan hur mycket som helst och är glad att han kommer till min kärlek blaugrana, men jag är så tacksam för allt samy har gjort för oss, vi riktiga culés vet. Lejonet förtjänade inte ett sånt här avsked från klubben (ledningen) jag är hur glad som helst över att Zlatan kommer till oss, men sen är jag minst lika ledsen över att vi ska skiljas från en människa med så stort hjärta för klubben, Samuel Etoó för alltid i våra hjärtan!
Barcelona Saurez
Hej alla Barcafans!

Från och med imorn så heter ni FZ Barzelona eller Zlatan's Barza. Ni kommer få 300 nyregistrerade Zlatanister som kommer att säga att dem har varit Barcasupportrar i 10 år. Dem kan komma att spotta på Pouyol och säga att Zlatan förtjänar en startplats mer om ni skulle göra en undersökning t.ex.

Om Messi passar till Zlatan som passar tillbaks till Messi och Messi dribblar av 10 spelare så är det ändå Zlatan som avgjorde och låg bakom segern på alla löpsedlar nästa år.

Så ser erat nya liv ut.

Grattis med eran nya köp och hoppas han kan göra nytta och jag hoppas Eto'o ska lyckas hos oss!
Barcelona el Flaco
Den senaste Madridkrönikan har "Akta er för el Madridismo" - potential.
Sevilla sevillakarl
2009-07-22 22:52
petersays//

hahaha nej...;) Angående Navas så anser jag att han har blivit bättre på den punkten, filmningar och sånt...han slänger sig inte lika ofta. Förövrigt så är Espanyols högerback Sergio Sanchez klar för oss!
Barcelona HugoBoss
2009-07-22 22:51
Ämne: HugoBoss//

haha k....
Nej, är inte hungrig.

Vill du ta en diskussion så får du gärna PM:a mig. Här ska det snackas Barcelona.
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
petersays

Haha ja, ett tips om man är på lite dåligt humör, läs Madrid krönikor för man garvar fan alltid ihjäl sig :D
Barcelona Rambla-K9
Samu är en legend i vår klubb oavsett sättet han lämnar på. Kom ihåg, det var aldrig han som bad om att få lämna från första början. Jag kommer alltid vara oerhört tacksam för den tid Eto'o represneterat Barcelona. Han har gett mig så många underbara minnen under åren. Han har alltid varit ett proffs på planen och alltid gjort sitt bästa. Se bild, detta får vi aldrig se mer i Barcelona. Det gör ont.

Lycka till i Inter Samuel "el léon" Eto'o!
Barcelona petersays
2009-07-22 22:50
"Vilken Kille! Jag anser att han nästan håller samma standard som Navas!"

Du menar att han ligger ned och skriker väldigt ofta? ;)

Jag får lägga namnet på minnet!
Sevilla sevillakarl
2009-07-22 22:49
HugoBoss//

haha käka en banan
Barcelona petersays
2009-07-22 22:49
Alltså kom igen nu...senaste Madridkrönikan? Nu får det väl vara nog :P

"Så kunde en ny era påbörjas. De vitas korståg drog på nytt fram genom Spanien, genom Europa och genom världen. Idel segrar var vad som rapporterades hem via trogna löpare, och i samband med det var stormakten Real Madrid med besked tillbaka i finrummet – dock fortfarande hatade av alla, men älskade av sig själva."

Hoppas man får chans att kasta de där raderna i ansiktet på dom om ett år.

"De vitas korståg drog på nytt fram genom Spanien, genom Europa och genom världen. Idel segrar var vad som rapporterades hem via trogna löpare."

Jag dör..
Sevilla sevillakarl
2009-07-22 22:48
petersays//
Han har sagt att han vill och kommer kämpa för en plats i laget, men visst jag förstår din tanke...nästa säsong kommer ni få se Sevillas nya stjärna! Perotti! Vilken Kille! Jag anser att han nästan håller samma standard som Navas!
Barcelona HugoBoss
2009-07-22 22:47
Ämne: Rambla-K9//
Om det ....
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gå och lägg dig, nallen väntar i sängen.
Barcelona petersays
2009-07-22 22:46
Capel skulle väl göra susen ett par säsonger i ett mittenlag i Italien, eller kanske Tyskland. Att man inte skriver kontrakt och lånar ut honom om man inte tänker spela med honom?
Sevilla sevillakarl
2009-07-22 22:46
petersays//
Så länga han inte gnäller gillar jag han, och får han bara kontunitet (se säsong 07-08) i laget så han bra som attan!
Sevilla sevillakarl
2009-07-22 22:45
petersays//
Han har inget kontrakt, men han har äntligen erkänt att han vill stanna, då han vet att han inte platsar i någon annan toppklubb, och så länge ingen klubb vill ha han lirar han för oss ;) Jag tror att han stannar, men han kommer lämna så fort det går, och sen förstör han sin karriär i nån stor-klubb...
Barcelona petersays
2009-07-22 22:44
Jag skulle bara bli glad över att se Fabiano lämna La Liga för Italien. Han är en av de spelare jag tycker absolut mest illa om i hela Spanien. I Italien skulle han kunna gnälla och hålla på så mycket han vill, för det är ju vad fotbollen där går ut på.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-07-22 22:44
hoppas zlatan aldrig kommer till Barca, vill heldre se att folket ser att vi ska satsa på Villa, med pengarna 45 mille, som dom slänger ut kan man får Villa.

plus att man skulle ha Eto'o kvar, visst massor med tjaffs med honom just nu.. men tycker man ska ha honom kvar, dels för att han är GRYM! och dels för att han djävlas så mycket.. straffa han på något sett :p dubbel moral, skit samma.. tycker inte att man ska hålla på som han gör, men kärleken försvinner aldrig! 3
Sevilla sevillakarl
2009-07-22 22:43
Rambla-K9//
Om det nu vore så att Fabiano lämnade så skulle jag bli väldigt glad om vi låna honom en säsong. Killen har en jättetalang! Men jag är väldigt, VÄLDIGT tveksam till att Fabiano lämnar...Milan är snåla och kommer troligtvis inte betala dem 20 milj. € som Del Nido kräver, dessutom så trivs Fabiano mycket bra i Sevilla i så, jag tror att han stannar...Men Kierrison blir väldigt kul att se om han kommer!

HugoBoss//
Snackar inte i förkortningar, och vilket manligt nick du har...
Barcelona petersays
2009-07-22 22:43
sevillakarl
Du har självklart rätt i att Kanouté förmodligen spelar ut sitt kontrakt med Sevilla. Men hur går det egentligen med Capel? Kommer han lämna i sommar? Går han inte gratis?
Barcelona Rambla-K9
2009-07-22 22:40
El Gitáno

Vettigare? Absolut hade det varit det. Dock är det inte möjligt. Valencia säljer inte Villa, inte för de pengarna i alla fall och ingen köper Eto'o för 20-25m i dagsläget. Alltså faller de planerna.
Barcelona HugoBoss
2009-07-22 22:39
"Förövrigt så vore en värvning av Kierrison väldigt kul, trots att jag inte gillar Barca, så vet jag att killen är en jätte talang och kan bli hur stor som helst!"

Taget från dig, sen vet du inte vem K9 är?
Barcelona Smogen
2009-07-22 22:39
El Gitáno

helt rätt, hade varit mycket vettigare, problemet är att Villa inte är till salu, ens för 50€ miljoner och enda laget som lagt ett bud på Eto'o är Man C och där vill han inte spela...
Barcelona Rambla-K9
2009-07-22 22:38
sevillakarl

Försvinner Fabiano till Milan, även om det ser segt ut i dagsläget, så kan jag se Keirrison hamna i Sevilla på lån en säsong. Alla kriterier stämmer bra in på Sevilla. Spansk klubb, spelar i CL.
Sevilla sevillakarl
2009-07-22 22:38
Vem är K9 ?;)
Annons: