/spanien/barcelona/forum/17525.aspx/spanien/barcelona/forum/17525.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-07-22 17:37
Rambla/

Mitt kritik gentemot ledningen grundar sig inte på vad som skrivs i tidningarna, utan snarare över hur pinsamt långsamt man har varit med att renovera kontrakten och köpa in ny spelare.
Barcelona Rambla
2009-07-22 17:36
Storebror

Vilka galna summor talar du om? Vem har betalat stora summor för spelare så här långt denna sommar?
Real Madrid Storebror
2009-07-22 17:36
Xaviii

31 liga titlar.
Barcelona HugoBoss
2009-07-22 17:35
Ämne: HugoBoss

Vi förlo....
Det kvittar? Hleb kommer vara 29 år när han kommer tillbaks, och då har han fortfarande inte anpassat sig till Barcas spel, vad ska man med honom till?

Sen att han grinar framför pressen gör ju inte saken bättre.
Barcelona Xaviii
2009-07-22 17:34
Ämne: Det är bara real som....
2-6.
Barcelona Rambla
2009-07-22 17:34
Mycket tankar här om hur förvirrat ledningen agerar och detta baseras på vad alla tidningar skriver. Tidningar som skriver helt nya uppgifter lika ofta som vi alla byter kalsonger (dagligen hoppas jag). Vi kanske ska ta och lugna ner oss lite och vänta på officiella uttalanden istället för tro på alla galna spekulationer från media som lever på det här?

Behålla Eto'o och låta honom lämna utan någon ersättning alls? Jaha, då står vi där nästa sommar igen och behöver inskaffa ny anfallare. Tror ni Zlatan bli billigare då? Troligtvis inte, bara en säsong äldre.
Barcelona san_miguel
2009-07-22 17:33
Är de nån här som ärligt talat tror på att de skulle kunna "lösa" sig med eto så han stannar?
Skulle de misslyckas nu med Zlatan affären så har Pep skämt ut sig för hela Fotbollsvärlden genom att säga att han inte vill ha Eto kvar och sen låta han spela.
De tycker jag skulle va en katastrof.
Real Madrid Storebror
2009-07-22 17:32
Det är bara real som köper för fantasi summor..

mm.

Bara att inse det är inte laget som köper som sätter prislapen. Sen att man har pengar till det och att spelare vill gå till ett eller ett annat lag är en annan sak.

Så alla uttalanden om att real madrid förstör marknaden hit o dit kan stoppas upp i anus tycker jag.
Barcelona nylén
2009-07-22 17:31
Varför ska allt ta sån tid?!?! man börjar ju tröttna.. Och eto vad i hela friden sysslar han med. Hade alla varit lite snabba hade zlatan varit i London nu. men eto är ju envis och kräver nån himla avgångssumma. Han kummer ju inte direkt sakna de där pengarna (han har väl så han klarar sig ändå) hinner knappt göra av med alla pengarna.
Barcelona Trippeln
2009-07-22 17:31
HugoBoss

Vi förlorar hleb ett år inte eto'o.
Barcelona HugoBoss
2009-07-22 17:29
775 miljoner euro för Zlatan + att vi förlorar Hleb och Eto´o. Jag hoppas jag drömmer, det kan inte vara sant.
Barcelona Trippeln
2009-07-22 17:29
Kan någon förklara för google translate är värdelös.
Barcelona Port Olímpic.
2009-07-22 17:25
Jag hoppas även jag på att Eto'o blir kvar, trots att Pep tycks vilja annat. För vill man gå med på en sådan här dum affär så kan man istället lika gärna lära sig att Eto'o duger i en säsong till, trots att han går på free transfer efter det.

För visst kan man säga att han går som free transfer redan nu eftersom man inte tycks värdera honom i pengar när man slänger med honom i en bytesaffär hursomhelst.

Jag tycker ledningen agerat mycket förvirrat. Man kan inte vara öppen med att vilja bli av med en spelare hursomhelst innan man har en plan för hur man ska sälja och ersätta.
Barcelona el Flaco
2009-07-22 17:24
Port Olímpic./

Jag tycker hela Barças Silly Season har varit ett enda långt katastrof hittills. Visst, Laporta, styrelsen och Txiki har ett tufft jobb framför sig, men jag tycker samtidigt att man har rätten att ställa vissa krav när man jobbar för en storklubb som Barcelona. Det här håller inte. Personligen kommer jag sakna Laporta när han försvinner för jag anser att han har gjort ett bra jobb för klubben, men jag kommer inte sakna den här typen av inkompetenta tranfers-förhandlingar.
Barcelona Xaviii
2009-07-22 17:24
Är det bara jag som hoppas att klubben fixar problemen man har med Eto'o och förlänger hans kontrakt och med dem pengarna köper 2klass spelare som Fabregas och Mascherano.
Barcelona Port Olímpic.
2009-07-22 17:16
el Flaco.
Hela den här historien är bland det värsta (om inte värsta) jag upplevt under Silly Season någonsin. Vad är det som egentligen händer bakom stängda dörrar kan man ju fråga sig?
Barcelona FC-Barcelona
2009-07-22 17:14
har svårt att tro att barca pungar upp 75 miljoner för Zaltan, men ifall det händer då måste man ifrågesätta ledningen för 75 miljoner kunde man får Felipe och Villa, eller vad sägs om RIBERY?
Barcelona el Flaco
Ämne: på MARCA står de nu ....
Hela denna dealen hade Epic Fail-potential från dag 1. Man vet inte längre vad man ska tro på eller hur sagan kommer sluta.
Barcelona Abbe - el triplete!
Ämne: seriöst. vad håller ....
Du är pinsam. Klart han inte skriver på ett kontrakt som han inte är nöjd med. Visst strular han, men han vill väl, precis som alla andra, få igenom sina krav.
Barcelona Hetfield
2009-07-22 17:13
Seriöst, nu börjar man tröttna på alla rykten, vid det har laget så skiter jag i om vi värvar Allbäck, så länge något blir officielt...
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-07-22 17:13
Hoppas Eto'o stannar o sprutar in massor av mål :D vill inte se Zlatan i barza! eller att Villa köpes..
Barcelona Barca Barca
2009-07-22 17:08
75 miljoner euro? för Zlatan? okej killen är grym o ja förstår att Pep vill ha han men det finns en gräns och den gick redan vid att man La 40 miljoner+ eto o hleb...
swecule
seriöst. vad håller Etoo på med? han är ju pinsam. vad är det han inte fattar? barca vill inte ha dig. kunde pep varit tydligare? nä, tror inte det...
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
Tror inte att Barca kommer att betala 75miljoner euro.
Laporta har själv sagt att man inte ska betala såna summor.
O man får komma ihåg att de är Marca som skriver de,dem är inte så trövärdiga.
Tror att de har läst de.
Forza Barca
Barcelona Messi,Xavi y Iniesta!
2009-07-22 16:59
Hejsan allihopa! Jag undrar bara hur det går med Zlatan affären. Några nyheter ?
Tacksam för svar:)
Canaletes
2009-07-22 16:55
på MARCA står de nu att Barca ska betala 75 milj EUROS!!!

Eftersom dem tröttnat på Eto'os krav
Barcelona BlueRed
2009-07-22 16:45
Gonzalez_Barca

Eto'os agent är ju på väg tillbaka till Italien. Jag har svårt och tro att Barca har lagt det där budet, i alla fall inte än. Och det kommer förmodligen inte hända heller.
Barcelona Trippeln
2009-07-22 16:21
Det här är inte bra,pep ville bredda truppen och vi förminskar den.
Barcelona el Flaco
2009-07-22 16:16
Okkapokka/

Jag tolkade det som om han kommer säljas tyvärr. Gillar inte heller det, men jag kommer hålla mig uppdaterad i hur den affären utvecklar sig och posta det här inne om jag får reda på något nytt. Förhoppningsvis blir han bara utlånad.
Barcelona Okkapokka
2009-07-22 16:12
el Flaco

Säljas? Aj, det gillar jag inte.
Annons: