/spanien/barcelona/forum/17522.aspx/spanien/barcelona/forum/17522.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona The Reporter
2009-07-23 11:36
Det kommer bli en bra match, dom har spelare som Tevez, Adebayor, Barry, Robinho, Elano, Richards, Company med fler.
Barcelona DM1982
2009-07-23 11:36
Kan bli rätt kul och bra med City som motståndare i den matchen. Boca Juniors hade varit kul att möta igen, både för att det är ett så bra lag men även för att de har så härliga fans. De körde verkligen på förra året och det var en skön stämning på läktaren. Hoppas de kommer tillbaka snart.
Barcelona Rambla-K9
2009-07-23 11:33
Ämne: Ärligt talat skulle ....
Klart att de betalar.
Barcelona Im back
2009-07-23 11:28
Ärligt talat skulle de inte förvåna mig om City betalar för att få spela den matchen. De är desperata för att få status och respekt av fotbollsvärlden och normalt är det bara klassiska storklubbar som får spela Joan Gamper matcher.
Barcelona Klint
2009-07-23 11:26
Det är nog det tråkigaste laget som hittills har fått agera motståndare.
Barcelona Rambla-K9
2009-07-23 11:19
City? Fan, skit också. Trist lag.
Barcelona Okkapokka
2009-07-23 11:18
Och när Klint nämnde officiella sidan så la jag märke till att det är helt klart att vi kommer möta City i Joan Gamper Trophy. Mer info i länktips.
Barcelona Klint
2009-07-23 11:12
Jag tror aldrig att jag har uppdaterat den officiella hemsidan så ofta som den senaste veckan. Nu får det snart vara dags att släppa någon form av uttalande om situationen.
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-07-23 11:09
Ämne: tack för svaret ! F*....Jag har letat lite mer på spanska tidningars sportsidor på webben och det verkar som om Jr. Honken har rätt, att Eto'o har accepterat men att namnteckningen saknas. Får hoppas att det bara är en formalitet. Han har ju varit lite slingrig den senaste tiden.

En annan sak som är skönt för mig som är uppvuxen i Malmö är att vårens rykten som placerade stadens son i Räliga Madrid visade sig vara utan substans. Just det, skånskan har ett bra ord i detta fall!

Jag hade naturligtvis inte kunnat stötta honom där som jag gjort i Ajax, Juventus och Inter.
Barcelona Rambla-K9
2009-07-23 11:04
Ämne: Rambla

Jag ser at....
Japp, nu vågar jag hoppas åtminstone. :)
Barcelona Jr. Honken
2009-07-23 11:00
Messi är fotbollsgudens son

Så vitt jag vet så är dem överens, men kontraktet är ännu inte påskrivet.
Barcelona Okkapokka
2009-07-23 10:58
Rambla

Jag ser att en bokstav och en siffra står med i namnet återigen :)
Barcelona Messi,Xavi y Iniesta!
2009-07-23 10:50
tack för svaret ! F*n va man vill se Zlatan i Barca tröjan ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-23 10:48
Mm och han kan också komma att möta Valencia, Villarreal o Bilbao, så man hoppas på att Benfica hamnar i samma grupp som någon av dom tre(om dom inte bytt turneringsformen nu i Euro League) så han vet ungefär hur dom spanska lagen spelar.
2009-07-23 10:47
Ämne: Något nytt om Zlatan....
El Mundo har rubriken "Eto'o säger ja". Artikeln som jag ögnade snabbt täcker väl inte riktigt det heöla men antagligen är det bara små detaljer kvar. Det hela faller inte på sådant.
Barcelona Rambla-K9
2009-07-23 10:45
Ämne: Rambla

Benfica sp....
Det låter bra det, då får han lite spel mot andra europeiska lag också och inte bara portugisisk fotboll. Inte för att det är något fel på den utan jag tänkte på att K9 skaffar sig mer erfarenhet mot tuffa lag.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-23 10:43
Rambla

Benfica spelar i Euro League
Barcelona Messi,Xavi y Iniesta!
2009-07-23 10:42
Något nytt om Zlatan transfern?
Tacksam för svar! :)
2009-07-23 10:38
För övrigt ska det bli extra spännade att kolla matcherna den kommande säsongen. Zlatan är en av de få spelare som kan tillföra Barca något som de inte hade innan. En lång, stark och teknisk targetplayer. Och dessutom som med många stora fotbollspelare gör det ont att möta honom.
Barcelona Rambla-K9
2009-07-23 10:32
Keirrison landar i Barcelona idag. Äntligen! Det ser ut som om det kan bli en utlåning till Benfica. Spelar de CL eller Euro League? Synd att han ska behöva spela i samma klubb som Saviola och träbenen Balboa och Javi Garcia bara, och synd om Saviola som ännu en gång lär bli bänkad. Jag hade helst sett en klubb i Spanien.
2009-07-23 10:31
En kort filmsnutt och lite om Eto'o från El Mundo för er som kan spanska.
Barcelona libertarian
2009-07-23 10:21
Håller med Tompa. Barcelonas spelsystem med snabbt passningsspel är nog det minsta problemet för Zlatan. Han kommer troligen att överglänsa de flesta i laget, med undantag för Messi och Iniesta, när det gäller kortpassningsspel.

Zlatan i Barcelona är en dröm jag haft sedan 2001 som äntligen går i uppfyllelse. Det blir ligaseger igen, och med Zlatan som skyttekung.
Barcelona Tompa
2009-07-23 10:15
Ser ut som att Zlatan- Eóoo såpan är är nära ett slut nu. Man kan tycka vad man vill om Etóos personlighet och hur klubben har behandlat honom i den här affären. Nu tycker jag är det dags att flytta fokus till hur det kommer att gå för Zlatan i Barca.

Under förutsättning att han trivs och anpassar sig till Barcas spelsystem tror jag det kommer gå mycket bra. Angående anpassningen till ett nytt spelsystyem så har Ajax ett snarlikt spelsystem och det gick bra för Zlatan där. Den biten tror jag därmed inte blir något stort problem. Och vad gäller Peps önskemål om att han vill ha en storväxt center med bra teknik kan inte jag komma på någon annan spelare som fyller de kriteriena lika bra som Zlatan.
Barcelona Tompa
2009-07-23 10:08
PS:
Angående Valencias något märkliga beteende, enligt samstämmiga uppgifter djup ekonomisk kris är det märkligt att man hitills inte sålt vare sig D Villa eller S. Silva. Valencias styre har präglats av kaos på senare år. Min gissning är att ledningen är rädda för att stöta sig med fansen.
Barcelona Der Afro
2009-07-23 09:34
Zlatan är klar enligt både Sport och El Mundo Deportivo. Se länktips!
Barcelona Caipirinha
2009-07-23 08:49
Keirrison kommer enligt sport att skriva på idag.
Zlatan klar idag med?

Får se vad som händer! =)
Barcelona expert...barca!!
2009-07-23 05:08
Köp Majstorovic.
Barcelona Trippeln
2009-07-23 03:15
Fan va nöjd jag kommer bli om vi får tag på mata för låt oss säga 20-25 miljoner euro.Och jag bryr mig inte att han är castilla produkt.
Barcelona Riiio!!
2009-07-23 02:27
Ämne: Riiio!!
"Problemet"....Jo det stämmer ju, men tror att Jeffren och Gai skall pendla lite som Pedro gjorde iår och att man då kanske har råd att ha Mata i laget och att inte Pedro,Gai eller Jeffren tar illa upp för det. Det blir en jävla lång säsong och tajt samtidigt så fler spelare är välkomna tycker jag!
Barcelona petersays
2009-07-23 02:23
Riiio!!
"Problemet" där är väl att vi har Jeffren och Gai som vill spela också.
Annons: