/spanien/barcelona/forum/17520.aspx/spanien/barcelona/forum/17520.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-22 18:02
Vadå om jag har fattat saker och ting rätt nu så ska barca lägga 75 M € plus låna ut Hleb för att de inte vill betala en avskedssumma till Etoo?

Då kan man tycka att de kan lika gärna ge Samu ca 10 M € men han vill väl själv ha 50 M € ?

Tror dock att detta bara är skitsnack.

Någon som vill uppdatera mig om jag hade fel?
Barcelona FCBiLove
2009-07-22 18:01
Ibrahim Afellay 23 år, sorry
Barcelona basaric
2009-07-22 18:01
Det kommer inte bli nått, Zlatan kommer stanna kvar i Inter någonting säger mig det.
Barcelona FCBiLove
2009-07-22 17:59
Afellay 22 år från PSV har kopplas i hop med barca, han verkar vara en helt okej spelare faktis, snabb och teknisk och kan även skjuta utifrån kolla länk tips om ni har lust
Barcelona Barcadinho.
2009-07-22 17:59
En del spel till media kvar att göra men affären blir klar snart.
Blir inte oroliga.
Tålamod.

Zlatan har stukit sin hand på träningsmatchen mot Chelsea i USA och han ska röntga handen på sjukhuset i Boston.
Barcelona Rambla
2009-07-22 17:58
Ämne: Rambla.
Då ber jag ....
Jo det är sant. Fast då blir man helt utan den tillgång man faktiskt lyckats få honom att bli i en affär med Inter för Zlatan. Fast det är en dyr affär och kanske inte den mest optimala ekonomiskt sett för Barca, så får man ju trots allt ner priset på Zlatan om Eto'o ingår.
Barcelona Port Olímpic.
2009-07-22 17:55
Rambla.
Då ber jag om ursäkt.

Det är långt ifrån samma dilemma då vi inte behöver tänka på hur vi ska bli av med honom. Då får man per automatik också fler alternativ på spelarmarknaden.
Barcelona Rambla
2009-07-22 17:53
Port Olímpic

Nej, jag tog ingen ställning till huruvida vi bör behålla Eto'o eller int. Jag försökte bara påpeka att vi står inför samma problem nästa sommar om han lämnar utan ersättning då. Klubben skjuter på problemet precis som man gjorde föregående sommar. Nu gick ju det över förväntan bra fast det är ingen garanti att det går lika smärtfritt med Eto'o kvar ännu en säsong.
Barcelona Xaviii
2009-07-22 17:52
Ämne: Xaviii

31 liga ti....Vi lever i nuet 2009. Vem bryr sig om dina antika titlar försök komma till kvarten i cl först.
Barcelona Rambla
2009-07-22 17:51
Storebror

Jag syftade på summan €75m som nu nämnts som jag antar var anledningen till att du gjorde ett gästspel här och skulle läxa upp oss.

De summorna som tidigare nämnts har också varit för höga men kanske inte lika galna. Klubben befinner sig i en jobbig sits, lite självförvållat också, och har kanske inte mycket till val. Inter har en vara e värderar högt, Barca är villiga att köpa. De har också en spelare som varit stört omöjig att sälja tidigare och vill göra sig av med honom. Två flugor i en smäll, fast nu verkar det återigen vara omöjligt att sälja/göra sig av med Eto'o. Sälja honom rakt av till någon kan vi nog glömma.
Barcelona Port Olímpic.
2009-07-22 17:50
Rambla.
Du antyder att vi inte bör låta Eto'o gå efter ännu en säsong då vi inte får någon ersättning. Tycker du att vi får någon större ersättning för tillfället om denna affär går igenom?

Sen så skriver du att Zlatan inte lär bli billigare nästa säsong. Det du glömmer är att det finns andra alternativ på spelarmarknaden nästa säsong om Eto'o går, då man inte behöver tänka på hur man ska bli av med honom.

Känslan man får är ju att detta är någon slag panikaffär efter misslyckandet med Villa.
Barcelona lameG^
2009-07-22 17:46
80+Poulsen?
Barcelona el Flaco
Ämne: Rambla

Summan är ....
Med största sannolikhet, ja.
Barcelona Rambla
el Flaco

Helt klart ett överpris. De har inte pengar att köpa Cáceres ändå och jag tror heller inte att han blir såld om inte Barca får igen ungefär vad de själva betalat. Först måste Juventus dessutom sälja av flera spelare för att få ihop pengar.
Real Madrid Storebror
2009-07-22 17:44
Rambla

Summan är ju inte klappad och klar, men galen blir den? eller?
Barcelona Rambla
2009-07-22 17:43
Ämne: Ämne: Storebr....Storebror

Jaha, nu låter det "vi får se" från att nyss ha varit klappat och klart?

Jag har inte anklagat någon för någonting utan ville bara att alla skulle ha klart för sig vem som betalat stora summor för spelare och där det också är officiellt.
Real Madrid Storebror
2009-07-22 17:41
Rambla

vi får se vad den galna summan för zlatan blir.

Tror du vi vill betala så mycket? Det är motsatta laget som begär för mycket. Att spelarna vill till oss och att vi har pengarna, är därför vi ska bli anklagade?
Barcelona el Flaco
2009-07-22 17:40
Ämne: Storebror

Vilka g....
Detta är varken Barcelona- eller Madrid-relaterad, men jag blev jävligt chockad när jag hörde att Juve köpte Felipe Melo för 25 miljoner euro. Överbetald pris för en medioker spelare i mina ögon.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-07-22 17:40
Ser att alla är nog trötta på alla dessa affärer men jag känner mig lung på alla sätt och viss under hela denna Silly Season.
Nån som vet vad det kan bero på? hehe :P

Kanske föööör lång semester? förmodligen. :)
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-07-22 17:39
Trippeln 2-6
Barcelona Rambla
2009-07-22 17:38
Ämne: Rambla/

Mitt krit....
Där är jag enig med dig. Det är jag iofs för det mesta. :P
Barcelona san_miguel
2009-07-22 17:38
Ämne: Mycket tankar här om....
Håller med Dig Rambla.
Men de är ganska kul att läsa om allt här.
Barcelona el Flaco
2009-07-22 17:37
Rambla/

Mitt kritik gentemot ledningen grundar sig inte på vad som skrivs i tidningarna, utan snarare över hur pinsamt långsamt man har varit med att renovera kontrakten och köpa in ny spelare.
Barcelona Rambla
2009-07-22 17:36
Storebror

Vilka galna summor talar du om? Vem har betalat stora summor för spelare så här långt denna sommar?
Real Madrid Storebror
2009-07-22 17:36
Xaviii

31 liga titlar.
Barcelona HugoBoss
2009-07-22 17:35
Ämne: HugoBoss

Vi förlo....
Det kvittar? Hleb kommer vara 29 år när han kommer tillbaks, och då har han fortfarande inte anpassat sig till Barcas spel, vad ska man med honom till?

Sen att han grinar framför pressen gör ju inte saken bättre.
Barcelona Xaviii
2009-07-22 17:34
Ämne: Det är bara real som....
2-6.
Barcelona Rambla
2009-07-22 17:34
Mycket tankar här om hur förvirrat ledningen agerar och detta baseras på vad alla tidningar skriver. Tidningar som skriver helt nya uppgifter lika ofta som vi alla byter kalsonger (dagligen hoppas jag). Vi kanske ska ta och lugna ner oss lite och vänta på officiella uttalanden istället för tro på alla galna spekulationer från media som lever på det här?

Behålla Eto'o och låta honom lämna utan någon ersättning alls? Jaha, då står vi där nästa sommar igen och behöver inskaffa ny anfallare. Tror ni Zlatan bli billigare då? Troligtvis inte, bara en säsong äldre.
Barcelona san_miguel
2009-07-22 17:33
Är de nån här som ärligt talat tror på att de skulle kunna "lösa" sig med eto så han stannar?
Skulle de misslyckas nu med Zlatan affären så har Pep skämt ut sig för hela Fotbollsvärlden genom att säga att han inte vill ha Eto kvar och sen låta han spela.
De tycker jag skulle va en katastrof.
Real Madrid Storebror
2009-07-22 17:32
Det är bara real som köper för fantasi summor..

mm.

Bara att inse det är inte laget som köper som sätter prislapen. Sen att man har pengar till det och att spelare vill gå till ett eller ett annat lag är en annan sak.

Så alla uttalanden om att real madrid förstör marknaden hit o dit kan stoppas upp i anus tycker jag.
Annons: