/spanien/barcelona/forum/17513.aspx/spanien/barcelona/forum/17513.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-23 15:59
Caipirinha

För vi är bättre än dem på alla plan. V kommer in dit när de vinner ligan
Barcelona Caipirinha
2009-07-23 15:58
En fråga: Varför får madridfansen skriva i vårt forum, när vi inte får skriva i deras?
Real Madrid Beckham_W
2009-07-23 15:56
Trippeln

Jag vet, alla spelare får inte ut resterande pengar på sina kontrakt. Är mycket konstigt, men det händer ju ibland.

Känns mer som en princip sak för eto'o
Barcelona Barca o Mort!
2009-07-23 15:53
Hetfield

Du kollade nog på fel video. Hna länkade 2 :)
Barcelona Okkapokka
2009-07-23 15:52
Barca o Mort

Det är till och med 1 månad vi pratar om, och inte 2. Men jag håller med dig på den punkten, tycker det är ett ganska svagt argument att värva världklass spelare för 20-30m€ bara för att täcka upp 4-5 matcher. Även om man skulle kunna rotera under säsongens gång men spelare som Iniesta,Xavi och Touré ska ha en garanterad plats i startelvan.
Barcelona Trippeln
2009-07-23 15:50
Beckham_W

Sen när får man sina löner?
Isåfall ska C9 få 400 miljoner kronor och Kaka detsamma.
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-23 15:50
Hetfield. Inte Zlatan-videon, utan Eto'o-viden pratar vi om :-)

Gud är störst.

Det kommer vara märkligt att inte se Eto'o springa runt på Camp Nou längre.
Real Madrid Beckham_W
2009-07-23 15:49
ska bli kul och se zlatan i spanien

"Eto'o will arrive in Milan on Monday to sign a five-year deal worth 10,5 million euro a year."

Det betyder ju att Eto'o inte fick sin "bonus" inräknad i hans lön , för det är samma lön som det kom fram till för ett tag sen.

Det är väl då därför hans agent flyger till barca för att få hans sista årslön

Barcelona Barca o Mort!
2009-07-23 15:47
Gud är störst

Visst brydde jag mig, länkade till och med vidare till kompisar :D Men jag skrev inget :)

Har f.ö inte skrivit så mycket här de senaste två månaderna. Visst är det kul att följa med rykten och sånt men det mesta är bs, så jag har hållit mig undan nu.
Men när säsongen drar igång igen ska jag skriva mera. Vare sig ni vill eller inte :D

Förstås verkligen inte varför vi skulle värva en till mittfältare av världsklass. Han lär ju inte Peta Xavi, Iniesta .. Möjligtvis Touré, men att sätta Touré på bänken vore ju skandal.

Och knappast så värvar man en världsspelare för att täcka för Touré i 2 månader.
Den enda anledningen jag kan komma på är att man flyttar upp Iniesta, men jag tycker att det är onödigt att värva en till världsspelare vi vann ju trippeln herregud.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-23 15:44
Heywood

"Please don´t cry, We both know i´m not what you need!"

Jag verkligen älskar hur låten passar in perfekt, i den där versen så känns det som Eto´o pratar till oss fansen. :S

Och länka gärna till den nya videon när den blir klar. ;-)
Barcelona Hetfield
2009-07-23 15:43
Heywood

Korkad fråga, men varför står det att "SRamosC441" har gjort den...du gillar väl inte Ramos , hoppas jag iaf ;)
2009-07-23 15:43
Tackar. Jag håller på med en ny video nu som ska handla om Eto'o och Guardiola med låte How to save a life - Fray :-)
Barcelona Hetfield
2009-07-23 15:42
Med risk föratt få en massa Eto'o älskar efter mig men :

Vilken jävla lirare Zlatan är, nästan två olika planeter när man ska jämföra dessa två herrar

Eto'o har väl speeden , men annars så utklassar Zlatan honom

Välkommen till Barcelona Z!
Barcelona Caipirinha
2009-07-23 15:41
Bra jobbat Heywood! Mer sånt!
2009-07-23 15:40
Heywood Jablome

Åh gjorde du det? Nice, mycket fin video. Gillar speciellt gesterna mot fansen i början av videon.
Barcelona Trippeln
2009-07-23 15:39
Hans ***** agent ska åka till barca för att går avgånsverderlag.

Girigare människa får man fan leta efter!
2009-07-23 15:37
Caipirinha, jag som gjorde den videon. Kul att du tycker om den :)
Barcelona Caipirinha
2009-07-23 15:36
Gud är störst!

Gjorde du? Najs! Då uppdaterade jag lite för de som missade. =)
Barcelona Rodriiguees
2009-07-23 15:36
Jag hoppas att det är överdrift, står ju på Goal att de signar honom osv osv!

Förjävligt om man går miste om en sån kille!
2009-07-23 15:35
Caipirinha

Den länkade jag till igår, men ingen verkade (tyvärr) bry sig.

"If I should stay I would only be in your way" Sjönger hon...
Barcelona Caipirinha
2009-07-23 15:34
Och en med Zlatan! Det första målet är så jävla snyggt! vilken kanon!!
Barcelona Caipirinha
2009-07-23 15:32
En video med Eto'o. Tack för din tid i världens bästa klubb! En av de största i Barça!
Real Madrid Benni
2009-07-23 15:31
ahahah lånas ut till Madrids soptunna xD
2009-07-23 15:31
Rambla-K9

Ja, jag vet att det är ett problem för framtiden men jag kan inte hjälpa att tänka på det hela tiden. Vill verkligen att båda ska lyckas i Barca tröjan!
Barcelona Hetfield
2009-07-23 15:30
Rambla

Som sagt, klubben har varit väldigt tydliga när det gäller lönen, ingen ska tjäna mer än Messi, så vore korkat av agenten att vilja ha mer

Tyvärr så är fotbollsvärlden rena rama vilda västern, om man inte brakar loss och sprutar in mål så glöms man bort med tiden, just nu så är Bojan för ung föratt kunna kritiseras alltför mycket, men börjar han inte prestera efter 20 års åldern, då kommer många att höja rösten

Welcome to the jungle Bojan ;)
Barcelona Rambla-K9
2009-07-23 15:28
Gud är störst!

Vi tar de problemen då. Låt Bojan och K9 utvecklas och bli lite "biffigare" först, så får vi se. Inget att oroa sig över nu anser jag.

Förresten så tror jag att K9 kommer att spela U20-Vm för Brasilien sept-okt i år. Det kommer ju bli intressant att följa honom där.
Barcelona Rambla-K9
2009-07-23 15:25
Ämne: Gud är störst

Klu....
Jag tror inte heller att han börjar jiddra om lönen nu när han ska skriva på. Däremot är jag mer orolig vad som händer om han gör lite av succé. Hur länge dröjer det innan pizzabagaren till agent börjar tjata om att skriva om kontraktet och höja lönen? Vi har sett det förut med Ronaldinhos bror. Ingenting förvånar mig när det gäller agenter.
2009-07-23 15:24
Är det bara jag som är oroad över hur det blir i framtiden på anfallspositionen? Jag menar vi vill ju helst att Bojan blommar ut och tar över den positionen men nu har vi ju värvat denna yngling och om båda imponerar vem ska få starta?

Ett alternativ är att Bojan kan spela på kanten MEN där har vi ju Gai som är på väg upp och flera andra ynglingar som väntar på sin chans. Det känns som att nån av Keirrison eller Bojan kommer bli såld i framtiden. Jag är i alla fall lite oroad för dem 2. Vad tror/tycker ni?

Hetfield
Ja, Zlatan får nog ta och bestämma lite själv nu. ;-)
Barcelona Hetfield
2009-07-23 15:23
Förstår inte varför man ska värva Fabregas nu, killen är lagkapten i Arsenal, tror inte att han blir nöjd med att bli bänkad i Barcelona, för han kommer aldrig att rubba Xavi eller iniesta
Barcelona Hetfield
2009-07-23 15:21
Gud är störst

Klubben har varit väldigt tydliga med att ingen ska tjäna mer än Messi, så Zlatans agent får nog acceptera det

Plus, Zlatan vill nog verkligen komma hit, så tror inte att han kommer att börja jiddra för 1 miljon hit eller dit
Annons: