/spanien/barcelona/forum/17510.aspx/spanien/barcelona/forum/17510.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-07-24 00:49
Rambla/

Du brukar ha bra koll på spelarnas kontrakter, så jag får hoppas att det stämmer.

I övrigt så...

*Ler åt Laportas bollkonster*

*Skakar på huvudet åt Getafe och deras nya tröjor/sponsor*
Barcelona AzizWaysi
2009-07-24 00:48
Gud är störst! - Pep el rei!

Ja , det var helt okej. / El_triplete
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-24 00:46
El_Triplete

Hehe sa ju det var tillfälligt, gillade du den eller?

Rooney Number 10
Madeo Goes to jail.
Rooney Number 10
2009-07-24 00:45
Fodi..vad hette den där filmen :)
Barcelona Rambla-K9
2009-07-24 00:44
el Flaco

Samus kontrakt ska avslutas i förtid och då är det bara naturligt att agenten åker tillbaka och går igenom de sista detaljerna. Dessutom så ska han ha en hel del bonuspengar efter el triplete, för som alla vet så har ju spelarna en massa klausuler och bonusar för vunna titlar inbakade i kontrakten. Som sagt, jag tror att det mest är medias skitsnack om att få betalt för att riva kontraktet.
Barcelona El_Triplete
2009-07-24 00:44
Gud är störst! - Pep el rei!

Vad hände med ditt nya nick? :D
2009-07-24 00:43
Rambla-K9

Ja! Fyfan vad fult det är också med de där olika färgerna på vänster sida där uppe, det sägs att det ska representera klubbens färger. Herregud en av de fulaste tröjorna i La liga jag bevittnat. Förutom den vita dressen då, den var fin.
Barcelona Rambla-K9
2009-07-24 00:42
Getafes nya kit. Snacka om att skämma ut sig. Burger King? Vafan. :D
2009-07-24 00:41
tribente_magico

Japp, det var det. ;-)
Barcelona el Flaco
Rambla/

Ja, läste det för någon timme sen. Kanske det stämmer, kanske inte. Som du säger, vad fan ska man lita på? Vet inte om jag ens orkar bry mig om alla dessa smådetaljer nu längre. Denna affären har tagit så många svängar de senaste dagarna och det enda jag bryr mig just nu är att dealen blir av, inte mycket mer än så.
Barcelona tribente_magico
Ämne: Laporta och kostym-m....
han hade ju lite fotboll i sig faktiskt:P, var det messi som kom och hälsa på dom sen?
Barcelona barca!!231
2009-07-24 00:37
Ämne: Ribert, zlatan, mess....
dom närmsta dagarna kommer barca lägga nud på mata
Barcelona barca!!231
Ämne: Ribert, zlatan, mess....
dom närmsta dagarna kommer barca lägga nud på mata
Barcelona Rambla-K9
Ämne: Laporta och kostym-m....
Haha, Laporta vill stajla inför kamerorna. Vill visa att jag kan minsann också. :D
Canaletes
2009-07-24 00:35
Laporta och kostym-man är grymma på trixa me bollen ;)
Barcelona Rambla-K9
2009-07-24 00:34
el Flaco:

Har du läst detta från Samus agent?

"Todo lo que dijo la prensa italiana sobre que exigíamos más dinero por salir del club es mentira", manifestó."

Allt snack från Italien om att Samu vill ha betalt från Barça för att lämna är skitsnack och lögner menar agenten.

Det har säkert varit skitsnack från media från första början. Ingenting förvånar mig längre.
Barcelona tribente_magico
2009-07-24 00:17
Ribert, zlatan, messi vore för bra för att vara sant igentligen, men tror ni barca kommer att värva nån vänsterytter i anfallet?

enligt mig så behövs det, tveksamt att henry är lika bra nästa år. plus att det är bättre att ha nån som att bra på att UTMANA en mot en där.
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-24 00:07
men allt e klart nu ( = zlatan är i malmö just nu och han kanske åker imorgon till barcelona om han inter åker imorgon så kmr han åka på söndag och presenteras på måndag som barceloan spelare barceloan gick ut med den nyhten ( =
Barcelona Gio Style
2009-07-23 23:56
Meh det där har ju stått där i ett antal timmar :P Det är inte klart heller för den delen. Står att eto'o är överens med inter och att dem är inne i slutskedet av övergången. Fan jag som trodde att zlatan signat kontraktet =/
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-23 23:49
el Flaco

Haha oj :P Har inte riktigt koll på Barcelonas direktörer o sånt 8) håller mig till spelarna haha
Barcelona el Flaco
2009-07-23 23:47
Gonzalez_Barca/

Joan Oliver är Barcelonas direktör, inte Inters. Annars är ditt inlägg korrekt. Därmed är det inte 100% klart än.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-23 23:46
4# Fabregas

Grattis själv till Eto'o ;)
4# Fabregas
2009-07-23 23:45
Grattis !!
Jag är själv en Inter fan !!
Real Madrid R-LeGenAr
2009-07-23 23:42
Måste bara säga grattis till er, För zlatan.

Enligt mig den bästa target spelaren som finns,Ni kommer få en otrolig bred i erat anfallspel, flera olika varianter kan ni anfalla på nu, även om jag ej tror att ni kan BLI bättre än ni var förra året:D hehe

Finns 2 saker som kan hända, zlatan lyckas eller inte:D hoppas inte:P MEN SOM ALLA VET, ÄVEN STORA,DEN BÄSTA SPELAREN KAN FLOPPA, ÄVEN REALS VÄRVNINGAR, tiden får utvisa.

Glad för LA LIGA! Nu har La liga seria A största stjärnor! plus att zlatan är svensk, hoppas allting blir LA liga nu! och studio prat i tv4.

Kan inte ni värva torres gå till atl madrid igen, och några profiler därifrån till la liga:D vore ännu mer glad
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-23 23:42
BARCA LOVE

Övergången av zlatan till FCB är beroende av dom sista detaljerna i överenskommelsen mellan klubben och Inter. Även den sista fasen mellan Eto'o och Barcelona (säkert pengarna han kräver)

Barcelonas direktör, Joan Oliver har rest till Milan, denna torsdag kväll, efter att inter har meddelat FCB att dom har kommit överens om en deal med Eto'os representant
Barcelona Barca love
2009-07-23 23:41
ja är väldigt glad ja.. men är osäker endå
Barçelonito
2009-07-23 23:37
var glada istället! världens bästa anfallare kommer spela för barca nästa säsong.
PS
Det där med att Zlatans gester skapar dålig stämning är nog något som vi fans och svenska kommentatorer förstorat.

Vi fans ser enbart spelarna under matcherna och små dispyter ka te sig mer dramatiska än de är.Sedan är det ju lite av ett faktum att vi är väldigt konflikträdda i Sverige. Men vi få inte glömma att dessa spelare mer eller mindre lever ihop. Kollar man på bilder från träningar som Inter lägger upp på sin hemsida ser man ALLTID att Z har en smile på ansiktet, likaså de runtomkring. Jag tror att han är en jävligt rolig individ att ha i laget.

Man kan även till viss del jämföra det med när tränare gallskriker på sina spelare, men det betyder inte att han är ovän med alla.

Vidare så måste jag bara tillägga att Z sätter enorma krav på sig själv (redan när han va i Ajax gick han ut och sa att han vill bli bäst i världen) därför ställer han även stora krav på medspelare. Och detta är grymt bra, ffa under serielunken när vissa spelare hamnar i en mental svacka. Z vill ALLTID vinna och på så sätt väcker han medspelare, så detta ser jag bara som positivt. Mourinho berättade i en intervju att Z blir riktigt förbannad tom när hans lag förlorar på träningar. Vinnarskalle är vad han är!
Barcelona Barca love
vore skit najs om nån kan bäretta exakt va det står plz
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-23 23:35
Gio Style
Annons: