/spanien/barcelona/forum/17499.aspx/spanien/barcelona/forum/17499.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-23 22:42
Som jag tidigare har sagt, Pep kommer säkert också ta en pratstund med Zlatan och berätta vad han förväntar sig av honom och hur han vill att Zlatan ska spela.

Är inte alls orolig över den punkten i alla fall.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-23 22:40
Jag tycker ni har lite fel, är övertygad att Zlatan inte kommer ha samma inställning som i Inter, han vill CL och han vet att det inte finns egon i Barca dessutom en annan faktor så kommer Pep aldrig tillåta Zlatan göra som han vill eller gå runt på plan.

Rooney Number 10
Du pratar som om du känner Zlatan och att han aldrig kan förändra sin stil, kanske inte i Inter och Juve men det här är Barca och sånt accepteras inte!
swecule
2009-07-23 22:40
Ämne: Ämne: Ämne....
tur att det pep som styr och inte du då :-)...och befolkningen i barcelona verkar tycka att barca vinner sportsligt på det här bytet...kolla länken!

att sänka zlatans prestation i inter de senaste åren är bara billigt. han har burit det ( talanglösa) laget på sina axlar. utan honom skulle de vara ett topp fem-lag, som bäst. han gör 25 mål i en liga som är tillknäppt, med fokus på försvar. att han inte lyckas i cl är väl rätt lätt att förklara; lyckades du plocka bort zlatan hade inte inter något annat vapen att erbjuda. men den här diskussionen har dragits om och om igen i sverige...för det är faktiskt mest här man får försvara honom. internationellt, eller i barcelona om du så vill, är han fruktad och respekterad på ett helt annat sätt än han är här hemma. tror du pep köpte honom för skojs skull?
Rooney Number 10
2009-07-23 22:35
haha aa precis!
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-23 22:35
Ämne: Ämne: Rooney ....
han var bra i inter men hur gick det för inter ute i Europa, det skulle vara skämmigt om dom inte van Serie A med tanke på Juves & Milans situation de senaste åren
swecule
2009-07-23 22:31
Ämne: Rooney Number 10

....
jo, han har ju varit helt misslyckad i Inter...
Rooney Number 10
2009-07-23 22:31
Zlatan är en ut av världens bästa anfallare. Men tror inte heller han passar i barcelonas spel :). En Owen skulle ni behöva, som springer på allt :).
Barcelona Xaviii
2009-07-23 22:25
Om Zlatan är på väg till Sverige nu, ska han väl till Malmö?

Skulle vara riktgit grymt om man kunde möta honom på flygplatsen med Barca tröja:D sen kommer man med sport.es eller elmundodeportivo hahah
2009-07-23 22:24
Rooney Number 10

18 mål är inte dåligt men han ska ersätta en anfallare som gör 25+ varje säsong så därför tror jag guardiola, laporta & co gör en dålig affär
Rooney Number 10
2009-07-23 22:22
Christián - FC Barcelona en Mi Corazón //

Yepp, det är Zlatan vi talar om. hans attityd kmr aldrig att förändras tror jag. men jag tror att han nog gör en 18 liga mål för er kanske ;).
2009-07-23 22:17
Dubbel
2009-07-23 22:17
Rooney Number 10

Tyvärr tror jag ibrahimovic kommer slöa ner spelet, som du nämner så är han ingen djupleds löpare kommer säkert ta ner bollen göra en onödig fint, bli av med bollen o skylla på allt o alla
swecule
2009-07-23 22:16
jag tror han kollar Love Actually...:-)
Rooney Number 10
2009-07-23 22:15
Hej barcelonafans. Jag är ett United fan OFC =D. men vad tkr ni om Zlatan i barcelona? skulle han passa in i erat spel. Han är ju typ en sådan spelare som går ner o möter och vill ha boll, Etó'o var ju mer en djupleds anfallare, som sprang för att få bollar på yttor osv.
Barcelona El_Triplete
2009-07-23 21:50
Ämne: Måste vara rätt spän....Varför inte The Dark Knight :D?
Barcelona Rambla-K9
2009-07-23 21:48
Preliminär startelva:
Gomes - Ekotto, Woodgate, King, Corluka – Modric, Jenas, Palacios, Lennon – Keane, Defoe

Tottenham ställer upp med starkast möjliga lag medans Barcelona mönstrar ett halvt juniorlag minst från start. Dessutom så har säkert Tottenham varit i gång några veckor redan medans Barça släpptes ut på grönbete i måndags. Förvänta er inte några stordåd. Tottenham lär väl ta den här matcen på allvar, så att de sen kan skryta över att de slagit europamästarna. :)

Förvänta er inte speltid från Maxwell, Henry och Marquez. Alla tre dras med skador och lär inte luftas förrän i USA senare nästa vecka.
Barcelona BOJAN...
2009-07-23 21:47
Ämne: Måste vara rätt spän....
varför watchmen?:)
Barcelona petersays
2009-07-23 21:46
Måste vara rätt spännande för Zlatan att sitta där på planet på väg till en ny klubb. Suga på en drink, käka lite nötter, kolla på watchmen - och tänka att man är värd över en halv miljard och att han ska få spela i världens just nu bästa lag.
Barcelona nylén
2009-07-23 21:45

Tottenham VS Barca immorn?

Vad blir det? själv tror jag 1-2

målskyttar. 1-0 defoe, 1-1 assulin, 1-2 bojan

liten kul grej skriv gärna era tankar om matchen!
swecule
2009-07-23 21:41
det var nån som nämnde det i ett tidigare inlägg...men jag måste bara tjöta lite mer om det; visst är det sjukt vilken uppmärksamhet den här övergången fick? lätt i paritet med ronaldos övergång. det intressanta är att media/allmänhet/fotbollsnördar i ronaldos fall mera såg hela transfer/köphysterin som en freakshow medan man i Inter-Barca-dealen fascinerades av att två stora spelare bytte klubb. Jag vill mena att uppmärksamheten den här gången var fokuserad på den sportsliga biten och inte så mycket på den ekonomiska. Visst blev det lite rabalder när det ryktades att laporta var beredd att lägga 75 mille cash, men det var ju bara bull.

iaf; jag är så sjukt övertygad om att barca kommer piska real med vår uppställning, känns nästan inte spännande :-)
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-23 21:41
Ämne: Drömde förresten i n....
hahah härlig dröm ( = hleb haha ( =
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-23 21:37
Zlatan Ibrahimovic åt lunch med sina lagkamrater i Inter.

Därfter sa han hej då till José Mourinho och lämnade USA – för Sverige.

– Det stämmer att Ibra har rest, säger Inters informationschef till Sportbladet.
måste betyda att det e klart .
swecule
2009-07-23 21:35
Ämne: Ämne: kolla......
oki...hur menar du att det skulle vara mera officiellt utan att vara officiellt då? :-)
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-23 21:35
Japp det e klart ( = han flyger till barcelona imorgon och gör läkarundersökningen och skriver på ( =
Barcelona Abbe -
2009-07-23 21:33
Ämne: kolla...nu är det vä....
Står att de sista detaljerna inte är lösta, alltså inte så officiellt det kan vara utan att vara officiellt ;-).
Barcelona barba
2009-07-23 21:33
Santos låter så anonymt i truppen. Jonathan 'Dos Santos' dvs lill-Gios lillebror. Hade varit kul om de möts men Gio spelar semifinal i Copa Oro inatt.
swecule
2009-07-23 21:30
kolla...nu är det väl så officiellt det kan vara utan att vara officiellt? he, he
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-23 21:28
nu e de klart ( = Ibrahimovic har lämmnat inter i boston han är i sverige nu skriver inter.it ( = åker till barcelona imorgon skriver på ( = han kanske skriver på för Malmö ff under den tiden ( = haha
Barcelona nylén
2009-07-23 21:24
Varför ska zlatan till sverige?? är det för att fixa allt med flytten eller?? skulle gärna se honom mot al alhy på söndag i allafall. lär ju inte bli spel immorgon direkt :)
Barcelona Smogen
2009-07-23 21:12
fcbtransfers.blogspot togs över av ett gäng fans till bloggen som inte ville att den skulle läggas ned. dom jobbar på bra....
Annons: