/spanien/barcelona/forum/17494.aspx/spanien/barcelona/forum/17494.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zne
2009-07-25 18:24
en fråga? Jag och en kompis satt och snacka om vem som var den bästa defensiva mittfältaren, han som är united fan tyckte Fletcher och jag tyckte Yaya Toure. Sen hade jag svårt att komma på ngn bra defensiv mittfältare som är bättre än Yaya. Vem tycker ni är den bästa?
Barcelona Messidinho_10
2009-07-25 18:23
Ja jag såg det också hoppas han återvänder en vacker dag till klubben han älskar.
Barçelonito
2009-07-25 18:19
Ronaldinho var grym igår lekte sönder chelseas försvar precis som på den gammla goda tiden :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-25 18:11
Okkapokka

Fina ord. :D
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-25 18:10
Okkapokka. Vackert skrivet!
Barçelonito
2009-07-25 18:09
trippeln! kunde inte sakt det bättre själv.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-25 18:09
Hetfield

Jag är Ronaldinho-fan och jag är kvar trots allt :)
Barcelona Trippeln
2009-07-25 18:08
Är det någon som har ett konto som är skapad för minst ett år sen och ni behöver ej det,så kontakta mig via pm.
Barcelona Trippeln
2009-07-25 18:06
Messidinho_10

Det kommer komma upp streams.
Z.I
Alenao

Ditt lite längre inlägg längre ner var helt och hållet klockren. Till alla Barca fans säger jag stort grattis till den bästa värvningen i sommarens silly season.
Barcelona Hetfield
Den vise

Tänk så här :

När Ronaldinho försvann, så försvann även en del medlemmar, och nu när Zlatan är här, så har det kommit nya medlemmaa

Kompensation, det är nyckelordet här :)
Barcelona Trippeln
Real utan sina 5 cl titlar när fotbollen sög är ingenting!
Barcelona Messidinho_10
2009-07-25 18:05
Vet någon om man kommer sända Zlatans presentation på tv4sport på Måndag?
Barcelona Xaviii
2009-07-25 18:03
Ämne: Nu när vi börjat köp....Vi har inget show inför spelar presentationer och inga toma tal och har antika titlar i bakgrunden och med massa fyrverkerier. Detta är bara massa illusioner för sina fans för få dem glömma verkligheten.

Show visar vi på plan, inte på spelar presentationer.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-25 18:01
Den vise:

Det kan jag förstå men det jag inte kan förstå är hur dessa fans hela tiden orkar hålla på och bråka sinsemellan. Det har tom uppfunnits ett nyt ord, Zlatanist, haha. Jag kan inte låta bli att skratta åt eländet.
Barçelonito
2009-07-25 17:58
samu eto jag kommer sakna dig tack för allting en levande legend tack för många finna minnen lycka till i intermilano.
Barcelona Den vise
2009-07-25 17:54
Det är dags att vänja sig gubbar. Zlatan lär locka med sig många nya fans till forumet. Det är mycket mindre aktivitet i interforumet sen Zlatans flytt...
Barcelona Okkapokka
2009-07-25 17:52
Eftersom alla verkar falla in i någon slags Eto'o-sorg här så känns inte ett farväl inlägg alltför felplacerat. Och tiden känns inne nu när övergången genomförs inom ett par dagar.

Från den första meter du sprang för laget till den sista, och från det första målet du gjorde till det sista du gjorde har du alltid varit min favoritspelare i blårött. Jag kommer alltid komma ihåg din karaktär, din passion för sporten, ditt leende trots att du just missat din 53:e chans i matchen, men framförallt din vilja att alltid nå framgångar och din professionalism. När jag hör ditt namn hör jag alltid "Madrid carbón, saluda al campeón" eka i mitt huvud, och det kommer det alltid att göra. Lycka till i Inter, Samu. För det är här vi skiljs åt.

No más som du sa i Zaragoza-matchen, det är precis det din tid i Barcelona kommit fram till nu. Inget mer. Men i mitt minne kommer du alltid finnas kvar där och jaga motståndare och ösa in mål varje match. Jag tackar dig för allt du gjort i klubben, och alla titlar du hjälpt dina lagkamrater och fans vinna. Du är en levande legend i vår blåröda historia.

Adios Samuel Eto'o.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-25 17:43
Saurez & Alenao:

Två interfans som redan börjat tjafsa på detta forum pga värvningen av Zlatan? Vad är meningen med det? Ta det lugnt vetja.

Alenao, du får självklart ha vilken favoritspelare du vill, ser inga problem med det.

Saurez, ditt inlägg var bara menat för att skapa tjafs och bråk. Är det verkligen nödvändigt? Vad får du ut av det? Varför har du sådana problem med att någon har Zlatan till en så stor favorit? Är inte det lite småaktigt av dig att tjafsa om en sådan struntsak?
Barçelonito
2009-07-25 17:38
Messi kommer göra ett fint hatrick igen i el clasico :)

Kolla länktips hela reals försvars linje köper korv vid messis andra mål ;)
Alenao
2009-07-25 17:34
Saurez

Jag hade glömmt bort vilket lag han spelade i. Varför ens haka upp sig på vart han spelade. Jag ville bara framföra att speed var inte allt i den Italienska ligan. Att jag inte minns vart Suazo spelade betyder det inte att jag inte kan något om Inter och spelarna i laget.

Om jag är Zlatanist eller inte spelar ingen roll. Om jag nu gillar en spelare som Zlatan. Vad är det för fel med det? Alla har vi spelare som vi gillar mer än andra. Det jag skriver om Zlatan i mina inlägg är baserat på fakta. Vissa håller på ManU för att Rooney spelar där t.ex eller Liverpool för att Torres spelar där. Alla har vi olika favoritspelare.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-25 17:30
En av anledningarna till att Eto'o fick se sig om efter en annan klubb? Som sagt, det finns alla möjliga spekulatioer.

"Pep Guardiola spoke recently about how the need for the Cameroon striker to leave came down to a feeling: that the Barcelona coached sensed that it was the right time for Eto`o to move on. However, we know it came down to much more than that. The striker had disobeyed tactical instructions - refusing to play in a wide position on several occasions – and there was more than one occasion when the player and coach fell out with each other during training sessions.

The chemistry was wrong between the pair of them and there was a frequent clash of personalities, and it became apparent toward the end of last season as Guardiola grew increasingly frustrated with Eto`o`s self indulgent obsession with becoming the Pichichi that had an adverse effect on the striker`s performance."
Pep.G
2009-07-25 17:22
Ämne: Eto'o och Ronaldi....
Och Kaká och Zlatan i El Clásico-mötena. Ännu roligare att följa ! :)
2009-07-25 17:18
Eto'o och Ronaldinho kommer återförneas under Milano-derbyna. Kommer bli kul att följa!
Barcelona kallesiete
2009-07-25 17:16

Haha ja, ta det lugnt med Mourinho. Han är bäst i världen på att få spelarna i sitt egna lag att känna sig älskade och bäst.
2009-07-25 17:12
Lämna Mourinho ifred. Alla vet att han övar på sina uttalanden framför spegeln.

Han skulle aldrig erkänna ett nederlag.

Huvudspelet med Zlatan kommer bli intressant nästa säsong. Ännu ett sätt att anfalla på.
Barcelona Lionel Messi n10
2009-07-25 17:06
Gud är störst! - Pep el rei! Tack för länken.
Shiit det är inte sant vad man kommer sakna Etoo. Lycka till Etoo i Inter VI KOMMER SAKNA DIG!
Barcelona Saurez
2009-07-25 17:04
Pep.G

Du har helt! Alenao är ingen Interista och en av dem största Zlatanisterna som jag vet. Han vet inte ens var Suazo spelade innan och det visar vad han kan om Inter. Han bryr sig bara om Zlatan och om du frågar han vem som är bäst mellan Messi och Zlatan så är svaret väldigt enkelt för han eftersom ingen är bättre än hans GUD.
Alenao
2009-07-25 16:58
Pep.G

Bra att du hade lite koll :)
Barcelona Trippeln
2009-07-25 16:53
Aha jag tabbade mig blandade ihop cagliari och genoa,isådanafall har du rätt att det var et bottenlag.
Annons: