/spanien/barcelona/forum/17492.aspx/spanien/barcelona/forum/17492.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AzizWaysi
2009-07-25 22:09
Trippeln

Zlatan kommer presenteras på måndag.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-25 22:09
Classic!
Real Madrid Real Madrid!:)
2009-07-25 22:07
westinho// Den jag länka nu var nog den låten du mena. Samma video, samma beat men helt annan text.

Nu ska jag heller inte skriva nåt mer om hiphop, på allvar:)

Edit: Det var inte samma video, men nästan.
2009-07-25 22:04
Gå inte på medias hype om Tupac, alla försökte dra ner honom för han talade sanningen.

Det var det sista jag ville säga om det, no more off topic. :D

Trippeln
Presentationen kommer ske tidigt nästa vecka, måndag eller tisdag men troligast på måndag. ;-)
Barcelona Trippeln
2009-07-25 22:04
pokke

Imorgon ska de skriva kontraket och presentara honom på måndag.
Barcelona Trippeln
2009-07-25 22:03
Bry er inte om alla madristas,när vi var nära Villa så snacka de skit om han.Nu är Zlatan är klar så klankar de ner honom.

Och förresten de som jämför Lass med Yaya är höga ellerbara enögda,det Yaya har presterar som ensam defensiv mittfältare kommer lass aldrig göra med sin partner Gago.
Barcelona Okkapokka
el Flaco

*Nickar instämmande*

Dani Alves

Ibra, för en hel del anledningar jag inte orkar dra upp nu.
Barcelona pokke
Jag har inte hunnit sitta vid en dator de senaste dagarna och läste att Zlatan ska åka till Barcelona imorgon. När är han i Barcelona imorgon? Tacksam för svar.
Barcelona westinho
2009-07-25 22:02
Aight..lika bra att fortsätta vara "olaglig" på forumet tills man blir tillsagd. Min favoritvideo i länktips. Där har vi riktig hip hop.

Jag undrar, precis som du, hur det hade varit om pac, biggie och de andra grabbarna still were alive. Hade de följt med strömmen och slutat med riktig hip hop, eller hade de hållit den vid liv.
2009-07-25 22:00
el Flaco

Nee förfan, skärp dig! Hans texter är de mest passionerade och sanna som finns inom hiphop.
2009-07-25 22:00
Gud är störst! - Pep el rei!// Håller med om hiphopen är död, Old school finns inte längre, nu rappar dom om att dom har pengar, hus och bilar. Fast nu ska jag sluta att snacka om hiphop så jag inte blir spärrad:)
Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-25 21:59
Jag vet att Zlatan är klar nu. Men handen på hjärtat vem skulle ni helst vilja ha i Barca Zlatan eller David Villa?

Visca Barca
Barcelona el Flaco
2009-07-25 21:59
Jag gillar Abidal som spelare och humörspridare i omklädningsrummet, men jag delar inte hans musiksmak direkt. Pac har aldrig varit en av mina favoriter.
2009-07-25 21:56
Okkapokka

Äsch vi hade ändå inget o prata om, gillar också eminem men han har blivit för commersiell på senare tid. Gillar inte när de rättar sig efter andra! De ska sjunga om det dem vill och inte sälja sig, detta är inte pop. Fyfan om Tupac hade varit kvar ojoj.

westinho
Jag har inte slutat lyssna, bara på dagens, men 90talets rap är fortfarande kvar i mina öron även om det mest domineras av tupac ;)
Barcelona el Flaco
2009-07-25 21:54
westinho: "Gillar riktig hip hop, tyvärr så har den riktiga hip hopen dött ut."

Även om detta är off-topic ville jag bara hålla med om detta uttalandet från westinho. Hip hop is dead. Håller även med er om Immortal Technique, hans musik är fire.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-07-25 21:50

Ingen risk att Iniesta lämnar Barca de närmaste 30 åren..
Trots rivaliteten så gillar jag Iniesta, se länken, inte många av er som har tittat in i hans hem.
Barcelona westinho
2009-07-25 21:50
Immortal Technique är mycket bra. Dance with the devil och Obnoxious är personliga favoriter ;). Håller med dig om Ice Cube, han försöker. Dock så har jag inte gått så långt att jag slutat lyssna på hip hop :P.

Vet inte om man blir spärrad för detta..handlar inte direkt om barca.
Barcelona Okkapokka
2009-07-25 21:49
Gud är störst!

Om det är någon som får mig att lyssna på hip-hop genren så är det väl Eminem. Hans musik är alltid spelats upp på stereon och datahögtalarna sedan jag tog mina första steg. Fast Coldplay är helt överlägsen etta för mig i dagsläget.

Och varför lyckas vi alltid hamna off-topic? :P
Barcelona Messinales
2009-07-25 21:48
allså när jag tänker Zlatan från sverige ska spela med underbara barca,, Allså ett ord bara RESPEKT!!!!
2009-07-25 21:42
De som låter konstigast: Henry: Kassav´, Eto´o och Keita: Koffi olomide(Nån känd afrikansk musiker?), Jorquera: Dire straits(iofs så ärhela han lite konstig tycker jag), Puyol: Shuarma(krigar musik?).

Har för mig att Leo Mattiolo har gjort en låt om Messi.

westinho
Jepp, sad but true. Jag lyssnar inte på dagens hip-hop alls, Ice cube försöker hålla nivån uppe så han är den enda. Annars finns det undergroundare som Immortal technique. ;-) Har varit lojal Pac lyssnare non-stop i mer än 4år nu, blir aldrig less på den mannen! :D
Barcelona westinho
2009-07-25 21:39
Vem är inte tupac fan? :) Biggie, Eazy E mm. Gillar riktig hip hop, tyvärr så har den riktiga hip hopen dött ut.
2009-07-25 21:37
Real Madrid!:) westinho

Tupac fans? :D

Okkapokka
Xavis speglar ju honom perfekt! Va fan lyssnar Henry på förresten?
Barcelona Okkapokka
2009-07-25 21:36
Valdés musiksmak var ju överlägsen :-)
2009-07-25 21:35
Gud är störst! - Pep el rei!// Bara Abidal som lyssnar på musik ju;-).
Barcelona westinho
2009-07-25 21:35
Abidal är en av mina absoluta favoriter i Barca. Älskar killen alltså. TUPAC jo man tackar. Abidal är gangsta, om jag inte såg fel så tyckte jag han började cripwalka lite under trippel-festen på camp nou när han snackade i micken.
2009-07-25 21:33
Här är allas favoritmusiker:

Abidal
2Pac

Alves
Zeca Pagodinho
Ana Carolina
Seu Jorge

Bojan
David Bisbal

Busquets
El Canto del Loco

Eto'o
Koffi Olomide

Gudjohnsen
Rolling Stones

Henry
Kassav’

Iniesta
Estopa

Jorquera
Dire Straits

Keita
Koffi Olomide

Márquez
Maná

Messi
Leo Mattioli

Pedro
Maná

Piqué
Sau
Maná

Puyol
Shuarma

Touré
Boyz II Men

Valdés
AC/DC
Coldplay
Guns N' Roses

Víctor Sánchez
Antonio Orozco

Xavi
Bruce Springsteen
Som sagt Abidal very good choice!
2009-07-25 21:27
Intressant intervju med Abidal, han berättar bland annat om Ribery fallet.

Ojoj, Abidal har Tupac som favorit musiker! Way to go Abi! ;-)
Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-25 21:27
Jag vet att Zlatan är klar nu. Men handen på hjärtat vem skulle ni helst vilja ha i Barca Zlatan eller David Villa?

Visca Barca
2009-07-25 21:09
Zlatan har skön karaktär.
MagicaJuve
2009-07-25 21:05
Ämne: Någon som vet vart m....
Länktips: Längst neråt
Annons: