/spanien/barcelona/forum/17490.aspx/spanien/barcelona/forum/17490.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Dizzy★
2009-07-24 16:02
Så synd att Zlatan inte blev klar tidigare. Allt tog en sån jävla lång tid. Ville se han spela idag:)
Barcelona Marc
2009-07-24 16:01
mm plus Montoya, Dalmau och Espasandin som är ytterbackar
Barcelona Rambla - K9
2009-07-24 15:59
De Goda

Du glömde Henrique. Maxwell är nog inte fit nog att spela ännu. Han har dragits med någon sträckning i låret.
Barcelona tribente_magico
2009-07-24 15:43
hitta faktiskt en som va nästan lika bra som Ronaldinho!,

helt makalöst bra var han om man kollar på den här videon!
Barcelona De Goda
2009-07-24 15:42
Undrar hur backlinjen kommer se ut idag? Ingen Alves, Pique, Puyol, Milito och Marquez är tillbaka från en skada. Sylvinho har lämnat.

De som återstår är Abidal, Caceres, Maxwell och Sanchez och Muniesa. Kanske också någon annan B-spelare som jag inte känner till.
Barcelona westinho
2009-07-24 15:42
el Flaco

Haha ja jag minns också den :). Fotografen blev överlycklig när Eto'o lånade hans kamera. Klassisk bild.
Barcelona el Flaco
2009-07-24 15:38
Smile Bojan! :)
Barcelona el Flaco
2009-07-24 15:37
Ämne: Samuel Eto´os tid i ....
Finns nog få spelare som har haft så pass många klassiska målgester som Samuel Eto'o de senaste åren. Min personliga favorit är när han lånade en fotografs kamera och tog en bild på Bojan, när denne spelade fram till ett av Eto'os mål.

Grande Samu!
Barcelona Im back
2009-07-24 15:34
Har startelvan för ikväll offentliggjorts?
Barcelona Trippeln
2009-07-24 15:28
Jag kollade nyss en video av keirrison och jag säger bara jävlar vilken avslutningstalang han är!
Barcelona el Flaco
2009-07-24 15:25
De bästa spelskickliga mittbackarna de senaste 15-20 åren står nog mellan Barças Koeman och Madrids Hierro. Både två hade oerhört känsliga fötter och deras passningsspel och krossbollar stod i en kategori för sig själva.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-24 15:23
Samuel Eto´os tid i Barcelona närmar sig sitt slut. Vad passar då bättre än en compilation med alla hans mål i klubben? Håll tillgodo culés och interisti(?), en video på ca 400mb. Den berömda målgesten växellådan kommer vid ca 2.30 in i videon. Lika underbar varenda gång man ser den.

Moltes gràcies Samu!
Barçelonito
2009-07-24 15:19
Ronaldinho och R9 är bäst genom tiderna! maradona o pele visst men jag har ju inte sett dom :S
Real Madrid Fredrik R
2009-07-24 14:42
Franz Beckenbauer? Tyskland och Bayern Munchens spelfördelare (!) ifrån den numera forna positionen libero. Världens spelskickligaste centrala försvarare genom tiderna, odiskutabelt. Två gånger Balon D'or vinnare.

Inte för att förringa Frank de Boer, Koeman eller Marquez, eller för den delen min klubbs Hierro. Men ingen av dessa levde i samma universum som Beckenbauer.
2009-07-24 14:42
Ämne: Jo visst har jag hör....
håller med!, jag menar under den perioden som han var som bäst finns det ingen som har varit lika bra.
Barcelona westinho
2009-07-24 14:36
Jo visst har jag hört talas om Maradona och grabbarna. Jag är för ung för att förstå hur bra Maradona och Pelé och dom andra var. Därför har jag en spelare som jag tycker har varit bättre än alla andra så länge jag kollat på fotboll - Ronaldinho.

Alla har olika åsikter, och tur är väl det.
Barcelona Marc
2009-07-24 14:35
Ämne: Ämne: Där stå....
Då är det bara hoppas att fk har rätt!
Barcelona Rambla - K9
2009-07-24 14:35
"För övrigt så måste Frank de Boer, inofficiellt, vara tidernas mest spelskicklige mittback. Fo sho."

Tja, du kan ju gissa vem det är som står för den underbara chipen in till Rivaldo när denne cykelsparkar in ett av Barcelonas vackraste och viktigaste mål de senaste 10 åren. Målet betydde 3-2 i sista ligaomgången och man snor den sista CL-platsen från just Valencia. Som sagt, klassen på de Boers friskarkar och känsliga fötter kan bara mätas av Rafa Marquez och Koeman.
Valencia de Boer
2009-07-24 14:22
Ämne: Ämne: Rambla ....
Jo men visst är det Frank alltid. Legend :)

Ptja, skriver till och från här på SF för Ajax (så mycket jag hinner) och det är ett av de två lagen i mitt hjärta (oortodoxt jag vet). Det andra är som sagt Milan (long story).

För övrigt så måste Frank de Boer, inofficiellt, vara tidernas mest spelskicklige mittback. Fo sho.
Barcelona AzizWaysi
2009-07-24 14:20
Ämne: Där står det att den....
På TvMatchen stod det 21:30 .
Barcelona Marc
2009-07-24 14:17
Där står det att den sänds 21.00 iaf. Länktips
Cruijff
2009-07-24 14:16
Ämne: ronaldinho är bäst g....
maradona någon?
Barcelona Hetfield
2009-07-24 14:16
Westinho/Walking Legend

Förlåt men har ni hört talas om Maradona, Batistuta, Rivaldo, Pele , Zidane, Del Piero osv?

Ronaldinho var på topp i 2-3 år, Zidane presterade på topp i över 10 år, så Ronaldinho är inte ens nära den absoluta toppen, men håller med om att han var magisk under den perioden
Cruijff
2009-07-24 14:15
Ämne: PS// Håller fullstän....
PS:

Det där var fantastikt vanligt på Interforumet...och jag hoppas inte det blir en dominerande inslag i foruminläggen här. Det borde vara lugnt...det finns en önskan om att få tycka synd om sig själva bland interistas, blir väl så när man inte vunnit nåt på typ sjukt länge, och när zlatan kom fick de en uppmärksamhet de inte var vana vid och istället för att glädjas betedde de sig såm småbarn och började ösa galla över zlatan...det enda jag kan komma på är faktisk jante...han ska inte komma hit och tro att han kan få oss glad efter alla dessa dystra år, typ. och så går killen och vinner ligan åt dom tre år på raken.

samma sak borde inte hända här...dels är vi vana vid att barca får positv media, dels är vi vana vid framgångar. zlatan är liksom pricken över i:t och inte en absolut nödvändighet i barca, så som han var i inter.

Så till er alla som är negativa till zlatanvärvningen, innan ni kör igång en negativ kör av klagande, fundera ett par varv varför ni känner som ni gör. Är det då jante som spökar; håll ert klagande för er själva ska ni se att vi alla mår bättre på forumet.
Barcelona westinho
2009-07-24 14:14
walking legend

Håller med till 100 %.
Barcelona walking legend
2009-07-24 14:09
ronaldinho är bäst genom tiderna i fotbolls världen.. iafall för mig. kommer var min ikon inom fortboll så länge jag lever. hans fotbolls konster kan inte beskrivas..som sagt FINNS BARA EN R10!
Barcelona westinho
2009-07-24 14:09
Hetfield

Aa jag trodde samma sak, men sen läste jag Spurs inför-rapport och kollade även tv-tablån. Hoppas dock det stämmer att de har ändrat.
2009-07-24 14:07
Ämne: malique

Ändå lyck....
kommer aldrig komma nån spelare som Ronaldinho när han var som bäst, han va helt insane.

kombinera teknik och effektivitet på ett sjukt sätt. messi är väldigt nära men ronaldinho var mer publikfriande.
Barcelona Hetfield
2009-07-24 14:06
Westinho

Tror att Tvsport ändrade på tiden, så de visar nog 21.00 , men jag kan ha fel
Barcelona westinho
2009-07-24 14:03
Så det blir stream som gäller första halvtimmen ikväll...tråkigt. Önskar Gai, Bojan, Henrique och J2S får starta.
Annons: