/spanien/barcelona/forum/17484.aspx/spanien/barcelona/forum/17484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2009-08-10 15:26
Gud är störst!

Om du läser om hans inlägg så var det den typen av simpla frågor han irriterade sig på. Angående det här med frågor om resor så var det ju en uppmaning till oss i redaktionen om att lägga upp någon artikel. Detta kommer att göras ikväll och sedan kan vi alla leva tillsammans som en stor harmonisk familj. :)
Barcelona barba
2009-08-10 15:24
Eller så skriver någon och en bra reseguide och redaktionen är fin nog att lägga upp den bland länkarna i vänster ram.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-10 15:20
tarrak

Jag menade inte matchtider och sånt, det håller jag också med om att det är störande när alla ska fråga hela tiden. Men jag menar det här om resor till Barcelona, det är ju många som aldrig varit där och gärna vill ha lite råd och tips, man kan ju inte lita på resebolag helt. Här är vi alla som en familj så förhoppningsvis så litar folk på varandra(när det gäller Barcelona i alla fall). ;)
Barcelona tarrak
2009-08-10 15:16
Jag får ge Barca (MQUC3) rätt här. Visst ska man kunna ställa frågor om sånt som rör klubben, men man får ta och anstränga sig själv först. Det sänker nivån väldigt mycket om alla ska hålla på och fråga om matchtider och liknande som är väldigt enkelt att kolla upp själv.

Angående alla frågor om resor och biljetter och liknande ska jag skriva en sammanfattning som kommer upp ikväll.
Barcelona Trippeln
2009-08-10 15:13
Barça! (MQUC3)

Det här är ett barcelonafourm där allt som rör fc barcelona kan diskuteras i största allmänhet,passar det inte dig så finns det andra fourm.

Comprende?

Barcelona pokke
2009-08-10 15:11
Barça! (MQUC3)

Jag fattar inte varför du ska vara så negativ hela tiden. Det har ju med Barcelona att göra.
Barcelona Trippeln
2009-08-10 15:03
Asså sluta gråta hela tiden,vad är problemet.Så fort någon frågar om någonting så ska ni börja gråta. Som
Gud är störst! - Pep el rei! så kan vi istället guida och istället för att gråta om ni inte kan hålla er så läs inte inlägget om ni försår vad det handlar om.

Jesus cr...!!
Barcelona Rodriiguees
2009-08-10 14:55
Är du skön eller? Iniesta gör mycket mer nytta på mitten. Enda som skulle vara optimalt för vänsterkanten är Ribery.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-10 14:55
Barça! (MQUC3)

Jag förstår inte vad problemet med det är? Ämnet är Barcelona relaterat och sånt får diskuteras på forumet, det bryter inte mot några regler. Alla borde vara hjälpsamma istället och guida personer som behöver hjälp med detta.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-08-10 14:51
In me Fabregas sen upp me Iniesta på Henrys position.
Henry kan vara inhoppare.
Forza Barca
Barcelona BlueRed
2009-08-10 14:46
FreD!

Flyg till Barcelona, åk till Camp Nou och köp dig en biljett. Simple as that.
Barçelonista!
2009-08-10 14:46
En fråga, när va senast Milan och Barca möttes? var inte det semin i CL 2006 när Giuly avgjorde? är osäker... MVH
Barcelona FreD!
2009-08-10 14:37
Ämne: Glömde tillägga. Bil....
hejsan jag tänkte åka ner till barcelona o kolla på premiär matchen mot sporting gijon så jag undrar om man ska köpa biljett redan nu via internet lr tror ni man kan hitta billgare där matchdagen några tips av skulle vart rikgtigt snällt
Real Madrid Bengan
2009-08-10 14:30
Ämne: Alltså ursäkta om ja....
Hehe, håller med. Men tycker det tom är ännu värre när någon sett något rykte på ett forum om att en match har en annan starttid än den officiella och sen måste det diskuteras om när faktiskt matchen startar som även om den officiella sidan inte har haft fel öht.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-10 14:16
Alltså ursäkta om jag låter bitter men jag tycker det är något irriterande att det varje dag osv kommer folk och frågar:

När är Barcas nästa match?
Jag och mina polare ska till Barcelona, hur fixar vi biljetter?

Alla kan ju inte vara experter, speciellt inte dom som aldrig varit där osv men snälla REDS, fixa nåt här i vänsterspaltan och skriv med STOR text så att folk kan fatta något.
Och angående när Barcas nästa match är ?
Är det så satans svårt och gå in på www.fcbarcelona.com ? Själv är jag inne där flera gånger om dagen..men det är väl bara jag ? eller..?

Tack för mig..
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 14:11
petersays:

Visst kan jag förstå om de inte ingår i Peps planer, även om jag tycker att han är lite väl tidig att döma ut Henrique. Då kunde han ju likväl ha behållt Cáceres som redan gjort en säsong och börjat bli lite varm i kläderna.

Det är ändå en massa pengar de slänger ut på spelare som knappt får en chans av Pep. Bara för att Muniesa och Fontas har gjort en riktig bra försäsong, är det ju inget som säger att de kommer att bli stabila när allvaret väl är igång. De har ju under hela sin ungdomstid i klubben spelat och lärt sig Barcelonas spel och då är det ju lättare för dem att anpassa sig under försäsongen än vad det är för tex Henrique. Trots allt är de fortfarande väldigt unga och behöver nog allt tuffa till sig lite först.

Självklart är det roligt när de egna talangerna ges förtur. Det är ju precis det vi vill, men då är alla dessa utgifter också onödiga. För de pengarna hade man nästan kunnat köpa en crack.
Barcelona petersays
2009-08-10 14:05
Rambla - K9
Det där ett problem som är svårt att komma ifrån. Vi har en ledning som vill värva spelare som dom tror på, och så har vi en coach som inte riktigt delar deras åsikter. Värvningarna av Keirrison och Henrique får vi väl anta är långsiktiga värvningar, och vi får hoppas att vem som än tar över efter Pep använder sig av de spelarna. Jag kan förstå att Pep inte vill ha Keirrison i laget denna säsong då Bojan är i bad need av speltid om han inte ska stanna helt i utvecklingen, Henrique...visst har han sett skakig ut under försäsongen - men jag tror fortfarande att han skulle spela in sig.

Kanske är en av nackdelarna med tränare från den egna organisationen har större tillitt till de egna ungdomsspelarna som han själv har varit med och utvecklat, snarare än en spelare som Txiki och Laportas scouter hittat i Brasilien - och som Pep förmodligen inte sett spela annat än på videoinspelningar.

Om Henrique blir utlånad denna säsong med, och Pep förlänger kontraktet så måste Henrique in i truppen nästa sommar - Keirrison likaså. Henry gör med 99% säkerhet sin sista säsong. Ska vi ha några pengar alls för honom blir det MLS nästa sommar, kanske kan Bojan hitta en plats som kantspelare istället då? Det hänger lite på Bojans prestation i år också. Får han chansen och inte lyckas så måste jag nästan gå mot mig själv och säga att vi bör låna ut honom ett år.

Men det är mycket som händer nästa sommar. Peps kontrakt går ut och det är presidentval. Det är i princip omöjligt att sia om framtiden.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:58
petersays:

Vad anser du om att Txiki och Laporta värvar spelare som Pep inte ens verkar vara intresserad av? Speciellt från det där bolaget Traffic. Txiki speciellt verkar ju ha "a thing" att värva spelare från dom. Först Henrique föregående säsong och nu Keirrison. Det är €22m bortslösade känns det som. Pep vill ju knappt ge spelarna en chans ens.
Barcelonistas
Fredrik R

Jo du har faktiskt rätt här man kan inte döma en spelar för 2-3 matcher.Ronaldo var magisk 2008.2009 var han skadad men gör ändå en hyfsad säsong.Men de just de att folk gillar inte när man gör messi vs ronaldo disskusioner här för det känns som ett hån mot messi efter sin fantastiska säsong.

Barcelona davuder
BOJAN

Tack
Barcelona BOJAN...
2009-08-10 13:56
Här är den
Barcelona davuder
2009-08-10 13:53

Tja allihopa, nån som vet var man jan hitta bilden på bojan och hans dubbelgångare.
Barcelona HugoBoss
2009-08-10 13:51
Ämne: Har någon fått sin B....
Jag har inte fått min ännu. Dock har jag inte hämtat posten ännu.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:49
Lägg ner Fifa.
Barcelona petersays
2009-08-10 13:48
Borde FIFA ha stryk för att lägga landskamper mitt under försäsongen eller vad?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:48
Ämne: enligt en spansk tid....Ja, de frågade om honom någon dag efter CL-finalen. De fick inte tillstånd av Man United att förhandla med honom. Tack och lov.
Barcelona jopo
2009-08-10 13:40
enligt en spansk tidning(kommer ej ihå vilken) så har barcelona frågat efter united spelaren Nani. vad sägs om den värvningen?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:31
Glömde tillägga. Billigast är att köpa nere i Barcelona och du ska inte behöva få några problem att få tag på biljetter matchdagen. Möjligtvis är valet av sittplats mer begränsat då.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:29
nordin:

Där har du allt du behöver veta.

while they only go on general sale to the public only one month before each match through the web and 15 days before through the other channels.

Priserna kanske justeras lite till denna säsong. Det har jag ingen aning om.
Barcelona nordin
2009-08-10 12:53
Tja!
Jag och en kompis ska åka till Barcelona den 19:e september och vi tänkte se barca-atletico... När släpps biljetterna till den matchen? och hur och var är det bäst, billigast och enklast att köpa biljetter? tack på förhand!
Annons: