/spanien/barcelona/forum/17481.aspx/spanien/barcelona/forum/17481.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2009-07-24 23:16
Jag ser att många är nöjda från 2.a halvleken och jag tror att alla ska vara nöjda.

Jäkla duktiga allihopa.
Jag skrattade när jag såg vilken stratleva det var efter pausen.
Jag skrattade för mig själv -hehe - Keita och massa barn mot Tottenham i London.
Och de lyckades kanon bra.

Tänk vilken härlig känsla de här små grabbarna har.
Att spela på Wembley!

Kan ni tänka er - Det nya renoverade Webley.

Jag skulle inte sova en vecka efter en sån erfarenhet om jag var därborta på plan istället.
Och jag skullle plocka några grässtrå för minnet.
Barcelona Gonzalez_Barca
Hahaha Aftonbladet alltså, sa förut att jag skulle vänta med att bojkotta dom om dom skrev "här vinner Zlatans lagkamerat guldbollen" om (när) Messi vann den. Men tar fan o bojkottar den redan nu. Herregud
Barcelona Okkapokka
Ett råd till alla nu när Zlatan är en Barça-spelare.

Läs inte Aftonbladet, eller något på fotbollskanalen.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-24 23:15
Allt för att lyfta zlatan,
Barçelonito
aftonbladet = sämst! barca gjorde en riktigt bra match .
Barcelona westinho
Hahah..han kunde inte nämna att 95% av Barcas lag bestod av ungdomar? :D
Barcelona Messidinho_10
2009-07-24 23:14
Han som har skrivit den där artiklen kan ingenting om fotboll vilken pajas asså.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-24 23:13
Fan vad jag hatar aftonbladet
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-24 23:13
tribente_magico

BOMBA AFTONBLADETS HUVUDKONTOR! Vilka amatörer herregud.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-24 23:10
el Flaco//
Det är bara bra det gynnar spelarna ! :D
Marc//
Okej bra att veta =)
Barcelona tribente_magico
2009-07-24 23:10
allvarligt, va är det för idioter som skriver där?

"Barca stog för en tveksam insats"

"Men allra mest saknades nog Zlatan Ibrahimovic"

barca gjorde en riktigt grym match med tanke på va dom hade för lag!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-24 23:08
Fy fan vad imponerad jag blev av denna Jonathan! Ryktet om att han var ännu mer talangfull än storebrorsan var sant. Hoppas bara han inte slutar upp som brorsan. Tack gud för La Masia alla dessa framtidslöften får en att se fram emot framtiden, fan jag är så stolt!
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-24 23:06
Jeffren påminner mycket om Dos Santos :S, annars tycker jag Henrique var relativt duktig tillsammans med Muniesa i backlinjen, tyckte alla spelarna skötte sig okej, synd att inte vi vann men nu tar vi Al-Ahly på söndag istället..
Barcelona Marc
2009-07-24 23:05
Rey Eto'o

Faktiskt så är det för annan gammal spelare, Marc Valiente ;)

Gillade verkligen honom och trodde att han skulle få chansen när Pep blev tränare, men icke.

Nu kan jag väl ändra och säga att det är för Muniesa =)
Barcelona el Flaco
Tycker nästan att vi har drabbats av överflödets förbannelse. Känns som om det för många talangfulla spelare som står och trampar och väntar på att få chansen i A-laget. Konkurrensen är stenhård och då syftar jag inte ens på konkurrensen som väntar de i A-laget, utan jag syftar på två skickliga spelare som Pedro och Jeffren som spelar på samma position. Herregud! Tur att jag inte är den som måste välja den ena över den andre.
Barcelona Plaza_Catalunya
Man ska fortfarande komma ihåg att de fortfarande var lika mycket träningsmatch för Spurs som för Barca. Och med de menar jag att de syntes att de inte gick in 100 % i någon närkamp.

Men Marc Muniesa fattar ni hur sjukt bra han kommer att bli. Minst sagt "nye Puyol" även om jag hatar sådana jämförelser. Men han visade upp ett otroligt lugn med bollen, och oerhört spelskicklig. Tyckte han imponerade mer än denne Henrique.

Sen var jag faktiskt lite besviken på Jeffren, hade gärna sett honom utmana mer med fart och sätta sin ytterback på större prov. Annars mycket roligt att se att framtidens Barca leverera mot ett såpass starkt motstånd :)
Barcelona DM1982
Mycket roligt att se hur de unga grabbarna spelar, de vågar spela sitt spel även fast de möter ett bra PL-lag. Överlag så var det bra spel från Barcas sida, det var ett c-lag som vi ställde upp med men de har inget att skämmas för när det gäller sitt spel. Tycker nog att målet får Pinto ta på sig, han var inte alls med vid inlägget. Helt klart kommer nog några av du unga till slut hitta till a-laget, kanske så många som fem stycken.

Lite besviken dock på Tottenham, de spelade inte alls bra. Hade även varit roligare om Barca mötte Celtic istället för Al-Hilal (heter de så?). Det kommer inte vara speciellt svårt motstånd, inte ens för de unga grabbarna.

Ser fram emot att se det riktiga a-laget med Zlatan med, det kommer vara ett sådant grymt lag att se.
Barcelona Marc
2009-07-24 23:04
Hehe, eftersom man inte får kopiera från andra forum så säger jag det så här, en spurs supporter sa något i stilmed att det är lugnt att man blir utspelad av barcas ungdomar, för vi köper tydligen världens bästa ungdomar
Barcelona westinho
2009-07-24 23:03
Matchens lirare: Jonathan Dos Santos, Marc Muniesa och Yaya Touré.

Matchens snyggaste: Barcas one-touch passningsspel utanför Spurs straffområde.

Matchens besvikelse: Tottenham. De hade ett väldigt bra lag, och blir ändå till stora delar av matchen utspelade av våra tonåringar.

Vill bara hylla Muniesa. Killen är 17 år gammal och spelar mittback som om han vore 30. Lite synd att vi har så många bra unga mittbackar, det blir svårt att ge alla mycket speltid.
Barcelona Rey Eto´o
!Sergio_ Busquets!//
Ja
Barcelona HugoBoss
Jag blev imponerad av Pedro. Hade ett par fina dragningar, dock stämde inte passningspelet något vidare.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-07-24 23:02
Tror ni Zlatan och Confederation Cup spelarna är med i den första matchen i USA?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-24 23:02
Marc //
Precis :D heter du marc för muniesa eller heter du så?
Barcelona AzizWaysi
2009-07-24 23:01
Jag blev jävligt imponerad av Muniesa (stavning?) och Gai. Jag hoppas verkligen att Guardiola tar upp de till A-laget den här säsongen.
Barcelona Suñol
2009-07-24 23:01
Muniesa, Henrique och Rochina visade stundtals potential. Jefferen däremot tror jag aldrig kommer bli en A-lagspelare han har inte visat någon vidare spelförståelse i någon match jag sett honom, det ser fint ut men är inte speciellt effektivt. Tycker Pedro är några klasser bättre på samma position.
Barcelona Marc
2009-07-24 23:00
Rey Eto'o

Förstår inte riktigt vad du sett som inte jag, men som alla så tolkar vi saker olika och man ska få ha en egen åsikt. Jag respekterar din åsikt, dock så håller jag inte med dig ;)

Låt oss istället njuta av våra talanger och vilken framtid vi verkar få.

Barcelona Barcelona_10_
2009-07-24 22:59
Zlatam landar i barcelona på söndag och gör läkarundersökningen ( = Enligt Barcelonas Hemsida
Barcelona pokke
2009-07-24 22:58
Där har vi det.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-24 22:57
Det är mycket snack om han det är lätt att bli förälskad men man ser att han är okoncentrerad, vi får väl se om jag har fel=)
Barcelona Rambla - K9
2009-07-24 22:57
Måste även hålla med Okkapokka, Dos Santos junior imponerade också. Mycket potential där.

Heck, alla imponerade faktiskt. Hur lätt är det att komma in till andra halvlek när alla 11 spelarna har byts ut och det mot ett så pass etablerat PL-lag som Tottenham? Lägg till att endast en spelare förutom Pinto, Keita, var på planen tillsammans med ungtupparna. Vi ska vara nöjda med alla spelare. Kräsna är vi minsann. :P
Annons: