/spanien/barcelona/forum/17467.aspx/spanien/barcelona/forum/17467.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
jacoob
2009-07-26 02:24
BOJAN...

haha jaså :), mitt lag (gif sundsvall) har också mött barca vi förlorade med 5-0.Och jag tror ändå inte det var bästa laget direkt.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-26 02:15
Gud är störst:

Tänk på att både Márquez och Puyol på senare år dragit på sig mycket småskador, något vi kan förvänta oss även kommande säsong. Tänk även på att det kommer spelas mer matcher i år och att vi kommer behöva mer spelare. Vi har somsagt fyra mittbackar i truppen just nu, hade inte haft något emot att behålla Cáceres om han ändå ska lånas ut till Juve men så lär det inte bli.

Håller dock med om att mittfältet är för tunnt, behövs minst en spelare till. Orkar dock inte gå in på det mer, är alldeles för trött just nu :).
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-26 02:07
Vampíro - El Triplete 2008/2009!

Det känns onödigt för mig att värva in en till mittback. Tycker att vi borde koncentrera oss mer på mittfältet.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-26 02:07
Ämne: Satsa säger jag bara....
Jag tror vi alla faktiskt har haft våra chanser till att bli något, tyvärr så tänker man i vissa fall på annat.
2009-07-26 02:05
BOJAN...

Japp, det är då dem ansluter till resten av truppen. De är hjärtat och själen i laget. ;)
2009-07-26 02:04
Ämne: Vampíro - El Triplet....
Har varit borta under senaste veckan och inte hängt med riktigt, såg aldrig Peps presskonferens. Visste sedan tidigare att Henrique skulle hänga med under försäsongen men var inte säker på om han skulle få stanna under säsongen.

Då blir det Puyol, Piqué, Márquez och Henqique plus en till som troligtvis kommer värvas in. Räknar med att Cáceres lånas ut och att Milito inte kommer vara speciellt delaktig under säsongen. Känns bra med fem mittbackar, vi såg hur det blev under årets slutspurt. Ska även tilläggas att både Yaya och Abidal skulle kunna vikarera utan problem.
Barcelona BOJAN...
2009-07-26 02:01
Hur är det? kommer dom spanska landslags männen komma när vi kommer till USA eller?
Barcelona C.Andrés
2009-07-26 01:57
Det börjar räcka med diverse youtube filmer om SAMMA sak fast med annorlunda musik. Ja,man blir rörd,men efter 1000000gången börjar det bli LITE för mycket.
Barcelona Okkapokka
2009-07-26 01:56
Barça! (MQUC3)

Ärligt talat, om Zlatan gör 100 mål, hur kan du då vara besviken?
2009-07-26 01:56
Vampíro - El Triplete 2008/2009!

Har för mig att det blev officiellt att Henrique skulle vara med Barcelona denna säsong. Det var ett rykte att Pep skulle avgöra om han ska vara kvar eller ej under försäsongen, men tror på det förstnämnda. :D
Barçelonito
2009-07-26 01:54
Zlatan är världens bästa forward! kan göra mål på olika sätt inne i straffområdet och utanför frisparkar nick spelförståelse.
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-26 01:51
Okej det där var droppen, sedan du kommit in hit har du verkat tro att detta är någon slags live-chat för ungdomar. Se detta som en chans att vila dig, spärrad / Red

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-07-26 01:49
Ämne: då har man bestält Z....Satan vad coolt =)......

Riktigt besviken på Laporta är jag, kommer jag även vara om Zlatan kör fast 100 mål.
Dåligt skött affär och alldeles för mkt pengar.
Varför behöll man inte Etoo och köpte Villa för 55 milj Euro, enda motsatsen jag ser är att Valencia inte vill sälja men deras ekononomi ser ju allt annat än bra ut..

För övrigt tror jag inte att jag kommer använda mig så mycket av forumet utan PM, Ser redan att alla världens Zlatan fans strömmar in..
Barcelona BOJAN...
Spelar i Umedalens p96, vi har faktist mött barcelona 2 gånger i umeå fotbolls festival :) första gången 0-7 andra gången bara 0-3
Satsa säger jag bara! Gå ut och träna och låt inte andra saker stå i vägen för träningen! Om du vill bli nåt, jag har en kompis som nu spelar i malmö FF (han har startat senaste 4 matcherna nu) han heter Jiloan Hamad jag kommer ihåg att han tränade varje dag med laget men efter det gick han antingen ut med en boll eller gick ut o joggade. Fyfan vad dum jag var och inte tränade jag tänkte för mycket på andra saker och glömde bort att man måste träna för att komma nånstans.

Åren gick och han fortsatte medans jag tänkte inte på det alls (spelade i lag men var lat), han kom med i ungdomsslandslag och allt och till sist till BK forwards A-lag nu är han i Malmö lika gammal som mig. Fan jag kunde bli nåt men jag var dum! Jag tänker på det hela tiden och ju mer jag gör det desto mer arg blir jag på mig själv! Nu är det för sent för mig även om jag fortfarande spelar. Så träna på och glöm andra saker om fotbollen är din dröm! OBS! Skolan glöm inte det heller!
Red
2009-07-26 01:47
Har nu tagit bort ett flertal inlägg som involverade allt som inte har med Barcelona att göra. Musik-diskussionen räckte och alla fick en varning. Fortsätter off-topic diskussioner så kommer spärrar att utdelas.
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-26 01:38
Ämne: Ämne: Har tän....
Långt kvar ditt men på go väg ( = haha
Barcelona Sersari
Gud är störst! - Pep el rei!

Har också tänkt på det faktiskt. Vem vet, kanske sitter Zlatan och läser det vi skriver här inne :D
Barcelona BOJAN...
Ämne: Har tänk på detta lä....
haha, det blir nog inte jag iallafall ;) Även om jag tycker vänsterbacken i barca kunde bytas ut.
Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-26 01:37
Gud är störst! - Pep el rei!

Hade fan känts riktigt gött, jag gjorde inte så bra av mig i Gothia Cup så inga scouter kan ha lagt något bra öga på mig, någon annan här som spelar junior/senior fotboll ? D.v.s inget korpa fotboll !
2009-07-26 01:37
Är väldigt nyfiken på Shakthars unge mittback Chyhrynskiy(svårt att stava), kan inte säga att jag har sett speciellt mycket av honom och undrar hur Pep och Txiki tänker här.

Vi har redan den självklara trion med Puyol, Márquez och Piqué som första val till mittbacksplatserna, bakom de är det lite oklart fortfarande. Just nu finns Henrique, Cáceres och Milito i truppen men Cáceres lär lånas ut och Milito är ingen vi kan räkna med, har ingen anning om hur det blir med Henrique, har Pep uttalat sig?

Krånglig situation, är de beredda på att lägga ut 10-15M igen för en oprövad ung mittback som inte har någon La liga erfarenhet? Verkar iaf så att Pep och Txiki är sugna på att värva honom.
2009-07-26 01:35
Har tänk på detta länge, tänk nån som skriver här på Les rambles går hela vägen och spelar för Barcelona en dag. Vore riktigt härligt, tänkte på mig själv men är nog för gammal för den drömmen nu tyvärr. Vore fantastiskt om nån ung härifrån senare spelar för Fc Barcelona. Vi skulle kunna kalla oss La masia i forum sammanhang. ;-)
Axl
2009-07-26 01:31
If you come down to Highbury, you can see Thierry Henry....
Barcelona BOJAN...
2009-07-26 01:27
Här är vad grabbarna fick se inför finalen
Barcelona AzizWaysi
2009-07-26 01:26
Brukar du skriva på dalkurds hemsida ? :)
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-26 01:22
då har man bestält Zlatan Ibrahimovic tröja i barcelona 2009/2010 äkta
Barcelona Sersari
2009-07-26 01:18
Världens bästa video(länktips) med vår historiska trippel.

- Med en av Coldplays absolut bästa låtar någonsin i bakgrunden.

Fy fan vad rörande.
Barcelona Barcelona_10_
2009-07-26 01:17
Hoppas messi spelar och bjuder på lite show det var länge sen man såg det sist ( = sensta real madird ( = man u i finalen
Barçelonito
2009-07-26 01:15
Aha ;) gött med match igen.Hoppas vi får se messi på plan.
Barcelona BOJAN...
2009-07-26 01:14
Ämne: Ämne: Spelare....
oj, måste gå och lägga mig snart, får inte vara så trött så jag somnar mitt under matchen
Annons: