/spanien/barcelona/forum/17466.aspx/spanien/barcelona/forum/17466.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2009-08-01 01:44
adil!

Vårt tiki taka spel kommer förmodligen precis som du säger göra så att real blir defensiva och kör med kontringar me cr9,kaka,robben.
Real Madrid Bengan
2009-08-01 01:43
Ämne: Barcelonistas

Rea....
Nej, Real kommer inte spela offensivt på Camp Nou. Däremot kommer Real vara tvingade att spela offensivt hemma vilket kan straffa sig som det gjorde sist men hur utgången blir får vi vänta till april för att se =)
Barcelona Manolo83
2009-08-01 01:42
det finns inget lag i världen som kan vinna över barcelona om dom försöker spela sitt eget spel.

Barcelonistas
2009-08-01 01:42
Bengan

Tror ochså real kommer spela på kontrinar just detta clasicot.Eftersom den är på camp nou.
Real Madrid Bengan
2009-08-01 01:41
Ämne: Ämne: Ämne....
Jo, visst jag håller med. Men det var en av er som förlöjligade attacken på Ronaldo och fick det att framstå som en filmning. Hur reagerar ni om folk skulle hävda att Messi filmade när han blev stämplad.

Men jag orkar inte diskutera vad som är värst, jag personligen tycker när man satsar rakt in med full fart rakt på ett stumt ben som värre än att man blir trampad på hälsenan i ett misslyckat försök att stoppa en spelare och du tycker tvärtom. Vi kommer nog aldrig komma överens i frågan.
Canaletes
2009-08-01 01:41
Glöm inte heller "lionel messssssi 33"

Finns det nån statistik på hur många extra medlemar Les Rambles har efter Zlatans ankomst?

Bona nit!
Barcelona Hetfield
2009-08-01 01:40
Zlatan Tattoo barca

Du borde ta det lugnt...chilla grabben

Alla här inne älskar Barcelona, men folk med vett i skallen spiller inte blod för fotboll...det är trots allt "bara" fotboll när man jämför med liv

Crow

Du kan inte förvänta dig att Admins ska vara inne så här sent, på en fredag dessutom...de brukar göra ett bra jobb, så ha lite tålamod, kommer att fixas imorgon
Barcelonistas
2009-08-01 01:40
Gonzalez_Barca

Ja hoppas bara Pepe missar den matchen livsfarlig spelare :)
Barcelona aniliito
2009-08-01 01:39
Ämne: ANIILITO

jag är ....
Passa dina ord? Du har skolkat svensk lektionerna ser jag! Är nog lite förvånad över att han inte har spärrats eller dylikt ännu.
Barcelona Alavi
Bengan

Kontring är er högsta prioritet med Ronaldo i spetsen, jäklar vad snabb han är!
adil,
Barcelonistas

Real kommer försöka spela offensivt för deras värdighet men de kommer gå åt skogen då våran tsunami till anfall kommer trycka bak dem. Lägg till att vi kommer äga bollen som vanligt och då ser jag det inte särskilt troligt att de ska pressa oss som vi kommer pressa dem, utan de kommer sjunka bakåt och helt enkelt bli tvugna att kontra. Då kan det samtidigt bli mycket farligt med spelare som Robben, Kaka etc. Ja även Drenthe.
Real Madrid Bengan
2009-08-01 01:38
Ämne: g ni inte SKIT ronal....
Det var inte Ronaldo som fick straffen. Det var Raul och det var en helt korrekt straff där han sparkar undan Rauls fot utan att röra bollen.

Barcelonistas //

Svårt att säga, men jag skulle tippa på att Barcelona kommer ha mer boll och Real spelar mer på kontring. Real har rätt snabba kontringsspelare och det finns ingen anledning att spela tokoffensivt på bortaplan. Därmed inte sagt att det blir hela bussen framför mål men jag tror definitivt Real kommer spela mer defensivt än vanligt
Barcelona Alavi
ZLATAN # 9 - TATTOO BARCA

Herre min skapare, är du 25 år gammal?
Barcelona Abbe -
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Har aldrig påstått att du inte har rätt att vara här, personligen tycker jag det är tvärtom. Kommer det in en seriöst vittröjad som vill föra en diskussion så är det bara roligt. Tyvärr händer det alltför sällan att diskussionen hålls på en lämplig nivå.

Överfallen på Ronaldo togs upp inne på ett Barça-forum, oddsen var ju knappast höga på att överfallen på Messi skulle nämnas i den diskussionen. Det kommer alltid vara likadant. Gnäller vi över att Ronaldo filmar, då kontrar ni med att Alves filmar.
Barcelona ZLATAN # 9 - TATTOO BARCA
ANIILITO

jag är inte 10 år , jag är 25 , ja bor inte i vårberg, ja bor i varberg.. du har inte funderart bli madrista ?? för du säger mycket imot de egna.. men skitsamma ja är inte här för att va kaxig eller nått men det enda ja stör mig är när madrista skriver massa skit och det sår ja inte ut med.. jag står för barcelona och kommer alltid att göra det... så passa dina ord ok
Crow (Tyskland Red)
2009-08-01 01:37
Redaktionen och Admins

Undrar bara vad ni gör för tillfället? Denne individ som kallar sig "ZLATAN # 9 - TATTOO BARCA" hotade först flera madrid supportrar att han ska spilla blod, alltså hot. Sedan går han på supportrar verbalt genom att skriva Äckel och annat dylikt.. Tycker att sådant inte hör hemma på ett fotbollsforum.. Detta forum brukar annars hålla hög nivå, agera.
Barcelona Alavi
2009-08-01 01:37
Real madrid Ultras

Som du nog märker så har forumet spårat ur!
Men tack! :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-01 01:36
Barcelonistas

Tror faktist defensivt, sen kontra med deras snabba spelare som Kaka, Ronaldo, Robben o Benzema.
Barcelona aniliito
2009-08-01 01:36
Ämne: aniliito

Jag skr....
Vadå ny? Jag håller inte ens på Barcelona sådär men i Spanien är det Barcelona som gäller. Blev medlem på Svenskafans några veckor sedan så ja jag är ny och?
Barcelona Real madrid Ultras
2009-08-01 01:35
barca fans jag hoppas ni vinner mot la :)
Barcelona Alavi
2009-08-01 01:35
Blir väldigt förvånad över att ingen blir spärrad.

ZLATAN # 9 - TATTOO BARCA

Gå lägg dig.
Barcelonistas
2009-08-01 01:34
Hur tror ni real kommer spela på camp nou def eller off?
Canaletes
aniliito

Jag skrev bara det var negativt.
Men kolla bara... tom du är ny här
Real Madrid Valdebebas
Ämne: Ämne: Ämne....
Inte? Jag har lika stor rätt som dig att vara här så länge jag rättar mig efter reglerna.

Överfallen mot Ronaldo har ingenting att göra med överfallen mot Messi, och jag är inte för att man skadar spelare medvetet vem det än rör sig om, så tycker det är lönlöst att säga att madridistas inte ska säga något pga att Messi fick ta emot stryk. Lika barnsligt som när madridistas skulle säga att folk härinne inte skulle säga något om Pepes nedsparkning pga att Messi gjorde mål med handen, två saker som inte har något att göra med varandra.

Det är ju knappast vi som fans som har gjort oss skyldiga till någon av dessa handlingar, så därför ska ju knappast vi som supportrar behöva stå till svars för dom.
Barcelona aniliito
2009-08-01 01:32
Ämne: g ni inte SKIT ronal....
Skärp dig helt seriöst. Hur gammal är du? 10? Ingen vill komma till dig speciellt inte i ghettot Vårberg. Att du bor i Vårberg säger en hel del haha men men hur tror ni El Clasico slutar? Real håller på att samspela sig nu och det verkar gå bättre för de. De spela trots allt 2-1 med spelmässigt övertag utan Kaká, Casillas, Ramos och Albiol. Vad tänker ni? Vad kan Zlatan bidra till laget som Eto'o inte kunde? Berätta..
Barcelona Hetfield
2009-08-01 01:32
Snälla kan någon spärra Zlatan # 9 killen, bidrar med 0 , och eldar på tjafset...

Om du hatar de så mycket så sluta svara på de, så enkelt är det!
Barcelona aniliito
2009-08-01 01:30
Ämne: Shit...

Negativa ....
Vad tycker du är viktigare? Att få in en hungrig och världsklass spelare som är hungrig som kan förbättra Barca och hjälpa de vinna titlar eller några medgångssupportrar? Herregud visst några småungar lär vara jobbiga men bara att ignorera.
Canaletes
2009-08-01 01:29
asså snälla snälla.. :(

Vad är det här?!
Lägre än Glocalnet, herregud...
Barcelona Abbe -
2009-08-01 01:27
Ämne: Shit...

Negativa ....
Japp, och än värre när det börjar spåra ur.
Barcelona Hetfield
2009-08-01 01:27
Det är sorgligt, så sorgligt hur uselt forumet har blivit...inga konstruktiva inlägg, bara en massa s*it "Hahaha" "lol" "Btw" osv...

Börjar bli som playahead...suck...
Annons: