/spanien/barcelona/forum/17458.aspx/spanien/barcelona/forum/17458.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca!!231
2009-07-26 16:42
jag tror han landar 17:10
Barcelona The Reporter
2009-07-26 16:38
Är det någon som vet vilken tid Zlatan landar i Barcelona ?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-26 16:36
Marc Crosas startar förövrigt för Celtic mot Tottenham idag, matchen börjar 17.00. Tv4sport

Lionel Messi n10
Rueda.
Barcelona Lionel Messi n10
2009-07-26 16:35
Dessa imponerade på mig idag faktiskt: Jonathan Dos Santos, Muniesa,pedro,Och han mittfältaren som gjorde andra målet glömt hans namn, Sanchez är inget för barca totalt värdelös idag.
2009-07-26 16:34
Snubben är spårlöst försvunnen.
Barcelona Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-26 16:33
Zne

Hahahah det är bara lite fakta, verkar som denne madrid fan inte tänker innan han skriver
2009-07-26 16:30
Granero var minst lika dålig som Bojan i EM. Varför tror ni anfallet fick inget understöd och inga bollar? Jo för att Granero var värdelös som sagt.

Zne
Jo det var han.
Barcelona Zne
2009-07-26 16:29
Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
Hahahaha, snacka om ägd :)

Var det inte Marc Muniesa som fick rött kort förra säsongen när han lirade med a-laget? Tror det var sista matchen i ligan, ngn som kommer ihåg?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-26 16:26
Ämne: Real madrid en levan....Jag såg matchen i Göteborg, den mot England. Granero och Javi Garcia var totalt värdelösa i den matchen, mycket sämre än Bojan. Så den där snubben behöver inte komma in hit och snacka strunt eller skapa bråk. Strunta bara i honom.

lameG^:

Pep ser i Sanchez en truppspelare, en allroundspelare som kan avändas på flera positioner både i backlinjen och på mittfältet. Personligen så tycker jag att han håller för låg kvalité var han än spelar.
Barcelona lameG^
2009-07-26 16:24
Rambla-K9

Pedro är en bra truppspelare. Han vågar utmana och det är bra.

Sanchez är inget och ha. Han platsar knappt i juvenil a. Fattar inte vad pep ser hos honom.
Barcelona lameG^
2009-07-26 16:22
Vi behöver ingen mittback. Vi har Henrique,Muniesa,Caceres?.

Vi har ett riktigt bredd försvar om vi räknar med ynglingarna. Dem har potentialen att bli något och tycker inte vi behöver värva någon försvarare.
Barcelona Criff
Real madrid en levande ande,
Ja för Granero & JAvi Garcia gjorde ju ett skitbra EM. Dem var ju helt klart lysande stjärnor, och Miguel torres fick värma bänken.
Försök igen.
Barcelona Rambla - K9
Jag blev imponerad av mittbacken Fontas. Säker med bollen och verkar ha grym teknik vid bollmottagningar. Även den lille Dalmau på högerbacken får godkänt. Han är bara 17 år, trots det tycker jag att han spelade moget och hans samspel med Pedro var bra.

Espasandín bedrövlig, dålig touch, slarvigt passningspel. Han ställde till det för sig sig flera gånger. Stämmer det som tarrak var inne på vid något inlägg att han missade nästan hela förra säsongen i Atlètic pga skada så förklarar hans mindre stabila spel så klart det hela.

Pedro var lysande idag och av det jag nu sett av honom hoppas jag att han får en helt ordinarie plats i a-truppen. Förutsatt att han forsätter sin fina form under USA-turnén. Även Jonathan Dos Santos är en skön spelartyp och påminner mycket riktigt en del om Xavi i sin spelstil.
Barcelona Pep - El Míster
2009-07-26 16:17
Ämne: Dos Santos är en kop....
Ja, Dos Santos den yngre imponerade verkligen. Han hade en mycket bra första touch och spelade lungt. Dock väntade jag mig mer offensiva, tekniska nummer? De kanske kommer.

Annars är Pedro lite den ungdomen som går framåt mest i sin utveckling tycker jag. Kan bli ett mkt bra tillskott på Messis kant i år. Han spelar lungt, ödmjuk i sitt jobb hemåt och är grymt snabb och teknisk.

Marc Muniesa är mångas ny favorit, min med. Mkt säker och lojal verkar han vara. Dessutom roligt och bra med en vänsterfotad, avig mittback!

Nu har Zlatan landat i Barcelona och väntas posera framför den stora Barca-skylten utanför(namn?) kl 18.30 om jag inte missuppfattade det fel. Läkarundersökning imorgon och kontraktskrivning! Bienvenido Zlatan!
Barcelona BOJAN...
2009-07-26 16:16
Ämne: Tjenare alla Barca f....
+ Vi får den bästa anfallaren i Italien dom senaste åren

- Kostade mycket, synd att vi tappar Eto´o, dåligt skött affär
Barcelona Riiio!!
2009-07-26 16:15
Ett problem som vi inte behöver dras med...

Hehe vi får se om ni låter dem spela mycket. Han Garcia som spelade i real va het som fan i Em U-21. BÄst i turneringen tror jag han blev. Visst??
2009-07-26 16:14
aniliito

Jag vet inte vilka matcher du såg, men när Messi var arton (2006) så imponerade han i stort sett i de flesta matcherna han spelade. Höjdpunkterna var matcherna mot Chelsea (borta) och Real madrid (borta).
2009-07-26 16:13
Otroligt imponerad av Jonathan Dos Santos. Jeffrén var bättre idag än i fredags. Men mest imponerad av Pedrito fyfan vad han är farlig hela tiden.

Cáceres spelade ganska enkelt idag och var ganska bra, han borde fortsätta spela som idag lugn med bollen och enkla passningar inte komplecira till saker
Spanien Kim.
2009-07-26 16:11
Tjenare,

Någon som har koll på när era biljetter släpps på den officiella sidan till era första matcher?

Edit: Svara gärna via PM då jag snart skall röra mig från datorn. Uppskattas!
Barcelona aniliito
2009-07-26 16:10
Tjenare alla Barca fans! Är riktigt imponerad satt säga av era unga spelare. De har potential att bli något riktigt stort! Ge de lite tid så får vi se. Vi ska inte glömma att Messi inte var något speciellt när han var 18. Minns när jag såg på matcherna och hörde kommentatorerna själv och tänkte själv vad fan gör han den ska han ju sätta osv? Men kolla vem Messi är nu? Hehe..

Jag är själv Milanista men när det kommer till Spanien håller jag självklart på Barcelona + att min favoritspelare Zlatan - hans ankomst gör ju det knappast svårare att heja på Barca! Vad tycker ni om Zlatan värvningen? Vad är fördel och nackdel med värvningen? Tankar kring värvningen från er riktiga Barca fans? :)

mvh
2009-07-26 16:05
Gud är störst! - Pep el rei!

Hahahahah xD
Barcelona Ciao-V
2009-07-26 16:04
Dos Santos är en kopia av Xavi. Där har vi den nya Xavi, mina damer och herrer.

Han har tillsammans med några andra yngligar imponerat på mig. Hoppas att Pep fortsätter att ge de bästa chans i hela försäsongen.
Barcelona pokke
2009-07-26 16:04
Real madrid en levande ande

Hur kan du jämföra 24-åring och e 22-åring med Bojan som är 18? Vad förväntade du dig av Bojan? Ville du att han skulle köra förbi motståndarnas försvar? Han är en anfallare som ska ta emot bollar och är ingen som dribblar igenom ett helt försvar som Messi.
2009-07-26 16:02
Christián - FC Barcelona en Mi Corazón

Haha, härligt!
2009-07-26 16:01
negredo är född 85 o granero e född 87 en är 2 år äldre än Messi och den andra lika gammal. Varför inte göra den jämförelse?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-07-26 16:00
Tas jävligt hårt, sparkar hela tiden så man förstår att han blir sur hoppas bara han håller sig kylig och hoppar undan.
Barcelona Hetfield
2009-07-26 16:00
Guddy är ju väldigt bra på att passa andra :O , en liten Guardiola inom sig

Okkapokka

Jo förstås, men han såg sur ut , innan de började jiddra med honom
Barcelona Okkapokka
2009-07-26 15:58
Hetfield

Då såg vad Al Ahly-spelaren gjorde också va?
Barcelona tarrak
2009-07-26 15:57
Ämne: Ett problem som vi i....
Ja ni är bäst. På allt. Hela tiden. Var det något mer?
Barcelona Hetfield
2009-07-26 15:57
Har Messi bråkat med flickvännen eller? Verkar vara väldigt sur idag...
Annons: