/spanien/barcelona/forum/17446.aspx/spanien/barcelona/forum/17446.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2009-10-25 22:05
Nina

tänkte under första halvlek på din inför rapport. Vet inte om jag inbillar mig eller inte, men känns som att du har lite rätt i att det saknas en vinnarmentalitet i Zaragoza. Tror inte en tränare på sitt lag lär ju knappast spelarna göra det heller.
Visst, man hade kanske fortfarande legat under med 3-0 men ibland känns det inte som att dom gasar på fullt. Pennant och ett par till undantagna.
Sen kan jag ju förstå att andan rinner ut en lite när man ligger under med 3-0.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-10-25 22:03
Vad ja gillar med Pep är att han gör nåt åt saken när det inte riktigt fungerar, visserligen spelar vi hemma men ändå att röra om spelartruppen är så underskattad, ibland är det inte svårare än så. Ibland gäller det att hitta den rätta konstellationen.

Nina

Ja du vi får väl helt enkelt se när de möter ditt lag.
=)

Rambla eller ska jag säga Usain kanske?
Skämt åt sidan du va snabb där
Barcelona C.Andrés
Round 2
Barcelona BlueRed
Alla ni som funderar på att klistra in inlägg från Puertan eller för den delen sitta och slösa tid med att bry sig om vad dem skriver, kan läsa Ninas inlägg. Förhoppningsvis så slipper vi spärra folk då för något som är så onödigt.

Rambla

Snabba dem är, YouTube folk. Och självklart så är det du som hittar det före alla andra.
Barcelona Rambla - K9
2009-10-25 22:02
Ibras kanon.
sebbaa
2009-10-25 22:01
Ämne: Får jag bara fråga e....
Detta är väl tyvärr ett ömsesidigt förhållande mellan Les Rambles och Puertan.

"Arguing on the internet is like the Paralympics, if you win you're still retarded" - okänd
Barcelona Barca_4_lajjf
Haha klockrent skrivet av ´Sportbladets Leifby: 9:59 PAUS BARCELONA - YRA HÖNS 3-0
Barcelona Chileno
Etoo kommer alltid vara saknad, men Zlatan är kunglig. Vilken tyngd i anfallet vi fått med honom, räcker med att man tjongar upp bollen till honom så blir det farligt.

Keita har jag saknat väldigt mkt dom senaste matcherna. Skönt att han fick en chans igen och på vilket sätt han tar den!
Barcelona Smogen
2009-10-25 22:00
Alle #8

saken är ju att jag aldrig riktigt behövs sakna Eto'o i offensiven då Zlatan gör mål i nästan varenda match. ;)
Barcelona C.Andrés
Ämne: Får jag bara fråga e....
Dunno,idiotiskt att hålla på så.
Barcelona Maestro-V
Hörrni, nu vill jag att mitt tips ska gå in.
Ett mål till Zaragoza bjuder vi på sen är matchen slut!
Barcelona BlueRed
2009-10-25 21:59
Ride_The_Big_One(6)

Absolut. Keita är en viktig pjäs i Peps bygge och lyckas han hålla uppe den här formen som han har visat hittills så lär han få spela en hel del.

Agree. Messi är faktiskt en bra frisparks skytt från nära håll.
Barcelona Port Olímpic.
Kåmark får sluta hymla om att han är maräng. Det är ju bara pinsamt. Hur kan han "nästan" få det till en målvaktstavla vid Zlatans frisparksmål? Hela tiden kommer han med små instick som vittnar om hur anti Barcelona han är. Nu får det vara nog Kåmark!
Barcelona Barca-nist
kallesiete

Nej inte det heller men helst inte ikväll..
Zaragoza Nina (Red.)
Får jag bara fråga en sak av nyfikenhet?

Varför bryr ni er så mycket om vad de anser att ni sitter och uppdaterar deras forum hela tiden?
Ni vet ju att vissa människor alltid måste hitta saker att klaga på och att man där inne kommer att hitta klag på saker som ni tycker är helt (och med all rätt oftast) absurda men varför detta tvångsmässiga behov av att få det bekräftat?
Ni ger dem ett fint inflytande om deras ord - även om ni bara "skrattar" åt det- är så viktiga/intressanta.
Barcelona Barcelona10Messi
Men seriöst att man kan gemföra Zlatans mål med Ronaldos mot Zürich, haha det är ju bara pinsamt. :D

Fy fan vilka frisparkskyttar vi har nu :D
Barcelona C.Andrés
2009-10-25 21:58
Jävla monstermål av zlatan.
Barcelona Hetfield
Nina

No offense, men det är inget världslag...

På tal om matchen, man kan se att glädjen finns i laget nu, det är inte längre spelare som går runt med uppgivna/trötta uttryck
Barcelona Barcadinho.
Idag har vi fått en ny frisparkläggare.
Vilken missil.

Han fick också en sån missil mot Rubin som gick en bit utanför.

Det räcker med Alves på ett tag.
Ibra drar missiler från idag och framåt.
Barcelona kallesiete
2009-10-25 21:57

Men om Barca missköter sig så är det fritt fram att snacka Madrid? OK.
Barcelona Barca-nist
2009-10-25 21:56
kan vi BARA prata om FCbarca ikväll??
sköter barca sitt spel så behöver vi inte prata om dem.tack!
Barcelona kallesiete
2009-10-25 21:55

Måste säga att jag är ganska imponerad av Puertan ändå. Visst finns där ägg men många är ödmjuka och spär inte på med massa lögner och skitsnack. Många tycker Barca gör en bra match.

Såg t.o.m en person skriva "Skulle inte vara fel att spela 4-3-3 leda med 4-0 och ha 80/20 i bollinnehav någon gång." - eller liknande.

Visst, där finns idioter, precis som här. Men inte alla. Precis som här.
Tycker marioteten av folket på puertan är ödmjuka i detta nu.

Hoppas på en rolig andra halvlek också! Tror ett mål hade gjort Messi gott.
Zaragoza Nina (Red.)
Ämne: Patetiska maränger s....
"Det är Zaragoza dem möter, inget världslag??"

Precis. den kommentaren är bara patetisk. Zaragoza är förstås mer än så.
Dumma okunniga Real Madrid---supportrar.

Barcelona el Flaco - E.F.R.
Skönt att få bevittna sann tiki taka efter ett par veckors "frånvaro".

El_Capitano: "Alves satt också på läktaren, han tänker säkert 'Fan, där rök mina chanser att ta frisparkar'".

LOL. Jag tänkte just samma sak i den situationen.

Rambla/

Hehe, det får bli Keite som tar upp jakten på Villa och skytteligatoppen.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-10-25 21:54
Smogen

Vem saknar inte honom?
Han är Barcelona legend, han har hjäpt oss vinna massa titlar och alltid gett 100 %, svårt att inte tycka om en sån kille.

Men gäller för laget att anpassa sig och blicka framåt
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
Ämne: Patetiska maränger s....
Kan hålla med att det finns några real fans som är bara dumma i huvudet, men det finns några schyssta personer där.
Barcelona Sersari
kallesiete

Pep var ett geni som höll fast vid att hämta in Ibra. Han tvekade aldrig som många andra gjorde, inklusive mig själv. Så ja, han är ett jävla GENI.
Alle #8
2009-10-25 21:53
Smogen

En anfallares främsta uppgift är fan att göra mål och man kan väl hjälpa till i det defensiva men om man är så sugen på att springa och försvara så kan man väl lika gärna bli en jävla försvarare haha? Men klart att man saknar Eto'o inget konstigt med det..
Barcelona Cocco
2009-10-25 21:53
Ja jag saknar etoo otroligt mycke.
De e för mycke lång bollar på zlatan mot bra lag så kmr de vissa sig när dom slår bollar mot zlatan o barca florar boll efter boll.
Deportivo Creus
2009-10-25 21:52
..och jag håller med Smogen. Klart man saknar Eto'o.
Annons: