/spanien/barcelona/forum/17437.aspx/spanien/barcelona/forum/17437.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2009-07-27 16:54
Den nya rambla
Din fantasielva måste vara en av de sämsta jag sett. Yaya som ordinarie i backlinjen, Puyol som vänsterback, Ingen abidal och ingen Marquez, tokoffensivt mittfält och ingen Henry. Tack och godnatt.
Barcelona Okkapokka
Alexmanson

Länktips.
Barcelona The Reporter
Alexmanson,

Rambla har länkat det ett par gånger, scrolla bara ner.
Barcelona Trippeln
Den vise

Tack,jag vet att jag kan bli något alla som har sett mig säger att jag bra men tyvär så kan jag inte bli något om jag fortsätter spela i min nuvarande klubb då vi spelar i division 4.
Barcelona Alexmanson
2009-07-27 16:52
Ämne: Alexmanson,

Asså ....
jag har inte tv4sport, vad är problemet?
Barcelona Den vise
2009-07-27 16:50
Trippeln

På dig låter det som om du är på tröskeln till att bli proffs.
Barcelona Ronaldinhoism
Ämne: tarrak

Galactico-....
Vi får hoppas att Rosell inte utmanar Perez på marknaden eftersom vi inte är sånt lag.

Nu kommer väl massa maränger in och bombar oss med alla våra värvningar men vi behöver inte försvara oss bara för att de kastat ut över 2 milljarder på 4 spelare.
Barcelona The Reporter
Alexmanson,

Asså jag blir trött nu!
Barcelona Alexmanson
2009-07-27 16:49
hur kan man se ibras presentation? länktips?
Barcelona Rambla
Ronaldinhoism

Valdes; Alves, Pique, Touré, Puyol; Fabregas, Iniesta, Xavi; Ribery, Ibra, Messi är väl det bästa sättet att utnyttja bredden på isåfall hehe. Men tror inte vi kommer att värva båda två, iallafall inte redan i år. Jag nöjer mig med Ribery, föredrar Iniesta i mitten.
Barcelona Ordem e Progresso
Rambla

Har du någonting emot att byta nick? Blir bara så förvirrande med två så lika nick, speciellt när Rambla - K9 är en av de mest flitiga skribenterna härinne.

Tror många skulle uppskatta det. :)
Barcelona BarcaFan!
2009-07-27 16:48
här har ni lite från zlatans test idag , härligt o så honom med barca tröjaaaan!:D
Barcelona The Reporter
2009-07-27 16:46
Borde inte zlatan ha gjort läkarundersökningen nu?

Grabbar tänk om Zlatan klarar den, och inte Etoó, vad händer då? :D
Barcelona Trippeln
2009-07-27 16:45
Pep.G Z.9

A jag vet ibland tvekar man att gå till träningen,men jag spelar alltid fotboll för att förbättra mig.Jag är teknisk,snabb,bra skott,split vision,kan skjuta med båda fötterna och jag ska ansöka till ett bättre lag.

Du då?
Barcelona Rambla
2009-07-27 16:45
tarrak

Galactico-tokig? Hehe, jag är främst för att man satsar på spelare ur egna leden men jag ser hellre att man värvar lite och blytungt än mycket och skapligt.

För mig är det en lättnad att man värvade Ibra och visade att man även är ett lag att frukta under sillyseason. Tror ni Sandro Rosell kommer försöka utmana Perez på marknaden?
Barcelona Captain Fantastic!
2009-07-27 16:42
Ämne: Det här spanska U19-....
Tycker det bara är skönt att den spanka tränaren är så dum att han inte tar med Muniesa. Nu spelar istället Muniesa med A-laget och imponerar på Pep, detta istället för att spela 3 matcher i Ukraina och sedan åka hem med svansen mellan benen.

Hoppas nu Spanien får ordentligt med stryk av fransmännen så Thiago kan komma tillbaka till Barcelona ikväll/imorgon och kanske ha en chans att följa med till USA.

Klåparen till tränare har endast spelat med Thiago i typ 70 minuter under hela turneringen, trots att den spanska anfallsfotbollen detta lag producerat är kanske det sämsta i turneringen.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-27 16:41
Ämne: Ronaldinhoism

Nej....
Om det t om är svårt på FM att värva både Cesc och Ribery hur svårt tror du det är i verkligheten? Och nu efter Zlatans övergång? Hur ska du formulera laget? Det kommer tyvärr inte bli någon mer stor övergång, du som culé borde veta att det oftast brukar bli bara en stor övergång per sommar, i år Zlatan, förra året Alves och året innan Henry. Dessutom tog vi trippeln förra året så inte allt för smart att byta ut 3-4 spelare ?
Barcelona petersays
2009-07-27 16:40
Men man har väl i princip avfärdat att någon av dom skulle ansluta under denna silly. Pep sa i intervjun att man inte kommer försöka värva Ribery. Och att Cesc stannar i Gunners ett par säsonger till tvivlar väl ingen på då han är lagets nyckelspelare.
Barcelona Rambla
2009-07-27 16:37
Ronaldinhoism

Nej, inte längre. Men även på FM är det svårt att värva Fabregas och Ribery under samma sillyseason ;) Kanske om man spelar med fusk.

Fabregas och Ribery är ju två spelare som klubben dessutom vill ha, så det är ju relevant att diskutera.
Barcelona tarrak
2009-07-27 16:36
Utan att ha den minsta aning, så skulle jag kunna tänka mig att just Rosell på presidentposten skulle kunna få Guardiola att avgå. Pep känns väldigt trogen Cruijff/Laporta-dynastin och att han skulle ställa upp för dess främste utmanare känns väldigt främmande.

EDIT: Känns väldigt främmande med en Galactico-tokig Rambla, men det är väl ett tidens tecken, när även Laporta hoppat på det tåget. ;)
Barcelona Ronaldinhoism
Ämne: Ämne: westinh....
Inte du K9

Syftade på fejk Rambla.
Han som menar att det inte vore en omöjlighet att värva Ribery och Cesc redan i sommar. Vart han ska göra av dem är en annan femma.
Barcelona ★ akiljo ★
Sluta tjata om presentationen. Klicka längst upp till vänster så ser ni att TV4 Sport sänder den. 95% av alla svenskar har den kanalen.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-27 16:35
Ämne: westinho

Behöver ....
Varför undrar du det? Jag har aldrig spelat det.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-07-27 16:34
Seriöst, kan inte sluta kolla.
Jag ryser i hela kroppen.
Det är totalt makalöst.
Skulle kunna offra en hand för att se det där igen på plats.
Det där slår finalvinsten mot United med 2-0 med hästlängder.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-27 16:33
westinho

Behöver inte vara så spydig inte alla som kan se den på tv eller hur?

Rambla

Du lirar mycket FM va?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-27 16:33
Det här spanska U19-laget imponerar då inte på mig. Den där sk "supermålvakten" de Gea är petad och med rätta. Thiago som är ett år yngre är inte ordinarie i laget. Merida är kass, det är ingen förlust att vi blev av med honom. Oriol är defensiv mittfältare och gör sitt jobb, varken mer eller mindre. Iago har mest trix för sig men kommer ingenstans.

Varför är inte Muniesa med? Han är ju lätt bättre än alla de mittbackarna Spanien har med. Jag har för mig att han varit given tidigare. Det måste bero på den nästan årslånga skadan han just kommit tillbaka ifrån.

Nu ligger de under mot Frankrike och det ser allt annat än ljust ut.
Barcelona petersays
2009-07-27 16:32
westinho
Är du moderator?
Snudd på att man skulle lägga länken ovanför formuläret här eller som en sticky note högst upp bland inläggen.

Fast iofs. Om folk inte läser fem rader ned eller ens märker att en artikel heter "TV4 Sport sänder Zlatans presentation" så är det nog inget som hjälper.
Barcelona petersays
2009-07-27 16:30
Jag tror inte att någon av dom kommer, och jag kan nästan sätta min hatt på det. Om jag hade nån hatt alltså...
Barcelona westinho
2009-07-27 16:30
Oj..om man skulle få en krona varje gång man läst "Länk till presentationen?" idag på detta forum. Ja, man hade ju inte behövt jobba mer.
Barcelona Rambla
2009-07-27 16:29
Vågar man hoppas på att vi lägger i femte växeln för att få hem Fabregas? Jag tror inte det är omöjligt. Gör man det inte iår, så hämtar Sandro Rosell hem honom nästa sommar.

Vad föredrar ni av at hämta hem Fabregas och spela Iniesta som ytterforward eller hämta in Ribery och låta honom ta Henrys plats? Eller att man värvar båda? ;)
Annons: