/spanien/barcelona/forum/17430.aspx/spanien/barcelona/forum/17430.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona #7
2009-07-27 10:26
Alla som vill se på Zlatans Presentation ikväll går in på Fotbollive.
De sänder den gratis.
Barcelona ocbgb
2009-07-27 10:11
marcus:

jag var på camp nou för 2 veckor sen, köpte en hemma-tröja med gult tryck för namn/nr. tröjan i sig är vansinnigt hög kvalitet, men trycket däremot är skitdåligt. råkade knyckla ihop tröjan och namn/nummer blev också helt skrynkligt, tror inte man kan "oskrynkla trycket" på själva tröjan. alltså: tröjan tipptopp, riktigt skönt luftigt material, trycket skitdåligt.
Barca|Danne
2009-07-27 10:07
Holá !

Någon som vet var man kan se live från Camp nou ikväll när Z presenteras ?

Mkt tacksam för svar !
Barcelona Rambla
2009-07-27 10:03
Libaax

Zizou överskattad? Jag kan verkligen omöjligt hålla med om det även om han spelade för värsta rivalen. Han fick det mest simpla att se så elegant ut, och det mest avancerade att se så enkelt ut. Han är enligt mig den bästa någonsin.
Barcelona marcus
2009-07-27 09:57
jag har en fråga angående årets spelartröjor. Jag har en matchtröja ifrån säsong 05 / 06 där materialet på tröjan var enligt mig allmänt "plastigt". Samtidigt har jag en tröja ifrån förra säsongen med underbart material som kändes som silke.

Jag ber om ursäkt för den dåliga formuleringen men jag är intresserad av en ny Ibratröja men undrar hur kvalitén och textilen är. Någon som har?
Real Madrid Fredrik R
2009-07-27 08:49
!Sergio_ Busquets!

Sedan har alltid La Ligas mittenlag och bottenlag varit bättre fotbollslag än PLs diton, häromdagen satt jag och njöt när Malaga spelade ut Aston Villa i Peace Cup. Aston Villa startade matchen i stora drag med sin startelva, Malaga startade med juniorer och reserver. 1-0 till Malaga emot det enda laget som försökte utmana big 4 förra säsongen.

La Liga har stärkt profilmässigt och har nu störst namn spelarmässigt, men ligan har alltid varit bäst som helhet.
Barcelona petersays
2009-07-27 07:57
"Ronnie som bast latt fore Messi. Ronnie gjorde 25 mal i Barca med bara han,Etoo offensivt dominerande.

Xavi var inte vardsbast,Eniesta for ung,Alves i Sevilla,Yaya i Monaco etc "

Fast vi hade världens just då bästa offensiva mittfältare, Deco. Vi hade också spelare som Guily och Van Bommel. Så att säga att Ronaldinho och Etoo stod för allt i offensiven vette tusan.
Getafe Andreas - Getafe
2009-07-27 06:34
Hoppas ni blir lyckliga med Zlatan i laget :P
Tänkte på mötet mellen Real Madrid och Barcelona, biljetterna kommer ju säkert vara svin dyra om båda lagen lyckas i ligan.

Längtar till matchen trots att mitt favorit lag är Arsenal.
Real Madrid ¡Madridista de Corazón!
2009-07-27 03:43
!Sergio_ Busquets! & Canaletes//

Jippie! Detta glädjer mig, så himla skönt för oss som är älskade i Spansk fotboll och olika respektive lag.

Och dessutom blir ju nu årets El Clasico tung minst sagt eller vad sägs om detta?;

Casillas vs Valdés
Ramos vs Alves
Albiol vs Piqué
Pepe vs Puyol
Marcelo vs Abidal
Lass vs Touré
Alonso(?) vs Xaví
Kaká vs Iniesta
Ronaldo vs Messi
Robben vs Henry
Benzema vs Ibrahimovic

La Liga är störst, !Grande Liga BBVA!
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-27 03:27
Zidane är en mästare.

Ett sånt lugn killen hade på planen, ett spelsinne och känsla som inte många kommer i närheten av, överskattad? Aldrig någonsin !
Barcelona Dawelito - Blaugrana
2009-07-27 03:19
Libaax

Måste säga att Messi aldrig skulle jämföras med Maradona om han hade varit svensk eller spansk.

Zidane är verkligen inte överskattad. Vi som såg honom spela matcher kommer ihåg honom för vad han var en fotbollsprofessor, han kunde göra lite hur han ville på planen. De som aldrig såg honom spela kommer bara ihåg honom för vad som hände i VM finalen 2006. Zidane är nr 1
Canaletes
2009-07-27 03:02
!Sergio_ Busquets!

Vi är världens bästa liga igen!! :D
La Liga de las estrellas!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-07-27 02:30
Ganska kul

De spanska lagen har värvat:

Englands största spelare: Ronaldo till Real

Italiens två största spelare: Zlatan till Barca och Kaka till Real

Frankrikes största spelare: Benzema till Real

Och kanske Skottlands största namn: Nakamura till Espanyol.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-27 02:30
Med innehållande text som; stjärnor som Ramos och Casillas vilades, men allra mest saknades nog Kaka eller? :P
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-07-27 02:22
Grabbar.

Har ni sett röken av någon artikel på aftonbladet?
Typ ... "Bara 1-1 för Real Madrid"

;)
Barcelona Libaax
2009-07-27 01:45
Ämne: Libaax

När jag se....
Zizou ar overskattad bara for att han var stor och spelade nan ar sen. Ingen kommer i framtiden jamfora han med Maradona.

Messi are true wonderkid hoppas han slipper Ronaldo skador,do ut vid 25 ar.

Messi ar grym men jag vet folk som alskade Ronnie for hans elegante spel,teknik som inte tycker barca are lika roligt som hans tid. Messi are mer klassiskt kanspelare,som gar rakt pa mal.

Sjalv tycker jag Messi behover spelmassigt sassong som 2009 vid tre fyra sassonger for att jamforas med Ronnie. I framtiden man kommer ihag sant inte hur ung man var nar man var som bast.

Vid 2003-2006 innan VM06 alla visste vem som var klart bast.
Barçelonito
2009-07-27 01:26
Real har en bra trupp men dom måste hitta en spelide.Känns som om dom spelar på chans.
Barcelona Okkapokka
2009-07-27 01:21
Libaax

När jag ser tillbaks på den här generationen så kommer Messi vara spelaren jag kommer ihåg i alla fall. Det han gjort på sin korta tid som fotbollspelare klarar få av under en hel karriär. Håller han uppe samma kvalité som han visat än så länge så är han uppe bland Maradona och Zizou utan tvekan.

Läggdags. Bona nit culés!
Barcelona Hetfield
2009-07-27 01:19
Vill inte låta kaxig, men tror knappast att Real kommer att vara bra iår, de har fortfarande rätt så många spelare som ska komma in i laget, det kommer att ta tid innan de får ihop allt
Barcelona Hetfield
2009-07-27 01:18
Håller med Libaax, dagens barcelona är betydligt bättre än gamla barcelona, nu har vi bra spelare överallt, det Ronaldinho gjorde för Barcelona ska aldrig glömmas, han tog oss tillbaka till finrummet
Barcelona Libaax
2009-07-27 01:16
Ronnie som bast latt fore Messi. Ronnie gjorde 25 mal i Barca med bara han,Etoo offensivt dominerande.

Xavi var inte vardsbast,Eniesta for ung,Alves i Sevilla,Yaya i Monaco etc

Messi presterar alltid, det ar hans styrka forutom driblingerna men Ronnie gjorde mycket mer assist i samre lag och var mer ostappbar tack vare hans mer kompletta spel.

Sjalvklart Messi kanske kan bli sa bra som Ronnie vid 25-28

Ronnie kunde ha blivit Maradona,Pele stor tragiskt att se han i Milan nu....
Barcelona el Flaco
2009-07-27 01:14
BlueRed/

Fortsätter Messi att utvecklas i den här takten så har han nog en rimlig chans att kunna hamna i G.O.A.T. listan när han väl lägger skorna på hyllan.
Canaletes
2009-07-27 01:14
Härlig kväll!

Kommer hem från bio (The Hangover(rekomenderas))
Zlatan skiit lycklig och se att Superlaget madrid kryssa 1-1 med alla "Galácticos"
Barcelona BlueRed
2009-07-27 01:01
Själv så tar jag Messi. Att han är så bra som han är vid 20-22 års ålder är sjukt. Nu på förhand så är det skrämmande och tänka på om han utvecklas ännu mer, hur bra blir han inte då?
Barcelona Okkapokka
2009-07-27 01:00
Ämne: hahhah det är riktig....
Äsch, vem bryr sig. Before you know it så ser det likdant ut härinne.
littolitto
2009-07-27 00:50
hahhah det är riktigt skoj att se Reals forum, gott om internt bråk :D
Barcelona walking legend
2009-07-27 00:40
jag säger ronaldinho före messi alla dagar i veckan! Messi är min idol inom fotboll men efter ronaldinho.. Ronaldinho är en legend och there is no one like him or will be. Ronaldinho - a walking legend!
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-27 00:38
el Flaco. Haha. Lika bra att göra det, eller hur?:-)

Dagens Barcelona är trots allt bättre än Rijkaards Barcelona. Messi är på god väg om han fortsätter så här.
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-27 00:36
Jag förstår inte hur människor kan fördöma Real Madrid redan nu. Att inte tro att Real Madrid blir ett hot nästa säsong är ett misstag.

Idag ser det dock ut som en cirkus. Och Pérez har första parkett.

Pellegrini är arbetslös runt november?
Barcelona joninho__90
2009-07-27 00:36
Ämne: Higuain äger !....
fel forum..
Annons: