/spanien/barcelona/forum/17429.aspx/spanien/barcelona/forum/17429.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Incredible
2009-07-27 23:29
Fråga de som skrev det. Etoo värderas till 36 M ?

Men kvittar ju nästan vad man säger. Ni har ju rätt ändå. Lite för trångsynta för min smak. Ni borde skaffa er lite ödmjukhet.

Förlåt om jag störde drar mig in till Puertan nu.

Ciao

Barcelona Smogen
2009-07-27 23:28
När ska folk fatta att Villa inte var till salu, inte för 40, inte for 45 och inte för 50€ milljoner. Dessutom, om vi köpt Villa, vem skulle då köpa Eto'o? Knappast Inter när dom har Zlatan i laget.
Barcelona har jobbat på denna affären länge, vid sidan av den har man försökt få Villa eller Torres. Ingen av dom gick att få så man gick för Zlatan, en spelare som verkligen vill komma hit.

bra lösning med tanke på situationen....
Barcelona Trippeln
2009-07-27 23:25
Incredible

Kan du förklara hur den kommer upp till 80 miljoner?

Och till vem som SPELAR CL skulle vi sålt han till?
Barcelona Trippeln
2009-07-27 23:24
Men det känns skönt att ha:

Världens bästa anfallare
Världens bästa spelare
Världens bästa 2 mittfältare
Världens bästa högerback
OCH VÄRLDENS BÄSTA LAG!
Real Madrid Incredible
2009-07-27 23:23
Jag tror iaf att ni hade kunnat sälja etoo på annat håll om ni hade velat.

Klart att alla lag behöver köpa spelare om de vill slåss ute i europa. Men det var ett vågat uttalande. Och zlatan affären har jag läst Värderas till ca. 80 M euro, då tycker jag inte riktigt Laporta har rent mjöl i påsen.
Barcelona Trippeln
2009-07-27 23:20
Incredible

Vi köpte Zlatan för 46 miljoner och Eto'o.

46 miljoner för Zlatan är ett rent kap för världens bästa anfallare.

Så om jag uppfatta rätt så tycker du att vi köpte han för 70-80 miljoner euro.

Tror du ärligt talat att barca skulle betalat en sådan summa,kolla på Villa fallet där vi inte ville gå över 42 miljoner.
Cruijff
ha, ha...grabbar, skärp er nu! sluta tjafsa med varandra, bli inte som stolpskotten på interforumet!

och snälla, varför ska marängerna få skriva här? är det nån som argumentera för det?
Barcelona basaric
Incredible
Innan vi köpte Zlatan så låg vår rekordvärning på 30 miljoner euro, medans ni har genom åren betalat enorma summor till spelare som Zidane,David,Ronaldo,Figo osv...
Även med Zlatan på plan så startar vi med sex egna produkter.. vilket annat lag gör det?
Barcelona Barcadinho.
2009-07-27 23:19
Trippeln/

Men "nu kan vi verkligen", så menar jag efter Reals nya förstärkningar.
Barcelona Trippeln
2009-07-27 23:18
Falskt,nä det tycker jag inte.

Vi köpte Zlatan för 46 miljoner + en spelare som inte gick att sälja + där vår tränare offentligt ville bli av med honom och skapa interna problem.

Och det gick inte att sälja han.

Vi slår 2 flugor på en smäll.
Real Madrid Incredible
2009-07-27 23:17
Trippeln

Jag menar att de går ut och säger att barca inte köper för enorma summor. Och att Real förstör marknaden osv.

Vill bara höra er åsikt om det.
Barcelona patrik_fcb
2009-07-27 23:16
IIbbrrraaaa IIbbrrraaaa IIbbrrraaaa
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-27 23:15
Indredible

Nä tycker jag inte. Vill du och dina (vissa) Madrid kompisar att Laporta ska rensa alla inköpta spelare och släppa alla pengar pga uttalandet han gjorde. För det är det jag antar att du menar med, falskt. Ska vi börja köra Athletic Bilbaos policy och strunta i omvärlden och bara köra in La Masia talanger eller? Vi hade ju iaf 8 spelare i finalen vi inte la en euro för. Medans ni nästa säsong antagligen kommer ha runt 4 miljarders elva varje match..
Barcelona Trippeln
2009-07-27 23:14
Incredible

Vad menar du?
Barcelona Barcadinho.
2009-07-27 23:13
Jag vet inte riktigt varför Pep söker efter en kraftig centerback. Bruno Alves var i ryktena ganska länge med och Chyg påminner honom.

Jag kan tänka mig att Pep vill undvika en upprepande kris i backlinjen. Det har ju skett förra säsongen i flera perioder. Plötsligt försvann alla backar.

Sen kan det hända att han ser Marquez och Puyi som spelare som är efter sin topp.
Han räknar kanske Puyol som en ordinarie back upp för alves. Han räknar kanske med Marquez som ett alternativ för def mittfält under AM.

Svårt och veta hur han tänker precis, men han verkar vara väldigt inställd på den här iden så det finns nog ett tanke bakom det hela.

Vi räknar med att Caceres blir kanske utlånad, samt att Milito kommer inte tillbaka så snart.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-27 23:12
Tur iaf att han redan har spelat två matcher med Inter så han inte är helt ur form när han drar igång med oss på riktigt.
Barcelona Abbe -
2009-07-27 23:11
Ämne: Abbe

Värvningarna....
Precis, dessutom har Henrique redan varit iväg på lån för att i år återvända och försöka kriga till sig en plats i laget.

Värvningen av Cáceres känns mer och mer som ett Txiki-köp i och med Pep's förtroende för uruguayanen.

Nä, slopa Chyg och satsa på de försvarare som finns i truppen idag. Ska man kunna slussa in försvarstalangerna från La Masia så vore överflöd av mittbackar en nackdel.
Real Madrid Incredible
2009-07-27 23:11
Vill inte komma in här Och skapa konflikt eller någonting.

Men tycker ni inte att er ledning agerar lite, ja vad ska man säga falkst?

No ofense!
Barcelona Abbe -
2009-07-27 23:06
Länk till mitt tidigare inlägg.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-27 23:06
Abbe

Värvningarna av Cáceres och Henrique känns ju helt meningslösa om vi värvar den här Chyg. Vem propsade på att värva de två? Var det Txiki eller Pep? I Cáceres har vi en snabb, aggressiv och tacklingsskicklig back som samtidigt är sämre med bollen. I Henrique har vi en passningsskicklig back som är bekväm med bollen och som isället saknar lite av Cáceres egenskaper. Känns som bortkastade pengar om ingen av dem har något förtroende från Pep. Dessutom så har vi lovande mittbackar som knackar på dörren från La Masia i Muniesa, Fontas och Botia. Ok, dessa är väl inte riktigt redo förrän först om 2-3 säsonger kanske.
Barcelona Trippeln
2009-07-27 23:03
''Och sportligt –
Jag vill bara säga – nu kan vi verkligen ge marängerna en match på plan.''

2-6 mannen glöm ej :)
Barcelona Abbe -
2009-07-27 23:02
Han kommer att opereras imorgon och lär inte vara matchklar förrens om 3-4 veckor.
Barcelona Barcadinho.
2009-07-27 23:00
En snabb och rimlig kalkyl.

Det är mycket rimligt att snittpubliken kommer att öka med cirka 10 000 på grund av Zlatan.

Sen har man ca 25 hemma matcher inkluderad alla turneringar.
250 000 extra biljetter.
Ungefär 100 euro per biljett ger:
25 000 000 extra euro.

Alltså, det är ganska rimligt att intresset kring matcherna pga Zlatan ger extra 20-25 milj euro för en enda säsong.

Sen kan man utveckla kalkylen vidare med suvenir, tröjor, samt drick o mat.

Och sportligt –
Jag vill bara säga – nu kan vi verkligen ge marängerna en match på plan.

Det finns alltid nya drömmar i fotbollen och man anpassar drömmarna till verkligheten.
Min dröm är att vinna CL nästa säsong.
Finalen spelas på Bernabeu!
Barcelona basaric
2009-07-27 23:00
The Reporter
Det tror jag väl inte att han kommer göra, läkarteamet har inte bestämmt vad för slags behandling som ska ges.
Barcelona Abbe -
2009-07-27 22:59
Ämne: Oj, fel länk. Här är....
Hade inget emot den förra länken heller, men den här fanns det lite mer information på ;-).

Håller med där, ser ingen anledning till att plocka in Chygrynskiy faktiskt. Hans namn skulle ta allt för lång tid att programmera in i hjärnan också.
Barcelona The Reporter
2009-07-27 22:57
Ibrah kommer inte kunna spela mot LA Galaxy va?
Barcelona Trippeln
2009-07-27 22:57
petersays

''Tror du någonting annat så föreslår jag att du återvänder till skolböckerna istället för att slösa tid här med att nästan bli bannad från forumet. Ok?''

För det första vem tror du att du är?

För det andra nämnde jag eto'o,jag sa att vi betala 46 miljoner inget annat i PENGAR!
Sen får du också tänka logiskt och se efter vilka alternativ Eto'o hade som spelade cl.INGA!
Barcelona stisseh
2009-07-27 22:54
Å vad det ska bli spännande att följa detta iår. Nu är Z omgiven av Världsklasspelare i vilken riktning han än tittar på planen. Kan bli att han upptäcker att allt inte ska gå genom honom utan att han får anpassa sej till Barcas sätt att spela. Klarar han det, då jäklar blir barca besvärliga att handskas med
Barcelona Rambla - K9
2009-07-27 22:53
Oj, fel länk. Här är den rätta.
Barcelona Abbe -
2009-07-27 22:53
Ämne: Abbe.
Jag är innne ....
Skulle kunna tänka mig att du inte är ensam om att vara inne på den sidan ;-).
Annons: