/spanien/barcelona/forum/17427.aspx/spanien/barcelona/forum/17427.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ihefsu
2009-07-28 17:54
Pellegrino är en fruktansvärt taktiskt kompetent tränare som kan röna stor framgång i ett lag där han har många stora spelare. Underskatta honom inte för att han har spelat "tråkigt" i Villarreal - ett spel som jag, för övrigt, inte håller med om var särskilt tråkigt utan snarare en slags tikitaka light.
Barcelona Barcelona #7
2009-07-28 17:53
Aldrig Poulsen!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-07-28 17:53
Messi sa ju förut att han ville bli utlånad 1 år till Argentina.
Barcelona lameG^
2009-07-28 17:50
Caceres till juve och Poulsen till oss.

Jag säger ja till affären. Poulsen är en grym truppspelare. Kan spanska spelet bra. Känner alves,keita från sevilla tiden. Skulle nog acceptera bänken. Guddy kommer säkert lämna oss också.

Caceres kommer inte få så mycket speltid. Vi har värvat Henrique och vi är ute efter ytterligare en mittback. Chygrynski heter han (stavning)
Barcelona Napao
2009-07-28 17:49
Ämne: Grejen är att Pelleg....
Ja han är inte såå kul så bra han stack till real.
Länktips: www.sport.es
Barcelona petersays
2009-07-28 17:42
"Får vi se en kärleksaffär mellan Crying Babies Guti och Cristina mån tro?"

Hö hö...tönt!
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-28 17:37
..PEP

Kan bara hålla med dig faktiskt och inte gråter jag floder för det!!

Kul att se Cry Baby Guti tjura när han kommer vara alternativ 4-5 på innermittfältet.

Får vi se en kärleksaffär mellan Crying Babies Guti och Cristina mån tro?
Barcelona kallesiete
2009-07-28 17:37

Megastjärna- nytt kontrakt?
Vi har så många. Vem menar du?
Messi har väl typ 4-5 år kvar redan och Zlatan likaså.
Iniesta/Xavi?

Helt ärligt tror jag inte det finns på kartan att någon av dom 4 jag skrev precis lämnar för någon annan storklubb. Mer i så fall när dom är slut på högsta-nivån och ska varva ner.

Typ Zlatan i Malmö! :)
Barcelona Messidinho_10
2009-07-28 17:35
Grejen är att Pellegrini är ingen offensiv tänkande tränare han kommer nog köra 4-3-2-1. Vad har han egentligen vunnit?
Dåligt av Real att anställa honom men roligt för oss hehe :)
..PEP
2009-07-28 17:34
Ronaldinhoism

tro mig dem komma inte vinna mycke i år, dem har bra lag men problemet kommer nog att vara lagandan plus dem kommer att kicka tränaren efter två månader, på grund av att dem inte fick de resultatet dem ville ha. sen som du säger dem har lyxproblem, men de bara bra för ligan att dem värvar såna spelare.
Barcelona lameG^
2009-07-28 17:33
Varit på jobbet så inte läst något under hela dan. Har det lite stressigt just nu så skulle någon vara snäll skriva det senaste nyheterna om barca som kommit ut idag?
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-28 17:28
Kul om marängerna lyckas värva Xabi Alonso, ligan blir ju inte sämre av det precis.

Roligt för Pellegrini, hur ska han formulera laget? Vem vågar han bänka?

Eller ska han spela 4-2-3-1 ?
Med Gago och Higuain/Robben på bänken?

Lyxproblem tack vare obalans var ordet.
Barcelona --Xavi--
2009-07-28 17:27
EL FLACO en underbar artikel om Etoo !!!!!
Barcelona Messidinho_10
2009-07-28 17:26
Då är snart dags att skriva nytt kontrakt med vår mega stjärna.

Ge han livstids kontrakt!!!
Barcelona Libaax
2009-07-28 17:25
Nar man raknar in sponsor+lon var Messi 4 och Henry 3 nar cnn sport gjorde lista pa bast betalda sportmen i varlden som inte var amerikan.

Beckham tjanar mest sponser och lon tillsammans plus hans lon ar ju over 200 miljoner per ar i Galaxy....

Tiger tjanar 800 miljoner per ar just nu.....
Diegooo00
2009-07-28 17:22
Messi tjänar cirka 88 miljoner enligt aftonbladet.
zlatan å kaka tjänade mer än honom när dem spelare i serie A.
Barcelona ihefsu
2009-07-28 17:20
Ämne: Någon som vet hur my....Njae, det måste väl nästan vara Kaka, Ronaldo eller möjligtvis Tevez... (fniss)

Beckham bör väl också ligga där och nosa i toppen, även om vi tar bort alla hans reklamintäkter etc. så tjänar han ju typ två miljarder SEK på fem år från Galaxy.
Barcelona Messidinho_10
2009-07-28 17:17
Någon som vet hur mycket Messi tjänar just nu? Han är väl den bäst betalda i världen snart?
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-28 17:16
Jag tror Messi kommer avsluta sin karriär i det land han vill bo i efter karriären.
Barcelona Libaax
2009-07-28 17:15
Ämne: Ämne: Abbe -
....Lura inte dig sjalv Messi dromde om att spela i Newells Old Boys som liten pojke. Klassisk lag som har producerat Batistuta,Crespo och co.

Sjalvklart han vill visa hans hemtrakter. Argentinare are fanatiska fans. Maradona tyckte 1000 ganger mer om Boca an Napoli.

Barca ar inte hans moderklubb,hem klubb aven om han kommer stanna lange av lojalitet.

Argentina har historia nar de galler liga,klubber. De ar som Figo och co fran en skitliga sa de vill spela klart i Inter.
Barcelona Barcanist - Los galacticass
2009-07-28 17:14
Gud är störst! - Pep el rei!

Jaså? Jag har läst nånstans, kommer inte ihåg riktigt vart, att han ville avsluta sin karriär i Barcelona? :p.. Aja, media hittar på en massa. Ingen av oss vet vad Messi verkligen vill, haha.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-07-28 17:12
Ämne: Varför finns det ing....

Slut kanske?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-28 17:11
Abbe -

Ja, det vet jag han kan inte ha starka band till de, men han har själv sagt att han skulle vilja avsluta karriären i Argentina. Jag litar på hans ord, men hoppas självklart att han hellre avslutar den i Blaugrana
Barcelona Meessii10
2009-07-28 17:06
..PEP//

Det var nog jag som startade allt. Jag ville bara få mer information om klausuler. Trodde att om nått lag betalade utköpsklausulen då var spelaren tvungen att gå till det laget, men jag hade fel. Sen är det ingen barca fan som tänker på att Iniesta elr Messi ska spela för real. De försökte bara förklara för mig hur det här med klausuler funkar!
Barcelona Abbe -
2009-07-28 17:05
Ämne: Abbe -

Anledninge....
Messi kom till Barça som 12-åring, hur starka band tror du han har med Newell's Old Boys?

Som sagt, men kan aldrig vara säker. Just därför jag skrev att jag personligen trodde att båda två stannar karriären ut :-).
..PEP
2009-07-28 17:03
alltså allvarligt hur kan ni ens tänka på att Iniesta eller Messi ska spela för real, tanken får mig att må illa. real kanske kan köpa alla spelare i världen men aldrig i livet att de skulle va messi, xavi m.fl
Maxwell
2009-07-28 17:02
Varför finns det inga Zlatan tröjor kvar på Barcas sida i mindre storlekar. Finns ju bara i dom stora storlekarna.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-28 17:02
Abbe -

Anledningen till att jag säger så, är att Iniesta i är i det landet han föddes i och han kommer nästan till 100% avsluta karriären hos oss, men många utlänningar som Leo vill allt som oftas avsluta karriären i hemlandet och i det laget de startade i.
Barcelona Barcanist - Los galacticass
2009-07-28 17:01
Hahahaha klockren!!

Cristiano Ronaldo: "Jag är inte orolig öve Barcelonas nyförvärv.
Så länge dem inte värvar någon som har mer magrutor än mig så är jag lugn" .. Hahahah!

Sorry om någon redan länkat den ..
Barcelona Meessii10
2009-07-28 17:00
Gud är störst!//

Det här är vad jag själv tror:

Han kommer spela med Barcelona tills han blir för "gammal" för proffsfotbollen, dvs 35-36 år. Först då kommer han gå till Argentina o spela lite där. Sen har jag en känsla att han kommer ingå i Barcelonas ledning!
Som sagt det här är vad jag tror;)
Annons: