/spanien/barcelona/forum/17411.aspx/spanien/barcelona/forum/17411.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-20 00:56
Disco Stu

Håller med dig Zlatan såg jävligt nervös ut men det är vanligt. Hans tid kommer komma. Messi och Zlatan hitta varandra bra. Tänk när Xavi och Iniesta spelar vilka bollar dom kommer lägga till Ibra:)

Zlatans tid kommer.

Gud är störst! - Jag tror du skrämmde upp hela skitet här haha:D

Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 00:56
Disco Stu

Det vet du väl, att Zlatan ska vara i fysisk topptrim redan nu, efter 2-3 träningar med laget efter sin operation. Han ska genast kunna springa som Eto'o, vet exakt hur Barcelona spelar sitt pressspel för du inser väl att Zlatan har fått hemläxa av Pep som skickat med sin taktiska pärm som han kan läsa efter att han läst godnattsagor för sina två söner på kvällarna. Allt ska fungera med en gång.
Barcelona Napao
2009-08-20 00:55
Ämne: Tror det gömmer sig ....
Många nya som tycker allt är skit och inte många av dom var o gnällde då vi tappa poängen så real bara var 4 poäng efter så klart man undrar.
Länktips: www.sport.es
Barcelona Hetfield
När man jämför Gais och Balotellis fysiska attributer så säger det en hel del om hur hjärncellerna funkar...

Det vore som att jämföra Zlatan med Alves
Barcelona Cocco
Tyckte exagt som dig angånde gai.
Men jonatan,thiago,jeffers måste upp o vikaera i A laget.
Länktips: Gio Style
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-20 00:54
Vill bara meddela att jag är ny moderator på forumet, säger inte det för att skrämma upp alla eller nåt. Men så att ni vet om ni har några frågor angående spärr eller liknande. ;)
Barcelona ★Dizzy★
2009-08-20 00:54
Disco Stu

Håller med dig Zlatan såg jävligt nervös ut men det är vanligt. Hans tid kommer komma. Messi och Zlatan hitta varandra bra. Tänk när Xavi och Iniesta spelar vilka bollar dom kommer lägga till Ibra:)

Zlatans tid kommer.
Barcelona Smogen
2009-08-20 00:53
Barcanist och Rambla

Glöm inte att Messi i samma ålder var minst lika klen som Gai, kolla på honom nu. det kommer, men visst måste både Gai och Bojan spendera tid i gymet. låt dom bara växa klart på längden först. :)
Barcelona H.Alavi - R.I.P
Gio Style

Det är ganska sent, jag tror nog att redaktionen tar hand om det på morgonen.
Alle #8
Ämne: Det som stör mig så ....Pucko hur lyckas Eto'o göra mål i sin första Serie A match när Serie A inte ens har börjat? Dags att börja använda hjärnan kanske? Han gjorde mål i någon onödig träningsmatch och missade en massa självklara mållägen innan han gjorde mål och dessutom förlorade Inter. Så sccch? =) Zlatan lirade ju inte med sitt A lag utan de laget Barca ställde upp med idag utan Xavi, Iniesta, Pique och Henry osv skulle plocka Inters A-lag 7 dagar i veckan. Zlatan har lite kvar tills sin första La liga match ;) han gör nog mål där.

Han verkade lite vilsen första 10 var inte involverad så mycket i spelet men sen verkade han komma igång och hade 3-4 bra målchanser och hittade samspelet med Messi men dock inte lika bra med Alves men det kommer med tiden ju? Träningsmatch och försäsong fortf ju?

Ger Zlatan 6.5p utav 10p :) denna match.
Barcelona Gio Style
2009-08-20 00:52
Rambla - K9

Jo, tyvärr är det så. Önskar att red spärrade alla idioter som inte hör hemma här. Drar som sagt ner nivån tills den gränsen att man inte vill sitta i forumet och läsa längre.
Snälla red, bedöm själva och spärra gärna folk som inte bidrar med något förutom barnsliga kommentarer. Skulle uppskattas.
Nu lämnar jag datorn för jag orkar helt ärligt inte sitta och läsa dessa pinsamheter.

Bon nit till alla riktiga Culés
Barcelona Rambla - K9
2009-08-20 00:51
Barcanist

Det är ju du som gråter över Gais fysiska egenskaper.

Ja, men varför inte jämföra honom med tex Mica Richards när du ändå är igång? Hur kan du jämföra Gai med en spelare som Balotelli som har helt andra fysiska egenskaper? Han väger typ 15-20 kg mer och är säkert 25-30 cm längre.
Barcelona Disco Stu
2009-08-20 00:50
Real Madrid folket hojtar av glädje pga Zlatans något mediokra debut. Jag finner detta för att vara extremt roligt då deras miljardpojke gjorde själv en ännu sämre debutmatch. Vissa ser det man endast vill se, uppenbarligen.

Själv tycker jag att Zlatan var helt ok. Jag menar debut inför 99 tusen, samt med en nyligen opererad handled. Förväntade man sig mer än detta så är man ganska naiv och lite dum vill jag påstå. Han behöver dock springa mer. Betydligt mycket mer. Spelet mellan Zlatan och Messi funkade rätt bra sedan. Det kommer bara till att bli mycket bättre. Garanterad.

Var det fler än jag som tyckte sen att han såg ganska nervös ut?

Mvh:
Real Madrid Fredrik R
2009-08-20 00:50
Klint

Det skrev jag inte, men man såg definitivt en skillnad i hur Zlatan agerade så fort ni tappade boll och hur resten av laget agerar. Det är i princip det jag beundrar mest med Barcelonas spel, defensiven. Den höga pressen, förmågan att krympa ytor över hela plan och minska avstånden emellan lagdelar. Allt detta kräver att i princip varenda spelare jobbar hårt i defensiven, Zlatan är inte van vid det, han är faktiskt ruggigt dålig på det. Så fort bollen blir tappad så gör han en besviken min, sedan lunkar han runt och väntar på att "de som försvarar" vinner tillbaka bollen så att han kan göra sig spelbar.
schlattan
2009-08-20 00:49
Tror det gömmer sig många juventinos och bittra interistas här bannemig...
Fredrik R

Nja, märkte en liten skillnad av Ibra och Eto´o, det är ju så att Sammy springer mer och jagar än Zlatan.
Tycker ändå inte att det är fel av Zlatan att stanna där uppe, då han är farligare där uppe.
Sammy var en spelare som kunde jobba defensivt, så är inte Zlatans spelstil just nu.
Pep kanske vill ändra på det, vi får se.
Barcelona Rambla - K9
Gio Style

Det är ungefär just så det är här på forumet. Vissa har reggat sig just för att ta första bästa chans att spy galla. De har sina åsikter redan bestämda oavsett vad som sker på planen, vilka förutsättningar laget och vissa spelare har haft än så läng under försäsongen. Så jävla tröttsamt med dessa oseriösa besökare.
Barcelona ★Dizzy★
Dom som spelade bäst idag var väl jeffren och Messi.

Och dom som säger Zlatan är kass vi saknar Etoo kan dra för fan! Zlatan är inte iform. Ni får för fan softa. Han kommer komma igång. Vänta och se.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-20 00:48
Samuel Eto´o My Hero!

Man blir inte attackerad om man kritiserar på ett bra och moget sätt. Många skriver bara saker som "Zlatan var sämst idag, vilken sopa" osv. Konstruktiv kritik är det man borde hålla sig till.
adil,
Asså, vafan gjorde Messi, var kom det där stolpskottet ifrån mitt bland massa City spelare? Min mänskliga hjärna hängde inte med. Det var sjukt haha. Någon som hann se vad han gjorde?

För övrigt så var Zlatan bra idag tycker jag. Behöver som sagt lite mer tid. Visste att han och Messi skulle passa bra ihop. Jag är nöjd och imponerad, bra Ibra!
Barcelona Napao
Vad folk är negativa Zlatan ska bort ja mao så skulle Guardiola bort efter första matchen för den torska vi så tänk lite innan ni skriver.
Länktips: www.sport.es
Barcelona Hetfield
Fredrik R

Man ska visserligen inte klanka ner en spelare efter 1 halvlek MEN håller med dig om att i långa loppet så kommer inte "jag joggar och ser vad som händer" taktiken att funka

Jag begär inte att Zlatan ska pressa på som Eto'o gjorde, men jag vill att han ska pressa då och då så att försvararna inte slappnar av allt för mycket

Och till slut, jag förstår att många saknar Eto'o, men sluta dra upp det hela tiden, vi har Zlatan och det är dags att vakna upp och acceptera det
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
FAN vad alla är så negativa när de gäller Zlatan, han spelade 45 min för guds skull! :S, han skapade ett par bra lägen och hade bra samarbete med Messi, så komigen de här börja se ut som realforumet! VISCA BARCA!
Barcelona Barcanist
Rambla - K9

Ska du börja gråta nu också? Sa bara att jag tyckte att han var klen och borde spendera mer tid i gymmet. Se på Balotelli ex. Han är inte så mycket äldre och är mycket starkare i kroppen.
Barcelona Smogen
2009-08-20 00:47
Samuel Eto´o My Hero!

du får kritisera Zlatan köpet hur mycket du vill, det som gör än förbannad är två saker.

1. puckon som dig som hoppas att en spelare i Barcelonas lag ska misslyckas. det är så jävla pinsamt, skiter i om det är Zlatan eller om så Guti spelat i laget.

2. folk som tycker att det var ett idiotköp baserat på Zlatans första 45 minuter i ett nytt lag, nyss tillbaka efter skada och med två träningar med laget i kroppen.
låt mig slippa läsa skiten!
Barcelona Gio Style
Ämne: Det som stör mig så ....
Snälla, du nämnde första ligamatch. Var detta en ligamatch kanske? NEJ
Samuel Eto´o My Hero!

Spelar ingen roll om Sammy är din idol eller inte, älskar du Barca så ska du ALDRIG(!) hoppas på att någon ska floppa i FCB.
Barcelona Gio Style
2009-08-20 00:45
Jag var absolut inte speciellt imponerad av Gai. Däremot ska vi tänka på att han är väldigt ung. Slog bort lite för mycket bollar och vek innåt 8 ggr av 10. Lyckades inte alltför ofta.

Och snälla, kan alla jävla medgångssupportrar och "zlatanhatare" som reggat sig med en barca tröja bara för att kritisera zlatan dra åt h*lvette?
Ni har inget här att göra.
Antingen hatar man zlatan, eller så har man samma IQ som en fiskpinne om man påstår att han suger efter en match. Han saknar matchform och gjorde sin första match med laget efter två riktiga träningar. Dessutom med en massa juniorlirare runt omkring sig.
Snälla dra, ni förstör detta forum.
Barcelona Klint
Fredrik R

Du tyckte att Man City anföll mycket under andra halvlek eller?
Barcelona Samuel Eto´o My Hero!
H.Alavi - R.I.P //
Ja det är så jag tycket eto'o var min idol det kanske förklarar saken lite
Annons: