/spanien/barcelona/forum/17410.aspx/spanien/barcelona/forum/17410.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
..PEP
2009-07-29 11:24
Pep.G-Z9

lyssnar på den just nu, fick rysningar.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-07-29 11:20
★Dani Alves★ : Tror inte Barca kommer orka att med Valencia igen.
Sen har Valencia sagt att Silva kommer vara deras nyckelspelare.
Di Maria såg jag i OS han va riktigt bra.
Nästa år när Henry förmodligen lämnar så kan Di Maria ta hans plats.
Forza Barca
Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-29 11:20
Ojojoj fel fel länk !
Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-29 11:15
Fan vad härligt det är att höra dig sjunga FCB hymnen Beth !

Beth är typ drömtjejen, snygg, fin kropp, har sångröst och det viktigaste av allt, hon är ett äkta Barca-fan !
Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-29 11:13
inssk

Fre-mån är fantastiskt, då kan du också hinna se hela staden och sådanna grejer.
Real Madrid inssk
2009-07-29 11:12
Ämne: Ämne: Har fåt....
Så det absolut säkraste är alltså att boka hotell för fre-mån. Det känns lite småtrist att behöva boka upp en hel vecka i Spanien pga att spanjorerna inte kan bestämma speldag...
Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-29 11:08
Ämne: Har fått tag på bilj....
Sett till dem senaste säsongerna så brukar faktist El Classico spelas på lördagar, för att det ska vara så "fullproppat" som möjligt :)
Real Madrid inssk
2009-07-29 11:06
Har fått tag på biljetter till Real Madrid - Barca i april. Är dock lite tveksam på hur många dagar man ska åka iväg. I Spanien bestämmer man inte definitivt vilka speldagar som gäller förrän 1 vecka innan match. Har någon av er någon erfarenhet angående el clasico? Brukar dessa matcher spelas på söndagskvällar eller flyttas de till lördagar och måndagar?
Barcelona Albiin
2009-07-29 10:55
Den totala vikten är?
Barcelona Barcelona #7
2009-07-29 10:48
Du har redan blivit varnad en gång, men trots detta fortsätter du med meningslösa oneliners. Du blir därför satt i karantän under 24 h. /Red
Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-29 10:45
Mäktigt!
Barcelona Jeffren-09
2009-07-29 10:37
Ämne: För alla som fortfar....Han måste ju vara ödmjuk för att kunna lyckas i det här laget. Det går inte att vara för mycket "ego".
Läste en intervju med Zlatan, som även kommer att sändas i ett timmeslångt program om honom i Barca-TV på torsdag. (kolla länktipset)
Barcelona Barcelona #7
2009-07-29 10:34
Snackas mkt om Master_Primes film. Någon som skulle kunna länka den?

Cruijff
2009-07-29 10:29
För alla som fortfarande hyser tvivel kring att Zlatan kommer vara ödmjuk i Barca; läs länkade artikeln. Underbar artikel som bevisar att Zlatan förstått vikten av hålla sig väl med media i stan och därmed publiken. Älskar att han sa till cules som väntade utanför hotellet att han inte orkade skriva autografer just då men att han strax skulle komma ner från hotellrummet igen. Och han höll sitt löfte...stort!
Barcelona Jeffren-09
2009-07-29 10:20
Ämne: Jeffren-09/

Det s....
Uppflyttningen av Busquets var ju ett lysande drag. Josep har ju fördelen av att ha haft mycket nära kontakt med våra egna unga spelare. Det är ju ett gäng mycket lovande unga som nu knackar på dörren och vill komma upp.
Det är ju mycket som spelar in för att få en spelare att fungera bra. Jag tycker att Caceres ändå blev bättre ju längre förra säsongen gick och han fick möjlighet att spela. Det kan va bra för honom att komma till en klubb för att få mer speltid och erfarenhet, sen kanske det kan va dags att komma tillbaka....?
Barcelona Barcadinho.
2009-07-29 10:08
Jeffren-09/

Det skulle inte förvåna mig.
Ganska rörig silly season från vår del.
Jag tror inte heller att Mourinho är förtjust i Hleb. Han var ganska kall mot hela iden att ha honom i Milano.

Det är roligare att tänka på de positiva nya värvningar från förra sommaren, särskilt Alves, Pique och uppflyttningen av Busquets.

Men några riktigt dåliga affärer var det också.

Man betalade ganska rejäla summor för Caceres o Hleb och bara efter en säsong så vill man bli av med dem.

Det visar bara hur mycket tur man måste ha, när man chansar på någon ny.
Hur mycket scouting som helst och videfilmer, men det kan gå fel ändå.
Helt klart så finns det också positiva överraskningar, som tur är.

Etoós presentation –
Det känns i hjärtat fortfarande. Jag hoppas verkligen att han lyckas. Det går inte och önska annat för den här legenden.
Jag tror att det kommer att bli mera Serie A matcher för min del nästa säsong. Mer än jag brukar i alla fall. Jag vill se hur det går för honom.

Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-29 10:03
Vad tycker ni? Jag ser hellre David Silva.
Barcelona Barcelona #7
2009-07-29 09:05
Eto'os Presentation!
Om den inte kommer fram så välj den!
Barcelona Barcelona #7
2009-07-29 09:04
Snackas mkt om Master_Primes film. Någon som skulle kunna länka den?
Barcelona Jeffren-09
2009-07-29 08:59
Vad är det som händer...? nu pratas de om att Hleb ska till Stuttgart i stället för Inter..
Cruijff
2009-07-29 08:08
för den som ännu inte gjort det; ladda hem Master_Primes lilla (!) film...ljuvlig syn inför säsongen, tack Rambla (den riktige) :-)

i övrigt, har ännu inte sett nån stream till söndagens match, har ni sett nåt?
Barcelona loriana
2009-07-29 07:19
Medgångsfan

Utan tvekan – Iniestas mål på Stamford Bridge!
Jag var nog lika extasisk som den ”galna” don Alfredo Martinez... =)

*länktips
Barcelona Pep.G-Z9
2009-07-29 04:28
Helt seriöst, kan säsongen ta och börja snart eller, har nästan inget tålamod kvar !!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-29 03:53
Barcelona Ordem e Progresso
2009-07-29 03:35
Har precis kollat på Master_Primes senaste mästerverk. Och vad ska man säga... Helt enkelt fantastiskt! Oerhört bra gjord video!
Canaletes
2009-07-29 03:06
Gud är störst! - Pep el rei!

hahaha. Vi får väl se om han blir bra i framtiden eller inte ;)
Barcelona Barcanist - Los galacticass
2009-07-29 03:06
Canaletes

Nej nej nej ;O överskattad är han inte ;D
Du måste iallafall erkänna att han ofta levererar.

Edit; Han är bara 23 år och kan inte kosta så mycket.. Riktigt kap för den klubben som köper honom detta år eller nästa.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-29 03:03
Canaletes

Men herregud du kan inte förvänta dig att han ska glänsa mot United bara sådär. Han har fortfarande flera saker och utveckla, det kan han göra i andra klubbar.
Canaletes
2009-07-29 02:58
Barcanist - Los galacticass

Tycker han är överskattad.
Typisk fotbollsspelare som bli hajpad temporärt av median inför en stor match, som i detta fall var Man U...
Barcelona Barcanist - Los galacticass
2009-07-29 02:55
Gud är störst! - Pep el rei!

Hahah, their loss! ;D
Annons: