/spanien/barcelona/forum/17390.aspx/spanien/barcelona/forum/17390.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2009-07-30 13:47
Förstår mig inte på Valencia, de vägrar att sälja Villa för 40 miljoner, men de säljer Albiol, som ska vara deras blivande lagkapten för kaffepengar

Jag tycker att Barca borde satsa för fullt med att få Silva
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-07-30 13:42
valencias situation är löjlig..nu verkar de inte bli så att dalport skjuter in pengar i klubben och blir majoritetsägare i klubben..en barnslig men rolig kommentar om detta följer:

"Det här betyder ju att de måste sälja Villa och Silva+ 8 spelare till Hoppas bara att det finns tillräckligt med klubbar som kan ta hand om dessa spelare. Hoppas bara Valencia har råd med en annons på blocket"

vi kanske kan köpa någon av deras spelare trots allt (silva hade vart nåt)
Cruijff
2009-07-30 13:36
Ämne: Pep ser ut som en ri....
ha, ha...nä, precis, oroa er inte för zlatan. det är ju som om man börjar i en ny klass, eller på nytt jobb. det tar lite tid att komma in i gänget. dessutom nu är han ju skadad och kan inte delta i träningarna vilket säkert försvårar hans integrering i gänget men det kommer.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-07-30 13:32
hoppas henry och iniesta (och de andra halv skadade) blir 100% inför iaf super copa..
varför lånas hleb ut?..vi slipper betala hans lön, men vi måste ju ändå paya inter extra, hleb är 28? år och om pep inte vill ha han sälj han då?..om jag hade haft något att säga till om hade jag behållt honom.

sen när det gäller caceres och gudjohnsen så tycker jag att caceres lånet inte ska ha en köpoption, isåfall ska den vara hög (inte under 15), gudjohnsens lön ligger på?, har för mig den är ganska hög, om det inte vore för lönen skulle vi behållt han utan tvekan, jag menar vi kanske får 5milj euro, lika att behålla om han kan tillföra något.
Barcelona HugoBoss
2009-07-30 13:05
Ämne: HugoBoss
31 August....
Tack för svaret.
Barcelona Hetfield
2009-07-30 12:58
Pep ser ut som en riktig "Badass" med rakat huvud :)

Oroa er inte för Zlatan, han kommer nog att komma in i laget snart, men han måste lära sig spanska om han vill bli tight med laget, för många i laget behärskar inte engelska
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-07-30 12:40
HugoBoss
31 Augusti
Barcelona HugoBoss
2009-07-30 12:37
Är det idag som transfersöppet stänger?
Barcelona A.Gaudi
2009-07-30 12:29
Du vet att simao redan har spelat i barcelona?

han lirade här vid millenieskiftet. han är dock inget barcelona material. han är inte tillräckligt bra ens för vår bänk.
Barcelona The Reporter
2009-07-30 12:05
Zlatan ser ut att vara utstött :P Men han kommer säkerligen att komma in i truppen snart :)
Barcelona The Reporter
2009-07-30 12:01
Bilder från första träningen i LA.

Fel länk, här är den rätta

http://www.sport.es/galerias.asp?idioma=CAS&idgaleria=1228&idfoto=24815&index=0
..PEP
2009-07-30 11:46
The Reporter

han är klar nu för Stuttgart, och vi kommer att få betala ytterligare 4.5miljoner euro till inter istället för lånen av Hleb.
Barcelona The Reporter
2009-07-30 11:33
Vad händer nu om Hleb blir klar för Stuttgart? Kommer barca betala mer pengar till inter, för att dom inte fick Hleb?
Barcelona Jaca Pau
2009-07-30 11:32
Någon mer än jag som tycker att spanska ligan i år kommer bli intressantare än vanligt?
Barcelona Port Olímpic.
2009-07-30 11:24
Vad hade ni trott om Simao Sabrosa från Atletico i Barcelona? Jag har alltid gillat honom och tycker han besitter fina kvaliteter som spelare. Teknisk och snabb mittfältare/anfallare som skulle kunna roteras på mitten/i anfallet.
Real Madrid Valdebebas
2009-07-30 11:10
Criff

Å andra sidan bygger ju Goals ranking, precis som i madridistas och culés fall, på just åsikter. Om det är något som är komiskt så är det ju snarare att du ska göra Goal till några sanningsvittnen och att deras ranking på något sätt ska bevisa att "många madridistas" har fel.

När det gäller Robben/Messi-jämförelsen så är det ju mer naturligt att den existerar i och med att dom förra säsongen var lagens respektive storstjärnor och att dom spelar på samma position. Gudjohnsen däremot är bänknötare i Barca, vilket gör en sådan jämförelse aningen långsökt.

"Rätt kul ändå att se hur dem hypar upp sina egna spelare till skyn, som sen alla andra försöker förklara att dem inte är så bra."

Du kan ju vänligen förklara vad det är som gör spelare som Lass och Pepe inte är "så bra", vore intressant att känna till deras uppenbara brister som "alla" andra iaktagit.

Är det något som är kul så är det väl självgodheten i dina inlägg där du pratar om hur madridistas hävdar sig och hypar sina spelare, när du själv kommer med sådana skrytsamma och arroganta inlägg.
Cruijff
2009-07-30 11:08
Grabbar, vad tror ni om Mendes da Silva? Mascherano blir fan för dyr...
Barcelona EE
2009-07-30 11:06
tjena mina kära barca bröder ,
tänkte fråga om det finns någon här inne som kan ge råd angående el classico , ( priser ,biljetter främst och dylikt), skulle vara grymt kul och uppleva el classico på plats
Tack på förhand.
Cruijff
2009-07-30 11:05
Ämne: HLEB ! Kan någon öve....Det står att Hleb är klar för Stuttgart
Cruijff
2009-07-30 11:04
Ämne: Skulle någon kunna l....
Rambla (den riktige) har länkat till den minst två gånger, så scrolla dig ner ska du se att du hittar den. Och wallpapers; googla!
Barcelona The Reporter
2009-07-30 10:56
HLEB ! Kan någon översätta?
Barcelona westinho
2009-07-30 10:50
Criff

Ja det är skönt att se att det inte bara är vi som tycker våra spelare är bäst, andra gör det också :).

1. Messi
2.Iniesta
3.Xavi
4.Ronaldo
5.Zlatan
6.Alves

Dominerar kraftigt..
Barcelona Barcelona #7
2009-07-30 10:49
Skulle någon kunna länka Master_Primes film.
Jag har tänkt att ladda ner den.

Barcelona Barcelona #7
2009-07-30 10:48
Någon som skulle kunna länka Wallpapers till mig på barcelona?
Helst bilder på hela laget!
Barcelona Rambla
2009-07-30 10:41
Pierre13#

Är du verkligen 24 år? Haha man undrar ju när du lägger in spännbilder på profilen. Hahahaha...
Barcelona Criff
2009-07-30 10:40
Haha rätt komiskt, någon som har spanat på Goal.com Top50 Players över säsongen 2008/2009?

Vi dominerar den listan fullständigt, med Messi som 1a, Iniesta som 2a, Xavi 3a, följt av Dani Alves, Henry, Puyol...

Pepe som ska vara en av världens bästa mittbackar enligt många Real fans är inte ens med, Lassana Diarra hamnade på 27e plats, nästa är Arjen Robben på 44e plats.

Rätt kul ändå att se hur dem hypar upp sina egna spelare till skyn, som sen alla andra försöker förklara att dem inte är så bra.
Kan inte se mig sitta och jämföra Gudjohnsen med Arjen Robben, och säga att Gudjohnsen om han bara hade fått spela så hade han lätt varit bättre än Arjen Robben :P

Intressant som fan varför oftast Madridistas ska hålla på och hävda sig, kommer bli 1000 gånger värre detta året, ser redan nu alla Messi VS Ronaldo diskussioner som kommer blossa upp här på forumet under säsongens gång.

Usch.
Cruijff
2009-07-30 10:31
Ämne: Cruijff

Man får a....
ah, fattar. det låter helt logiskt! tack för svaret!
Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-30 10:15
Åker till Barcelona idag natt. Ville verkligen se Barca spelarna. Men men det får bli en annan gång. Otur:(
Barcelona Myrran
2009-07-30 10:14
Cruijff

Man får allt skriva startelvor här MEN DEM MÅSTE VARA MOTIVERADE. Går inte bara smälla upp en elva o säga att den skulle äga etc. Du får motivera varför du vill ha dem spelarna på planen.

Tex. Varför Henry ska gå före Iniesta på vänsterkanten. Vem som ska vara pivote mellan Toure och Busquets.
Cruijff
2009-07-30 10:10
Ämne: Förresten, har TV4 s....
japp, så är det :-) det blir alltså en held del barca i år. Frågan är om de kommer sända ALLA matcher med barca? nån som sett nåt? vore så sjult skönt att slippa streama...
Annons: