/spanien/barcelona/forum/1739.aspx/spanien/barcelona/forum/1739.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2015-10-31 15:00
Undrar vart Hazard spelar nästa sommar?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
2015-10-31 15:00
Mycket bra match av Hazard, anonymare än vad Fabregas brukar vara under "topmatcher"
Barcelona BARCA-més que un club
2015-10-31 14:32
Hahahaha Moes face innan han går in i tunneln Pricelesss efter första halvlek 1-1 i sista minuterna.
Barcelona Vampíro
2015-10-31 14:31
Vilket drömmål av Coutinho, jävligt snyggt. Det kommer ca 15 sekunder efter tilläggstiden så Mou lär ha en ursäkt i bakfickan i alla fall. Mou res!
Barcelona Liunil Masse
Helt sanslöst vilken dålig kvalitè Liverpool har på sin trupp när man efter försäljningar på både Suarez och Sterling borde förvaltat pengarna MYCKET bättre. Lider med Klopp.
Barcelona Lionel12
Coutinho!!!!!
Barcelona Junta Dimision
2015-10-31 14:30
SNYGGT Coutinho!
Barcelona Junta Dimision
2015-10-31 14:07
Har Stamford Bridge blivit ett bibliotek eller är det bara min volym på tvn som är låg?
Barcelona neymar JR
2015-10-31 13:53
Är pedro skadad igen?
Barcelona Kröjf
2015-10-31 13:45
@ Xaviesta:

Träffsäkert sarkastiskt i vanlig ordning. Skriva vad man vill, men det är aldrig tråkigt att läsa ett inlägg av Xaviesta. Tvärtom, typ. Modeuttrycken haglar som smältande snö och då inte minst inom kampsportens "slash" ishockeyns sargade värld. "Momentum" är ett sådant. Och om Lucho visar sig vara är inne på linjen att vägen till framgång lutar åt att "vi måste bli mer desperata", så kan man ju inte säga annat än att han verkar vara inne på helt rätt spår. Men nog förefaller det som om att Enrique är immun mot kritik. Och det kan han ju kosta på sig. "Mannen" har ju trots allt "tagit" tre titlar. Tilläggas bör att ovanstående citat är ofullständigt. En "Aftonbladet" om man så vill. Hur som helst: Hatten av!
Barcelona B-Guden
2015-10-31 13:42
@neymar JR:

ganska svårt när hans bästa spelare lämnar varje år.
Barcelona neymar JR
2015-10-31 13:39
Och nu kan man gratulera Norrköping för guldet, starkt gjort av jokern
Barcelona neymar JR
2015-10-31 13:37
Nja Simone borde ha kunnat utvecklat ett mer kreativt spel efter alla dessa år. Det är inga korpen spelare han förfogar över Att han är en rätt så destruktiv tränare är ganska solklart. Däremot gör han det med en sådan passion, en Mourinho 2.0
Barcelona BARCA-més que un club
2015-10-31 13:34
@Barca4life98:

Hoppas och tror Mou åker med huvudet förre om han förlorar idag .

x2 tipp tror Klopp tar det.
Barcelona Barca4life98
2015-10-31 13:26
Chelsea-Liverpool vad tror ni? Jag tror på ett kryss...
Barcelona Junta Dimision
2015-10-31 13:25
@Andreas-:

Fast gör det honom till fel man för Atletico?
Barcelona Andreas-
2015-10-31 13:13
Flavia Läs vad jag skrev senare. Att Simeone gav bort matchen är helt o hållet hans fel. Individuellt misstag eller inte.
Barcelona Stright outa Barca
2015-10-31 12:46
Håller tummen för IFK Norrköping idag gillar när underdogs gör det oväntade
Flavía
2015-10-31 11:56
@Andreas-:

Om någon, så var det snarare Giménez som gjorde bort sig fullständigt när denne tappade bollen alltför lätt när Lucas Perez pressade honom lite och den sistnämnde gjorde mål p.g.a. det.

Vore än mer trevligt om Madrid tappade poäng också ikväll mot Las Palmas.
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-10-31 11:31
ElRaval Håller med. Jag trodde faktist att han skulle lyckas i Chelsea som är kontringslag. A Madrid borde byta Greizman mot Costa pengar.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-10-31 11:14
@Det är jag som har tröja nummer 10, väl?:

Goal?

Nej fyfan? De drivs av såna som Patrik Sjögren. Den hemsidan har 100 av honom där.

Några andra som jag stör mig på är Sport och Mundo D i Barcelona. De är lika löjliga också..
Barcelona Det är jag som har tröja nummer 10, väl?
2015-10-31 11:08
@the cameroonians:
Japp. Inte bara fobollsfans utan människor överhuvudtaget skulle tjäna på att lämna och bojkotta skräpmedia för att ställa ultimatum; höj nivån eller gå under. Edit: glömde citera
Barcelona the cameroonians
2015-10-31 09:34
Jag tror att fotbollsfans i allmänhet skulle må bättre av att inte läsa, än mindre sprida, "artiklar" i "media" som Aftonbladet, Goal och the Sun / Metro.
Barcelona ElRaval
2015-10-31 09:21
@100% AntiMadridista:
Ledningen är säkert intresserad av hans skadehistorik också. Nej men seriöst, måste vara BS. Visserligen går Chelsea dåligt, men tror inte att Costa kan tänka sig att gå till en konkurrent till Atletico de Madrid för att sitta på bänken. Vi har ju sett i landslaget hur han fungerar i ett lag som äger bollen mycket. D v s inte bra alls. Hur mycket jag än gillar Costa så känns det som han skulle kunna vara en stor flopp. Tar inte ryktet seriöst dock.
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-10-31 09:08
Enligt Goal ska Barcelona vara intresserade av att köpa Diego Costa. De menar att det är Luis Enrique som är intresserad av hans aggressiva spelstil.
Barcelona neymar JR
2015-10-31 08:49
@barcastuff: Adama (19), on whom Barcelona have buyback option, could become Aston Villa’s highest wage earner when he plays 10 games for the team. [dt] Okej nu vet vi varför det blev aston villa
Barcelona Xaviesta
2015-10-31 02:23
Andreas "inte immun mot kritik". Det begreppet används ganska flitigt dessa dagar och är en fluga som dör ut snart och ersätts av en ny fräsig fras. Tidigare nämndes "falsk 9:a" i en, vad dom kändes, en evighet och innan dess var det populärt i forumet att säga "plan B" i varannan mening när Guardiolas galaelva gick på tom tank emellanåt. Jag håller med dig att Simone begår taktiska misstag emellanåt men vilken tränare gör inte det? Om man som Moyes, vara för att ta ett exempel, fullständigt misslyckas under ett helt års tid så kan man snacka om fel snubbe för fel lag. Det var DET jag reagerade på. Simone är inte bara rätt för Atléticos, han är hela deras facit som dom rättar sig efter. En och annan misslyckad match här och där ändrar inte på det.
Barcelona Andreas-
2015-10-31 00:33
Xaviesta Jag är nog den första som nämner honom som Gud för det han gjort. Men bara för det betyder inte att han är immun mot kritik. Deportivo har inget skott på mål, inget skottförsök ens i första halvlek. I andra blir det totalt tvärtom. Gästerna hade 65-70 % bollinnehav i första, den fördelen får hemmalaget i andra. Atletico har inte ett skottförsök på hela andra halvlek i princip fram till 1-1. Istället för att försöka döda matchen spelar han på 1-0. Det straffar sig. Atletico ska inte kunna utmana oss o Real, men dem ska inte tappa matchen så enkelt idag. Misstag eller inte, Simeone bjöd in hemmalaget i matchen o dem utnyttjade det.
Barcelona Xaviesta
2015-10-30 23:00
Andreas Simone tog århundradets skalp när han knäppte både Real och Barca på näsan och tog hem titeln i en av La Liga största skrällar i modern tid. Självklart har han inte några dussinlirare i laget men att jämföra Atléticos omsättning med elefanternas, samt trupperna sinsemellan den säsongen så är det bara att ställa sig upp och applådera argentinaren då han var, om inte den allra största, en av dom största anledningarna till att dom rödvita kammade hem guld och konfetti. Sättet han praktiserar sin ideologi och sättet han ingjuter självförtroende i sina spelare får dom att flytta berg. Att påstå att han är fel man för Atletico är att underminera hans arbete å det grövsta. Isf var Pep fel man dör Barca när vi förlorade hemma med 2 bollar mot Hércules under hans andra säsong, Benitez är fel man för Real redan och Enrique är helt åt helvete fel man för Barca. Eller så är fotbollen som den är och ibland tappar man poäng helt enkelt.
Barcelona enkos
2015-10-30 22:45
Mascherano har alltså fått två matcher avstängning i ligan och är tillbaka till El Clasico
Annons: