/spanien/barcelona/forum/17388.aspx/spanien/barcelona/forum/17388.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-31 22:35
1-0 juve!

Cannavaro
Barcelona Rey Eto´o
Jugador (Gràcies Samu!) //
Jag tycker att det är jävlig många som provocerar under hösten o.s.v under matcher. Majoriteten skriver inte vettiga inlägg.

Det brukar vara ganska lugnt under silly season men när det är match då är då det svider som mest
Barcelona Xaviii
hahah jag visste Del Pieros Juve skulle sänka Real.
Barcelona Alavi
2009-07-31 22:34
1-0 Juventus!
Barcelona Jugador (Gràcies Samu!)
2009-07-31 22:32
Ämne: Ja då kan jag fråga ....
Ska forumet behöva stängas för alla madridistas för att en person som stavar sämre än en 5-åring, skriver ett meningslöst inlägg? Jag förstår inte varför det ska vara så svårt och bara ignorera ett inlägg, istället är det runt 5 pers som måste svara. Detta är förvisso inte första gången småglin söker sig hit för att skriva smörja och söka uppmärksamhet, men skit i att svara så är de borta.
Barcelona kev
2009-07-31 22:31
Till er som kankse vill stream to Real Madrid - Juventus.
Barcelona Barcadinho.
2009-07-31 22:29
Ja ni, ibland sitter jag och funderar för mig själv varför jag slås min tid för att skriva här.

Nivån är så låg ibland så att man tappar lusten.
Visst har jag tålamod, då jag inte förväntar mig av en 15-årig att kunna resonera som jag vill. Och visst finns det medlemmar som är duktiga och man känner att man har i alla fall en del att "prata med".

Men jag håller med dig Trippeln att många gånger så blir nivån lågt just p g a marängerna som bara snackar skit.

Vi behöver inte stänga forumet för alla dem.

Men däremot så kan man vara snabbare och hårdare med såna som det där dumbomen nere.
Det är bara att spärra och radera honom och såna som honom.
De är nya och provocerar på en gång.
Man kan ha mer tålamod för maränger som vi vet sen tidigare kan vara båda och.

Men med vissa så kan man läsa på en gång vad de vill syssla med här.

Bara skit snack som kan skrämma bort folk.

Nu ska jag vara social hemma så ha en bra kväll.
Barcelona BlueRed
2009-07-31 22:28
Det blir inte lätt, varenda spelares klausul har ökat med €10-15m.

Det är en månad kvar av transfer fönstret. Det ska bli intressant och se om det värvas in någon eller om man tar några av ungdomarna.

Är det någon som vet vad Gourcuffs utköpsklausul ligger på?
Barcelona Barcadinho.
2009-07-31 22:16
Det verkar som ledningen befinner sig i en korsväg och de vet inte riktigt vilken väg de ska välja.
Ena vägen säger inga flera värvningar pga ekonomin. Inte så att man inte har några möjligheter kvar, men det är många klubbar som har valt att spara pengarna i fikan den här sommaren.

Å andra hållet är den sportliga pressen. Man vill skaffa sig en starkare trupp för att kunna fortsätta utmana. Det är ingen tvekan om att rivalernas crazy transfer säsong stressar vår klubb med.

Så som många hoppas på så vill man se flera förstärkningar, åtminstone en till.

Samma fråga uppstod förra sommaren. Vi skrek vi med här i Les R att truppen inte kommer att räcka till. Och det slutade som det gjorde.

Pep vill se flera nya men Laporta säger no mas dinero.
Kassan är nästan tomt.

Men precis som marängerna behöver minst en bricka till i puzzlet (Alonso) så behöver vi med ungefär samma stil av spelare.

Jag hoppas att de lyckas pumpa ca 15 milj till och fixar det.
Barcelona Trippeln
2009-07-31 22:09
Nej alltså våra moderater är bra och vi borde vara tacksamma för den tid de lägger ner för oss,jag mena att vi gör så att madristas inte kommer in vilket kommer resultera i MYCKET MINDRE TJAFS :)
Barcelona Nesto
2009-07-31 22:01
Trippeln.

Det vore as bra fast bara några borde utses till "spärrare". Typ de som är mest aktiva,mogna och för vettiga,bra disskusioner.
Barcelona Trippeln
2009-07-31 21:57
Ja då kan jag fråga folk imorgon när det är lite mer aktivitet på forumet så kanske vi kan övertyga vår redaktion.

Barcelona Rey Eto´o
2009-07-31 21:56
Trippeln //
Håller med. Även om det finns en del som kan förra vetiga diskusioner är majoriteten här bara för att provocera
Barcelona Trippeln
2009-07-31 21:52
Om ni inte förstod så mena jag att vi ska sluta sluta släppa in folk från real madrids forum.
Barcelona Trippeln
2009-07-31 21:51
Jag har sagt många gånger låt oss spärra de här idioterna från forumtet(nästan hela puertan med andra ord),moderaterna kanske spärrar mig men om ni frågar andra runtomkring så ser ni att jag inte talar någonting förutom sanningen.

Kan vi inte göra en omröstning,vore rättvisare för alla i forumet.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-31 21:50
Någon som vet om de visar italienska suprercupen?
Barcelona Jr. Honken
2009-07-31 21:49
Rambla - K9

Avundsjuka! :/
Barcelona Trippeln
2009-07-31 21:49
Rambla - K9

''Hur kommer det sig att alla idioter tittar in hit?''
Du skrev just svaret för att de är idioter enklare än så är det inte :)
Barcelona Jr. Honken
2009-07-31 21:48
Väljer att inte kommentera brezniCas inlägg...
Barcelona Meessii10
2009-07-31 21:47
Rambla - K9//

En nackdel med att vi har öppen forum!
Barcelona Rambla - K9
2009-07-31 21:46
Ämne: ni är sämst.. seriös....
Hur kommer det sig att alla idioter tittar in hit?
Zlatan#10Messi
2009-07-31 21:44
en ärlig fråga.

Har inte många av er blivit beroende av allmän fotboll?
Vädligt negativt tycker jag då de påverkar sitt liv och levnadssätt, i vilket tur som leder till negativa konsekvenser.
Visst kan man kolla på fotboll då och då, men så är intensivt som många gör i SF?
Visst är fotbollen stor men jag tycker att man ska hålla en gräns.
Vad tycker ni?
Barcelona Meessii10
2009-07-31 21:42
brezniCa//
Då måste ert lag vara totalt kass, inte ens veta vad fotboll är. För sist jag minns så förlorade ni 6-2 mot det laget som "suger"

VISCA EL BARCAAAAA!!!!!!!
Barcelona el Flaco
2009-07-31 21:38
brezniCa/

You mad?
Barcelona Abbe -
2009-07-31 21:36
Ämne: ni är sämst.. seriös....
Du är nog sämst i skolan, du om någon behöver stoppa i dig nåt preparat som får dig att stava rätt. Adéu.
Real Madrid brezniCa
2009-07-31 21:35
Spärrad! /Red
Barcelona Hetfield
2009-07-31 21:14
Det som oroar mig så mycket är om Messi, Iniesta eller Xavi skulle bli skadade...det finns ingen som kan ersätta de i dagsläget

Nästa säsong kommer att bli extra tuff, vi kommer att ha täta matcher, och vi kan inte förvänta oss att de ska kunna spela hela tiden utan att bli skadade
Barcelona Jr. Honken
2009-07-31 21:11
Trippeln

Messi? Inte underhållande? Två ord som verkligen är motsatser till varandra...
Barcelona Trippeln
2009-07-31 20:52
Jag tror jag dog inombords när jag läste frasen 'inte så underhållande''
Barcelona Trippeln
2009-07-31 20:50
Det gjorde min dag.

''Messi tycker jag faktiskt inte är så underhållande. Personligen så ser jag mest att han springer sick-sack''
Annons: