/spanien/barcelona/forum/17359.aspx/spanien/barcelona/forum/17359.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona #7
2009-08-14 17:59
Tarrak

Det beror på om han får ta straffarna i ligan elr inte.
Om han tar straffarna så tror jag han gör mål i sin första match i ligan.
Du kanske menade första spelmål? och då tror jag att det kommer ta ett par matcher!
4-5 matcher innan han gör mål.
Roomaa27
2009-08-14 17:58
zlatan kommer äta och dra till sig allllllll markering hos motståndarna! så att messi och alla andra kommer dominera enny mer, med zlatan på plan så´kan barca spela enny mer varierat! de värkar som att några inte följt inter, fan han har ägt... bara i em hade hela spanska back linjen problem med att stoppa honom... de kommer gå skit bra ska in se...
Barcelona Hetfield
Barcelona #7

That's what she said
Barcelona Rambla - K9
Ämne: Rambla - K9

Hur l....
1.40, ca 26mb stor.
Barcelona Barcelona #7
2009-08-14 17:55
Rambla - K9

Hur lång är den?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-14 17:52
Dags för en ny Barça-trailer.
Barcelona tarrak
2009-08-14 17:52
På tal om Cronaldo, hur lång tid tror ni att det dröjer innan han spräcker nollan mot spanskt motstånd? Vill minnas att han redan är uppe i tvåsiffrigt antal matcher utan att ha lyckats hitta nätet.
Barcelona Hetfield
2009-08-14 17:47
Det är synd att hans dryga attityd och fejkande ska förstöra honom i det långa loppet, killen är rätt så komplett

Det är anledningen till att man kommer att prata om riktiga Ronaldo om 100 år, och ingen kommer att prata om C.Ronaldo
Barcelona el Flaco
2009-08-14 17:43
Ronaldo influerade unga människor att göra bicicleta-finten.

Cristiano Ronaldo influerar unga människor att lägga sig ner och filma som om deras liv hängde på det.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-14 17:36
Oh mommy, I'm hurt...I want my mommy. :D
Barcelona el Flaco
2009-08-14 17:34
Ämne: Haha! Bra instruktio....
*Kollar på videon*

*Dör*

*Återuppstår, kollar på videon igen*

*Dör på nytt*
Barcelona Rambla - K9
2009-08-14 17:30
Haha! Bra instruktionsvideo för att efterlikna C.Ronaldo.
BigDog
2009-08-14 16:35
Ämne: Nä van der vaart och....
Hur gamla var de då ? Tror båda klarar av att samsas här, inga problem. Som så mycket annat en klassisk medieuppförstoring av småsaker...
BigDog
2009-08-14 16:33
Ämne: Ehm..vad fan gör Wen....Som fotbollsfan uppskattar du inte detta då: 'building sides of dazzling beauty.'

Men Johan Cruijff ska peta nån annan på listan
BigDog
2009-08-14 16:30
Ämne: Hellu allihopa,

D....Det är nog nästintill bara 'svennar' som har något emot Zlatan som fotbollsspelare. Hela hans karriär hittills har han i stort sett bara haft defensivt inriktade mittfältare bakom sig. Nu för första gången i sin fantastiska karriär får han riktiga passningar. Efter ett antal fler träningar och några snygga mål (inte dessa strumprullare alá Etoo) kommer säkert Messi/Xavi och grabbbarna hylla deras nya superstjärna :)

Han står för så mycket mer än 'bara avslut', dvs även om Zlatan inte kommer att pressa lika mycket som Etoo så kommer han istället att ha kvar bollen för att inte kunna ta emot den....
Barcelona a L b
2009-08-14 16:12
Hellu allihopa,

Då jag har varit på semester i ungefär 2 månader så har jag inte haft tid eller möjlighet för den delen att logga in på SF.

Vill ge några korta synpunkter angående Zlatan i Barça.

Till och börjat med vill jag säga att Zlatan är en mycket duktig spelare, utan tvekan. En av de bästa dessutom. Jag har tidigare varit emot att Zlatan kommer till Barça och det är jag fortfarande..

Zlatan i helhet är enligt mig ingen Barça material. Jag hoppas dock att Zlatan motbevisar mig! Tills dess håller jag mig till dessa tankar jag har nu.
Barcelona Hetfield
2009-08-14 16:11
Ehm..vad fan gör Wenger bland top 10 av de bästa tränarna? Mer överskattad tränare får man leta efter...

Sen att Johan Cruijff inte finns bland listan visar ju bara hur seriös den är...snubben ändrade Barcelona till det bättre
Barcelona Barcadinho.
2009-08-14 16:10
En liten sak bara.
I barcanotiser kan man tro att Argentinas match är ett par dagar efter ligapremiären.

Men så är det inte.
Argentina spelar sin viktiga match 5/sep, vilket är 5 dagar efter Barcas match mot Gijon.

Messi utryckte sig ovanligt skarpt att han vill till Argentina i förväg och att han kan tänka sig att missa Barcas premiär.

Dock så måste ledningen (Pep) godkänna saken och jag är inte hel säker på att Messi får som han vill.
Barcelona Hetfield
2009-08-14 16:08
Jag skulle vilja ha Van der vaart i laget, han är ju trots allt en cule trots att han spelar i motsatta laget
Spanien Erkan45
2009-08-14 14:47
Spärrad pga reklam. /Red
schlattan
2009-08-14 14:45
Ämne: Ämne: Nä van ....Mest orolig för gammalt groll.
Barcelona Ciao-V
2009-08-14 14:45
Ämne: Nä van der vaart och....Zlatan kan väl inte ha något emot en bänkvärmare. De kommer ju knappast att spela ihop. Rafael van der Vaart skulle ta plats i CdR matcher och liknande. Sen har han väl säkert lärt sig i Madrid att hans bästa plats är bänken.
schlattan
2009-08-14 14:30
Nä van der vaart och zlatan går ej ihop. Det kan ni glömma..
Barcelona Lionel Messi n10
2009-08-14 14:28
Ciao-V: håller med dig. Jag tycker också att Rafael van der Vaart hade varit grymt köp för oss. Håller ni andra med?
Barcelona Sentuary
2009-08-14 14:22
Ämne: Intressant att se ve....
Haha, Grygera till Barca, skämtar dom eller?
Barcelona Ciao-V
2009-08-14 14:14
Rafael van der Vaart;
Kan han komma på fri(= 0 kronor), skulle jag inte ha något emot att ha honom på bänken. Tror att Barcas spel skulle gynna honom mer.

Det har spekulerats om att han kan gå fri från Real Madrids kontrakt, om det nu skulle stämma.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-14 14:12
Truppen skulle ju vara spikad till Joan Gamper nu på onsdag. Är det någon som tror att fortfarande det blir så? I dagsläget finns det fler frågetecken än någonsin känns det som.

Cáceres ut på lån, Sanchez ut på lån, Henrique ryktas och vara på väg bort på lån. På vilket sätt skulle dessa tre vara sämre alternativ som backupspelare än de som ryktas in nu? Jag kan inte begripa det.
Barcelona Mojito
2009-08-14 14:05
Sen,å andra sidan, måste man ge lite cred till Txiki och Laporta för att de i alla fall löste situationen med Eto´o genom att byta till sig Zlatan.
Hade vi i nuläget suttit med ett grinigt lejon och inget alternativ lovar jag att detta varit fokus på forumet.

Ibland måste man prioritera, och en sådan stor affär krävde säkert mycket tid och energi av ledningen, därav nuläget.

Det finns dock inget tråkigare än om Barca skulle få en säsong likt Real -08/09.
Tänk er panikvärvningar i jauari a la Faubert:-(

Faktum kvarstår dock. En organisation med ambitioner som Barca(s) ska inte behöva hamna i ett läge som detta.
Alla vet om vilka tidsfönster och spelregler som gäller.

Fördelen med detta är trots allt att Txiki tar en del av uppmärksamheten vilket ger pep och (den tunna) truppen möjlighet att preppa "ostört".

hmm, tänk er en förlust mot Man city, undrar vad media kommer skriva då...
Barcelona dib
2009-08-14 13:54
Håller med Mojito, Eto'o-dealen tog alltför lång tid och blev även onödigt dyr.
Har en liten känsla av att det slutar med en panikvärvning om någon vecka, till ett överpris.
Henrique verkar ha 0 förtroende och en mittfältare behövs ju också....

Edit/ Cicinho och Grygera har inget i Barcelona att göra / Edit
adil,
2009-08-14 13:51
Man har lånat ut halva bänken istället för att sköta inköpen ordentligt.. Man kunde lika gärna låtit t.ex. Hleb stanna. Varför låna ut honom när man desperat är i behov av mittfältare. Och jag blir ärligt talat förbannad när jag hör namn som Cicinho och Grygera länkas med Barcelona. Medelmåttor ska helt plötsligt inbringas, desperation eller vadå. Det är inte mycket som gått rätt till i sommar.
Annons: