/spanien/barcelona/forum/17349.aspx/spanien/barcelona/forum/17349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lionel Messi n10
2009-08-02 10:42
Jeffren va kungen idag tycker jag tillsammans med Henrique. Alla presterade tyckte jag men var imponerad på dom två. All heder också till dom som vakna kl 5 för att titta. Nästa match mot Suanders spelar Barca också tidigt då?
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-02 07:57
Josep säger efter matchen att det var en bra test....Henrique och Maxwell är han tydligt nöjd med.....Men menar att det totalt avsaknades djup i vårt spel....Och det är tydligt att han nu vill se Iniesta och Ibra på plan på riktigt.
New guy on the block
2009-08-02 07:39
eloge de till de unga grabbarna. besvikelsen i den här matchen är faktiskt messi. vi ska kunna kräva mer av honom. visst, det är första matchen och det är försäsong och det kommer definitivt inte se ut så här första ligamatchen, men ändå. han ska föregå med gott exempel och vara hungrigast på plan, så är det inte idag. men, men det kommer.

det står även klart att vi behöver zlatan. han kommer bidra med något vi verkligen saknar; tyngd. dessutom har han en bössa som vi behöver. tror jag såg två (2!!!) skott på mål från distans.

och en sista grej: vad fan är grejen med att kalla CR7 för Cristina som Ronaldinhoism gör? lägg ner det där. att hålla på och insinuera att han är feminin, bögig eller vad du nu försöker göra är bara billigt och jäkligt töntigt och som jag ser det strider det mot våra regler på forumet varför jag förväntar mig reaktion från red.
Barcelona Alavi - R.I.P
2009-08-02 07:16
En härlig insats av Jeffren Suarez! :)
Tempomässigt så såg allting ut som det skulle, är nöjd med allting förutom Guddy.
Men ett stort plus till talangerna.

Barcanist

Aah jag såg det hah :)
Barcelona Barcanist
2009-08-02 07:15
Någon som märkte att Beckham inte ens orkade springa efter Henry som hade bollen 2 meter framför honom vid matchminut 80? Hahaha, helt slut var han.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-08-02 07:13
Buenes noches till de som var vakna hela natten och bienvenido till de som vaknar nu.
för min del godnatt.
Barcelona Barcanist
2009-08-02 07:12
PILMÀ★Kärlek★Respekt★

Tycker inte att han håller Barcelona-klass. Desamma med Guddy
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-02 07:08
Ämne: Ronaldinhoism

Om ....
Det var ironi.

Godnatt grabbar !!
Ämne: Bäst i andra halvlek....

Förstår inte varför alla ska hacka på Victor Sanchez.
Han gjorde väl sitt i denna match'?
Löpte konstant och gjorrde många brytningar i mitten där han lirade dessutom hade han ett fint sams spel med båda Busi och Xavi speciellt med den först nämnda.

Han är kanske inte lika snabb som Titi eller lika spektakulär som Leo men Victor Sanchez är nog en bra allround spelare.
Barcelona Esportivo Barca
Jag tycker Jeffren hör till de bästa i andra halvlek, inte bara för att han gjorde mål utan för att han även visar stor vilja framåt.
Det är kul att notera att alla mål under försäsongen har gjorts av våra unga spelare. Hoppas att dom fortsatt får chansen att spela.
Barcelona Barcanist
2009-08-02 07:07
Ronaldinhoism

Om inte jag har fel så kan Sanchez spela på ganska många positioner. Har sett honom spela högerback, mittback, & defensiv mittfältare.

Edit: "He is a versatile player who can act as centre back, right back, left back, defensive midfielder and centre midfielder." - Wikipedia
Barcelona Oha789
2009-08-02 07:06
Ett flertal misstag från alla håll. Xavi som man inte är vann med att slå bort passningar gjorde denna match och då förstår man direkt att han och resten av spelarna fått instruktioner om att spela mer direkt fotboll. Jag såg inte så mycket av självaste Barca man är van med att se. Men som sakt det är första matchen och så klart ska inte vi spela såhär när säsongen drar igång..

Sedan vill jag tilläga att laget hela tiden ville anfalla då man flera gånger hadde kontrings möjligtheter. Man ville också lägga avgörande passningar efter varandra. Barca körde mer effektivt och direkt fotboll. Det är ablsut vad Barcelona annars inte gör.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-02 07:06
Godnatt Culés !

Skönt med vinst iaf.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-02 07:04
Jag gillar inte Victor Sanchez, har aldrig gjort och kommer nog aldrig göra.
Andreas-
Det är ALLTID skönt med vinst :)
Barcelona Ronaldinhoism
Ämne: Bäst i andra halvlek....
Vad är Sanchez position ens? =P

Diggade hans schyssta skott! Hahaha
Barcelona Barcanist
2009-08-02 07:03
Bäst i andra halvlek: Xavi, Puyi & DONOVAN(!)
Sämst i andra halvlek: GUDJOHNSEN & SANCHEZ

Förstår inte ens vad Sanchez gör i Barcelona. Henrique sägs vara osäker, men herregud vad mycket bättre Henrique är på sin position än Sanchez är på sin.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-02 07:02
Är ni dumma i huvet eller?

Vi ska bredda truppen och då ska ni sälja spelare ? Haha komedi för fan.
Barca kommer inte sälja Guddy i år så sluta whina. Han är helt ok. Som att Messi var så mycket bättre.
Guddy har blivit en hack kyckling.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-02 07:01
Tack för matchen grabbar !
Barcelona Xavi.H
2009-08-02 07:00
Iceman måste säljas
Barcelona Unicef
2009-08-02 06:53
Men helt ärligt Guddy!!!
Barcelona Messih!
2009-08-02 06:48
jeffren är fan sjukt duktig :)
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-02 06:36
Ämne: Ronaldinhoism

Ing....
Jag vet hur han skjuter men jag litar på hans ord i detta fall :)

----------------

Vilken smörpass av Busi !
Andreas-
2009-08-02 06:34
Busquets! :)
2009-08-02 06:33
Vilket avslut av Jeffren .:D
Men passeningen av Busquet var världklass.
Barcelona Xavi.H
2009-08-02 06:33
JEFFREN :D:D
2009-08-02 06:28
Hahahaha Pique kom in nu.
saknade honom rejält.
Barcelona Messih!
2009-08-02 06:22
asså hoppa med dobbarna i knät på idioten.
Fan va ja vill ha en spelare som spelar fult i barca, ge tillbaka till alla idioter som spelar farligt
Real Madrid Bengan
2009-08-02 06:21
Hur många bra frisparkar gör Alves? Kan inte säga jag följer barcelona tillräckligt mycket för att avgöra men fick lite Carlos flashbacks när han rusade fram mot bollen. Carlos slog ju också otroligt många dåliga frisparkar men fick till riktigt sjuka nån gång nu och då.
Real Madrid Shi
2009-08-02 06:18
Ronaldinhoism

Ingen teknik? Sättet han vinklar foten, tillslaget, avståndet, stegen fram till bollen, pendlingen med foten efter tillslaget, det är det som jag menar med frisparksteknik inte att han ska springa fram och göra tre volter innan han skjuter.

Se videon i länktipset, om inte det är yttersta frisparksteknik så vet jag inte vad som är.

Varför tar inte Messi fler frisparkar? Dem få han har tagit har varit riktigt farliga speciellt i första matchen mot Numancia när han träffa stolpen.
Annons: