/spanien/barcelona/forum/17348.aspx/spanien/barcelona/forum/17348.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2009-08-02 17:23
Kollar på Arsenals match jag dreglar efter Fabregas hoppas vi köper honom snart.
Barcelona Barcaholic
2009-08-02 17:08
Ämne: Rambla

Är du den ....
Det är inte den riktiga Rambla. Det är någon amatör som tydligen försöker bli honom men misslyckas totalt. Köpa Beckham, va fan hånar han vår klubb eller vad? :S
Barcelona Criff
2009-08-02 17:07
Haha trodde också det var den vanliga Rambla, tills jag såg hans profil och insåg att det inte var honom. Säkert bara någon Madridista som inte har något bättre för dig än att klanka ner på Rambla`s namn.
Barcelona Messidinho_10
2009-08-02 17:06
Rambla

Är du den riktiga Rambla eller ser jag fel "Beckham till Barca" fattar ingenting vad som har hänt dig?
Barcelona El Capitán
2009-08-02 17:05
//Rambla

Köp av Beckham?

Tror inte riktigt det är spelartypen Pep letar efter. Visst jobbar han kopiöst och har riktigt skön högerfot. Men jag tvekar på att han hade passat in i ett kvickt spelande tiki-taka Barça.

Sedan är han nog mer inställd på att dra till Milan om han nu flyttar på sig.
Barcelona Messidinho_10
2009-08-02 17:03
Fan va Messi passade bra med kaptensbindeln runt armen. Hoppas han får den för gott snart hade varit bra för honom och för oss.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-02 17:02
Jag tänkte skriva efter matchen att vi skulle köpa Beckham, men givetvis hade det varit menat som skoj för att se folks reaktion ;)
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2009-08-02 17:01
Köpa Beckham? Jag hoppas att du skämtar! Vad skulle han kunna bidra med som våra spelare inte redan klarar av? Mannen har dessutom påpekat flera gånger att Real är enda laget i spanien han vill representera. Angående rutinen så kanske våra spelare är så gamla rent åldersmässigt, men se på spelare som messi, iniesta, xavi, puyol mfl. med allt de varit med om så har allihopa rutin så att det räcker och blir över. Becks? NEJ TACK!
Barcelona Rambla
2009-08-02 17:00
MSL#666 !2-6!

Jag tycker bara det är löjligt, och ärligt talat lite väl overkilled att man hela tiden ska ge varandras spelare fåniga öknamn och skämtsamt ifrågasätta varandras spelares sexuella läggning.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-08-02 16:54
fattar inte vad tjaffset är om att kalla Cristiano för Cristina.. tycker de är lite charmigt faktist ;)
Barcelona Rambla
2009-08-02 16:50
Blev imponerad av det jag såg av Beckham och skulle inte ha något emot att vi plockade in honom trots sin ålder. Han kan än. Köp? Ja tack.

Vi har inte direkt överflöd i rutin heller, och det skulle han ju definitivt tillföra. Han är ju dessutom sugen på att återvända till Europa igen.
Canaletes
2009-08-02 16:46
Henry-Beckham byte av tröjor idag
Barcelona FCBiLove
2009-08-02 16:42
Tackar, hann dock inte att se matchen live igår för jag har varit bortrest rätt så mkt men det sägs att tempot va helt okej och dom yngre spelarna gjorde en bra insats, Och det är ju alltid skönt att höra ..

Forza FC Barcelona
Forza-Blaugranas
2009-08-02 16:39
Ronaldinhoism

Vad menar du att redaktionen ska göra mot honom den så kallade färskingen? Är det just att han är ny som du reagerade på eller? För jag håller annars med honom om att kalla honom Cristina Ronaldo känns väl mest bara onödigt då det inte ens är kul på något vis.
Barcelona Barcaholic
2009-08-02 16:39
Måste bara säga att Gudjohnsen var SÄMST idag. Jeffren tillsammans med Pedro var bäst på plan.
Barcelona lameG^
2009-08-02 16:29
den är på tv 4 sport 18:50
Barcelona FCBiLove
2009-08-02 16:27
LameG vart går reprisen? :)
Barcelona FCBiLove
2009-08-02 16:27
LameG vart går reprisen? :)
Barcelona petersays
2009-08-02 16:26
Mina 5 cent är väl att man håller ögonen öppna tills man är säker på att Henrique håller måttet, tror det skulle kännas tungt för honom att plötsligt få gå på lån igen - men om inte Pep tror på honom är det inget att göra åt saken. Han såg lite skakig ut imorse men jag tror absolut att han skulle spela in sig. Men det är nog snarare så att man vill ha en mycket mer rutinerad herre i mitten under en så viktig säsong.

Mittfältet vågar jag inte sia om alls, nu har man ju pratat om att flytta upp Touré i banan om man värvar en till DM, men jag tror fortfarande att det där mest är spekulationer och att man kommer värva en offensiv mittfältare.
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-02 16:24
""PETERSAYS!! har du några goda namnförslag till dessa positioner.?
Barcelona petersays
2009-08-02 16:15
I en intervju tidigare i veckan berättar Yuste att man lagt ner planerna på att värva en ytter och att man bara behöver en mittback och en mittfältare (se länktips)
2009-08-02 15:59
Nej vi ser den inte tycker inte att det är värt det. Till det kan läggas att den går mitt i veckan på en onsdag och det passar inte in i schemat. Men sitter garanterat på plats till Sporting Gijon den 31 augusti. Noterbar är att det just nu när jag skriver detta finns dygt 61.000 biljetter kvar till Gampermatchen
Barcelona Ciao-V
2009-08-02 15:51
Ämne: Ämne: Esporti....Vi är några som funderar på att åka för att se Gampermatchen. Kanske också passa på att se matchen mot Bilbao som ska spelas fyra dagar efter. Vi är inte det klara med det ännu. Ska du se den matchen på plats själv?

Gampermatchen är alltid intressant. Det är fesival kring den matchen och det är då man presenterar truppen också till fansen.
Zlatan sägs ju dessutom ska debutera.
Det kommer säkert att bli, i det närmast fullsatt, skulle jag tro.
2009-08-02 15:42
Ämne: Esportivo Barca

Uppgiften har funnits på Barcelonas hemsida och olika Spanska tidningar som Sport, Marca m fl
Någon som åker ner och ser Gampermatchen.? Jag tycker det var en besvikelse även om dom numera har namn i truppen.
Varför inte Celtic eller Rangers ett lag som kommer för att spela och vinna.City drar inte i närheten av fullt hus och pressen rapporterarar och påstår det går trögt med försäljningen av Gamperbiljetter.
Barcelona lameG^
2009-08-02 15:41
jag såg matchen igår. Men själv ska jag ändå se reprisen idag:P
Diegooo00
2009-08-02 15:37
tummen upp för Jeffren, kul att han vågar å ta för sig.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-02 15:32
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-02 15:32
Ämne: Jeffrén måste bara f....
Detta kan nog bli Pedros säsong, han såg pigg ut i de inhopp han gjorde förra säsongen och på försäsongen har det inte gått sämre precis.

Jeffren kan få ta steget upp han med. Låt dessa herrar spela mot lagen i det nedre skiktet av tabellen.

Guddy igår, vad f*n gjorde han? Ovan att spela som ensam forward kanske men han var bedrövlig på allt.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-02 15:29
Ämne: eloge de till de ung....
Testa googla Cristina Ronaldo så får vi se vem som dyker upp.

Jag tycker att red borde reagera på dig, färsking.
Barcelona Barcelona #7
2009-08-02 15:27
Arteta kommer aldrig.
Skulle kosta minst €20-30 miljoner.
Annons: