/spanien/barcelona/forum/17345.aspx/spanien/barcelona/forum/17345.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oha789
2009-08-02 18:40
Jr. Honken

Ja det är kul att se dom..

Men men nu kan du se dom. Det är alltid kul när Barcelona visas på TV4 Sport.
Barcelona Jr. Honken
2009-08-02 18:29
Oha789

F*n vad jag längtar! :P

Första matchen denna säsongen för min del! Har varit bortrest när de spelat sina tidigare matcher! :(

Även om det är repris, så ska det bli jä*li*t kul att se laget spela igen!
Barcelona De Goda-Zlatko
2009-08-02 18:22
Oha789

Nice
Barcelona Oha789
2009-08-02 18:16
BARCELONA MATCEHN VISAS I REPRIS 18:30 PÅ TV4SPORT.

För er som vill se den.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-02 18:16
Ämne: Han kanske har varit....
Jo jag vet hur du menar jag gjorde själv så.

Men killen heter "new guy on the block". Självklart får han skriva och sådär men jag tycker fortfarande inte att man ska klaga på hur forumet sköts?

Sen att jag kallar Ronaldo för Cristina får jag väl göra om jag vill? Det har jag alltid gjort och kommer fortsätta med, ska jag sluta kalla honom för det bara för att han nu har skrivit på för marängerna? Nej nej, då får folk tycka att det är töntigt men som sagt är det inte bara jag som skriver så.

Anyway. End of discussion.
Barcelona BlueRed
2009-08-02 18:05
Han kanske har varit här i det tysta. :) Jag hade själv en annan profil, oftast så satt jag bara och läste igenom intressanta inlägg samt artiklar. Sen bestämde jag mig för att bli lite mer aktiv och då kom BlueRed till här i världen.
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-02 18:03
Ämne: Forumet tillhör väl ....
If u say soo.

Tycker dock man inte ska komma med någon åsikt om forumet om man knappt är här inne.

Ska jag komma och klaga på hur volvo sköts första dagen på mitt jobb tex?
Forza-Blaugranas
2009-08-02 17:55
Forumet tillhör väl nykomlingar lika mycket som du som har hängt här länge? Vill ju inte påstå att jag känner igen ditt namn men det kan ha att göra med att jag skippar mångas inlägg. Hur som helst. Förstår inte vad det har med saken att göra om han har hängt här länge eller inte, kommer han med en åsikt angående hur forumet styrs bör det väl ta i lika mycket beaktande som om någon forumräv från 90-talet kommit med samma förslag.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-08-02 17:52
Efter gårdagens match så är jag ännu mer övertygad om att Pedro kommer göra succé som rotationsspelare, hoppas även att Jeffren flyttas upp på heltidt, båda har visat att de är mogna nog att kunna ingå i A-truppen.

Men vi behöver fortfarande en duktig mittfältare, har svårt att se JDS flyttas upp permanent även fast han har imponerat. Har dock väldigt svårt att hitta ett alternativ.
Barcelona J.Gamper
2009-08-02 17:50
Rambla
Köp av Beckham Haha. Seriöst blir inte förvånad om Rambla är någon Madridista som försöker driva med oss här inne.
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-02 17:47
Finns inte en chans vi får loss Cesc han har tre år kvar på kontraktet och Wenger släpper inga fler spelare vågar jag påstå. Dessutom är runt 500 miljoner kronot åt helv...för dyrt.
Barcelona cruyff rules
2009-08-02 17:46
ett annorlunda inlagg varfor barca och man utd dominerar i europa
Barcelona Ronaldinhoism
2009-08-02 17:44
Ämne: Ronaldinhoism

Vad....
Varför bryr du dig?
Jag får väl kalla han för Cristina om jag vill jag tycker det är kul och jag är heller inte den enda.

Och ja jag reagerar för att han är ny på forumet och ska komma med önskningar om att red ska agera osv.

I dont like att folk som skrivit 2 gånger och blev medlemar för 2 veckor sen ska komma och skriva att vi gör si eller så fel.
Barcelona Messidinho_10
2009-08-02 17:23
Kollar på Arsenals match jag dreglar efter Fabregas hoppas vi köper honom snart.
Barcelona Barcaholic
2009-08-02 17:08
Ämne: Rambla

Är du den ....
Det är inte den riktiga Rambla. Det är någon amatör som tydligen försöker bli honom men misslyckas totalt. Köpa Beckham, va fan hånar han vår klubb eller vad? :S
Barcelona Criff
2009-08-02 17:07
Haha trodde också det var den vanliga Rambla, tills jag såg hans profil och insåg att det inte var honom. Säkert bara någon Madridista som inte har något bättre för dig än att klanka ner på Rambla`s namn.
Barcelona Messidinho_10
2009-08-02 17:06
Rambla

Är du den riktiga Rambla eller ser jag fel "Beckham till Barca" fattar ingenting vad som har hänt dig?
Barcelona El Capitán
2009-08-02 17:05
//Rambla

Köp av Beckham?

Tror inte riktigt det är spelartypen Pep letar efter. Visst jobbar han kopiöst och har riktigt skön högerfot. Men jag tvekar på att han hade passat in i ett kvickt spelande tiki-taka Barça.

Sedan är han nog mer inställd på att dra till Milan om han nu flyttar på sig.
Barcelona Messidinho_10
2009-08-02 17:03
Fan va Messi passade bra med kaptensbindeln runt armen. Hoppas han får den för gott snart hade varit bra för honom och för oss.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-02 17:02
Jag tänkte skriva efter matchen att vi skulle köpa Beckham, men givetvis hade det varit menat som skoj för att se folks reaktion ;)
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2009-08-02 17:01
Köpa Beckham? Jag hoppas att du skämtar! Vad skulle han kunna bidra med som våra spelare inte redan klarar av? Mannen har dessutom påpekat flera gånger att Real är enda laget i spanien han vill representera. Angående rutinen så kanske våra spelare är så gamla rent åldersmässigt, men se på spelare som messi, iniesta, xavi, puyol mfl. med allt de varit med om så har allihopa rutin så att det räcker och blir över. Becks? NEJ TACK!
Barcelona Rambla
2009-08-02 17:00
MSL#666 !2-6!

Jag tycker bara det är löjligt, och ärligt talat lite väl overkilled att man hela tiden ska ge varandras spelare fåniga öknamn och skämtsamt ifrågasätta varandras spelares sexuella läggning.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2009-08-02 16:54
fattar inte vad tjaffset är om att kalla Cristiano för Cristina.. tycker de är lite charmigt faktist ;)
Barcelona Rambla
2009-08-02 16:50
Blev imponerad av det jag såg av Beckham och skulle inte ha något emot att vi plockade in honom trots sin ålder. Han kan än. Köp? Ja tack.

Vi har inte direkt överflöd i rutin heller, och det skulle han ju definitivt tillföra. Han är ju dessutom sugen på att återvända till Europa igen.
Canaletes
2009-08-02 16:46
Henry-Beckham byte av tröjor idag
Barcelona FCBiLove
2009-08-02 16:42
Tackar, hann dock inte att se matchen live igår för jag har varit bortrest rätt så mkt men det sägs att tempot va helt okej och dom yngre spelarna gjorde en bra insats, Och det är ju alltid skönt att höra ..

Forza FC Barcelona
Forza-Blaugranas
2009-08-02 16:39
Ronaldinhoism

Vad menar du att redaktionen ska göra mot honom den så kallade färskingen? Är det just att han är ny som du reagerade på eller? För jag håller annars med honom om att kalla honom Cristina Ronaldo känns väl mest bara onödigt då det inte ens är kul på något vis.
Barcelona Barcaholic
2009-08-02 16:39
Måste bara säga att Gudjohnsen var SÄMST idag. Jeffren tillsammans med Pedro var bäst på plan.
Barcelona lameG^
2009-08-02 16:29
den är på tv 4 sport 18:50
Barcelona FCBiLove
2009-08-02 16:27
LameG vart går reprisen? :)
Annons: