/spanien/barcelona/forum/17339.aspx/spanien/barcelona/forum/17339.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona AmBa
2009-08-05 12:20
petersays: Tycker du e lite ute och cycklar. Seydou Keita är en mittfältare som har spelat i defensivt mittfält hela sin karriär men med fria tyglar. I Lens var han kapten över laget och då spelade han på en DM position. Så att du får flipp över att folk säger så är det DIG man ska flippa på. Det var när Sevilla köpte honom som han blev mer INTE en DM, och nu när barca har han är det såklart att han kanske innte spelar på den positionen men fortfarande det är hans grund position. Han kan spela som yttermittfältare också.

P.S, iniesta skulle lätt kunna spela DM, ungeför som pirlo i Milan.

So think before u act peter!
Barcelona Barcelona #7
2009-08-05 12:19
Förlåt för att jag frågar men matchen är imorn klockan 04.30 elr hur?
Barcelona petersays
2009-08-05 12:11
"Tror de behövs nån bilig def på mittfältet ochså nu när keita o yaya drar till am.Busquets måste höja sig några steg för han kommer behövas väldig mycket. "

Men kom igen nu. Jag vet inte varför jag stör mig på det här så mycket med det är inte acceptabelt. Keita är inte defensiv i barca, har aldrig varit, kommer aldrig bli. Det har Pep, spelarna, officiella hemsidan och det faktum att han aldrig spelat på positionen gjort klart.

Kan vi inte skriva in i forumreglerna att man inte för säga att Keita är DM?

Det är lika jäkla idiotiskt som att jag skulle sitta och säga att Messi är striker eller att Iniesta är DM eller Abidal högerback.
Barcelona FC-Barcelona
2009-08-05 12:07
Någon som kan rekomendera någon Hotell nere i Barcelona nära Camp Nou??
Barcelona AmBa
2009-08-05 11:58
Vilka tror ni startar inatt då? Hoppas lille pedrito får starta, han är en skön spelare med potenial faktiskt. Ser mycket i unga mittbacken Muniesa oxå faktiskt, vänsterfotad och 17 år,spelar mittback i ett av världens främsta klubblag. Det betyder något. För tidigt o säga men säger det endå. Barcas maldini i framtiden? Åsikter?
Real Madrid Pierre13#
2009-08-05 11:55
Barça! (MQUC3)
Ja och lägg där till Man C med 6miljarder i kassan och sen chelsea med lika mycket. Föresten ta några av de ryska klubbarna som har oljepersoner bakom sig och köper dyrt dyrt. Men det näms inte.

Istälet för att folk ska sitta å gnälla. Inför regler sätt stopp. Lönetak/tranfser tak. Så får man slut på allt gnällande.
Barcelona AmBa
2009-08-05 11:55
Håller med Esportiva Barca om blogg situationen.
Barcelona Ciao-V
2009-08-05 11:37
Credit till redaktionen.
Jag har undrat många gånger tidigare varför man inte agerade mot blogglänkandet. Det som står i bloggen är ofta trams. Kan inte jämföras med en tidning där man hänvisar till artiklar med nyhetsvärde på en annan nivå.

Ser framemot matchen inatt(tidigt på morgonen). Nu kan man räkna med att spelarna har hittat rytmen en aning. Räknar inte med en överkörning men en vinst och bra spel hoppas jag på. Framförallt vill jag också se ungtupparna, Jeffren, Pedro, Dos Santos, Muniesa, Henrique.
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-05 11:13
Mquc3 Den lilla tidningen skriver RASAR och d blir löjligt på en gång. 2 intressanta tingester om finansiel Doping FIFA/UEFA sitter på en kassa på uppskattningsvis 18 miljarser kronor.!! Noterbart att det blev belöningar till dom stora klubbarna som lirade champion förra säsongen FC Barcelona fick in dryga 800 miljoner kronor på ett bräde efter segern det är väl finasiel doping dom ger dom stora ännu mera. vidare är det intressant att du får länka till expressen.!? inte många sanna ord på den sportredaktionen och dessutom har dom flera tusen bloggar på sin sida. Om nu inte Real satt i gång denna galenskap med svindyra priser som höjt priser på övriga lirare på marknaden startat. Vad hade Ibra då kostat FC Barcelona.?
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-05 10:51
"Finansiell doping" - Precis det som dom vita från huvudstaden bedriver.
2009-08-05 10:30
Jag tycker att om man har en seriös renodlad Barca blogg borde det inte vara förbjudet att länka hit ty dom är väldigt nyttiga och mycket inehållsrika som bloggen undertecknad har. Jag är övertygad om att det finns dagligen många intressanta saker från den att ta upp här där det tyvärr är väldigt mycket trams. Redaktionen missar ju inte livet eller ryktet om tio personer om dagen kikar in på en sida sprängfylld med det senaste nytt endast runt allt som rör FC Barcelona och d är endast det som finns. Du har så rätt i att inte F N vill vi läsa om någons ungar eller skoinfo det är sant utan ren rak tydligt fc b info.Tack för ordet
Barcelona marcus
2009-08-05 10:23
Esportivo Barca

När man länkar något klickar man på länken i tron om att det står nyheter om Barcelona.

Inte om något personligt skit.
Barcelona Im back
2009-08-05 10:20
Tycker personer som Jaca Pau bör bannas när de enbart söker läsare till sina privata bloggar och inte tillför något.
2009-08-05 10:19
Evans ryktet har fått Sir Alex att ilskna till lite han menat han tydligt sagt att truppen är stängd.Ingen tvingar någon läsa en länk. Stefan Ilic som likt Ibra har Balkanfödda föräldrar och likt Ibra bott mest i sitt liv i Skåne dock i Landskrona. tränar med FC Barcelonas A juniorer. Kommer han lyckas.? Finns det någon som har intressant info om spelaren Stefan Ilic.?
Barcelona marcus
2009-08-05 10:12
Jaca Pau

Ta bort din förbannade blogglänk och skriv mer än en mening per inlägg. Detta är andra gången man trycker på din länk och får läsa om din son wilhelm eller vad namnet nu var. (enormt ointressant)

Länkar jag texter om min skostorlek till dig?

Detta är inte första gången. Kom igen RED. Jag börjar bli krafitigt irriterad på idioter..
Barcelona Jaca Pau
2009-08-05 10:00
Vi har varnat dig tidigare angående ditt blogglänkande, men detta tycks inte nå fram. Och av denna enkla anledning blir du spärrad. /Red
Barcelona Klint
2009-08-05 08:58
Läs införrapporten eller kolla på den officiella hemsidan kanske? Matchen startar 2009-08-06 klockan 04:30.
Barcelona The Reporter
2009-08-05 05:20
när är matchen?
Real Madrid Laer
2009-08-05 05:11
Något mycket underhållande är att i Serie A de senaste åren har Zlatan ansetts vara den ÖVERLÄGSET klarast lysande stjärnan på himlen. Detta till trots anses Kaka barockt nog vara bättre än Zlatan när de flyttar till Spanien. Mycket märkligt då Kaka och Milan inte gjort någon glad de senaste 2-3 åren, samtidigt som Zlatan fullständigt dominerat ligan och på egen hand (ja, på egen hand) lyft ett mediokert lag.

Att Kaka dessutom alltid räknas in i topp 3 i världen "på gammal vana" är även det helt sjukt. Håller ni inte med? Tycker det är helt sjukt.
Barcelona Cocco
2009-08-05 05:08
Barcelona Okkapokka
2009-08-05 04:04
Barcelonistas

Och det kan alltid kontras med att dom är bäst igenom alla tider. Släpp bara sånt där. Vi ska vara nöjd att vi för tillfället är världens i särklass bästa fotbollslag, och att vi vann trippeln den gångna säsongen, något Real Madrid aldrig lyckats med.
Barcelonistas
2009-08-05 03:45
J.Gamper

Har kollat fakta och det är faktiskt så att barcelona är mer framgångsrika än real madrid dom senaste 20 åren.vi kan även ta från 80talet till nu då är vi fortfarande mer framgånsrika.Nutid är barcelona det mest framgånsrikaste laget,tillsammans me milan.eller ta o kolla 1999-2009 då har barca mer vunnit mer titlar.om någon madridista börjar prata om 50-60 talet säg bara vi är iallafall mer framgånsrika i nutiden :)
Barcelonistas
2009-08-05 03:39
Tror de behövs nån bilig def på mittfältet ochså nu när keita o yaya drar till am.Busquets måste höja sig några steg för han kommer behövas väldig mycket.
Canaletes
2009-08-05 03:36
Pep vill ha en till back, så jag tror inte det bara nån rykte.
Kanske inte just Evans men men..

btw, kolla länk! :D
Pep manar verkligen på!
Barcelona J.Gamper
2009-08-05 03:35
Ämne: Mina Damer och herra....
Överdriv inte. Snart kommer det in en gäng maränger som kommer börja skryta om sina titlar ända sen 50-60 talet hit o dit. Visst det har rört upp marknaden, men låt de göra de. De o andra köplag som City har ju förmågan till att göra det.
Barcelonistas
2009-08-05 03:34
Oleguer Lover

Tror iallfall att alla når över 20 mål.
Barcelonistas
2009-08-05 03:31
Mina Damer och herrar.Vi kan vara ganska överens om att fotbollens filosofi förstörs utav real madrid med dessa miljard bud hit miljard bud ditt.Jag själv trodde fotbollen var åt rätt håll men hade fel.Sen kan man konstatera att real har förstört detta årets marknadsköp för många lag.Kolla på Vårat kärá barcelona som inte har kunnat värva ordenkligt för att få en bredare trupp.varför? jo svaret är enkelt real madrid! de laget är som ett virus som vill förstöra allt.Real kände sig underlägsna barcelona,man united pool,milan därför köper dom spelare lika snabbt som jag byter mina kalsonger.Hela real madrids organisation är en hönsgård har alltid varit det.Real är ett stort skämt dom har aldrig varit en storklubb dom har alltid varit i skyggan av Barcelona.
Barcelona Okkapokka
2009-08-05 03:22
Ämne: Canaletes//

haha ....Jag kan garantera dig här och nu att Evans bara är ett vanligt silly season-rykte som man inte bör ta på alltför stort allvar. Alltså inget du behöver hänga dig upp på.

Evans kommer med all största sannolikhet fortsätta i Manu.
Rooney Number 10
2009-08-05 03:10
Canaletes//

haha jaja. men då kunde ni lika gärna ha behållt Caceres. men ni kanske vill värva evans o låna ut honom?=D
Rooney Number 10
2009-08-05 03:09
Jag hoppas att det är bullshit!:D
Men om ni säljer Caceres, vadå ska ni då med Evans till? därför det är bullshit. för då kunde ni behållt Caceres, för han kan även spela som vänster/höger back också.
Annons: