/spanien/barcelona/forum/17336.aspx/spanien/barcelona/forum/17336.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - I Shot the Sheriff
2009-10-10 14:25
Ämne: el Flaco/

Du fort....
Hehe, fan va härlig Pep är. En sann culé som struntar i reglerna och hoppar in på planen.

Kolla i länktipset från 1:13-1:32 där man har en bättre syn när han går fram till spelarna och firar med de.
Barcelona petersays
2009-10-10 14:21
Nä men allvarligt. Tycker det känns genomdumt med fokus på Robinho när vi har så många ynglingar som behöver komma in i laget. Bojan, Gai, Jeffren, Pedro, Keirrison. Henry har max ett år kvar och sedan står dörren öppen för någon/några av de nämnda. Att släppa in Robinho skulle verkligen sabba deras chanser, och samtidigt skicka dåliga vibbar ner i leden i klubben. Allvarligt alltså...om klubben på allvar börjar dra i Robinho så kommer jag starkt ifrågasätta det.
Barcelona Barcadinho.
2009-10-10 14:18
el Flaco/

Du fortsätter att göra min dag mysig.
Del 1 till frukosten och del 2 till efter lunch. Gott.
Mycket rolig och intressant läsning.

Bara vill lägga till om Pep och firandet av 3-0 målet med Pichi Alonso och de övriga.
Att han sprang in och firade med spelarna är väl dokumenterad. Men ryktena säger att han till och med försökte dra ifrån Alonsos tröja för att ha ett riktigt minne från firandet... Kan ni tänka er? En galen bollkalle, minst sagt.

Ang Robinho (om det verkligen blir något).

Jag har sett honom flera gånger med City och tyckte alltid att han spelade dåligt. Inte värd pengarna alltså. Men däremot så visade han mycket bättre insatser med landslaget. Så svårt att säga.
Känslomässigt vet jag inte heller hur man kan svälja hela idén. Det kan på ett sätt vara kul och se i Barca en förre detta maräng som inte trivdes i Madrid och som väljer Barcelona.

(Lång kö här hemma efter datorn…)
Barcelona Ibracadabra!
2009-10-10 14:18
Ämne: Barcelona behöver in....
Robinho är inte mer egotrippad än vad messi är och dessutom behöver vi få fart på offensiven på vänsterflanken då henry inte har presterat hittills. Han måste få känna på lite kamp om platsen. Robinho kan göra stor nytta!
Barcelona petersays
2009-10-10 14:17
" Jag är emot ett lån av Robinho. Jag vill fortfarande ha Suarez "

Jag med, Jeffren Suarez.
Barcelona ihefsu
2009-10-10 14:06
Är det bara jag som hellre ser att man plockar hem K9 och ger honom en REJÄL genomkörare INNAN man lånar/köper/blarghsomhelst Robinho?
Barcelona Hetfield
2009-10-10 13:40
Barcelona behöver ingen egotrippad dribbler som gör 0 nytta, jag ser hellre Suarez på den kanten , killen vet verkligen hur man gör mål

Optimala köpet vore faktiskt Aguero
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-10-10 13:36
Repris på detta idag ;) ?
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-10 13:26
Jag säger hit med Robinho. Pep kan få ordning på killen. Skulle det inte kännas skönt om han sänkte Real fi fan:D
Barcelona Meastro
2009-10-10 13:07
Rambla - K9:
Nu handlar det ju om att låna honom i sex månader vad jag förstår.
Fördelen med honom är att han kan spela i Champions League i februari och att han kan spanska samt har spelat i ligan tidigare.

Sen tror jag även an Barcas spel skulle passa honom betydligt bättre med sin teknik och spelstil. Återigen ser det ut för mig som om Pep vet vad han vill ha.
Med lönen lär det väl bli i så fall att man förhandlar med Man City. De får betala del av lönen, kanske.
I annat fall så måste han ju sänka sin lön. Det är trots allt en mer attraktiv fotboll som erbjuds honom. Champions Leaguespel och möjligheter till titlar.

Edit: Jag hade gärna sett honom spela i Barca från januari till maj då Henry troligen inte håller en hel säsong. Skadorna kommer att komma tätare med åren.
Barcelona BOJAN...
2009-10-10 13:07
Jag är emot ett lån av Robinho. Jag vill fortfarande ha Suarez
Barcelona C.Andrés
2009-10-10 13:03
Robinho kommer inte komma,ledningen har lite bättre kunskap än så.
Barcelona Rambla - K9
2009-10-10 12:56
Hm, Robinho har en väldigt hög lön i City. Jag är tveksam till att han är villig att sänka den om han gick till Barcelona. Är det verligen rätt att ge honom en sådan hög lön innan han ens bevisat att han förtjänar den? Robinho kommer att bli en dyr övergång både när det gäller transfersumma och lön. Vore det inte bättre att satsa på någon annan istället? Den där Willian i Shakhtar tex? Visserligen lär han också kosta en hel del men hans lönekrav lär ju inte vara i närheten av Robinhos.
Barcelona lameG^
2009-10-10 12:51
Rambla - K9

Håller med dig. Fan vad bra att gör denna artikeln om Pep. Fan vad man älskar han!!
Barcelona Rambla - K9
2009-10-10 12:38
Ämne: Åååååh, suck.......
Det är Aftonbladet och Kviborg som skriver sådana artiklar. :D

el Flaco, kudos till två fantastiska artiklar om Pep Guardiola. Det är just sådant man vill läsa på SF, itället för kanelbullens dag och annat trams.
Barcelona lameG^
2009-10-10 12:37
Robinho i Januari på lån skulle jag direkt säga ja till. Floppar han så drar och presterar så han han en plats.

Vi vet vad robinho kan göra frågan är bara ifall han kan göra det nu.
Barcelona ihefsu
2009-10-10 12:23
Åååååh, suck...
Barcelona Barcanist
2009-10-10 12:10
FAN va skön Zlatan är =D
Länktips.
Barcelona Ravo
2009-10-10 12:07
men är det oftast inte så att man måste lägga in ungefär 500 kr o spela för dem innan man får det erbjudantet? Brukar oftast vara så och om ni inte gjorde det så är det kanske därför ni inte har fått nåt.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-10 11:51
Nesto

Håller med dig. Det bästa är att låna Robino. Tror ni han kommer i jul?
Barcelona Saman.
2009-10-10 11:37
C.Andrés

Jag väntar också på min. Kommer vänta i 2 veckor till, sen tar jag i kontakt med konsumentverket och ska se ifall man kan tvinga fram en tröja från dom.
Barcelona C.Andrés
2009-10-10 11:28
Kommer någon här ihåg erbjudandet i sommras hos expekt? Om man reggade sig fick man en ny barca tröja,undrar om folk här har fått sina då jag fortfarande väntar på min.
Barcelona el Flaco - I Shot the Sheriff
2009-10-10 10:34
Enligt Sport är Barça och Abidal nära en överenskommelse om att förnya fransmannens nuvarande kontrakt. Idagsläget har Abi kontrakt till 2011 och man tänker förnya det till 2012 och ge honom en högre lön.
Barcelona Nesto
2009-10-10 09:50
Ämne: Enligt sport så ska ....
Det är ju bättre att vi lånar honom först än att köpa honom direkt. Då har vi en chans att se huruvida han klarar sig i klubben. Både spelmässigt och attitydmässigt.

Att Robinho skulle komma skulle innebära att Henry säkerligen blir andra valet på vänsterkanten+en bra rotation.
Pedro,Bojan,Jeffren och Gai kommer få väldigt lite speltid och deras utveckling kommer att stanna av. Visserligen finns Messis och Ibras platser att täcka upp men de flesta gillar vänsterkanten..
Barcelona Barcadinho.
2009-10-10 09:11
Haha, vilken rolig och härlig morgon.

Jäkla gott skratt med den roliga Crackovia och mycket bra artiklar om Pep och Cruyff.

Haha - "Om jag hade velat att du skulle förstå, så hade jag förklarat det bättre".

Tänk att en lärare skulle svara så till en elev.

Tack snälla culés.

En lång och härlig fotbolls kväll idag.
Barcelona ★Scorpion★
2009-10-10 09:09
Enligt sport så ska vi låna Robinho. Jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det. Men många här inne tänker nej inte Robinho! Men jag tror Pep kan få ordning på killen.

Hur stor chans är det att han kommer?
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-10-10 00:54
Ämne: hehe
Eto's mål m....Hehe skön, Iniesta gör en spark rörelse med foten han med fast det är ju inte lika tydligt som Piques och Keitas haha :D
Canaletes
2009-10-10 00:33
Filmad med Guily's videokamera när Barca vann ligan 05 i Levante :D
Canaletes
2009-10-10 00:03
hehe
Eto's mål mot Betis

Kolla på Pique och Keiteee!!
Barcelona Castefa
2009-10-09 23:34
Ämne: Meastro

Ligger ....
Txiki kommer bara vara sportchef fram till juni. Cesc kommer bli "valfläsk" nummer 1. Det är ganska stor sannoliket att han kommer till sommaren.
Annons: