/spanien/barcelona/forum/17328.aspx/spanien/barcelona/forum/17328.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid "Robinho y Higuain"
2009-08-03 15:19
Oleguer Lover

Spelade barca sin forsta match 2001;)
Real Madrid Oleguer Lover
2009-08-03 15:14
Hej grabbar ja är ny här ni kan läsa min profil om FCB
Barcelona el Flaco
2009-08-03 15:11
Sherko/

Fútbol

jueves, 06 ago (04:30, TV3, La Sexta)
Seattle Sounders-FCB. Amistoso. Pretemporada

domingo, 09 ago (05:00, La Sexta)
Chivas-FCB. Amistoso. Pretemporada

domingo, 16 ago
Athletic Club-FCB. Supercopa de España. Ida

Taget från den officiella hemsidan. Första matchen på Camp Nou är Joan Gamper mötet mot Manchester City den 19 augusti.
Real Madrid Sherko
2009-08-03 15:08
Tjenare Cules, jag undrar om Barcelona spelar någon match mellan 5-15 augusti på Camp Nou?

Barcelona barca!!231
2009-08-03 15:03
Ämne: hallå där , när spel....
barca spela sin nästa match natten till torsdag klockan 4:30
Barcelona FCBH14
2009-08-03 14:58
hallå där , när spelar barca sin nästa match och vilken tid , tacksam till svar :)
Barcelona barca!!231
2009-08-03 14:54
en ung spelare från belgien som kan spela mittfältare och försvare
Real Madrid Paco Buyo
2009-08-03 14:28
El Capitano
2009-08-03 14:27
Vem är Jan Vertonghen, aldrig hört talas om killen. Läste att han spelar för Ajax och Barca verkar vara intresserad av honom.
Barcelona Klint
2009-08-03 14:22
Paco Buyo

Din länk till en blogg uppfyller ju ett syfte. Men när man skriver t.ex. "Forza Barca och Zlatan" och samtidigt länkar till sin blogg är det en annan sak enligt mig.
El Capitano
2009-08-03 14:18
Disco Stu

haha..du är skön :)
Håller med dig till 100% om blondinBellorna.

Enligt några "rykte" Barca kommer att presentera en ny spelare nästa fredag. Vem kan det vara? Nu är man nyfiken igen förstås :)
Real Madrid Paco Buyo
2009-08-03 14:02
...och jag gör precis tvärtemot vad Disco Stu och Redaktionen tycker och länkar till en blogg (hoppas de har överseende).

Intressant i dessa dagar när utbyggnaden kommit i fokus igen.
Det är några av de förslag som ställdes mot Norman Foster i tävlingen om utbyggnaden av Camp Nou. Kul att se hur det kommer att bli, samt hur det möjligen skulle kunna ha blivit.

Förslegen ställdes ut hösten 2007 efter avslutad arkitekttävling.
Barcelona petersays
2009-08-03 13:50
Big Ups till tarrak!
Barcelona tarrak
2009-08-03 13:47
Jag har tidigare utlovat någon typ av genomgång för vad som gäller angående biljetter till Camp Nou och förhoppningsvis ska jag få tid till att skriva färdigt den i dagarna. Så värst mycket tips på återförsäljare lär det inte bli då jag inte har någon personlig erfarenhet av dem och inte är speciellt förtjust i deras verksamhet, men självklart kommer jag att länka till de största företagen så att vi besparas frågorna här i forumet.
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-03 13:42
Detta med resor kanske vore något om RED la upp länkar till aokturiserade FC Barcelona biljett försäljare som ""ni"" menar är seriösa det torde ju ligga i allas intresse som vill se laget på plats.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-03 13:39
Någon annan än jag som skulle vilja se Bojan på vänsterkanten istället?..tycker han passar bättre där + att det blir fler roterings-alternativ på henrys plats..Jag är optimistisk och tror att vårt anfall i framtiden ser ut så här..: Bojan K9 Messi
Red
2009-08-03 13:33
Disco Stu har helt rätt i vad han skriver. Länktipsen ska fylla en funktion och används t.ex. vid en diskussion om en aktuell händelse. Att länka till sin egen blogg är att definiera som reklam och detta strider mot forumreglerna. Tänk på detta framöver.
Barcelona Disco Stu
2009-08-03 13:14
@Admins

- Sälla rara - kan inte ni - göra som vissa andra forum gör här på svenskafans, och nämligen börja spärra folk som länkar sina lekstugor till blogg här på forumet? För det dem gör här är att dem marknadsför sin egen blogg och detta bör ses som inget annat än spam/reklam och med syftet: egen vinst. Vill man tycka till om barca, gör då det här och ge fan i att länka upp er "eminenta" blogg.

@Alla som länkar upp sina bloggar..

- Med tanke på att varje jävla kotte på denna planet tycks blogga, gör att din blogg inte nödvändigtvis är mer betydelsefull än alla andras. Det finns folk (som jag t.ex.) som är riktigt trött på dagens bloggare som beter sig som inget annat än frustrerade marsvin, allt för att marknadsföra samt samla material för sin blogg.

Inse och respektera att det finns dem som inte vill veta av skiten.

Mvh:
Barcelona petersays
2009-08-03 13:12
Det här med resor och biljetter är en rätt vanlig fråga och det finns en "Guide Till Camp Nou" om ni klickar på INFORMATION i menyn här till vänster.

Kanske skulle nån redaktionell medarbetare som besökt Camp Nou kunna uppdatera den litegrann då den är fem år gammal, och komplettera med länktips till paketarrangörer - och kanske man kan lägga den under egen rubrik i menyn, som heter "ATT RESA TILL CAMP NOU" eller liknande så att folk ser den och läser den innan de kommer med frågor?

Alternativt lägga en länk till den uppe bland forumreglerna.
2009-08-03 13:12
Valencia 14 mars.? räknat med hotell 2 nätter plus biljet långsida runt något drygt 3000 per huvud.mer ju bättre biljett naturligtvis finns för 2500 men då med biljett kortsida och det vill du inte ha det utlovas
barca löver
2009-08-03 12:58
Vi kommer att vara 4st vet nån något paketpris till det ?
2009-08-03 12:52
Ämne: barca löver
Så gott....
Naturligtvis är det bäst att köpa bljett på plats det spar in många sköna hundralapar och samma om du bokr hotell och flyg själv. Alla klarar tyvärr inte det och många blir dunderblåsta av olika fötetag som tar hutlösa priser....Personligen bokar jag nästan alltis resor själv dels för oberoendet och visst det går spara många tusen på biljetter o hotell för både soloresenär och barfamilj.....mitt tipps var för den som vill låta något sköta allt åt dig.....aj hoppas det nu inte blev för långrandigt
Barcelona petersays
2009-08-03 12:32
barca löver
Så gott som alla här brukar rekommendera att köpa direkt från fcbarcelona.com eller på plats i biljettkontoret, för att slippa extra avgifter.
Barcelona Jaca Pau
2009-08-03 12:29
Attans vad man längtar tills Zlatan går på gräs med övriga laget :)...

Har tagit bort länktipset då du endast verkar göra reklam för din blogg. Vid ytterligare övertramp mot reglerna riskerar du att bli spärrad. /Red
2009-08-03 12:15
""Barca löver"" Ett gott tipp från allt fler är sports international i Kungsbacka deras tunga grej exempelvis är att du får biljetten hem i brevlådan 10 dagar före du åker i väg

Tar bort länktipset då reklam strider mot de uppsatta reglerna. /Red
Barcelona petersays
2009-08-03 12:04
inssk
Det där är något som vi andra kallar för ett lyxproblem :P

Har bara vart i Madrid en snabbis när jag var på turné. Vi sträckkörde dit från Paris så jag sov mest dagen innan spelning och på natten var vi tvungna att köra vidare mot Barcelona så jag har dessvärre inga tips att komma med. Men gillar man spelningar och klubbar finns det nog absolut en del att göra i en miljonstad som Madrid, samma med museer. Jag tycker det bästa att göra i nya städer är att bara ta reda på något intressant distrikt och traska runt och ta det som kommer. Dyker det upp en schysst park så köp en öl och lite käk och slå dig ned, dyker det upp schyssta affärer - fine, dyker det upp nåt kulturellt så är det alltid värt. Hotellreceptionen brukar ofta ha bra tips också. Ju fler planer man gör desto tråkigare blir det ofta då man mest blir stressad över allt man ska hinna med.
barca löver
2009-08-03 11:57
Är det någon som vet nån bra sida där man kan beställa biljetter till barcelona-valencia ?
Real Madrid inssk
2009-08-03 11:12
Ämne: Första El Classico s....
Jag har bokat biljetter till bortamatchen mot Real Madrid i april 2010, tyvärr passar inte datumet för hemmamatchen mig överhuvudtaget. Nu måste jag bara hitta på saker att göra i 4 dagar i Madrid...
2009-08-03 08:56
Första El Classico spelas 29 november på Camp Nou klockan 22.00 och även jag kommer att vara på plats. FC B har landat i Seattle nu och på nästa träning kommer Ibra vara med och springa med bara en liten plastskena som stöd. Skönt att både Ibra och Iniesta är på ingång
Royalblood
2009-08-03 07:25
är det någon som vet exakt när det första el clasico spelas, ska beställa biljetter tänkte jag :)
kan inte vänta längre på att la liga ska starta, blås i pipan dommaren :)
Annons: