/spanien/barcelona/forum/17313.aspx/spanien/barcelona/forum/17313.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2009-08-06 16:35
Det Ronnie gjorde för Barca ska inte glömmas, vi får inte glömma bort att Barca låg rätt så illa till , men sen kom Ronnie med leendet och ändrade på allt
Barcelona The Reporter
2009-08-06 16:20
När ronaldinho flyttade så ville jag att man skulle linjera hans namn på gräset i Camp nou där han ahde sin position :D
Barcelonistas
2009-08-06 16:08
Bra match igår underhållande Messi verkade spelsugen gött o se! Pedro wow vilken spelare!
Barcelona FCBiLove
2009-08-06 15:59
Så himla rätt av iniesta, etoo är värd det enligt mig efter allt han har gjort för klubben !
Real Madrid Oleguer Lover
2009-08-06 15:36
KUNGEN (Iniesta) har börjat fysträna gött att han e tillbaks snart. De är en pragd att se när han spelar.
Barcelona el Flaco
2009-08-06 15:26
Ämne: Iniesta hade tydlige....
Jag håller med Don Andrés, Eto'o förtjänar en staty.
Barcelona Barclasico
2009-08-06 15:22
Fan VILKET SPEL BARCA HAR,, DET ÄR SJUKKKT !!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-06 15:20
Iniesta hade tydligen en bra relation med Samu.

"I don't even know if there has been anyone like him before, but what I do know is that Barça should make a statue for him."
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2009-08-06 15:18
Satt och funderade på den B-laget nästa säsong. Om vi tänker oss att Thiago och Gai stannar ytterligare ett år i B-laget kommer deras startuppställning bli mycket spännande den kommande säsongen.

Miño; Montoya, Fontás, Muniesa, Espasandín; Thiago, Romeu/Rueda, Dos Santos; Gai, Rochina, Oriol.

Tog inte med Pedro och Jeffrén för mycket tyder på att dessa flyttas upp, i alla fall Pedro. Montoya är väl bara på prov i B-laget så vi får se vart han hamna när säsongen startar men av det lilla jag har sett verkar han vara en riktigt duktig högerback. Hur som helst är det en mycket spännande uppställning. Dock gör Thiago mig lite kluven precis som det skrevs om innan här inne. Å ena sidan en helt underbar talang med grym bollkontroll och dribblingsförmåga men å andra sidan verkar han vara lite valpig och ganska divig. Frågan är om inte skulle må bra av ytterligare ett år med B-laget. Hoppas då bara att han acceptera det och inte bestämmer sig för att lämna för jag tror knappast att han kommer att sakna anbud. Dock kan jag inte påstå att jag har superkoll på Thiago. Någon som har koll på vad den allmänna åsikten är om Thiago i Barcelona-lägret?

Barças konsekventa satsning på en röd tråd genom alla olika lag inom klubben är verkligen värd all positiv uppmärksamhet den får. Mycket imponerande.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-08-06 15:04
Killar reprsi i 4 sport:D
2009-08-06 15:00
Klint

Så de blir säkerligen Spanien. Gött
Barcelona Klint
2009-08-06 14:36
Oleguer Lover

Först och främst kanske Jeffren ska prestera i tävlingsmatcher innan vi börjar prata om landslagsspel. För det andra har han representerat Spaniens U21 landslag och därmed känns valet givet.
Barcelona el Flaco
2009-08-06 14:35
Noterbart är att alla Barcelonas mål under försäsongen har hittills gjorts enbart av La Masia spelare; Pedro, Jeffrén, Messi, Bojan och Rueda. Just Pedro är för mig sommarens stora behållning. Han har verkligen spikat igen sin plats i A-lags truppen.

Till sist en kul detalj om Pedrito. När han fick frågan om vad förra säsongens bästa ögonblicket var svarade han följande: "När Iniesta nätade (i Stamford Bridge). Jag sprang som en galning för att krama om honom."
2009-08-06 14:26
Hoppas pedro och Jeffren får chansen i Spanska Landslaget blir kul med Jeffren vilket landslag han väljer. Spanien vs Venezuela vad tycker ni han ska välja ?
Barcelona FCB Més que un club
2009-08-06 14:16
Måste börjar med att hylla våra talanger, som genomför en riktig bra match. Personligen tycker jag att Pedro har växt enormt som spelare gentemot förra säsongen. Sen att Jeffren tar för sig är ju ett stort plus, vilket glädjer mig.
Jag brukar alltid komma in hit och läsa era åsikter och tankar. Läst en hel del att vissa härinne vill ha J Dos Santos som ersättare till Xavi och Iniesta vid en eventuellt skada. Jag tycker iaf inte att han är tillräckligt mogen än för den uppgiften. Visst har han stor potential att bli Xavis arvtagare. Men jag tycker att han spelar för enkelt!ibland Han borde ta för sig mer såsom Jeffren och Pedro gör. Då menar jag att han ska slå dom där djupledsbollar och att inte spela i sidled hela tiden. Men jag hoppas innerligt att han tar för sig och vågar mer. Men jag är absolut imponerad och rankar honom mycket högre än GDS. Tycker att Fontás väckte en stor beundran han med och likaså med Muniesa. Det är så härligt att få se våra canteranos. Detta ger bara mer hopp för våra yngre talanger som lär kämpa mer än allt annat för att få a-lags kontrakt.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-06 13:42
Jag tror också på THIAGO, vem kan klandra han när han spelar u-19 med landslaget...

Abbe -

jag håller inte alls med dig angående abidal, tycker han är bland dem bästa denna match..han kanske känner av maxwells press:P, tror vänsterbackspositionen kommer övertyga mer denna säsong.

Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-08-06 13:29
Man kan se matchen där om man vill fast den visas ju klockan 15.00 i TV 4 Sport.

Men spara den sidan för man kan se alla matcher där igen.
Barcelona AlexandraJonson
2009-08-06 12:54
Ämne: Alcantara får ses so....
Anledningen till att han varken va med i England elr har varit med I USA är enkel då han varit och spelat U-19 EM som tog slut för bara någon dag sen om jag inte har fel.

Men får väl se vad som händer själv hoppas jag att han snart får chansen!
Barcelona Abbe -
2009-08-06 12:32
Matchen eftersänds på TV4 Sport klockan 15.00.
Barcelona Abbe -
2009-08-06 12:28
Ämne: Antonio Puerta

....Tur att du inte tog Abidal. Han hade ingen vidare match i natt. Spelade bort på tok för många bollar, och tog sig inte framåt särskilt mycket. Nae, han har gjort bättre matcher, helt klart.

Edit: Strul.
Edit x2: Floskeltoppen.
Barcelona Antonio Puerta
2009-08-06 12:16
Oleguer Lover

Tack för svaret,Lite svårt o hålla sig uppe så sent:D

Visca Barca
2009-08-06 12:11
Antonio Puerta

Dom 5 bästa idag

Messi 7,5

Pedro 6,0

Jeffren 6,0

Xavi 5,5

Bojan 5,0

Skulle vilja ta Abidal istället för Xavi men ni vet hans sköna passningar får mig att ändra riktning.Annars var de framgångsrik match Fantastisk publik.Vi slog publik record igen i USA.
Barcelona Antonio Puerta
2009-08-06 12:05
Finns dt nån här inne som var uppe inatt o skulle vara jätte schysst o lägga betyg på spelarna hur skötte sig o så mest intresserad av hur Henrique skötte sig under matchen:?
Barcelona GuruRamen
2009-08-06 11:29
någon som vet om någon stream där man kan se matchen i efterhand? tacksam för svar
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-06 11:07
Alcantara får ses som en spelare långt från A laget. Spelaren har upprepade gånger sagt att hab flyttar om han inte får chansen mer i A laget sådant är föga vinnande hos Josep. Och vi noterar att han inte är med i USA och jag låter mig tvivla på att ci ser gonom spela med A lag denna säsong möjligen om vi får extremt med skador vilket vi hoppas att vi inte får.
messi#10
2009-08-06 10:46
tycker alcantara i u-19 ska få chansen i a-laget
Barcelona messi3333
2009-08-06 10:35
Ämne: Första halvleken var....
Missade också Pedros mål, men hittade det nu på en video :) finns i länktipset!
Barcelona Alavi - R.I.P
2009-08-06 10:35
Godmorgon grabbar! :)
Vill starta mitt första inlägg för dagen med att hylla Pedro och Jeffren Suarez.
Två talanger som verkligen har slagit sig in i USA-touren, A-lags spel är ett måste Pep!

Fansen var väl inte så pjåkiga, riktigt skönt att höra dem sjunga "Seattle" om o om igen.
Stort plus till fansen där nere i Amerika.
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-06 09:16
Du fåe se målet på reprissändningen. Det var ett mål han förtjänade han så att säga slet sig till det här målet
Barcelona Barcelona #7
2009-08-06 09:06
Första halvleken var skön att kolla på men andra blev lite tråkigare :/

Tyvärr så missade jag Pedro's mål.
Sov precis innan han gjorde målet men såg iallafall 85 min av matchen
Annons: