/spanien/barcelona/forum/17301.aspx/spanien/barcelona/forum/17301.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
MF Doom
2009-11-07 11:03
Idag vill jag se bättre prestationer från Messi, Iniesta och att Henry får komma tillbaka till startelvan och få speltid.
Barcelona Played
2009-11-07 10:57
Synd bara att de flyttade matchen till lördag. Kommer ner till Barcelona kl 19.15. Nån som vet hur lång tid det tar att åka till Camp Nou från flygplatsen? :-P
Barcelona Para Siempre
2009-11-07 10:51
Played

fem gula gäller i Spanska ligan
Barcelona Played
2009-11-07 10:22
Är Zlatan avstängd i kvällens match mot Mallorca. Han har ju 3 gula kort nu. Eller vad gäller i Spanska ligan?
Barcelona Barcadinho.
2009-11-07 08:57
Piquénbauer/

Nej, jag tror inte. 29:nde är en söndag och jag tror att jag har läst att matchen kommer att spelas på den bästa sändningstiden, lördag kl 20:00. Det betyder 28/nov.

H.Alavi - R.I.P/
Aftonbladet ligger ofta en vecka efter med sina nyheter. Den senaste nyheten om detta är att LFP kommer att förhandla och diskutera med regeringen. Representater från Barca har nästan uteslutat möjligheten om strejk. Man ska förhandla och inte strejka.
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-11-07 01:47
Angående tröjan från Expekt så ska den komma senare den här månaden.
Barcelona nemo
2009-11-07 01:43
Canaletes: Kolla länktips, ser fräschare ut i verkligheten.
Canaletes
2009-11-07 01:41
nemo

Har du nån bild på tröjan? :)
Barcelona nemo
2009-11-07 00:09
Gonzalez_Barca & C.Andrés; Jag väntade också länge, men bytte ut min tröja mot deras erbjudande (hoody & halsduk). Är sjukt nöjd med hoodtröjan (snygg och bekväm), men det är enbart för att jag redan har årets hemma- och bortatröja. Jag orkade inte vänta längre helt enkelt.
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-11-07 00:03
Aj, det här låter inte bra.
Den spanska staten har lagt fram ett förslag om att höja skatten för utländska spelare, skulle det ske så betyder det att liga omgång 11 kommer att resultera sig i en strejk. Har man tur så är det bara den omgången, annars så kan det fortsätta.
Tråkigt för spansk fotboll, det här låter inte alls roligt.
Barcelona Played
2009-11-06 23:29
nästa match för barcelona är ju trots allt ändå 21 november så det blir ett långt uppehåll...
Barcelona Played
2009-11-06 23:26
Har biljetter 2 st till matchen imorgon. På grund av att de flyttade matchen en dag tillbaks så hinner vi tyvärr inte se den. Någon som är intresserad av biljetter eller har några tips om hur man kan sälja dom? maila isåfall eller skriv här.
Barcelona BlueRed
2009-11-06 23:25
Played

Det är upp till Pep, vill han ha med Zlatan så ska Zlatan följa med.
Jag tror inte att han kommer spela cupmatchen.
Barcelona Played
2009-11-06 23:24
Någon som vet eller tror att Zlatan kommer att spela cup matchen på tisdag? Med tanke på hans avstängning imorgon. Påverkar fotbollsgalan om han nu ska dit?!
Barcelona BlueRed
2009-11-06 23:23
★Barca★

Hittar inte den tyvärr. Däremot så kan jag enkelt hitta sidor där det står att Robinho har Madrid, City, United, Chelsea, Liverpool, Inter och/eller Milan som favorit klubb. Letar jag lite extra noga så kan jag nog fixa fram Barça också...

Robinho visste inte ens vilken klubb han hade skrivit på för när han blev intervjuad efter flytten till City. Dessa spelare har alla klubbar som favoriter, så länge den klubben är större och erbjuder en större lön. Självklart så spelar media en roll i det hela också, vrider på allt och alla.
Barcelona ★Barca★
2009-11-06 23:08
BarcaZingo

Haha jag tror det var för hans dåliga låtval.

Robinho i Barca underbart. Hoppas dom kommer överens på Onsdag då de har ett möte.

Någon här inne som har en länk där Robinho säger att hans favorit klubb är Barca. Nu får han spela i blått och rött Nice!

Barcelona Piquénbauer
2009-11-06 23:07
Någon som vet om El classico verkligen kommer att spelas 29e nov? Det verkar mest troligt då vi möter Inter på tisdagen.. eller?
Barcelona BarcaZingo
2009-11-06 23:03
Försök att ha något relevant att komma med om du ska skriva. Idol hör inte hemma här och det är Mallorca som gästar Camp Nou imorgon
Barcelona lokmanoooo
2009-11-06 23:02
Asså jag vill att Robinho ska komma till Barca, Han är skiit grym när han spela med dem bra. och sen han har xavi, iniesta bakom sig,
Tror att han kommer bli riktig grym om han kommer hit.

Kolla länk*
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-11-06 22:56
Vad var det ni fick göra för att få tröjan från Expekt?
Har ju gått runt 4 månader sedan ni börja undra när ni ska få tröjan.
Canaletes
2009-11-06 22:12
C.Andrés

haha fortforande inte fått den.
Ring till konsumentverket eller ring till Expekt nu nu!!
Barcelona A.FCB-ANTIMADRIDISTA-
2009-11-06 20:36
Jag längtar med,men längtar mer till inter matchen vi måste vinna den annars har vi ingenting att göra i Ch.L.FORÇA BARÇA!
Barcelona ★Barca★
2009-11-06 20:11
längtar någon till matchen imorgon lika mycket som jag gör?
Barcelona C.Andrés
2009-11-06 19:53
Undra när man får den där expekt tröjan....
Barcelona Maestro-V
2009-11-06 18:16
petersays//
Det tycker jag inte om det heller. Hellre på söndagar och inte sent på kvällen heller. Men i och med att man har veckomatcher så föredrar lagen om att ha ligamatchen på lördagar. Den 10 har Barca Copa del Ray matchen.
Man vill givetvis ha så många dagar som möjlig mellan matcherna.

Kommer returmatchen i copan att visas på TV förresten?
Barcelona petersays
2009-11-06 17:45
Alltså jag tycker inte ALLS om att de flesta Barcelonamatcherna ligger på lördgar. Det innebär ofta att man missar dom.
MF Doom
2009-11-06 17:44
Ämne: Enligt Sport kan det....
Tycker att han är alldeles för ojämn och inte rätt spelare för Barca. Många klubbar kommer också att tampas om honom under sommaren.
Barcelona Napao
2009-11-06 17:41
Enligt Sport kan det bli fight med real om Napolis Hamsik,skulle personligen inget mot att han kom till Barca.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-06 16:37
petersays

Självklart är det ett svepskäl men vad ska Pep säga när han inte får tillräckligt med förstärkningar? Självklart väljer han att berömma de spelare han redan har. Allt för att höja deras självförtroende. Dessutom, är det något Pep ogillar så är det att komma med bortförklaringar. Det gör han aldrig.

Det jag menade med mitt inlägg var att om våra talanger bara är tillräckligt bra, är av rätt virke så att säga, så ska det inte spela någon roll att vi har en stark trupp med stenhård konkurrens. Det främjar bara dom själva i slutändan.

Sen är jag den första att hålla med om att det verkligen inte var någon lätt sak att värva rätt sorts spelare i sommar, speciellt inte till sansade priser. Jag håller med både Txiki och Pep att det knappast är lönt att värva bänkspelare som ändå inte visar sig vara bättre än de vi redan har i truppen.
Barcelona petersays
2009-11-06 16:33
Rambla - K9
Jag förstår vad du menar och instämmer till viss del. Problemet här är ju att det nu mest framstår som att man använde La Masias talanger som svepskäl för att tysta ned resultatet av en väldigt misslyckad Silly Season. Att plötsligt börja värva in spelare i januari är förstås helt rätt för laget, men kommer samtidigt blotta en väldigt stor glipa i rustningen hos Barcas ledning.

Man har värvat för lite, man har värvat för dåligt (Hleb/Caceres) och man har värvat för ogenomtänkt (Keirrison/Henrique). Visar återigen hur stort glapp det har funnits i kommunikation och målbild hos Laporta/Pep/Txiki och att ingen, och då menar jag _ingen_, är perfekt.
Annons: