/spanien/barcelona/forum/17298.aspx/spanien/barcelona/forum/17298.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Napao
2009-08-09 18:43
Ämne: Till admins:

Jag ....
Nej det är inte att klaga du för fram ett bra förslag så man slapp den frågan för den kommer ofta och kommer inte sluta komma så vore bra med en länk till sidor man kan köpa biljetter osv.
Länktips: www.sport.es
Barcelona Hetfield
2009-08-09 18:37
Till admins:

Jag vill inte hålla på och klaga , men det börjar bli jobbigt med folk som hoppar in i forumet och frågar om biljetter osv. det är inget j*vla resebyrå, det är väldigt lätt att googla

Om redaktionen kunde göra en lista över bra sajter eller något liknande, så skulle det inte behövas med fler frågor här

Tacksam för allt arbete ni gör!
Barcelona Napao
2009-08-09 18:36
Ämne: Fan va töntigt att a....
Varför är det pinsamt att det inte är trådforum?
Du är det enda jag sett gnälla om det,så softa och var inte såå neggo.
Länktips: www.sport.es
Barcelona Barca 666
2009-08-09 18:06
Tja,

Har inte varit inne på ett bra tag men vissa från gamla tiderna e kvar väldigt roligt.

Jag har grabbarna live ett par gånger 2 gånger i Nou Camp o en gång mot Arsenal i klasiska Highbury d var när rivaldo o grabbarna spelade.

ville kolla med er om biljetter till el clasico i år. Vi beställde från ett ställe som heter Boxoffice o blev lovade 3 biljetter som skulle kosta 5 200 o vi bokade resan ner med hotell o allt men sen sa de att de inte kunde fixa väldigt dåligt stil.

Jag undrar om ni vet vart man kna köpa biljetter finns det typ nånstans i Barcelona eller så där vi kan ringa o köpa på en gång behöver mellan 3-7 biljetter men 3 räddar oss. Hursom helst har jag varit i Barcelona när el clasico spelades i Madrid o vi vann med 0-3 d´å en viss ronaldinho gjorde 2 grymma mål så jag vet att bara stämmningen i staden e grym bara det e värt o åka ner o om vi vinner som den gången blir fest i hela stan men kan ni hjälpa mig en Barca fan sen barndomsben o min dröm e att se el clasico på hemma plan kan köpa idag till retur matchen men jag vägrar sätta mig på bernabue om inte d e CL final o Barca spelar annars vägrar jag gå dit så den matchen ser jag hellre från tv.

Nån som kan hjäpa mig o mina andra vänner???
Barcelona AmBa
2009-08-09 17:53
pokke: alla spanjorer e vita, men ini e en extremt vit shuno haha:)
Barcelona Antz
2009-08-09 17:45
Fan va töntigt att att vissa grejer står på spanska i menyn. Bara för att man gillar spansk fotboll betyder ju inte det att man kan spanska. Pinsamt att det inte är trådfunktion i detta forum. Och Forumreglerna får mig fan att skratta, vilken skämt!

Aja, fotboll nu. Det ska bli så grymt kul att följa Barca och Zlatan iår. Zlatan kommer vara mycket bättre i Barca än vad han var i Inter. I Inter fick han ju göra allt själv men nu i Barca har han ju massa spelfördelare som kan ge han bollen.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-08-09 17:42
assså Eto´os första match och han gör mål, Han e bässsssssssst
Barcelona Manolo83
2009-08-09 17:09
pokke

han har ju pigment problem
Barcelona petersays
2009-08-09 17:01
el Flaco
Jag vet faktiskt inte. Som sagt skulel han behöva lägga på sig ett par kilo. Men med den nivå han ligger på nu så tror jag ärligt atalat inte att ett år i B-laget skulle göra varken till eller från. Det mest troliga är väl att han liksom Pedro gjorde förra säsongen, tillhör a-truppen, men spelar mest för b-laget. Vi verkar ju inte kunna värva någon mer mittback och om Henrique dessutom går på lån igen så är ju Fontás och Muniesa egentligen våra enda utvägar.
Barcelona el Flaco
2009-08-09 16:52
petersays/

Tycker du inte det vore klokast att låta Muniesa få spela åtminstone en säsong med B-laget innan man flyttar upp honom permanent till A-laget? Han är trots allt bara 17 år och även om han har skött sig bra under försäsongen så ska man komma ihåg att han har inte ställts på några större prov.
Barcelona Hetfield
2009-08-09 16:44
Jeffren är en personlig favorit, hoppas verkligen att lyckas i A-laget, är dock inte särskilt förtjust i Pedro, men vi får väl se
Barcelona pokke
2009-08-09 16:43
el Flaco

Hehe, sjukt att Iniesta som spanjor är så kritvit.
Barcelona petersays
2009-08-09 16:42
Kan vi räkna med att både Henrique och Sanchez går på lån när ingen av dom spelade gårdagens match? Får iaf hoppas att det går till spanska klubbar isåfall. Tycker det verkar vanskligt om man lånar ut dem för att värva nya oprövade spelare. Ska man göra någonting nu ska det vara säkra värvningar och uppflyttningar från b-laget.

Jag tror helt klart att Fontás, Muniesa och Jeffren är redo.
Barcelona el Flaco
2009-08-09 16:28
Ämne: Kolla in Iniesta nog....
pokke/

Jag försökte, men blev bländad. Mina ögon svider nu.
Barcelona pokke
2009-08-09 16:08
Kolla in Iniesta noga på denna bilden :)
Barcelona Hetfield
2009-08-09 15:27
Manchester City kommer inte att vinna ett skit så länge Mark Hughes är tränare, istället föratt spendera så mycket pengar på att värva spelare så borde satsa på en bra tränare: Rijkaard, Scolari, Juande Ramos osv.
Barcelona El_Duderino
2009-08-09 15:26
Angående Henry så tror jag han kommer prestera lika bra som den här säsongen så länge hans speed i benen inte börjar försvinna pga ålder. Han fyller 32 om nån vecka, och jag anser att hans "ryck" är väldigt viktigt för honom.
Barcelonistas
2009-08-09 15:25
Sam_Uraj

Ganska vanligt när det gäller real supportrar.
Djurgården Sam_Uraj
2009-08-09 15:20
Saxat från kommentarerna på aftonbladet:

XSnr10, 22 år, Idag 14:47 hjälp mig att välja: -har vari Real madrid s fan i många år, men när Zlatan kom till Barcelona så funderar jag på att byta lag.känner mig som svikare .vad skajag göra?

Pinsamma real...
Barcelona El_Duderino
2009-08-09 15:18
Ämne: Pinsamma nyrika City....Pinsamma och pinsamma, hade jag varit manager för en klubb med till synes oändligt mycket värvningspengar hade man nog själv också gjort allt i sin makt för att knyta till sig dom absolut bästa i världen. Fortsätter dom få in klasspelare i det här tempot varje sommar så kan dom nog vara en stormakt i europa om fem år.

Däremot tycker jag att City borde värva "smartare" för tillfället och stressa långsamt.

Vore underbart om Messi spelar hela karriären hos oss, snacka om odödlig legend han blir då, blir till att bygga en staty av en loppa högst upp på Sangrada Familia.
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-09 15:17
Total Football

Ju mer han spelar, desto bättre blir han.
Så det är ju upp till Pep att ge honom chansen en säsong till :)
Barcelona Total Football
2009-08-09 15:12
Tror ni att Henry kommer fortsätta med sin form från förra säsongen ?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-09 14:36
Pinsamma nyrika City. Varför skulle de få "first refusal" på Messi? Skulle Messi mot all förmodan någon dag lämna Barcelona finns det garanterat andra lag han hade prioriterat att gå till.
Barcelona loriana
2009-08-09 14:30
Man blev påverkad själv av Jargues bortgång. Planerade att se matchen dock blev inte det av. Endast 26 år gammal... det är på tok för tidigt! Fortfarande är jag nästintill paralyserat av obehaget.

Läste inatt om att ”Plötslig hjärtdöd” skördar många offer varje år och att det är just i tävlingsidrotten som den uppmärksammas mest. Minst ett 20-tal hjärtsjukdomar har beskrivits vara bland bakomliggande orsaker...Ska nog inte glömmas att vissa mediciner o dopingpreparat höjer risken markant.
Tydligen är det mycket vanligt att man lever helt ovetande om sin sjukdom... fram tills den dag då ens hjärta slutar slå för alltid.

R.I.P. Daniel Jarque
Barcelona BlueRed
2009-08-09 14:25
Al Manchester City är komiska. Det ska bli skönt och snurra upp dem.

*Länk
Barcelona Trippeln
2009-08-09 14:21
Viva R.Madrid

Real madrid-Al ithad 1-1 på BERNABEU!

PAJAS!
Barcelona Total Football
2009-08-09 14:16
el Flaco

Tack för svaret.
Barcelona Para Siempre
2009-08-09 13:50
gol

Den slutade 1-1.
gol
2009-08-09 13:45
Vad blev er match mot Chivas? Stod 1-1 när jag somnade
Barcelona el Flaco
2009-08-09 13:41
Total Football/

Iniesta och Jarque spelade ihop när Spanien vann U-19 EM i 2002. Bojan gick ut och sa att Iniesta var den i laget som var mest påverkad av Jarques död. På sin webbsida har han skrivit följande: "Det är ett oerhört hårt slag. Jag kommer sakna dig, min vän."
Annons: