/spanien/barcelona/forum/17297.aspx/spanien/barcelona/forum/17297.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alavi - två färger, en tro.
2009-08-08 00:43
VizzlA^^H-Z-M

Matchen spelas på söndag.
Så en inför artikel bör dyka upp idag.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-08 00:39
Suñol

Hehe, okej ;)
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-08 00:36
så någon som ska upp kl 05.00 och se vårt kära barca?,..konstigt att det inte kommit upp en inför artikel.
Barcelona Suñol
2009-08-08 00:28
Gud är störst! - Pep el rei!: Självklart jag ville bara visa mig på styva linan ;)
2009-08-08 00:25
AlexandraJonson
Tänkte med en liten fortsättning på din dikt, hope u dont mind. ;)

A legend have left, the lion we will never forget, a hero is gone but we will move on, because together we are strong, but the lion will be in our hearts for long and we will for ever sing the lion song (etoo etoo comment tu´t´apelle je m´apelle samuel), good luck at inter samu I know you wont dissappoint and will prove your point!

Suñol
Håller med, Poesi är djup! Men kan tänka mig att hon gjorde det bara för skojs skull. ;)
Barcelona Suñol
2009-08-08 00:21
AlexandraJonson: Det beror på vilka preferenser man har själv läser jag mycket poesi: Walt Whitman, W.B Yeats, Lorca med mera. Det jag vill säga är att som en ode till samy så är den bra men som poesi är det ja långt kvar innan man kan kalla det för poesi.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-08 00:17
AlexandraJonson

Riktigt bra:), najs espengelska:P

btw Forca toronto:P
Barcelona AlexandraJonson
2009-08-08 00:13
fick ihop en kort liten dikt innan idag

A legend have left, the lion we will never forget, a hero is gone but we will move on, because together we are strong…. SOM UN!!!

Ja ni fattar nog vem den handlar om, bara undra va som tycks?
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-08 00:01
blev mest imponerad av Rochina och jds under wembley-cup.denna rochina r väl bara 17?, jds 19?, tycker jds ska tas upp permanent.
2009-08-07 23:58
Suñol

Jag vet inte vem jag av de som ska ha min sympati, vill så klart att alla dme lyckas. Men helst en La masia produkt, men K9 är ju det närmaste man kan komma naturlig målskytt i en sån ung ålder.
Barcelona D.Z.G
2009-08-07 23:56
Vet någon varför man inte kan boka biljetter till El classico på barcelonafotboll.se här till höger ? --
Barcelona Suñol
2009-08-07 23:47
Gud är störst! - Pep el rei!: Ja någon av dom tre borde bli en framtida nummer nio får vi hoppas.
Barcelona D.Z.G
2009-08-07 23:46
Ämne: D.Z.G

Du är ny i ....
Det har du rätt i, men jag måste ändå säga att allt går så mycket långsamare när han har bollen o han har förstört många fina anfall.. :)
2009-08-07 23:43
Suñol
Japp, men jag oroar mig lite för hans framtid i klubben, då vi redan har två ungtuppar till anfallare Bojan och Keirrison. Jag har svårt och se de 3 vara kvar allihopa om några år.

Xavi O Iniesta=bäst
Nej, han fick inte följa med det vara bara dessa fyra; Jeffren, JDS, Muniesa, Fóntas.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-08-07 23:42
Tack för svaren men han är väll inte me i Usa va.
Jag tycker själv om honom jäkligt mycket.
Han är så jäkla lugn i spelet.
Påminer lite om Xavi.
Forza Barca
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-08-07 23:42
Rambla:

Dåligt om de inte hade lagt märke till Cáceres dåliga teknik innan han värvades. Det som gjorde mig skeptisk till en värvning av Chygryk var att man inte kunde spela CL men om det finns en tanke med det så varför inte.

Suñol:

Tror inte det är några problem för honom, hans fysik är ju imponerande. Har för mig att Shakhtars tränare har sagt att han är bättre än Vidic så det är iaf något.
Barcelona Suñol
2009-08-07 23:41
Gud är störst! - Pep el rei!: Han såg lite valpig ut i straffområdet men annars verkar han jäkligt spännande. Något att hålla ögonen på om några säsonger om allt går som det ska.
2009-08-07 23:40
Jag blev rätt så imponerad av Rochina också, såg ganska lugn och sansad ut med boll och hans löpning med boll till Bojans mål var imponerande. :d
Barcelona Suñol
2009-08-07 23:39
Jag tror inte att dom lånar ut både Cecares och Henrique utan att det tillkommit en gubbe på den positionen. En mittfältare känns ju annars prio, men jag har svårt att se att det finns några på marknaden för ett själigt pris. Jag är rätt förtjust i Hamsik men troligtvis för dyr och det har ju inte ryktats något om honom.
2009-08-07 23:39
Han heter Jose Manuel Rueda.
Barcelona el Flaco
2009-08-07 23:37
Xavi O Iniesta=bäst/

Menar du Rueda? Han som skött det långskottet i andra halvleken. Han gjorde ännu ett mål i Barça Atlètics träningsmatch idag mot Montanyà på frispark (se länk).
Barcelona KingMessi18
2009-08-07 23:35
Xavi O Iniesta=bäst: Killen heter Rueda i efternamn men i förnamn vet jag inte.
Barcelona Nesto
Han ser ju grymt lugn ut och självsäker med en bra bollkontroll.

Var det någon som såg hur Cáceres skötte sig i Juve matchen?
Barcelona Rambla - K9
Ämne: Rambla - K9: minst......
EMD har gjort sig egna bedömning av Henrique och eftersom han inte gjort braksuccé ännu. Hur ska han kunna det när han bara spelat halvlekar ännu och fått spela med olika spelare vid sin sida? Därför påstår de att Pep är tveksam till att behålla honom. Finns absolut inget officiellt uttalande från Pep om någon utlåning. Bara rena spekulationer från EMD. Visst, ibland har de rätt fast oftare är de helt fel ute.
Barcelona kallesiete
2009-08-07 23:33

Haha så jävla typiskt Zlatan att dra till med en bissa på träning när han har en skadad hand.

Bra att pep sa åt honom, ta det lugnt zlatan för jaevelen. Du ska vara fit for fight snart!
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-08-07 23:32
Grabbar va heter killen som gjorde drömmålet mot Al Ahaly.
Grym kille blev mest imponerad av honom i Wembely Cup.
Skulle vara jäklig tacksam för svar:).
Forza Barca
Barcelona Suñol
2009-08-07 23:32
Rambla - K9: minst... Enligt vissa mer eller mindre trovärdiga källor ska ju Pep vara "Besatt" av Ukrainaren. Stämmer det så kommer han nog förr eller senare.
Jag lästa att det ryktades att det kanske bara blir ett nyförvärv till att inte ekonomin klarar mer. Då känns ju utlåningen av Henrique( är det bekräftat från officiellt håll?) mer eller mindre vansinnig.
Barcelona Suñol
2009-08-07 23:28
Vampíro - El Triplete: Om han kan försvara är han nog en bra värvning, det är ju just bollskickligheten som är problemet när man ska hitta en mittback till Barca.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-07 23:28
Suñol

Bara håret gör ju att Txiki borde lägga 5m extra på honom. :D

Vampíro:

Pep har inte kunnat släppa tanken på denna spelare sen man mötte Shakhtar i gruppspelet. Han blev tydligen mäkta imponerad av honom. Cáceres och Henrique känns inte som några värvningar Pep beodrat även om jag är osäker på Cáceres. I så fall måste Pep ha gjort en rejäl felbedömning där. Cáceres är en bra försvarande back där försvaret står lågt och mest befinner sig i straffområdet och försvarar sig för sitt liv. Vi såg vilka problem han fick så fort han skulle göra någonting med bollen. För att inte tala om att driva bollen framåt i fart. Bollen studsar ju genast 1m ifrån honom. Ta en titt på Muniesa och Fontas när de tar fart framåt och löper med boll, det är klasskillnad på bollkontrollen och då är de fortfarande juniorer.
Barcelona Suñol
2009-08-07 23:26
D.Z.G: Vem orkar läsa ditt medelande? alldeles för gyttrigt och med felaktigt punktering.
Annons: