/spanien/barcelona/forum/17292.aspx/spanien/barcelona/forum/17292.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-11 07:32
Bengan

Har du inget annat för dig än att klistra in inlägg från Puertan?
Barcelona Messidona
2009-08-11 05:35
visca barca y visca Catalyna....

känns så bra att vara en barca fan ....:)
Barcelona El Fenemono-FCB
2009-08-11 04:44
Bengan

Bengan om du inte kommer på nånting vettigt att säga kan du lika gärna sticka härifrån, snacka massa struntprat hos real.
Real Madrid Bengan
2009-08-11 03:52
Ämne: Bengan

Cristin....Jag har aldrig sagt något om att han skulle floppa, Zlatan är en bra spelare även om jag personligen skulle vara mer rädd om Villa kom.

Däremot skulle inget göra mig gladare än om Barca floppade och det var Zlatans fel. Inte ens en CL vinst skulle slå högre.
Barcelona Total Football
2009-08-11 03:49
Bengan

Cristina kommer också floppa du ska se bara överskattad papperskorg medans ZLATAN kommer att göra 40 mål i liga och 20 mål med CL och CDR så ja tror att de blir TRIPPEL igen.

hahahaha i puertan är alla rädda av Zlatan för man vet att han är den starkaste forwarden vem ska stoppa honom Albiol medelmåttan eller misshandlaren Pepe ?? frågan får man i november
Barcelona BaraBarca
2009-08-11 03:38
Bengan,har du inget vettigt att säga så stick härifrån.
Barcelona DaniAlves
2009-08-11 03:36
Real madrid en levande ande

varför måste han va en cule? det kan lika gärna vara en madridista som älskat zlatan och nu brinner för att han gick till barcelona och inte madrid?

det kan lika gärna va en interista?
Real Madrid Bengan
2009-08-11 03:16
Ämne: Namn: Bengan » Svar....Först och främst bryter ditt inlägg mot reglerna i forumet så bli inte förvånad om du blir spärrad

Sen så är jag definitivt inte Barca supporter. Jag bara hoppas all världens olycka över Zlatan.

Edit: Och nej jag är inte avundsjuk. Ni kan söka i puertan om ni vill efter mitt inlägg när det ryktades till att han skulle till Real.

Det skulle totalt dödat min passion till fotboll, jag skulle aldrig byta lag men skulle inte kunna kolla på Real om Zlatan värvades.
Real Madrid Real madrid en levande ande
2009-08-11 03:08
Namn: Bengan » Svara inlägg » Tippar REAL-DEP 2-1
Sänt: 2009-08-11 02:46
Bara Zlatan floppar i barca så skiter jag i hur det går för Real. Jag kan acceptera en andra plats bakom Athletico, Villareal eller något liknande så länge det går ännu sämre för barca och att det verkligen går käpprätt åt helvete för Zlatan.

Jag kan tom gå så långt att jag skulle vara nöjd att åka ur i 8:e del igen och komma 2:a i ligan bakom vilket annat lag som helst än barcelona så länge Zlatan blir utbuad och att barcelona misslyckas med allt.
// Detta är ngn av er Cules som försöker vandalisera vårt forum och säga såna saker. Han hatar ZLatan verkar det som.Så det är en CUle som är missnöjd med Barcas värvning av Zlatan!.
Barcelona Total Football
2009-08-11 03:06
Canaletes

Gladiator är en av mina favorit filmer man blir klart inspirerad av den filmen samtidgt man tänker på fotboll.Russell Crowe har blivit inspiration-källa för Josep "Pep" Guardiola.
FCBHZM
2009-08-11 02:36
Ämne: 4-8 veckor:)....
aaa , nej skojar du , skicka länk
FCBHZM
2009-08-11 02:36
vaaa , nej skojar du , skicka länk
Real Madrid Real madrid en levande ande
2009-08-11 02:35
4-8 veckor:)
FCBHZM
2009-08-11 02:15
hejsan alla cules , är det någon som vet hur länge henry är borta?
Real Madrid The White Ones
2009-08-11 00:26
Trippeln

Sluta dra in politik när det gäller fotboll.
Hur kan franco ge Real 5 CL titlar?
CL handlar om hela europa och inte spanien.
Väx upp snälla och glöm franco snacket.

Vill inte starta något gräl nu, men det här franco snacket börjar bli alldeles överdrivet och gammalt nu.
Barcelona ihefsu
2009-08-11 00:19
Ämne: Sorry att jag skapa ....
Alla flugor gillar kobajs.

"Alla vet"-argumentationen är skev och värdelös. Jag skulle gärna vilja se något bättre, och jag hoppas innerligt att det inte bara är jag...
Barcelona Joanilson
2009-08-10 23:51
häromdan så stod det ju en artikel om att Barca skulle lägga ett bud på Mata men sen har det ju varit tyst om det(iallafall på svenskafans) är det nån som vet nåt om det???
Barcelona Barcadinho.
2009-08-10 23:42
Utan att gå in i olika historiska händelser så vill jag bara berätta om en sak, nämligen ett stort fotografi som hänger i museum på Camp Nou. Det är ett stort foto på ca 1,5 meter lång.

På bilden ser man en del av publiken som satt i det tidigare stadium Les Corts, samt ingången där spelarna och domarna brukar springa ut på plan.
Precis vid ingången nära gräsmattan står det flera polismän insända av regimen från huvudstaden. De står där med sina karateristiska uniform och tuffa blickar. De är där för att ”kontrollera” hur allt går till.

Bilden speglar hot och förtryck.

Johan Cruyff kunde välja Madrid eller Barca, men han valde Barca. På tal om varför så svarade han – ”jag spelar inte i en klubb som har en koppling med diktaturregim”.

Visst visst – det är bara saker som folk hittade på…

nattinatti
Barcelona Napao
2009-08-10 23:32
Ja släpp debatten om El Generalisimo och låt dom skryta om sina titlar som dom tog för länge sen för vad jag vet är det Barcelona som vann trippeln 2009 och det är det viktiga.
Länktips: www.sport.es
Barcelona BlueRed
2009-08-10 23:21
Trippeln

Som sagt, det är knappast något nytt du drar upp och det bidrar inte heller till något bra. Släpp Franco debatten och gå vidare.
---------------
På tal om fotboll så är West Ham fortfarande intresserade av Guddy, detta enligt "The Daily Mail".
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-10 23:18
Står klart och tydligen på hemsidan (Dock vet jag inte om det står just nu men iaf när säsongen är igång)

Du betalar med visa och skriver ut biljetten med skrivare. Aplätt :)
Barcelona Den vise
2009-08-10 23:17
barcelonitas ,trippeln

Jag tror ärligt talat att ni är för unga för att kunna yttra er om ämnet. Om man inte har tillräckligt med kunskap och fakta man kan hänvisa till så tycker jag att man ska låta bli.

Personligen så är jag inte tillräckligt insatt för att kunna ge en rättvis åsikt om saken. Det borde ni också tänka på.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-10 23:16
Suñol

då borde det ju inte ha samma värde som en cl/europa-cup titel..jag menar mindre förutsättningar och mindre konkurans..tycker fortfarande att hisoria är historia..jag menar cl nu och så kallade mästercupen är ju på helt olika dimensioner..herregud real damma av prisskåpet och slåss om de riktiga titlarna!
Barcelona Suñol
2009-08-10 23:10
Trippeln: Det berodde ju i och för sig att bara mästarlaget fick spela i mästarcupen som det hette då.
Barcelonistas
2009-08-10 23:09
Trippeln

Ja de är faktiskt sanningen om detta. Hade franco haft ett annat favo lag så hade de självklart vunnit dom titlarna.
Barcelona Trippeln
2009-08-10 23:04
Och bara så alla vet så vann de deras första cl titel när BARA ETT LAG FRÅN SPANIEN FICK DELTA!

Med andra ord så hade Barca inte möjligheten att vinna.
Barcelonistas
2009-08-10 23:03
Jag undrar hur ni känner inför den här säsongen.Hur långt tror ni vårat kära Barcelona kan gå i Cl.Ligan tror jag vi plockar hem. Men Cl va tror nI?

Barcelona Trippeln
2009-08-10 23:02
Sorry att jag skapa lite tjafs härinne men sanningen ska inte vara tyst och alla ska få reda på hur real madrid blev världens bästa klubb TACK VARE SIN 9 CL.

För mig är det 4 cl titlar + 5 franco titlar.

Och alla vet att real var francos lag.
New guy on the block
2009-08-10 22:47
grabbar,

när jag köpt mina tidigare biljtter (när jag bodde i barcelona) så har jag bara traskat till arenan nån timme innan matchstart och inhandlat biljett. nu tänkte jag köpa på hemsidan och undrar nu bara om det är nån som har erfarenhet av det? skickar dom hem biljetten eller får man betala nu och hämta ut den vid arenan? svårt att hitta info på hemsidan...
Barcelona tarrak
2009-08-10 22:38
Fredrik R

Men snälla någon, maken till historierevisionism har jag sällan sett. Det finns väl ingen seriös forskning som säger annat än att Madrid gynnades till förmån gentemot Barcelona. Diskussionen handlar snarare om i vilken grad det skedde, inte om det skedde.
Annons: