/spanien/barcelona/forum/17284.aspx/spanien/barcelona/forum/17284.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-08-09 16:28
Ämne: Kolla in Iniesta nog....
pokke/

Jag försökte, men blev bländad. Mina ögon svider nu.
Barcelona pokke
2009-08-09 16:08
Kolla in Iniesta noga på denna bilden :)
Barcelona Hetfield
2009-08-09 15:27
Manchester City kommer inte att vinna ett skit så länge Mark Hughes är tränare, istället föratt spendera så mycket pengar på att värva spelare så borde satsa på en bra tränare: Rijkaard, Scolari, Juande Ramos osv.
Barcelona El_Duderino
2009-08-09 15:26
Angående Henry så tror jag han kommer prestera lika bra som den här säsongen så länge hans speed i benen inte börjar försvinna pga ålder. Han fyller 32 om nån vecka, och jag anser att hans "ryck" är väldigt viktigt för honom.
Barcelonistas
2009-08-09 15:25
Sam_Uraj

Ganska vanligt när det gäller real supportrar.
Djurgården Sam_Uraj
2009-08-09 15:20
Saxat från kommentarerna på aftonbladet:

XSnr10, 22 år, Idag 14:47 hjälp mig att välja: -har vari Real madrid s fan i många år, men när Zlatan kom till Barcelona så funderar jag på att byta lag.känner mig som svikare .vad skajag göra?

Pinsamma real...
Barcelona El_Duderino
2009-08-09 15:18
Ämne: Pinsamma nyrika City....Pinsamma och pinsamma, hade jag varit manager för en klubb med till synes oändligt mycket värvningspengar hade man nog själv också gjort allt i sin makt för att knyta till sig dom absolut bästa i världen. Fortsätter dom få in klasspelare i det här tempot varje sommar så kan dom nog vara en stormakt i europa om fem år.

Däremot tycker jag att City borde värva "smartare" för tillfället och stressa långsamt.

Vore underbart om Messi spelar hela karriären hos oss, snacka om odödlig legend han blir då, blir till att bygga en staty av en loppa högst upp på Sangrada Familia.
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-09 15:17
Total Football

Ju mer han spelar, desto bättre blir han.
Så det är ju upp till Pep att ge honom chansen en säsong till :)
Barcelona Total Football
2009-08-09 15:12
Tror ni att Henry kommer fortsätta med sin form från förra säsongen ?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-09 14:36
Pinsamma nyrika City. Varför skulle de få "first refusal" på Messi? Skulle Messi mot all förmodan någon dag lämna Barcelona finns det garanterat andra lag han hade prioriterat att gå till.
Barcelona loriana
2009-08-09 14:30
Man blev påverkad själv av Jargues bortgång. Planerade att se matchen dock blev inte det av. Endast 26 år gammal... det är på tok för tidigt! Fortfarande är jag nästintill paralyserat av obehaget.

Läste inatt om att ”Plötslig hjärtdöd” skördar många offer varje år och att det är just i tävlingsidrotten som den uppmärksammas mest. Minst ett 20-tal hjärtsjukdomar har beskrivits vara bland bakomliggande orsaker...Ska nog inte glömmas att vissa mediciner o dopingpreparat höjer risken markant.
Tydligen är det mycket vanligt att man lever helt ovetande om sin sjukdom... fram tills den dag då ens hjärta slutar slå för alltid.

R.I.P. Daniel Jarque
Barcelona BlueRed
2009-08-09 14:25
Al Manchester City är komiska. Det ska bli skönt och snurra upp dem.

*Länk
Barcelona Trippeln
2009-08-09 14:21
Viva R.Madrid

Real madrid-Al ithad 1-1 på BERNABEU!

PAJAS!
Barcelona Total Football
2009-08-09 14:16
el Flaco

Tack för svaret.
Barcelona Para Siempre
2009-08-09 13:50
gol

Den slutade 1-1.
gol
2009-08-09 13:45
Vad blev er match mot Chivas? Stod 1-1 när jag somnade
Barcelona el Flaco
2009-08-09 13:41
Total Football/

Iniesta och Jarque spelade ihop när Spanien vann U-19 EM i 2002. Bojan gick ut och sa att Iniesta var den i laget som var mest påverkad av Jarques död. På sin webbsida har han skrivit följande: "Det är ett oerhört hårt slag. Jag kommer sakna dig, min vän."
Barcelona Total Football
2009-08-09 13:33
Spelarna var påverkade igår av Jarques bortgång. Läste på Aftonbladet att Iniesta var nära vän till Jarque. Men hur ? de är intressant om nån har svar.

R.I.P Daniel "Dani" Jarque
Barcelona Messias_10!!
2009-08-09 13:13
Barca - Chavas matchen visas kl 19:00 på TV4Sport idag för er som inte har sett kolla!!
Barcelona Sürer
2009-08-09 13:01
I svarta armbindlar spelade Barcelona nattens träningsmatch mot Chivas på Monster Park i San Francisco. Enligt Barcelonas hemsida var spelarna klart påverkade av Daniel Jarques plötsliga bortgång.

inte konstigt att angående träningsmatchen den är bara och stryka omman ska kolla formen hos spelarna, det var nog ingen ens som ville spela kan jag tänka mig
Barcelona Larsson1333
2009-08-09 12:51
Barba:

Jag har sett en del av matcherna och av det jag sett tycker jag att alla de yngre har vågat ta för sig och visat klass.

Jeffren och Pedro har visat att dom mycket väl kan agera backup till Messi.

Jonathan Dos Santos tycker jag personligen ska vara i A-truppen iår och användas som backup, kanske få göra lite inhopp och någon match ifrån start.

Muniesa skulle, precis som någon skrev förut, behöva växa på sig lite men ack så duktig ändå och endast 92.a. Med en bra mentor brevid sig bara tror jag inte han skulle göra bort sig i en la liga match. Hans backollega Fontas såg jag inte så mycket av, förutom hans halvlek mot tottenham och då var han riktigt stabil. Dessa två kan vi vänta oss mycket av inom ett par år.

Spelare som var med i matcherna mot tottenham och al ahly typ dalmau, oriol, rueda?, espandin osv kan man ju inte säga så mycket om efter två halvlekar, men jag skulle inte vara orolig för framtiden om vi säger så!

Kort och gott hoppas jag jeffren och pedro stannar om nu inte mata kommer in t.ex. då får en lånas ut. Båda förtjänar speltid iår.
Dos santos, muniesa tycker jag ska vara med i A-truppen och sen finns det ett par andra som skulle kanske få prova på att vara med i truppen någon match eller så ialfall, fontas t.ex.

Folk får gärna ge kritik till det jag skrivit, detta är endast min personliga åsikt
Real Madrid Zizou_spars
2009-08-09 12:41
Viva R.Madrid
Varför?

Ignorera honom bara....
Barcelona J.Gamper
2009-08-09 12:39
Herregud. Sådana kommentarer som från Viva R.Madrid får mig verkligen o vilja hålla borta från forumet de här dagarna.

"VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!" är ett annat exempel.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-08-09 12:32
Snälla låt mig inte påminna dig om 6-2 matchen.

Vi får inte panik ifall vi inte vinner en träningsmatch.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-09 12:32
Viva R.Madrid

Real Madrid - Al Ittihad 1-1

Hemmaplan och klarar inte av att vinna över ett korplag. De hade mer boll än Madrid. Skäms du inte att visa upp din fula nuna här inne? Som el Flaco nämner, en människa har dött och du ska tvunget komma in hit och tjafsa om ett resultat i en träningsmatch.
Barcelona barba
2009-08-09 12:29
Någon som sett samtliga träningsmatcher och kan betygsätta våra yngre förmågor?
Barcelona el Flaco
2009-08-09 12:25
Dani Alves./

Se länktips.
Dani Alves.
2009-08-09 12:17

Hur såg startelvan ut i matchen? Såg inte matchen.
Barcelona el Flaco
2009-08-09 12:17
Viva R.Madrid/

Grattis, på endast två inlägg har du lyckats att idiotförklara dig. Resultaten spelar ingen särskilt stor roll under en försäsong och vi culés här inne i Les Rambles får inte panik bara för att vi spelar oavgjort under en träningsmatch. Sen angående bollinnehavet; i den 60:e minuten hade Barça 72% bollinnehav och senare kom vi upp till 80%.

Slutligen vill jag bara påminna dig att en spelare och framförallt en människa har nyligen avlidit. Det finns viktigare saker i livet än fotboll. Du borde skämmas.
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-09 12:12
Viva R.Madrid

Stick härifrån.
Annons: