/spanien/barcelona/forum/17282.aspx/spanien/barcelona/forum/17282.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2009-08-10 02:59
Maarkota

Gör du? för varje gång ronaldo ska spela mot barca så pissar han på sig när messi rör bollen.eller behöver jag ens nämna semifinalerna 2008? eller varför inte finalen 2009?
Barcelona J.Gamper
2009-08-10 02:31
Ämne: när spelar barca sin....
Spara Barcas hemsida i favoriter eller något. Bara o kolla kalendern där.... inte så svårt.
FCBHZM
2009-08-10 02:11
när spelar barca sin nästa match , :)
FCBHZM
2009-08-10 02:10
aftonbladet är ett skämt
Real Madrid Maarkota
2009-08-10 01:56
shennare alla barcafans,känns det inte j'vligt jobbigt för er om att aftonbladet skriver om zlatans barca hela tiden,''barca utan zlatan klarade oavgjort bla bla bla,jobbigt läge!by the way längtar efter cristianos frisparkar mot en redan darrandes valdez i mål!
Barcelona pokke
2009-08-10 01:49
Hehe, kolla Alves.

*LÄNKTIPS
Barcelona tarrak
2009-08-10 00:18
Ämne: Ämne: I och m....
Visst är den låga nivån på det här forumet ett stort problem och det är svårt att reglera i direkta regler och åtgärder. Förr kunde man hänvisa de som ville prata Madrid till respektive forum, men nu är det svårare. Vi får avvakta lite och se vad som händer, men det kan absolut bli tal om hårdare moderering framöver.
Barcelona Patothephenomenalduck
2009-08-10 00:18
aha okej tack:D.
lycka till nu i ligan, krossa H*r Real, o kör över ronaldo o kakas ben :D
Barcelona BlueRed
2009-08-10 00:16
Patothephenomenalduck

Han deltar i de lättare övningarna så han inte skadar sin hand. När det blir lite mer intensivt så tränar han för sig själv.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-08-10 00:01
Ämne: I och med att Puerta....
Att Puertan snart firar ett års-jubileum för stängda forum är en annan femma. Men det börjar bli tröttsamt när folk tjafsar om hur mycket bollinehav Madrid har under försäsongen, sånt leder bara till pajkastning som alltid spårar ur.
Barcelona Patothephenomenalduck
2009-08-09 23:53
tjenna,
någon som har lust o berätta hur de går för zlatan, träningarna osv? skulle vara oerhört taacksam
Barcelona tarrak
2009-08-09 23:27
I och med att Puertan bara har öppet när man leder serien, så har jag full förståelse för att det skrivs mycket om Madrid här. Däremot måste jag hålla med Vampíro, om att det blir fånigt när det dras för stora växlar om någon jippo-artad träningsmatch. Minns att våran historiska Trippel-säsong inleddes med att förlora tävlingsmatcher mot Wisla Krakow och Numancia.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-08-09 23:20
Ämne: Ämne: Men ni ....
Haha, knock out där. Men måste tyvär hålla med om att det skrivs lite väl mycket om Madrid när de spelar matcher. Kan förstå om det är toppmatch i ligan men när de spelar träningsmatch mot nått random lag så är det bara onödigt att lägga ner så mycket tid på att munhuggas.
Barcelona Barcelona #7
2009-08-09 23:17
Tarrak

Haha den va grov ;)
Barcelona tarrak
2009-08-09 23:02
Ämne: Men ni imponerade gi....
Sa Madridsupportern som sitter och skriver i ett Barcelona-forum samtidigt som Madrid spelar match. Avdelning självinsikt...
Real Madrid Kanrei
2009-08-09 22:58
Men ni imponerade givetvis mot Chivas?..Ni verkar fokusera mer på Real Madrid än på ert eget lag..
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-09 22:42
danneh

har jag sagt att du gjort nåt?...säger bara som det är.
Real Madrid danneh
2009-08-09 22:41
Ämne: danneh

mm nu bord....
Men tare lugnt, var inte så otrevlig, jag har inte gjort nåt?
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-09 22:40
danneh

mm nu borde ni vara riktigt stolta...spelar kontringar mot dc united..såg att det blev 3-0 också..herregud ni är som ni brukar äckligt effektiva, har knappt spelövertag..undrar vad bollinnehavet ligger på? 50-50?
Barcelona tribente_magico
2009-08-09 22:40
3-0 målet så var inte hela bollen inne faktiskt.

riktigt svagt av assisterande!
Real Madrid danneh
2009-08-09 22:39
Ämne: Säga vad man vill om....
Ja det var sjukt kaxigt :J
Barcelona DM1982
2009-08-09 22:36
Ämne: 2-0 står det nu iaf,....
Hänger du inte med, det står 3-0. Och du ska kalla dig ett Real-fan. ; )
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-09 22:36
Säga vad man vill om Robben men spela riktigt bra fotboll kan han :P
Real Madrid danneh
2009-08-09 22:28
2-0 står det nu iaf, Higuain gjorde 2 fina mål
Barcelona DM1982
2009-08-09 22:25
Ämne: Ämne: Sitter ....
Visst förstår jag att spelarna inte ger hundra på en träningsmatch, det är helt självklart. Det som dock är väldigt tydligt att exempelvis Ronaldo och Kaka inte alls spelar på någon högre nivå som de borde kunna göra vare sig det är träningsmatch eller CL-final. Det här är ju nackdelen med att köpa in så många nya som sannolikt kommer vara startspelare, det tar tid att synka ihop laget.

Jag är inte helt övertygad om att Ronaldo kommer bli en succé i Real, han hade skyddad verkstad i ManU, nu förväntas han bära Real på sina axlar mot nya titlar. Kan vara tufft.
Barcelona Ciao-V
2009-08-09 22:16
Ämne: Sitter och kikar på ....
Det är träningsmatch. Spelarna ger inte 100 %. Man vill inte bli skadad, speciellt när man har kostat skjortan.
Real Madrid kommer att komma igång. De har kvalite i spelarmaterialet. Men det kanske tar en stund. Halva truppen är ju ny.
Barcelona DM1982
2009-08-09 22:05
Sitter och kikar på Real-matchen och deras spel är inte direkt imponerande. Visst har de en massa att göra så att spelet ska klicka och spelarna ska förstå hur de ska spela ihop men man tycker att det borde se lite bättre ut redan vid det här laget. Ronaldos spel är långt ifrån vad han visade upp i ManU och Kaka ser inte mycket bättre ut. Det kommer krävas mycket av Pelligrini för att det där projektet ska lyckas och det krävs mycket tålamod från fans och ledning, något som inte finns i överflöd i Real.
Barcelona Barcadinho.
2009-08-09 21:58
Pep är kanon bra tränare, men ibland har jag svårt att förstå vissa beslut av honom.

Och det sista är om Henrique.
Nu vet jag inte hur det slutar med honom och om han blir utlånad igen. Men att han inte var med överhuvudtaget mot Chivas signalerar något.

Jag vet inte vilka planer Pep har, men att låta Marc Muniesa vara en a-lags spelare istället för Henrique är ett galet beslut.

Det är en stor skillnad att låta unga anfall spelare visa fram sig och backspelare.

För backspelare finns det en väldigt viktig sak som kallas rutin.
Rutin är viktigt i alla positioner, men särskilt viktigt för mittbackar.

Jag vill absolut inte se en 17-årig som någon backup för en hel säsong. Han får göra inhopp i redan avgjorda matcher och inte mer.

Visst så har han imponerat nu under försäsongen och man ser att killen är en supertalang, men han har väldigt mycket och lära sig än. Till o med grundläggande saker som rätt placering. För att inte tala om fysiken.

Och vad förväntar man från Henrique?
Att han ska prestera super bra efter sommar uppehållet, när i stort sett alla spelare är inte än i form.
I början på sommarn så fick Pep en skriftlig sammanfattning om Henriques prestation från Leverkusen. Och det stod där att grabben har gjort ett mycket bra jobb och var ordinarie.

Jag föredrar en spelare som redan visat vad han kan i Bundesliga över en ung kille från Barca Atletic just nu. Man får inte ha bråttom med dessa unga

Märkligt vad som händer med det.
Hoppas att det inte stämmer.

Barcelona Gabbe5000
2009-08-09 21:50
Iniesta fyller år den 11:e maj 1984, samma dag o samma år som mej :)
Barcelona Bernie
2009-08-09 21:44
Haha, fatta vad hatet mot Real Madrid kommer växa ifall de inte vinner ikväll.
Annons: