/spanien/barcelona/forum/17279.aspx/spanien/barcelona/forum/17279.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid "Robinho y Higuain"
2009-08-31 14:49
HenryIbraMessi

Dem har inte sagt att dem vill spela i Barca utan att dem höll på dem när de var yngre..
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-31 14:48
Såg nyss dessa otäcka bilder, helt otroligt om inte den här killen blir avstängd ett bra tag.
Real Madrid Sherko
2009-08-31 14:44
Barca-nist

Defensiven lär nog fungera som den ska, men offensiven.

Både Iniesta och Messi saknas, så det är väl dags för Zlatan att komma igång..
Barcelona Barca-nist
2009-08-31 14:41
Rambla - K9

När det gäller Perez så handlar nästan allt om ekonomi :)
låt oss prata om Barca nu sluta prata Real som Mojito sa.
Hur kommer spelet se ut ikväll?
Barcelona BlueRed
2009-08-31 14:40
Ämne: Mojito

Jag garant....
Jag hoppas det. Jag har aldrig varit förtjust i att ha Ribéry i Barcelona. Det finns så många andra spelare som är minst lika bra som honom, om inte har potentialen att bli lika bra eller bättre. Skippa Ribéry, Pep.
Real Madrid Sherko
2009-08-31 14:37
Rambla - K9

Haha, undra vad realfansen hade tyckt om Perez nu gjort en "Perez" och skickat iväg den kanske viktigaste pusselbiten i defensiven.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-31 14:36
Ämne: Då borde ju Lassana ....
Visserligen, man han dök ju upp så sent som i januari och räknas väl inte heller som någon crack-värvning av Perez. Dessutom så vågar han nog inte skicka iväg ännu en dm från Madrid.
Barcelona Mojito
2009-08-31 14:34
Jaja, enough Real Madrid och Ribery.

Har det flyttats upp några fler Atletic spelare, eller har någon koll på om så kommer ske?
Barcelona Mojito
2009-08-31 14:33
Då borde ju Lassana också få dra...
El_Capitano
2009-08-31 14:32
Läste ganska kul krönika på AB. =)
"Världens dyraste fotbollslag vann sin premiär i lördags, världens bästa fotbollslag spelar sin premiär i kväll."

Svenska experter:
"Glenn Strömberg, Ulrik Sandebäck, Pontus Kåmark, Jonas Dahlquist och Johan Mjällby tror alla att Zlatan Ibrahimovic gör mål i kvällens La Liga-premiär mot Sporting Gijon."

hehe, hoppas att dom har rätt för en gång skull. =)
Barcelona Rambla - K9
2009-08-31 14:31
Robben och Sneijder är spelare som värvades under Calderons projekt. Perez vill ha sina egna spelare i sitt projekt. Inget konstigt med det, det är så det oftast fungerar. Har inte så mycket med ekonomi att göra gissar jag.
Barcelona HenryIbraMessi
2009-08-31 14:30
Jag tror att halva truppen i Real önska att dem vore Barca spelare. Vet att iaf Drenthe och Van Der Vaart tidigare sagt att dem ville spela i Barca.
Real Madrid Sherko
2009-08-31 14:28
Mojito

Jag garanterar dig att Ribery spelare i Real Madrid antingen denna eller nästa säsong.

Mark my words.
Barcelona Barca-nist
2009-08-31 14:25
El-Capitano

Tack

de verkar ju göra det omöjliga, ja att köpa varenda en, men hur de ska lösa självaste gåtan att få de ihop vet vi inte !

låt de drömma, senaste matchen övertygade de inte nån förutom relafansen.
det blir spännnande att följa ligan nu.tack Real :)
Real Madrid Sherko
2009-08-31 14:25
Barca-nist

Ja det tror jag, men det kan lika gärna bli så att han kommer nästa sommar.

El_Capitano

Ribery lär absolut inte bänkas alltså, han lär bänka någon utav Benz och Raul skulle jag tro.
Men vi får se om han kommer ikväll..
Barcelonistas
2009-08-31 14:23
Han var madridista ochså som titta på bollarna! han ville att barca skulle få en riktigt svår grupp.

Barcelona Mojito
2009-08-31 14:23
Sherko

Så, det är alltså upp till Ribery om han vill komma till Real eller inte?

I så fall har man ju gjort bort sig fullständigt genom att slänga bort Robben för godispengar. Om han nu inte vill till er alltså...
För dealen med Robben är ju med Bayern, snarare än med Ribery...
El_Capitano
2009-08-31 14:22
Barca-nist

Välkommen tillbaka! :)
Låt Sherko drömma om Ribéry också, han är inte smart om han lämnar Bayern för Real bänken! Vem Skulle han peta i Reals elva?? :)
Barcelona Barca-nist
2009-08-31 14:21
Rambla - K9

Svårt och spekulera men risken finns att han försökte men till vilken nytta vet jag inte :)
Barcelona Barca-nist
2009-08-31 14:20
Sherko

Tror du Real har ekonomisk styrka att betala för Ribery också? kommer det verkligen inte vara dyrt med alla förutom priset , menar löner osv? (bortsett för de småpengar ni har fått för snejder och Robben)
Barcelona Saman.
2009-08-31 14:18
Förstår inte varför de inte bara använder sig av ett sånt här. Vad är meningen med 10 skålar med 10 bollar var... om man nu inte vill fuska? :)

Ingen som ha någon torrent där man kan ladda ner hela "lottningen"?
Barcelona HenryIbraMessi
2009-08-31 14:16
Ämne: Så här gör man när m....
Det är ju rena skandalen.
El_Capitano
2009-08-31 14:16
Rambla - K9

Jag misstänkte det också, han kollade på varenda boll och snurrade i bollarna som tittade på samtidigt. När en liraren drog upp bollarna varför kollade han inte bort??

Sherko
Aja, lycka till!

Real Madrid Sherko
2009-08-31 14:03
El_Capitano

Ja men om han nu vill komma till Real skriver han inte på något nytt kontrakt med Bayern, därmed kommer han till ett reapris.

Over and Done.

Sedan ville väl Guardiola bli av med Eto'o, här är det tvärtom. Bayerns tränare vill behålla honom.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-31 14:01
Så här gör man när man fuskar vid en lottning. Bra jobbat Butragueno. Trodde du inte att någon skulle komma på dig?
El_Capitano
2009-08-31 13:58
Sherko

Jag har ganska bra koll på situationen, om kontraktet går ut nästa sommar då kommer han att erbjudas ett nytt kontrakt precis som Eto'o och det är upp till honom om han vill fortsätta som startspelare i Bayern eller komma till Reals bänk!
Real Madrid Sherko
2009-08-31 13:48
El_Capitano

Du verkar inte ha så bra koll på denna ribery-situation. Det är så att killen endast kommer ha ett år på kontraktet nästa sommar, precis som Eto'o hade denna sommar.

Mojito

Hehe, först bör Real fokusera på att få hit honom. Sedan brukar ju Robben vara ganska skadedrabbar, men det verkar som den där kinesen "fixat" honom på något sätt.

Annars tror jag det mest är Zinedine som vill ha över honom...

Barcelonistas

Vad ska jag säga, man kan inte ha världsklassspelare på bänken heller. För Robben petar inte Ronaldo och Sneijder petar inte Kaka.
Men jag håller med dig, dem har blivit dåligt behandlade. Hursomhelst är nog deras flyttar nog bäst för de själva.

Sneijder lär vara starman i Inter där han fått den rollen han egentligen ska ha.

Robben har börjar utomordentligt i Bayern, han kan ta dem långt i Champions league på egen hand.
Barcelona el Flaco
2009-08-31 13:46
Så då blev det officiellt att Chygryk kommer bära tröja nr 21 (Luis Enriques gammla nummer) och hans utköpsklausul kommer ligga på 100 miljoner euro.
Barcelonistas
2009-08-31 13:43
Barca har redan en bra realation med bayern.Bayern har redan sakt att dom kommer förhandla med barca först om nu barca skulle vilja köpa ribery.
Barcelonistas
2009-08-31 13:38
Sherko

Real Spottar på Robbens,Schnejder ansikten efter allt jobb dom har gjort för er.
Annons: