/spanien/barcelona/forum/17278.aspx/spanien/barcelona/forum/17278.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FreD!
2009-08-12 16:49
Ämne: Det kommer garantera....
är du säker på att det kommer va fullsat på premiärmatchem och att det är 1000 platser kvar Barça! (MQUC3
Barcelona Den vise
2009-08-12 16:48
el Flaco

Min spanska är inte den bästa. Så jag undrar vad den karikatyren syftar på?
Barcelona Marc
2009-08-12 16:44
Någon som fått sin FCB matchtröja från Expekt än? Jag har fått ett bekräftelse mail men jag tycker det tagit väl länge nu. Någon som fått den?
Valencia Monarca
2009-08-12 16:26
Är det ingen som vet när eran premiär ska spelas? Eller vad det är som gör att dom inte vet om det blir 30 eller 31/8?
Barcelona Total Football
2009-08-12 16:24
Så ska försvaret se ut

Alves----Pique----Puyol----Abidal
Barcelona el Flaco
2009-08-12 16:14
Florentino Perez har en back-up plan ifall hans megaprojekt misslyckas. Se länktips. ;)
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-12 16:14
vet inte om jag får göra denna pr om inte så stryk detta inlägg. Det var någon som sökte biljett om du kikar in på TICKET2.COM såfinns det biljetter där fortfarande.ett tips i all välmening.
Barcelona Hetfield
2009-08-12 16:13
Marquez i all ära, men Pique är framtiden, säger inte att man ska peta Marquez helt och hållet, men om det står mellan de två så är det Pique som gäller
Man.Utd7
2009-08-12 16:13
Lycka till i ligan och copa del rey, och hoppas ni krossar real som förra säsongen.

väl mött
Barcelona Total Football
2009-08-12 16:11
lameG^

Att sätta Pique på bänken är som att Puyol inte spelar.
Valencia Monarca
2009-08-12 16:08
Hej igen!
Jag köpte precis biljetter på Barcas hemsida.
Sen när jag hade beställt klart såg jag att det inte var bestämt om det blir 30/8 eller 31/8...
Jag tänkte se på Valencia 30/8, det som blev lite surt nu :P haha. Men är det någon som vet vad det är som spelar in när matchen ska spelas? Hoppas verkligen att det blir på måndag..
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-12 15:56
BlueRed

Lyxproblem att välja mellan Marquez och Pique :/
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-12 15:54
el Flaco

Det enda jag vet att är att han är en stor och tuff i sitt spel, sen att han är 1,90 cm lång gynnar oss bara. Tänk dig en hörna i den 90e minuten och Barca ligger under med 1-0 i en CL final och du har Kompany, Pique, Puyol, Yaya Toure och Zlatan rusande mot dig. Jag hade inte velat vara målvakt :P
Barcelona BlueRed
2009-08-12 15:54
lameG^

För mig så är Pique given i startelvan, han är alldeles för bra för att bänkas.
Barcelona el Flaco
2009-08-12 15:52
Jag ser att det ryktas att Kompany kanske ska vara på väg till Barcelona. Är det någon som vet hur hans bollbehandling och passningsspel är? Det är ju trots allt det viktigaste kriteriet för att spela i Barcelona.
Barcelona Mj for life!!!
2009-08-12 15:51
Det kan bli tufft utan Zlatan och messi på söndag. Krkic har visat bra form i träningsmatcherna men jag tvivlar ändå på hans kvaliteer??
Barcelona lameG^
2009-08-12 15:49
Kompany är en riktigt grym spelare. Dessutom ung och kan spela både mittback och defensiv mittfältare.

Alves-----Marquez--Puyol-----Maxwell

Vilken backlinje. Dessutom har vi pique,milito,muniesa,fontas som kan spela mittbackar. Abidal till vänster. Och till höger har vi puyol som spelar när alves är skadad. Om Kompany kommer löser han våra problem i försvaret om vem som ska spela när alves är skadad och han löser dessutom problemet när afrikanerna är borta. Så in med Kompany.

Jag tror Henrique inte kommer spela i barca tröjan om han lämnar oss. Bara ifall han presterar riktigt bra.

Hleb,Caceres,Henrique? Tyvärr men ni kommer nog inte spela mer i barca tröjan. Men K9 däremot kommer komma tillbaks det kan jag lova er.
2009-08-12 15:48
Köp inte biljetter utanför CAMP NOU det finns ligor och det kan vara falska biljetter och dom är fingerfärdiga värre du kan bli vådligt lurad. Du kan ju fråga runt här eller på andra place om någon säljer biljetter. Vi säljer dock inte våra. Vi ser vår tredje premiär på raken och hoppas på tusen gånger bättre spel och resultat än förra premiären (((1-1)))
Barcelona el Flaco
2009-08-12 15:46
Baças läkare kommer att undersöka hur pass allvarlig Messis skada är när han väl återvänder till Barcelona imorgonbitti. Det argentinska landslagets läkare har fastställt att det inte rör sig om någon allvarlig skada, men det är trots allt tveksamt om Messi kommer kunna spela mot Bilbao på söndag.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-12 15:45
Haha, gud vad jag skulle garva om jag läste på Aftonbladet:

Påven konverterar till Islam ;)
Barcelona Rambla - K9
2009-08-12 15:42
Ämne: Tror ni att det finn....
Ungefär lika stor risk som att påven konverterar till islam.
Barcelona BlueRed
2009-08-12 15:42
Total Football

Nej.
-----------
Mj for life!!!

Nej. Det där blanka kontraktet kan som sagt vara en kontring på det som dem innan ville ha vilket var första option på Messi. Jag hoppas att det är det, bara för att visa hur äckliga dem är.

Rambla - K9

Haha, klockrent.
Barcelona Mj for life!!!
2009-08-12 15:40
Tror ni att det finns någon risk att Messi lämnar för man city?
Barcelona Total Football
2009-08-12 15:37
BlueRed

är de du som har lagt den videon ?
Valencia Monarca
2009-08-12 15:33
Ämne: Monarca, jag ska int....
Okej, men jag kikade på hemsidan nu och det varkade ju tokfullt! Vi är 3 som ska åka och det fanns inte 3 i rad på ett enda ställe. Det är om man köper dom svart ute på gatan, fast priserna kanske rinner iväg endel då också...
2009-08-12 15:33
Dom sista biljetterna brukar ta några dagar på sig. Det är ofta sämre platser och singelstolar utspridda över Camp Nou. Det är att nu gå in på Barcas hemsida och handla om du har tillgång till något kort. Börjar även bli fart på Gamper tickets lästa det var 69.000 sålda så det kommer bli gott tryck i dessa matcher
Barcelona BlueRed
2009-08-12 15:29
Total Football

Vår nya frälsare? ...
För övrigt så har han "DelJuvePiero" sjukt bra videos, i klass med med han "milankakabaros". Titta in hans kanal. Messi videon är grymt bra.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-12 15:28
Monarca, jag ska inte säga nåt igentligen för jag har aldrig varit på en premiärmatch förut men det borde gå att köpa biljetter på plats på matchdagen. Men jag personligen skulle aldrig våga chansa och skulle hellre köpa via Hemsidan och skriva ut direkt.

Peace
Valencia Monarca
2009-08-12 15:22
Ämne: Det finns ungefär 10....
1000 biljetter kvar? :S Jag trodde alltid dom släppte visst antal många biljetter utanför. Dom där biljetterna lär ju ta slut idag?
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-12 15:22
Barcelona kommer att bära den här nya och helt annorlunda tröjan för Joan Gamper matchen, den är designad för MÉS samarbetet. Bild på tröjan finns på länktips.

Och här ett klipp om tröjan:
http://www.youtube.com/watch?v=Xi6bULPE7EI
Annons: