/spanien/barcelona/forum/17274.aspx/spanien/barcelona/forum/17274.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rodriiguees
2009-08-13 16:17
De som säger nej tack till Eboue kan omöjligt sett honom spela med full kapacitet.
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-08-13 16:17
Xavi O Iniesta=bäst

Nej jag driver inte, filma en gång? han lägger ju sig mest hela tiden tycker jag. Tycker inte han håller barca klass på långa vägar, menar finns väl en anledning till att arsenal vill sälja, han blev ju petat av Sagna förra säsongen.
Barcelona Björn B
2009-08-13 16:15

FC Barcelona AWAY shirt 2009/10 finns 2 st, en Messi och en Zlatan.
Många har hört av sig på dom få jag hade, så maila mig på b@theharasser.com om intresse finns, vill ha 450 kr/st för dom.

Eboué till Barca? Låter som ett kasst köp, Fabregas för 500 mille för dyr. Tycker truppen ser utmärkt ut, låt Real ägna sig åt köpen, vi har spelidén och det har inte dom.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-08-13 16:13
NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o : Driver du Eboue hade varit ett bra köp för 6-9miljoner euro.
Bra ersättare för Alves.
Så du vill inte ha honom för att han filma en gång?
Forza Barca
Barcelona Ghazza
2009-08-13 16:12
Bengan,

Men varför lägga kraft och krut på det? Jag skakar huvudet lika mycket åt culés som åt maränger som en gång jämförde Robinho och Messi. Mata inte trollen.
Real Madrid Bengan
2009-08-13 16:07
Ämne: VizzlA^^H-Z-M

Va....
Om man inte inser att ALLT inte är helt perfekt i sin klubb är man enögd. Även om barcelona har ett fantastiskt lag och på papperet fortfarande ser starkast ut i spanien måste man ju ändå kunna se att inte varje spelare på sin position är den bästa i världen. Det gäller oavsett vilket lag man stöder.
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-08-13 16:04
Alltså jag hoppas verkligen att Eboue ryktet inte stämmer! Kommer aldrig glömma hans pinsamma filmning i CL finalen 2006, det var frisparken arsenal gjorde mål på också. Nej tack till Eboue säger jag bara.
Real Madrid Bengan
Ämne: Bengan

du kan väl....
Ja, det finns precis likadana i Puertan. Känns mer som provokation än seriösa diskussioner. Men som jag skrev innan var det inte för att diskutera saken som jag ens tog upp det utan mer bara för att ge Alavi fakta.
Barcelona Trippeln
VizzlA^^H-Z-M

Varför är han enögd?

Alla har sin rätt att framföra sin åsikt utan att bli påpekade,eller har jag fel?
Barcelona Total Football
VizzlA^^H-Z-M

Precis ja tycker allt som tillhör denna klubb dom har lidigt mycket.
Barcelona Gio Style
2009-08-13 16:02
Gourcouff hade jag absolut inte tackat nej till. Riktigt grym.
Tyvärr värvade ju bordeaux honom alldeles nyligen från Milan. Så att släppa honom direkt vore konstigt.
En annan spelare som ledningen kanske borde kollat på är Mati Fernandez. Gick inte så bra i Villarreal (Eller det gick bra när han väl fick chansen) och såldes nu till Sporting för 5 milj euros. 21 år och skulle passa in i Barcas spel. Riktigt grymma passningar som skulle kunna hoppa in lite då och då mot iniesta eller Xavi.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-13 15:59
Bengan

du kan väl tänka logiskt och inse att denne Total FOOlboll, är jäkligt enögd och allt som har med barca att göra är bättre än alla andra, herregud han tycker ju att allt blårött är vackrare och bättre än det vita..
Barcelona Trippeln
2009-08-13 15:59
Att jämföra Xavi med Xabi är som att säga till xavi följande: '' Du är inkompetent''
Barcelona el Flaco
2009-08-13 15:58
The Reporter/

Det är tveksamt att Messi kommer kunna spela på söndag mot Bilbao. Han lider inte av någon allvarlig skada, men det är upp nu till Guardiola ifall Messi kommer få spela och Pep vill inte riskera något med argentinaren.

Sen så är det också osäkert ifall Messi kommer kunna delta i första ligamatchen mot Sporting, eftersom Argentina spelar mot Brasilien den 5 september och enligt FIFA:s stadgar måste spelare befinna sig med sina respektive landslag fem dagar innan en tävlingsmatch. Messi verkar dessutom mer sugen på att få spela mot Brasilien med Argetina än Sporting-matchen.
Barcelona ★★Dani Alves★★
2009-08-13 15:56
Eboue kan vara en riktigt bra backup till Alves. Någon som håller med?
Barcelona Sjölejonet
2009-08-13 15:54
På länktipset har ni en grymt bra fotbollspelare.
Barcelona The Reporter
2009-08-13 15:53
Jag är funderam, säg mig nu , vilka matcher kommer Messi att missa?
Barcelona Ciao-V
2009-08-13 15:52
Ämne: Ämne: omarttt....Vad är det som är så konstig med om någon tycker att Busquets är bättre än Alonso?
Man får väl tycka vad man vill. Man framför bara sin åsikt. Krävs av motivering istället för att skapa problem kring det.

Jag antar att ni är vana vid att tycka likadant i Puertan. Det är väl kanske därför det är stängd för de som inte sympatiserar med Real Madrid och som antagligen tycker annorlunda.

Du får gärna gå tillbaka till Puertan och hävda att Gago är bättre än Toure Yaya om du vill.Har inga problem med det;-.
Real Madrid Bengan
2009-08-13 15:49
Ämne: Bengan/

*Skakar....
Alavi trodde ju inte på det, så jag bara bidrog med fakta. Sen skrev jag ju själv att jag inte håller med om det och hade andra argument istället.
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-13 15:46
Bengan

Då var det väl något jag missade, Sergio har haft en bra säsong men man kan inte jämföra hans debutsäsong i A-laget med vad Alonso gjort i Sociedad och Liverpool.

Sergio i all ära, men Alonso är bättre.
Barcelona el Flaco
2009-08-13 15:46
Bengan/

*Skakar på huvudet åt dig som försöker blåsa liv in en betydelselös och tragisk diskussion*

*Skakar även på huvudet åt dig som tar upp Goal.com för att backa upp ditt argument*
Barcelona Total Football
2009-08-13 15:45
Bengan

De är mina rättigheter jag får tycka vad ja vill jag kan säga Valdes är mycket bättre än Casillas de är ENLIGT MIG.
Barcelona Total Football
2009-08-13 15:43
Seriöst vart ska real vrävningar leda till ? själv så tycker jag att Robben är mycket bättre än cristiano.Man har Robben nu vill man ha Ribery.Zidane förstörde för Barca han va i Munchen o peppa honom om att skriva kontrakt.Ni minns väl när vi mötte Bayern då alla spekulationer tog fart om att Ribery.Han är god vän med Abidal och han sa själv att han skulle flytta till Barca.
Real Madrid Bengan
2009-08-13 15:42
Ämne: omarttt

Haha nej ....
Även om jag inte sympatiserar med hur omarttt lägger upp sina åsikter så har han faktiskt rätt att flera stycken hävdade att Busquets var bättre än Xabi alonso.

All respekt åt Busquets han gör en bra säsong, men Xabi har varit en av de absolut bästa mittfältarna i premier league den här säsongen och har rankats som topp15 spelare den här säsongen av tex goal.com. Vilket jag personligen tycker är lite väl högt men att han var en helt sjukt viktig del av ett lag som konkurrerade med united om titeln säger en del.

Och här har du geniet Alavi:
Namn: Total Football Valladolid » Svara inlägg » Tippar BAR-SPO 5-0
Sänt: 2009-08-12 23:28
Gonzalez_Barca

Enligt mig så är Busquets bättre än Xabi Alonso.
PS
2009-08-13 15:32
Ska Barca pröva samma taktik mot Arsenal som när man köpte Zlatan fån Inter, alltså göra ett avledande manöver och köpa en ytterback för att sedan bara i farten köpa lagets stjärna....Eboue först och sedan Cecs? :)
Barcelona Trippeln
2009-08-13 15:31
Är det någon som har lyckats med bragden att inte få gåshud när man kollar Iniestas mål?

Jag har i allafall fan inte lyckats med det!
Barcelona lameG^
2009-08-13 15:31
tror denna film kan ändra er uppfattning. Han tog sig upp från en av dem svåraste situationer en fotbollspelare utstå. Jag skulle bli rätt så glad om vi fick honom.
Barcelona petersays
2009-08-13 15:28
Hoppas verkligen att Real lyckas värva Ribery! Inget skulle göra mig gladare än att se ett sådant stjärnbygge kollapsa mot Getafe eller Zaragoza.
Barcelona HugoBoss
2009-08-13 15:27
Verkar som vi har hittat högerbacken.
Barcelona el Flaco
2009-08-13 15:27
En eventuell värvning av Eboué kan inte bli något annat än ett misslyckande av episka proportioner. Jag hoppas och tror dock att det är bara lösa rykten.
Annons: