/spanien/barcelona/forum/17269.aspx/spanien/barcelona/forum/17269.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:58
petersays:

Vad anser du om att Txiki och Laporta värvar spelare som Pep inte ens verkar vara intresserad av? Speciellt från det där bolaget Traffic. Txiki speciellt verkar ju ha "a thing" att värva spelare från dom. Först Henrique föregående säsong och nu Keirrison. Det är €22m bortslösade känns det som. Pep vill ju knappt ge spelarna en chans ens.
Barcelonistas
Fredrik R

Jo du har faktiskt rätt här man kan inte döma en spelar för 2-3 matcher.Ronaldo var magisk 2008.2009 var han skadad men gör ändå en hyfsad säsong.Men de just de att folk gillar inte när man gör messi vs ronaldo disskusioner här för det känns som ett hån mot messi efter sin fantastiska säsong.

Barcelona davuder
BOJAN

Tack
Barcelona BOJAN...
2009-08-10 13:56
Här är den
Barcelona davuder
2009-08-10 13:53

Tja allihopa, nån som vet var man jan hitta bilden på bojan och hans dubbelgångare.
Barcelona HugoBoss
2009-08-10 13:51
Ämne: Har någon fått sin B....
Jag har inte fått min ännu. Dock har jag inte hämtat posten ännu.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:49
Lägg ner Fifa.
Barcelona petersays
2009-08-10 13:48
Borde FIFA ha stryk för att lägga landskamper mitt under försäsongen eller vad?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:48
Ämne: enligt en spansk tid....Ja, de frågade om honom någon dag efter CL-finalen. De fick inte tillstånd av Man United att förhandla med honom. Tack och lov.
Barcelona jopo
2009-08-10 13:40
enligt en spansk tidning(kommer ej ihå vilken) så har barcelona frågat efter united spelaren Nani. vad sägs om den värvningen?
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:31
Glömde tillägga. Billigast är att köpa nere i Barcelona och du ska inte behöva få några problem att få tag på biljetter matchdagen. Möjligtvis är valet av sittplats mer begränsat då.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-10 13:29
nordin:

Där har du allt du behöver veta.

while they only go on general sale to the public only one month before each match through the web and 15 days before through the other channels.

Priserna kanske justeras lite till denna säsong. Det har jag ingen aning om.
Barcelona nordin
2009-08-10 12:53
Tja!
Jag och en kompis ska åka till Barcelona den 19:e september och vi tänkte se barca-atletico... När släpps biljetterna till den matchen? och hur och var är det bäst, billigast och enklast att köpa biljetter? tack på förhand!
Barcelona petersays
2009-08-10 12:34
Vad skönt det känns att väntan snart är över. Silly Season låter alltid som en bra grej efter en avslutad säsong. Men jag tröttnar fort och vill bara att ligan ska komma igång igen. Träningsmatcher i all ära, men dom är inte så intressanta. Visst, det som är intressant är att se de nya spelarna presentera sig - men oftast är försäsongsmatcherna ingen indikator på hur resten av säsongen kommer att se ut. Så nu väntar jag med glädje på mötena med Bilbao och City för att sedan se hur truppen ser ut i slutet av månaden och att ligan ska komma igång. Sedan vet jag vad jag ska göra varje helg det närmaste året. Toppen!
Barcelona Bojan_27
2009-08-10 12:19
Har någon fått sin Barca tröja från Expekt? :) Jag fick min idag :D
Barcelona lameG^
2009-08-10 11:56
Känns gött att det inte ryktat om mascherano på ett tag. Han kommer stanna i pool och det är jag glad över. Han är en duktig spelare men vad skulle hända med yaya,busquets,keita.

Vi har några backar som kan spela defensiv mittfältare så jag är inte emot chyhgynski köpet.
Barca såklart!
2009-08-10 11:49
Underbart, Zlatan gör snart sin debut.
Barcelona Larsson1333
2009-08-10 11:34
Någon som vet priset på den här chygrinski eller va han heter? läste runt 250 någonstans, stämmer det?

Varför ska vi isåfal lägga dom pengarna på han när vi har henrique som vi kan behålla+ muniesa och fontas. Känns väldigt onödigt när även milito kommer tillbaka om vi ska behålla han(tveksamt?)

Bättre att lägga pengarna på en spelare mittfältare typ Jurado eller Moutinho
Real Madrid Fredrik R
2009-08-10 11:33
Ciao-V

Jag tycker det är väldigt orättvist att döma en spelare utifrån tre matcher, i semin förra året så underpresterade han något men han var ändå årets bästa spelare baserat på övriga resultat (ungefär som Messi, han underpresterade emot Chelsea men kom tillbaka i finalen). I år så tog han på egen hand Manchester United ifrån kvartsfinal till final, i finalen var han den enda spelaren som försökte få till någonting för ett bedrövligt Manchester United.

Ska Zlatan dömas på faktumet att han aldrig någonsin gjort ett mål efter gruppspelet i CL?
Barcelona The Reporter
2009-08-10 11:31
16 ag. 22:00 Athletic Club - FC Barcelona

19 ag. 22:00 FC Barcelona - Manchester City
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-10 11:28
"Äntligen. Zlatan Ibrahimovic kan göra sin efterlängtade debut för Barcelona på onsdag mot Manchester City. "

Är matchen mot City redan nu på onsdag?
Det är väl fel?

pokke

Jag tror inte att Madrid hade klarat av att få direktplatsen till CL utan Casillas förra säsongen.
Barcelona pokke
2009-08-10 11:27
Maarkota

Varför skulle det vara jobbigt för oss? Det är väl bara att bojkotta Aftonbladet. ''by the way längtar efter cristianos frisparkar mot en redan darrandes valdez i mål!''.

Var det inte Valdés som släppte in mindre mål än Casillas förra säsongen? Han heter förresten Valdés och inte valdez som du skriver.
Barcelona Ciao-V
2009-08-10 09:27
Ämne: Asså grabbar vilket ....Christiano Ronaldo har inte gjort ett enda mål mot Barca. Han har till och med tagit straffspark mot Barca men inte lyckats göra mål. Ändå har bensprattlar Ronaldo mött Barca tre gånger.

Jämför du honom med Messi och Henry, de älskar att göra mål på Real Madrid. Henry gör alltid i Barnabeu, även under hans tid i Arsenal.
Barcelona Barcanist
2009-08-10 09:23
pokke

hahahaha, Dani har säkert ADHD eller nåt sånt :p
Barcelona DM1982
2009-08-10 09:23
Jag ber om ursäkt om mina tre inlägg som gällde Reals match, det skapade tyvärr stor irritation ser jag. Tycker dock att det är lite underligt att det gör det, anser att forumet är till för att diskutera spansk fotboll i allmänhet och Barca i synnerhet. När våra största antagonister har träningsmatch några veckor före säsongsstart med ett nästan helt nytt lag anser jag att det finns fog för att göra ett inlägg här men tydligen hade jag fel. Som tur är så har jag hittat ett annat forum där det verkar vara lite högre till tak vad gäller variation på ämne, se länktips.

Tackar för min tid här, ha det bra, tja.
Barcelona Total Football
2009-08-10 04:06
Asså grabbar vilket liv relafansen har så j**la jobbiga så fort man säger Barca e bäst tar dom upp historia vi har vunnit så vi har vunnit si.Man blir trött på allt tjat från deras fans.

Barcelonistas

ja vill inte nämna hans namn ja blir äcklad när ja hörde han har förstört riktiga RONALDOS namn. Killen är ÖVERSKATTAD PAPPERSKORG han gör 20 mål på straffar 5 mål frisparkar sen blir han serverad av andra. Han har förstört fotbollens utveckling. INGEN älskar honom ja hoppas att ni minns finalen i rom när han skulle ta i mot medalj all bua ut honom totalt. som sagt killen är ÖVERSKATTAD PAPPERSKORG + ja är glad att dom värva honom han starta bara problem för marängerna stackarna dom är glada hahaha.
Barcelonistas
2009-08-10 02:59
Maarkota

Gör du? för varje gång ronaldo ska spela mot barca så pissar han på sig när messi rör bollen.eller behöver jag ens nämna semifinalerna 2008? eller varför inte finalen 2009?
Barcelona J.Gamper
2009-08-10 02:31
Ämne: när spelar barca sin....
Spara Barcas hemsida i favoriter eller något. Bara o kolla kalendern där.... inte så svårt.
FCBHZM
2009-08-10 02:11
när spelar barca sin nästa match , :)
FCBHZM
2009-08-10 02:10
aftonbladet är ett skämt
Annons: