/spanien/barcelona/forum/17266.aspx/spanien/barcelona/forum/17266.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
MF Doom
12/6/2009 00:30
Dags för film och sömn, hoppas ni hade en lika underbar kväll som jag boys. Nu sover vi med ett leende på läpparna inatt allihop :D

På onsdag är det Kiev som väntar, hoppas på bästa resultat för våran del där också.
Barcelona Zamboza
12/6/2009 00:30
Jag tror att Yaya bänkas eftersom han snart ska spela afrikanska mästerskapet och Pep vill därför spela in Busquets i start elvan så mycket som möjligt, så att han kommer in i spelet.
Barcelona -=FCBarcelona=-
12/6/2009 00:26
Ämne: Spam är inte till....
Håller med!

in o rösta på, HÅLL I HATTEN 11 barca spelare + PEP G. på uefa.com

F.ö kul att messi o zlatan målar ikväll..
Barcelona westinho
12/6/2009 00:24
Ständigt detta tjat om Yaya Touré. Har ni fortfarande inte fattat mönstret? Kolla hur många CL matcher Busquets har startat jämfört med Touré så förstår ni varför han vilar Touré idag. Jag vet inte varför, men han låter Touré spela allt i CL, när han är kry. Busquets har därför fått spela mer i ligan.

Det har ingenting o göra med att Touré ska bort eller att han är petad. Det är rotation, och efter förra säsongen med Pep borde alla förstå att han gillar att rotera i truppen så att nästan alla får speltid.
Barcelona jasko’o
12/6/2009 00:24
Ämne: Saman

Varför är d....
Kanske stora käft som skickade iväg Eto'o.
Pep vill visa andra också mer spel mindre snack.
Barcelona Barcadinho.
12/6/2009 00:23
Härligt att det finns ibland rättvisa i fotboll. Det bästa laget vann idag, så enkelt var det idag.

Zlatan gör igen ett mål med jädra klass. Vollybollen på taket av Casillas, Chippen mot Xerez och idag en kanon träff, hårt och exakt placerad.

Tycker att spelet såg riktigt bra ut första halvleken och sista 20. Det känns som Xerez matchen var en liten "olycka" och att formen efter Inter matchen är kvar på plats.

Det är därför jag var så sur i pausen. Man spelar ut sitt motstånd, men utan att få fördel. Skönt att det gick till slut.

Den här vinsten är en stark markering för fortsättningen.
Barcelonistas
12/6/2009 00:23
lameG^

ja vinsten mot depo gjorde min dag och säkert din och alla andra barcafans dag. så de jämnar ut sig väldigt mycket faktiskt o precis som du säger så vinner real rättvist och hade troligen vunnit matchen ändå.. men man blir bara trött på spanska dommarna fyfan va dåliga dom flesta är!

VISCA BARCA TRICAMPEON!
Barcelonistas
12/6/2009 00:20
man måste hylla abidal fan va bra o stabil han har varit dom senaste matcherna.!
Barcelona lameG^
12/6/2009 00:20
Barcelonistas

var också sur efter att real vände sin match. Kändes som att vi hade förlorar en match. Men när barcelona vann sin match och gjorde 2 mål i slutet av matchen så känns det ändå ganska jämt där. Dessutom var real värda vinsten och vi med så ´jag tycker det var rättvist att båda fick 3p idag. Glöm inte att vi vann mot deportivo på riazor som är bland dem svåraste borta matcherna.

VISCA BARCA!!!
Barcelona Joan Gamper 1899
12/6/2009 00:19
FC-Barcelona

Abidal gjorde assisten i borta matchen mot Getafe till inget mindre än Zlatan Ibrahimovic.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
12/6/2009 00:17
Abdii:

3 posts med samma budskap på 1 minut, inte illa pinkat. På planeten jorden brukar detta kallas för spam.
Barcelona Hetfield
12/6/2009 00:17
Saman

Varför är du så otrevlig? Om han vill skriva här, så får han vill skriva här

Jag är verkligen nyfiken på varför Toure bänkas, det kan inte handla om rotation längre, så vad har hänt?
Barcelonistas
12/6/2009 00:16
obbe

ja svårt för dommaren o se men fyfan vilken hycklare ronaldo är. i clasicot klagar han på att iniesta ska sluta slänga sig o en vecka senare så gör han det själv LOL!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
12/6/2009 00:16
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Jösses, vild gissning indeed.

obbe

Jaja, sluta skydda Ronaldo.
Titta noga på den reprisbilderna så kommer du se att Ronaldo dyker redan innan målvaktens händer kommer i vägen.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
12/6/2009 00:15
En vild gissning. Yaya Toure kanske bänkas för att Barca ska satsa hårt på Mascherano eller Fabregas nästa säsong? Kanske är det redan säkert att han ska lämna. Samtidigt utvecklas Busquets.

Rent logiskt och sportsligt är det svårt att se hur Busquets kan vara bättre än Yaya.
Barcelona Abdiii
Spam är inte tillåtet, du får 2 dagars spärr. Nu har du tid och läsa reglerna. Spärrad, som sagt! /Mod
Barcelona Joan Gamper 1899
Så härligt med en seger och 3 poäng + vill jag gratta lillen från planeten mars nummer 10, världens bästa fotbollsspelare Lionel Andres Messi. Tycker att Busquets var riktigt bra idag och Pep litar på honom men jag föredrar ändå Toure.

In Pep we trust!
Barcelona Abdiii
12/6/2009 00:14
in o rösta
Barcelona Lionel Messi n10
Gött med vinst idag!. Fast jag blev lite sur när deportivo gjorde 1-1. Men tillslut så blev det bra iallfall, Messi kung idag hoppas han fortsätter såhär. Sen angående real matchen LITE FUSK?
Barcelona Abdiii
IN O RÖSTA PÅ TEAM OF THE YEAR 2009 PÅ UEFA.COM !!!:)
Barcelonistas
12/6/2009 00:12
lameG^

valencia bör vinna den matchen faktiskt. real utan kaka är som pamela.A utan bröst ja ursäkta språket lol. ne fyfan va bra de ser ut, de var inte för många veckor sen de såg bedrövligt ut!
Real Madrid obbe
12/6/2009 00:11
Straffen vi fick må vara felaktig, men väldigt svårt att se för domaren. Diego Alves var på bollen med fingrarna. Men han drog också ner C.ronaldo.

Dock hade vi väl vunnit ändå, med tanke på chanserna vi skapade. var väl 14-2 i avslut. Så i allmänhet var ju segern rättvis.
Barcelonistas
12/6/2009 00:09
fan va gött de känns men ändå väldigt arg över att dommarn hjälpte real idag.vi borde haft ett försprång på 7 points!
Barcelona lameG^
12/6/2009 00:08
skönt med 3p:D leder fortfarande ligan med 5p och nästa vecka möter real valencia borta utan kaka och ronaldo. Vi får hoppas dem tappar poäng samtidigt som vi vinner derbyt mot Espanyol.
Barcelona WeBBeR
12/6/2009 00:07
Gillar pedro mer å mer! känns som han tagit över bojans plats som ihoppae, borde vi inte låna ut bojan så han får mera spel tid? han har ju vart riktigt usel efter U21 EM...
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
12/6/2009 00:07
Till och med Kåmark, den normalt naive marängen, anser att straffen var fel, att 3-2-målet skulle ha dömts bort och att Ronaldo åkte ut rättvist.

Han kanske håller på och bättra sig på gamla dagar.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
12/6/2009 00:06
Ämne: Jag tycker att Yaya ....
Abdiii

Håller helt och hållet med dej Yaya är en av världens bästa på sin position, att låta han gå vore otroligt dumt,

För övrigt så såg jag Juventus - Inter idag och Cáceres var otroligt bra hoppas verkligen han återvänder ser mycket mer i han än i chygrinski, och Eto'o gjorde mål otroligt glad för hans skull men synd det inte räckte för Inter

Kul att det lossnade för Messi idag :D
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
12/6/2009 00:05
Ämne: Ja lätt att säga att....
Pedro har varit grym denna säsong förutom matchen mot Xerex matchen, att han fick börja på bänken var rätt konstigt för Henry har inte varit bra iår. Har inget med att du är Madrid fan du försöker skapa oreda.

Alla ville ju att Pedro skulle börja minus förra har han varit grym. Du vet själv vad du försöker göra här, du försöker göra forumet till en sandlåda, tragiskt egentligen med tanke på din ålder.
Real Madrid obbe
12/6/2009 00:05
Saman.//

Jag bidrar med diskussioner, har väl aldrig sagt något ont?. Snarare så analyserar jag saker mer genomgående.

Men visst många verkar vara irriterade av någon anledning och inte vilja snacka i dag.

Så jag lämnar er i ro.
Barcelona Den vise
12/6/2009 00:04
Ni måste förstå att pep ser sig själv i busi. Så är det bara. Det går inte att underskatta en sådan sak. De liknar varandra i utseendet och har vissa likheter ute i spelet också. Det måste vara så..
Annons: