/spanien/barcelona/forum/17262.aspx/spanien/barcelona/forum/17262.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Fenemono-FCB
2009-08-11 15:38
Har för mig att Fabregas kommer om han får ett samtal från sin idol pep, då kommer han troligen till barcelona och undrar bara om dessa rykten stämmer?
Barcelona Total Football
2009-08-11 15:25
BlueRed

Henry om 1-2 år för han börjar ju komma till åren så han skulle passa PERFEKT.
Barcelona Xaviii
2009-08-11 15:14
Varför skriver en maräng om Barcas potentiella värvningar? Han tar bara fram negativa saker och tar inte fram saker som att vi tappar 2mittfältare till afrikanska mästerskapet och behöver förstärka mittfältet.

Borde hetta en maräng bloggar om spansk fotboll

Higuain,Raul,Benzema,Negredo och Nistelrooy alla har samma position är inte det ett problem?
ma man titty
2009-08-11 15:14
personligen så tror jag att fabe inte kommer komma till barca em senaste åren. när henry gick så starta wenger ett långsiktigt projekt och de är i år man har som mål att vinna pl. och fabe är självklart den viktigaste plus att han är kapten. wenger o fabe har ett otroligt tät band. och de arbetet wenger har gjort chansen han gav fabe som fick debutera som 16 åring i a-truppen har så mycket kvar att ge till wenger och klubben. han säger ju själv hela tiden jag orkar inte dementera saker som skrivs i tidningar jag kan ej styra över dem. wenger vet vad jag vill och de är att stanna i london i flera år framöver
Barcelona BlueRed
2009-08-11 15:08
Total Football

Och vem hade du tänkt att Donovan skulle peta då? Bättre än Ribery... mjo.
Barcelona Total Football
2009-08-11 15:04
Barcelonistas

Jag älskar Barca av hela mitt hjärta men vill ha valladolid för att höja deras status högre här på SvenskaFans.
Barcelona Hetfield
2009-08-11 15:02
Jag börjar bli lite irriterad på Txiki och Co, det börjar dra ihop sig och de har inte gjort ett piss föratt förbättra på mittfältet/vänsterkanten

Henry är ingen duvunge längre, och han börjar bli alltmer skadebenägen, vem ska spela på hans kant? Iniesta? Fine, men vem ska spela bredvid Xavi om vi är i CL eller när vi möter stora lagen i ligan?
Vi vet hur viktigt det är att Iniesta spelar bredvid Xavi, det är där han är som bäst, och det samarbetet som han och Xavi har är helt magisk

Nej just det, och vi kan inte förvänta oss att en yngling ska hoppa in och göra braksucce bredvid Iniesta

Jag vill inte ens tänka på vad som händer om Xavi går sönder, vi har haft "turen" att inga av nyckelspelarna har varit borta en längre stund , men vi kan inte förvänta oss det nästa säsong, spec. med det tighta schemat
Barcelona Total Football
Kolla *Länken* asså får vi vibbar när ja hör namnet Donovan i Barca han är precis som Ribery och kanske bättre eftersom han tog självaste Usa till final C-Cupen o man va nära på att vinna den men Brassarna var dock för starka.
Barcelonistas
Total Football

varför har du en valladolid tröja?
Barcelona Total Football
2009-08-11 14:59
Som ja sa tidigare ja blir glad om man hämtar Landon Donovan. NEJ TACK till Cesc fattar inte vart vi ska ha honom i startelvan. Han ska inte peta Henry o vi ska spela med 3 forward.
FCBHZM
2009-08-11 14:54
tacksam till svar .)
FCBHZM
2009-08-11 14:54
hello , allt bra med er? :) , kan någon här tippsa mig om vilka ja ska tippa på vm-kval matchenra :)
Barcelona Rambla - K9
2009-08-11 14:53
Jag fattar inte hur vissa resonerar här inne. Tror ni på fullaste allvar att Barcelona skulle ro i hamn Cesc på en veckas tid? Tror ni verkligen Wenger och Arsenal släpper sin viktigaste spelare 1 vecka innan ligastarten och en vecka innan en viktig CL kvalmatch? Detta är tidningarna som frossar i spekulationer för att det finns inget annat att skriva om mer än Dani Jarques tragiska bortgång.

En transfer av Cescs dignitet kräver minst en hel sommars förberedande arbete och förhandlingar.

Annars är det komiskt hur Kviborg oroar sig över Peps huvudbry att få tre världstjärnor att samsas över speltid på mitten. För det är ju något Pellegrini verkligen inte behöver brottas med? Iniesta kommer att spela mer på vänsterkanten precis som i landslaget.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-08-11 14:42
Vad sa Sir Alex om C.Ronaldo.
Joo han sa att han aldrig skulle sälja honom till Real.
Ger vi bara rätt summa så kommer Fabregas.
Men nu ska jag spela match me mitt eget lag.
Ses senare.
Forza Barca
Villa #7
2009-08-11 14:40
Total Football//
Jag tycker att Real är en skam för fotbollen.
Barcelonistas
2009-08-11 14:39
Grande Messi!

Jag har ingen men tror inte att wenger säljer fabregas då han är för stort i wengers vinnande koncept.Arsenal är just nu väldigt nära Pl tror dom tar hem det iår väldigt fint passningspel så tror knappast wenger gör någon förändring!
Barcelona BOJAN...
2009-08-11 14:38
Men om nån av Xavi och Iniesta inte kan spela så har vi väl Busquets?
Barcelona Total Football
2009-08-11 14:35
Villa #7

Om du säger så om Barca ? vad säger du om reals värvningar då ? 2 spelare 3 miljarder.
Barcelonistas
2009-08-11 14:33
Villa #7

Nej du har fel fabregas är arsenals stora stjärna säljer wenger honom så är det noll titlar för arsenal inför framtiden.Fabregas är en stor del i arsenals vinnande koncept! och va är de man inte ska göra med en spelare som är en stor del i ett vinnande koncept? så jo han blir tvingad utav Wenger!
Villarreal Grande Messi!
Barcelonistas

Det där var skumt sagt. Källa?
Barcelona el Flaco
Trots att Pep Guardiola gav sina spelare två dagars ledighet begav sig Iniesta imorse frivillig till Barcelonas träningsanläggning Ciutat Esportiva de Sant Joan Despí för att fortsätta med sin rehabträning, tillsammans med fystränaren Emili Ricart.

I slutet av denna veckan kan Iniesta komma att träna ihop med resten av laget och kan även få spela några minuter i Joan Gamper matchen den 19 augusti.
Barcelona Hetfield
2009-08-11 14:31
Jag ser inte hur detta ska funka, hur troligt är det att Arsenal säljer deras lagkapten , speciellt nu när Adebayor och Toure försvann?

Samtidigt så vore det skönt med Cesc, vi kan inte förvänta oss att Xavi & Iniesta ska spela varje gång
Barcelona Xaviii
2009-08-11 14:29
Ämne: Xavi O Iniesta=bäst ....
2-6.
Villa #7
2009-08-11 14:27
Barca Barca//
nej tyvärr så blev jag faktiskt inte det.
Villa #7
2009-08-11 14:24
Barcelonistas//
Där har du fel!

Konstigt att Wenger släptte spelare som Henry,Vieira,Hleb med flera när dem ville lämna och inte tvingade kvar dem då.
Barcelona BOJAN...
2009-08-11 14:23
V.Sanchez lånas ut till Xerex, blir officiellt idag
Barcelonistas
2009-08-11 14:17
Real Madrid!:)

Fabregas vill till barca men han blir tvingad av Wenger att stanna.
Real Madrid Real Madrid!:)
2009-08-11 14:07
Xavi O Iniesta=bäst // Du är ju trög, det var fan inte det jag ville komma fram till. Nu är du inte han, synd eller hur?
Barcelona el Flaco
2009-08-11 14:07
The Reporter/

Laporta kan inte ställa upp i valet nästa år eftersom hans mandat period går ut då. Det ryktas att Rosell, Soriano och antingen Xavier Sala í Martín eller Jaume Ferrer kommer ställa upp i valet.
Barcelona The Reporter
2009-08-11 14:03
När är det omröstning om ny president?

Vem tror ni vinna av Laporta och Sandro Rosell?
Annons: