/spanien/barcelona/forum/17257.aspx/spanien/barcelona/forum/17257.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Juventus.
2009-08-15 00:08
Iago*
Juventus.
2009-08-15 00:06
TACK TACK TUSEN TACK för IAQO FALQUE! Killen hade precis lekstuga med Milan.

ni tar ligan!
Barcelona san_miguel
2009-08-15 00:00
Ämne: Ämne: Hej.
....
jaha trist när man betalat för ett år och fick ett halvår.
Barcelona Mrfaariis
2009-08-14 23:59
Ämne: Mrfaariis

drive....smogen

det är de jag menar vi har pengar men vi köper inte spelare medans real madrid lånar och köper.vi måste ha bredd trupp,istället för att köpa så säljer vi spelare.
Barcelona tarrak
2009-08-14 23:59
Ämne: Hej.

Hur kommer j....
Det gör du inte, då det är nedlagt sen månadsskiftet. Sorry.
Barcelona Smogen
2009-08-14 23:58

Än så länge ser ju truppen ungefär likadan ut som förra året, förutom att vi bytt Sylvinho mot Maxwell och att Pedro kommer få ersätta Hleb. Det är ju ingen katastrof direkt.

Det som är så jäkla irriterande är ju att kommunikationsförmågan hos Txiki verkar vara lika med noll. Egna spelare har inte en aning om de är önskvärda eller inte, Marquez och Puyol inte en susning om eller när deras kontrakt förlängs (går ut nästa år), klubbar som har spelare barca vill värva verkar inte heller ha en aning om vad som händer.
dålig kommunikation hela vägen.
Barcelona san_miguel
2009-08-14 23:57
Hej.

Hur kommer jag in på barca tv online?
Barcelona Smogen
2009-08-14 23:53
Mrfaariis

driver du med mig? Real tog lån på Ca 1 700 000 000 kronor för att få råd att köpa Kaka och Ronaldo trots att dom inte var till salu. Vill du att Barcelona ska göra sådana saker så har du valt fel klubb. Då finns det t.ex. Real, Chelsea och Man C som lag att heja på.
Barcelona Trippeln
2009-08-14 23:47
Vi får vara beredda att den här säsongen kan komma att bli oerhört sämre för barcas del,jag tvekar inte på spelarna utan spelarna som ersätter våra jävla anfallare.

Ska jeffran,pedro ersätta Henry,Messi i en cl semi,el clasico eller en annan viktigt match?
Barcelona Karamba
2009-08-14 23:43
Backlinjen är oerhört välbalanserad. Mittfältet är fint med Xavi,IniestaYaya och Gudi, Busquetz, Keita som backups.

Men visst behövs det en anfallare till?

Barcelona Mrfaariis
2009-08-14 23:41
varför ska det vara så j*kla svårt för barca o värva kolla t.e.x real madrid dom värvar enkelt.Laporta och txiki vet inget om köpa spelare om man asntränger sig så kommer det att gå och köpa spelare fast om dem inte är till salu.Real madrid köpte kaka fast han inte var till salu men dom ansträngde sig ju.Barcelona tvekar hela tiden när dem ska köpa när dem skulle köpa felipe dem tvekade ju så blev affären inte av. nu måste ledningen skärpa sig för h*lvete!!
Canaletes
2009-08-14 22:57
-
Barcelona Manolo83
2009-08-14 22:50
Någon som vet vad den danska sidan heter som man kan köpa fotbollströjor
Barcelona el Flaco
2009-08-14 22:40
I en intervju med den katalanska TV-kanalen TV3 uttryckte Eto'o sig vara tacksom gentemot FC Barcelona, för att han hade möjligheten att uppnå sina drömmar under sina fem år i klubben, men även gentemot supportrarna och han sa att han hade alltid känt sig uppskattad och älskad av los culés. Han säger även att han skulle vilja bo i Katalonien den dagen då han lägger skorna på hyllan.

Grande Samu!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-14 22:37
Barcelona!!

Vi möter Athletic Bilbao från Baskien, första matchen spelas på deras hemma arena San Manés söndag 16/9 22:00, returmatchen spelar på Camp Nou 23/9 22:00.
Barcelona Barcelona!!
2009-08-14 22:30
Barcelona Barcelona!!
2009-08-14 22:29
Barcelona Barcelona!!
2009-08-14 22:29
När spelas supercup-finalen och vilka kommer barca möta? i och med att barca vann både ligan och cupen förra säsongen.

Hur kan man se matchen mellan Real Madrid - Barca förra säsongen på fotbollskanalen, jag hittar inte den?
Barcelona HugoBoss
2009-08-14 22:04
Ämne: haha, Ni vet att Ben....Sen blev inte sidan hackad. Man behövde bara ändra namn på slutet av länken. En ren bugg.
Barcelona Rambla - K9
2009-08-14 22:02
Ämne: Om vi köper Moutinho....
Nej, det gäller hela säsongen 09/10.
Barcelona HugoBoss
2009-08-14 22:00
Ämne: EDIT: Det verkar int....
Haha, så klockren. Folk länkade ju det igår, och ändrade namn osv. Fan att man inte tänkte på det.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-14 21:52
EDIT: Det verkar inte funka i länktips..Så postar den som inlägg så får ni själv klistra in.

https://www.flashback.info/showthread.php?t=979199
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-14 21:50
haha, Ni vet att Benficas sida blev hackad häromdagen..

Ni måste läsa länktips. För att förstå på bästa sätt, läs varje inlägg och sätt in er i det.

Även denna länk.

http://nyheter24.se/allsvenskan24/klubbloggar/aik/301953-nagon-rovknullade-expressen

Haha, Galet roligt och fyfan för expressen..

Vi här på expressen pratat med en källa inom "Benfica" !, haha snarare någon ungdom någonstans i Sverige.
Ägda Expressen !
Barcelona Sentuary
2009-08-14 21:44
Rambla - K9

Nej, men jag tog honom som ett exempel, finns många mittfältare av hög klass, ska det vara så svårt att köpa in någon? Vi heter ju Barcelona trots allt.
Barcelona petersays
2009-08-14 21:40
Om vi köper Moutinho, kan vi lägga till hans namn till CL vid juluppehållet?
Barcelona Frodo
2009-08-14 21:35
När det gäller att köpa spelare tycker jag att vår ledning handlar med sunt förnuft vad det gäller summorna på spelare. Men när det kommer till att sälja spelare så tycker jag att de är alldeles för mesiga. Vi säljer spelare för reapriser, lånar ut talanger till höger och vänster utan någon eftertanke i många fall.

Vad jag inte kan förstå är varför det inte värvats mer. Har Txiki ens försökt börjar man fråga sig? Det försvinner spelare hela tiden men det tillkommer inga. Det ryktas först om mittfältare, sen mittback och nu högerback. Man tycker ju att de borde lagt upp en plan istället för att gå på impuls så som det verkar nu. Nu ska man ta det som står i pressen med en nypa salt, men säsongen ska sätta igång snart och jag ser en alldeles för liten trupp...
Barcelona Rambla - K9
2009-08-14 21:32
Sentuary

Är det förnuftigt att värva en offensiv mittfältare, som säkerligen kostar minst 20m euro, och som inte ens får spela CL?
Barcelona Napao
2009-08-14 21:31
Ämne: Pep använder cantera....
Ja men tom dom blir sålda och utlånade senaste jag såg var att Jeffren skulle bi utlånad han med.
Barcelona Rambla - K9
Vi har i dagsläget 21st spelare i truppen nu. Då har jag räknat med Jorquera, Guddy och Henrique, men uteslutit Milito.

Det behöver verkligen inte 3 målvakter, speciellt inte när två av dem håller Pintos och speciellt Jorqueras klass. Bort med Jorquera så har vi en plats till i truppen ledig istället. Mino eller Oier duger som tredjemålvakt.

Flytta upp Jeffren om det ändå inte värvas någon kantspelare. Jag är dock rädd för att han försvinner till Racing.
Barcelona Sentuary
Värva in nån kreativ mittfältare, som Moutinho eller någon av hög klass, måste det vara så jävla svårt eller? Txiki måste verkligen vara den trögaste sportchefen som finns.
Annons: