/spanien/barcelona/forum/17255.aspx/spanien/barcelona/forum/17255.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2009-08-14 13:07
Att låna ut Gudjohnsen?
Det kan inte vara annat än mediapåhitt. De måste få något att skriva om.
Jag tror att Gudjohnsen stannar, såtillvida man inte värvar en mittfältare. Cesc kommer inte i denna säsong men kan tänka mig att han anländer i nästa säsong, beroende på hur det går för Arsenal. Kan ju vara så att Man City petar ner Arsenal i tabellen. Då är han välkommen hem med en summa som inte är så skyhög som det spekuleras just nu.

Det är väl också troligt att Pep lyfter upp JdS i denna säsong som en backup till Xavi. JdS behöver inte få väldigt mycket speltid men om han lyftas upp så lär han få spela då och då.

Tycker även att det är intressant om man lyckas värva en backup till Alves så att Puyol får spela som mittback och inte i högerbackspositionen. Jag räknar givetvis att Henrique blir kvar som backup, han med.
Barcelona Ghazza
2009-08-14 13:07
Ämne: Ledningens och Txiki....
Haha, och där kom en av de berömda fail-bilderna ;D
Barcelona el Flaco
2009-08-14 13:03
Ledningens och Txikis prestationer så här långt under sommaren = FAIL.

Txiki, step your game up!
Barcelona Rambla - K9
2009-08-14 12:55
Ämne: Är deadlinen för tru....
Till CL är det 1 sept som gälle för List A. Till List B kan du registrera spelare fram till 24h före aktuell match. Fast spelaren måste vara född efter 1 jan 1988. Osäker om registrerigen när det gäller ligan.
Barcelona Klint
2009-08-14 12:52
Lika bra att ha 15-16 spelare och hålla tummarna för att ingen ska bli skadad. Eller hur resonerar du egentligen Txiki? Och vad är detta med att låna ut spelare till höger och vänster. Ok, om man lånar ut unga spelare där man ser viss potential, men Hleb och kanske nu också Gudjohnsen? Förstår inte mycket för närvarande.
Barcelona petersays
2009-08-14 12:46
Är deadlinen för truppen till CL och La Liga samtidigt?
adil,
2009-08-14 12:43
Ämne: Ledningen fortsätter....
Synd om Jeffren ska säljas. Han på ena kanten och Pedro på andra är något jag vill se mer av. Spelet blir mer oförutsägbart då. Det såg bra ut i matchen mot Chivas. Båda är vänsterfotade och båda kan rotera positioner med varandra under match. Hoppas både Jeffren och Pedro flyttas upp permanent, när får ma reda på det? De två blir ju en fin avlasting till Henry och Messi.
Barcelona el Flaco
2009-08-14 12:43
I länktipset kan ni se vad Txiki sysslar med. Kanske det förklarar varför det tar så lång tid att värva färdig...
Barcelona Napao
2009-08-14 12:15
Ämne: Vilka minnen man rys....
I den matchen vart Romario så trött på att göra alla mål så han passa fram till sista =)
Länktips: www.sport.es
Barcelona Rambla - K9
2009-08-14 12:10
petersays

Kan bara instämma. När sen namn som Cicinho, Grygera och Mattioni nämns som värvningar så blir man ju lite mörkrädd. Slänga ut pengar på helt onödiga köp när man har alternativ inom klubben känns ju helt ogenomtänkt. Istället för att värva dessa medelmåttor kan man tom behålla V.Sanchez som en allroundspelare (som Gabri) och framför allt behålla Henrique. Eller ser man det så viktigt att de två får mer speltid i andra klubbar för att utvecklas? Jag begriper ingenting längre. Varför skjuter man hela tiden upp att ta beslut? I två dagar har Sanchez varit så gott som klar för Xerez, ändå inget officiellt. Vad är det som dröjer? Hur svårt kan det vara att få alla papper färdiga?

Txiki, ta och kamma dig nu!
Barcelona ★ akiljo ★
2009-08-14 11:46
Är det någon som har kontaktat eller har bra kontakter på TV4, gällande HD sändningar. I princip alla andra ligor kan ses i HD och nu när La Liga har de största stjärnorna vore det märkligt att inte kunna se i HD. Är det någon som kollat upp detta?
Barcelona BOJAN...
2009-08-14 11:43
Du kan ju tex kolla till höger under senaste barca nyheterna, där står det att man kan köpa en biljett för 592 kr
Barcelona Albiin
2009-08-14 10:40
Lite uttjatat men om man vill ha biljetter till Joan Gamper matchen? Kollade igenom den där guiden men fann bara biljetter till ligamatcher.
Är det officiella hemsidan som gäller eller är det någon som har nåt bättre alternativ?
Barcelona petersays
2009-08-14 10:26
Ledningen fortsätter att imponera, på ett dåligt sätt.

Man har ännu inte förnyat Puyol och Marquez, faktiskt inte ens pratat med dom. Marquez säger att han "gissar att det beror på att dom är upptagna med de nya värvningarna". Det är ingen ursäkt. Inte första gången ledningen har usel kontakt med spelare som skall förnyas.

Dessutom pratas det nu om att Jeffren ska gå till Racing om inte Pep ville ha honom. Det vore väl kanske ok om det var ett lån, men vi snackar transfer här! Och oavsett om han inte blir promotad så tror jag att Pep kommer behöva honom i flera matcher.

Nu är jag jäkligt trött på allt det här. Alla rykten och allt tjafs. Och ärligt talat är jag trött på hur klubben hanterat denna silly season. Mycket trött.
Barcelona kallesiete
2009-08-14 04:40

Haha oj, tänkte helt fel.
Såg mot bilbao tänkte mot Gijon.
Uppställningen jag skrev var mitt "tips" till ligapremiären.
Canaletes
2009-08-14 04:25
Messidinho_10

Hur i h**v*te kan du välja Reiziger som mest misslyckade back? :S

Han valdes till bla Barca's bästa 11 av Goal 2000-talet
Och han var alltid stabil.
Canaletes
2009-08-14 04:17
Messidona

Du kan beställa på Barcelona's sida.
Klicka på länken och sen väljer du "Personalise
your shirt"

Jag ska faktiskt också beställa en med Guardiola ;)

Edit: Varför kan man inte posta länkar?

Men iaf. Gå in på Barca's hemaida - Official Store - Football kit - Home kit - Sen väljer du tröjan -"Personalise
your shirt"
Barcelona El Fenemono-FCB
2009-08-14 04:03
låter skumt och nyheten kommer från cnn :S
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-14 03:49
El Fenemono-FCB

Haha, vem har lurat dig gubben ?`Han är inte Gud :S
Barcelona Messidona
2009-08-14 03:37
jag ska också köpa tröja iår, men vill ha en med Guardiola på... nån som vet hur man kan köpa sån

tacksam för svar
Barcelona Manolo83
2009-08-14 03:13
Någon som vet vad den danska sidan heter som man kan köpa fotbollströjor
2009-08-14 02:51
Målvakt=Valdes

Back=Puyol

Mittfältare= Svårt att säga R10/Pep/Rivaldo

Anfallare= Ronaldo El Fenomeno
2009-08-14 02:47
Sägs att Zlatans kontrakt står att om han blir bänkad mer än 3 matcher så kan han välja lämna klubben.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-14 02:14
Kallesiete

Vart borta länge denna vecka? :P
Zlatan och Iniesta har precis börjat träna ordentligt och båda förväntas vara klara mot Man City.

Tror på samma försvar men
Toure
Xavi - Keita
Pedro - Bojan - Jeffren

FCBHZM
2009-08-14 02:10
Ämne:
FCBHZM

Valdes
....
zlatan e väll skadad så , ja tror att dom kommer lägga henry centralt o kanske pedro vänstr
Barcelona kallesiete
2009-08-14 02:09

FCBHZM

Valdes
Alves, Pique, Puyol, Abidal
Xavi, Touré, Busquets
Iniesta, Zlatan, Henry

kanske.
FCBHZM
2009-08-14 01:51
hur tror ni att laguppställningen mot bilbao kommer att se ut?
Barcelona Messidinho_10
2009-08-14 01:40
Denna video äger.
Barcelona Samuel Eto´o My Hero!
2009-08-14 01:30
Målvakt: Valdes
Back: Puyol
Mittfältare: Xavi
Anfallare: Eto'o
Barcelona Messidinho_10
2009-08-14 01:26
Vilka minnen man ryser fyfan