/spanien/barcelona/forum/17249.aspx/spanien/barcelona/forum/17249.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-09-26 20:01
R.D.A.M

Ja alla har olika åsikter som du påpekar här men i detta fall handlar det inte om åsikt utan fakta.

Keite är i bättre form än San Andrés just nu.
El_Capitano
2009-09-26 20:00
Nu är det Pep som tar ut startelvorna inte du el jag! :)
Barcelona R.D.A.M
2009-09-26 19:57
För mig kommer en Iniesta i dålig form alltid prestera bättre än en Keita i toppform, då jag inte tycker att han varit så fantastisk som många vill få det att låta som. Det är en annan sak om han helt enkelt inte orkar mer än 15 minuter än så länge. Men men, alla har olika åsikter och olika syn på fotboll.

Nu är det match!
2009-09-26 19:56
Äntligen ska man få se riktiga fotbollen nu.
Barcelona Den vise
2009-09-26 19:51
Henry hälsa via sin twitter att han aldrig känt sig bättre inann en match. Dessutom så tror han att han skall göra minst ett mål ikväll..

Vi får väl se hur det blir med den saken. Intressant att följa ifall han kan infria sina löften.
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-26 19:50
Pep- El mister

Bara att välja en
Länktips: atdhe.net/
2009-09-26 19:49
Ämne: Och alla ni som hyll....
R.D.A.M

Det handlar inte om vem vi vill se från start.
Den spelare som är i form ska lira från start vilket Keite gör för tillfället.
Barcelona Pep - El Míster
2009-09-26 19:48
Någon vänlig själ som har en bra stream att tillgå?

Vore fantastiskt då min gode vän inte har tv4sport!
Barcelona Barcadinho.
2009-09-26 19:40
Pep sa på en intervju igår att Malaga spelar väldigt fysiskt och han räknar med en match med många hårda närkamper.

Det är kanske därför att väljer Yaya och Keita.

Jag tror att Henry vill spela centralt idag och han får sitt önskemål, kanske.
Barcelona haeger
2009-09-26 19:39
Han behöver inte bli petad, han kan få vila? Som alla andra, Pep roterar om ni inte visste om det.
...PEP
2009-09-26 19:35
Ämne: Och alla ni som hyll....
de klart man vill ha Iniesta, men det skulle vara en riktig käft smäll mot Keita om han blev petad när han har spelat bra.
Barcelona R.D.A.M
2009-09-26 19:33
Och alla ni som hyllar Keita..., ja, visst, han har varit betydligt bättre än tidigare, vilket iofs inte är så svårt, men kom igen, vem vill ni helst se på plan, Keita eller Iniesta??
...PEP
2009-09-26 19:33
Ämne: Hur tror ni att Pep ....
Henry ville spela i mitten därför spelar pedro, messi på kanten och Henry i mitten, hoppas han nätar idag.
Barcelona Saman.
2009-09-26 19:32
tarrak

Jag hoppas mer på en Pedro - Henry - Messi uppställning.
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-26 19:31
Anledningen till att Iniesta blir petad (enligt mig):

* Man vill matcha in honom sakta men säkert, så att inga nya skador kommer fram

* Tuff match mot ett lag som har ingenting att förlora, och de kommer att vara så tuffa det bara går (risk för skador)

* Det verkar regna, och glidtacklingarna kommer att bli extra farliga, och risken föratt halka finns ju alltid, och det skulle vara dåligt om någon blev skadad idag, men så kan det gå

* Iniesta är fortfarande inte 100 % fit

* Keita är just nu het, vore synd att bara peta honom nu

* Kommer att få 90 minuter i CL, så oroa er inte, knappast så att Pep tycker illa om lilla Iniesta
Barcelona R.D.A.M
Manolo83

Haha, jaså du, så det tror du och självklart gör han det, han vet mer än de flesta..., men det känns som om det verkligen börjar bli dags för Iniesta att starta. Jag förstår självklart att Pep inte petat honom, men det verkar ta en väldans tid att komma tillbaka om han anser att Iniesta bara kan spela 15 min match efter match.
Barcelona Smogen
vad jag har läst ska ju Iniesta vara HELT återställd efter skada, men det kanske är fel då.
Lite konstigt att under tre veckor låta honom göra inhopp bara, man borde ju bli bättre någon gång, eller i alla fall så att man kan börja matchen och bli utbytt.

Tror det är viss taktik också, man vill ha ett ess att slänga in på plan om det går dåligt, antingen på mitten eller i anfalet, samt att Keita belönas för sin fina inställning.

men vad vet jag, heter varken Pep, Vilanova eller är någon läkare för Barcelona. :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-26 19:29
Iniesta kommer med stor sannolikhet att starta på tisdag. Dessutom har Pep säkert förklarat varför han inte startar, Oroa er inte. ;)

Plus att Keita har imponerat hittils den här säsongen, så det blir inte schysst mot honom att bli petad direkt, av en spelare som nyss har kommit tillbaka från skada.
Barcelona tarrak
2009-09-26 19:29
Hur tror ni att Pep ställer upp anfallet? Det borde bli Henry till vänster, Messi centralt och Pedro till höger, va?
Barcelona HugoBoss
2009-09-26 19:28
Konstigt att Maxwell får vila igen. Vem vet, han kanske får starta på tisdag.
Barcelona tarrak
2009-09-26 19:26
Anledningen till att Iniesta inte startar är självklart för att han inte är fysiskt redo. Det är knappast så att Pep petat honom för att han inte håller måttet. Vi får hoppas att han kan bytas in i halvtid.
Barcelona Smogen
2009-09-26 19:26
angående Barcelona

varför varför varför får inte Iniesta starta längre? förra våren var han enligt mig vår viktigaste spelare.

Hoppas på Pedro.

Dom som tror det blir en lätt match ska veta att Malaga är bra hemma.
Barcelona Manolo83
2009-09-26 19:25
R.D.A.M

han spelar inte med iniesta från start för han är kanske inte redo för det... tror nog mister pep vet lite mer än dig
Barcelona Saman.
2009-09-26 19:24
Lite mindre Real Madrid och mer Barcelona, tack!
Barcelona Smogen
angående Real Madrid

antar att det är en styrka att vinna även när man spelar uselt i 45 minuter.

det är inte en styrka att vara tvungen till att ha Kaka och Ronaldo på plan samtidigt för att vinna.

Ronaldo är ju klart en av världens bästa spelare, men jösses vad jag avskyr honom.

Tenerife backens ingripande vid 2-0 målet är nog det sämsta jag sett någonsin på en fotbollsplan, inklusive korpen. först missar han totalt bollen, sen väljer han att springa ifrån den, att INTE pressa Benzema och som avslut ta en löpning BAKOM målvakten in över egen mållinje.

Påminner mig om en gång då jag full med några kompisar spelade fotbollspel och valde att hålla kontrollen upp och ned på.
Barcelona Barcelona10Messi
Tenerife stolpe, orka! Nu gör RM 3-0 :P
Canaletes
fyfan va tuur!
Barcelona Manolo83
av alla mål ronaldo har gjort denna säsongen, hur många har han gjort i spel? 1 va? och resten på fasta situationer
schlattan
Haha snacka om att spela in iniesta. När det är 10 matcher kvar kanske han spelar en hel match :)
Barcelona R.D.A.M
2009-09-26 19:23
Vad är anledningen till att Iniesta inte får starta denna match heller?? Ja, jag vet att han varit skadad och att det tar ett tag att komma tillbaka, men hur ska han komma i matchform om han bara får spela 15-20 min per match. Jag börjar bli riktigt trött på det här, vill verkligen se Iniesta från start!
Annons: