/spanien/barcelona/forum/17246.aspx/spanien/barcelona/forum/17246.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2009-09-03 14:41
el Flaco:

Haha, det roliga är ju att han fortfarande kan prata me spelarna. Ska inte det vara själva syftet med utvisning på tränare?
Real Madrid Sherminator
2009-09-03 14:32
el flaco

Älskar Pep. Även om han är utvisad ger han direktiv åt spelare. Haha. Underbart!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-03 14:27
Härlig artikel! Sen är det bara synd att alla ska förstöra med sina kommentarer.
Barcelona Heywood Jablome
2009-09-03 14:23
Haha! Guardiola backar inte undan för någon.

"Fuck off"

Blir en härlig match. Guardiola vs Mourinho.
Barcelona el Flaco
2009-09-03 14:07
Heywood Jablome/

Låt Mourinho försöka angripa Guardiola. Även om Pep är en ödmjuk herre och någon som personifierar begreppet "seny" så är han ingen som backar ner. Pep har ett temperament, det såg vi inte minst i kvartsfinalen mot Bayern.

Förresten, grym krönika!
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-03 13:55
Mourinho är en jävligt grym tränare! Men så som Pep har gjort till Barca nu så hoppas jag Pep sitter kvar länge.

Hoppas Guardiola aldrig slutar.
Barcelona Heywood Jablome
2009-09-03 13:44
Jag tänkte på en sak angående Mourinho efter krönikan.

Jag har svårt att se Mourinho vara lika kaxig mot Guardiola som han var mot Rijkaard.

Mourinho, vete al teatro!
Barcelona Messidinho_10
2009-09-03 13:13
Zlatan sa nyss på en presskonferens så här om Inter när han fick en fråga om hur det skulle gå i matchen

- Jag tror vi är ett bättre lag eller jag tror inte jag vet att vi är ett bättre lag hahah så skön.

Visca Zlatan!
Barcelona ★Scorpion★
2009-09-03 12:18
Visca Barca!

Världens bästa klubb lag!
Barcelona Exclusive
2009-09-03 12:12
K9's mål inatt på länktips.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-09-03 12:09

2009-09-03 12:06
2009-09-03 12:03
Bra text Ahmed!

Rambla, K9 fick sitt första mål igår:) Nu kanske han kommer igång. Jag har inte sett målet men jag läste att det var på retur. Han är bra på sånna situationer och han håller sig alltid framme. Hoppas det lossnar för honom nu och så kommer han tillbaka till Barca nästa säsong med ett bra själförtroende.
Barcelona Exclusive
2009-09-03 11:25
Mycket fin text, Mohamed Ahmed!
Real Madrid Pierre13#
2009-09-03 10:43
ang. filmingar.

"Players like Ronaldo and Carvalho are ruining the game" - Steven Gerrard. Sen klickar ni på länken och kollar. Han skulle haft många många matchers avstäningar.
Barcelona Rambla - K9
2009-09-03 10:14
Jag har inga problem med att Eduardo blev avstängd för sin filmning. Problemet som nu dyker upp är ju att de ska stänga av varje spelare som beter sig på samma sätt. De kan ju inte stänga av en spelare för att sedan se mellan fingrarna när andra spelare håller på med samma sak.
Barcelona Björn B
2009-09-03 09:52
Hoppas på att Argentina slår Brasilien verkligen. Båda lagen vill man ju se i VM, ett VM utan dessa känns ju verkligen trist.

Har någon sett Chygrynskiy? Är han så bra att han borde kostar 250 miljoner? Det är mycket för en back...

Off topic, och ska bara nämna det kort.
Har två original MATCHTRÖJOR som jag inte använder, en hemma och en borta, båda 09/10 med tryck. Maila bjorn@srvc.se vid intresse.

Håller även med dig Barcadinho om Eduardo. Underbart att man stänger av filmare, hur ska man annars få bukt med problemen. Eller ska man släppa filmningen fri för alltid, som om man släpper dopingen fri? Fuskar bäst vinner.
Barcelona Barcadinho.
2009-09-03 09:41
Jag är sugen att skriva om vissa saker (off-topics, men ändå).

1) Bara att göra det klart med Argentinas grupp. De första fyra placeringar avancerar sig automatiskt, men plats fem spelar en play-off mot norr/central Amerikas grupp. I de allra flesta fall så lyckas 5 lag från syd och komma med i VM. Men det är klart mycket nervöst om Argentina hamnar i en sån situation. Och de kan möta kanske Mexiko, tufft.

2) Att en huligan vaktar Messi – man måste se det med sydliga ögon. Att landet är korrupt och man kan muta vem som helst är en sak. En annan sak är med riktigt stora problem med huliganer (knivhugg är ett vanligt fenomen). Vem kommer inte ihåg den colombianska backen Escobar som blev mördad efter en miss i en vm-match. Så det är kanske det säkraste att anlita en från samma krets, om ni förstår vad jag menar.

3) Jag försöker ofta vara positiv när Barca värvar en ny spelare, men ibland hinner verkligheten ikapp mig. Jag är så besviken med Keirrison historia. Jag blev först väldigt nyfiken när han värvades och läste om honom på olika platser och tänkte – ojoj, Txiki hittade den nya Romario. Sen blev det lite surt att han hamnade hos Benfica. Och nu ser man att han sitter på bänken. Ett fiasko, tycker jag. Jag är besviken att Pep inte gett honom en chans och att utlånings val var så slarvigt.
Epic fall. Men vi hoppas att det svänger.

4) Eduardo blev avstängd för två matcher av Uefa för filmningen. Mycket bra! Jag är så trött på sådana saker. Och titta, grabben var borta i 6 månader för en skada, kommer tillbaka och får välkomna applåder och matchen därpå gör en jäkla löjlig filmning. Jag blev så arg, när jag såg det. Jag hoppas att flera fotbollsförbund kör på samma stil. Tuffa bestraffningar för sådana osportsliga beteenden.

Patrik Kluivert y Rivaldo
2009-09-03 08:07
Goda nyheter för alla Cules de va ett snack om vårt ny köpta anfallslån Keirrison "K9" gjorde mål i natt mot självaste (Celtic).Detta är positivt.
Barcelona rOba 10
2009-09-03 02:14
Autobahn gago

Stanna upp en sekund o skratta åt dina inlägg sedan kan du ändra till Autobahn Allan.
Canaletes
2009-09-03 01:54
Spärra honom hallå red!!

Omöjligt o snacka med han. Säger man nåt e svart så säger han att det är vit!!

Han är ute efter tjafs!!
2009-09-03 01:09
Du glömde visst att jag nämnde att det råkade trilla in 3 mål från Messis fötter en annan match mot just er. Han gjorde även mål mot er i 2-0 matchen. Så det blir alltså 6 mål från bara lilla Messi. Så det verkar nog vara du som inte följer matcherna särskillt noga. Men det DU vill komma fram till är att det bara är Eto'o som kan göra mål på er och JAG OCH ALLA ANDRA försöker komma fram till att det finns fler spelare som kan göra mål på er och många har redan gjort en hel del. Det finns inte så mycket mer att tilläga i detta samtal.
Barcelona pokke
2009-09-03 01:01
Autobahn gago

Lägg ner nu. Du är otroligt fånig och du ser väl att dina inlägg inte bidrar med något?

Förresten, är det inte du som var Autobahn Arjen? Jag minns matchen mellan Mallorca-Barcelona när Eto'o missade chans efter chans och du började kalla honom för massor med saker på Puertan.

Real Madrid Autobahn gago
2009-09-03 01:00
Du fick en andra chans och det gick väl sådär. Spärrad! /Red
2009-09-03 00:54
Om du vill fortsätta med dina smarta kommentarer får du ta det på PM. För det finns andra medlemmar som man måste ta hänsyn till också. Jag har förövrigt kommit med mina svar och bidragit med något. Det räcker för mig, den som fattar den fattar.
2009-09-03 00:52
Andreas "Red"
Säg bara att du inte har något svar, blir mycket enklare så.
2009-09-03 00:49
Ok autobahn ni kommer aldrig mer släppa in mål mot Barca. Är du nöjd nu?

Sedan kan resten av medlemmarna konstatera vem som är okunnig eller ej(din åsikt har ingen större betydelse).
2009-09-03 00:46
Andreas
onödigt att diskutera med nån som inte har följt Etos karriär, enligt mig var/är eto största hotet mot real karriären genom..
Många madridistas håller säkert med och cules(?)

Nu undra jag vem som egentligen är okunnig, för du verkar ha noll koll om etos karriär.
Patrik Kluivert y Rivaldo
2009-09-03 00:45
Andreas (Aris/Brasilien Red.)

+ han var 18 år gör 3 mål mot så kallade vita maränger hahahaha.Killen Messi är på en annan planet.Han spelar för sig själv i nån planet som ingen har kommit fram till precis som astronauter som försöker nå Mars är de samma sak i Messis fall han lever i en planet som ingen når eller rör.Detta är våran Messi.

And We Trust in our Messi
2009-09-03 00:45
Rambla - K9

Jag är också lite orolig för K9. Det är synd att han inte får någon speltid. Men som du säger har det bara gått 3 matcher hitills. Jag vet inte om det var så smart att han gick till just Benfica som har Cardozo som är spikad i elvan och Saviola som är en stjärna i deras lag i år. Jag tror att K9 skulle kunna tillföra mer mål än Saviola. Men jag hoppas verkligen inte att han lämnar K9 på bänken endast för att han vet att han inte kommer stanna efter säsongens slut.
Annons: