/spanien/barcelona/forum/17245.aspx/spanien/barcelona/forum/17245.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pedrolito
2009-11-18 18:22
Ser gärna Xavi eller möjligtvis Keita i mitten ja. keita kanske är lite för offensiv för den rollen men jag tror vi behöver ha en väldigt offensiv elva för att kunna knäcka dem.
Barcelona petersays
2009-11-18 18:13
Pedrolito
Varken Yaya eller Busquets finns med i din startelva. Ska vi starta utan defensiv mittfältare eller menar du att vi ska ha Xavi som defensiv mitt?
Barcelona Pedrolito
2009-11-18 18:07
Ämne: Hur tror ni laguppst....
Valdes
alves Pique Puyol maxwell
Keita Xavi Iniesta
messi Ibra Henry

Tror vi får se första elvan mot ett så pass bra och hemmastarkt lag som athletic
Barcelona tarriik#16
2009-11-18 17:59
Gött med Milito tillbaka.
Quique Sánchez Flores få bort svininfluensan!
Du är en bra tränare!
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-11-18 17:58
Hur tror ni laguppställningen kommer att se ut på lördag?
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-18 17:51
I länktipset finns en intervju med Gabi Milito som Barça TV höll idag efter matchen mot Bolívar.
Barcelona Pedrolito
2009-11-18 17:43
Har aldrig sett en bättre ibra imitation haha. Crackovia lyckades med den. Kolla 2 min in i klippet..
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-11-18 17:28
Skönt att Milito äntligen är tillbaka! Dock så finns det mycket jobb kvar, det är inte lätt och få tillbaka matchtempot igen, mer än 1.5 års frånvaro från fotbollen är inte lätt att ta igen. Men men ett steg i taget, vi får nu glädjas åt att han fick 45 min.

Hans motivation lär vara på topp, efter att ha sett laget vinna trippeln från läktaren så har han mycket och ta igen. Milito är en kämpe på och utanför plan, det är bara att fortsätta på den inslagna vägen Gaby så kommer det säkert gå bra. :)
adil,
2009-11-18 17:21
Underbart och läsa att Milito äntligen är tillgänglig för spel. Det kom som en överraskning!
Nu ere bara och hoppas att han snabbt jobbar sig upp i speldugligt skick för att snarast börja delta i lite tävlingsmatcher. Han är grymt stabil i form, även om han inte är någor geni i uppspelsfasen. Minns att man inte var glad när han fick ta uppspelen. Och ett annat problem är ju att han och Puyol inte är särskilt bra synkade, så dem två lär väl inte bilda mittbackspar iallafall.
Barcelona Pedrolito
2009-11-18 17:20
Nån som vet nånstans där man kan se se hela crackovia avsnitt, gärna översatta till engelska.. Har kollat runt på youtube men hittar inga översatta. har inte lärt mig katalanska haha Chumba!
Barcelona ★Barca★
2009-11-18 17:20
Lite Robinho nytt.
Barcelona Pedrolito
2009-11-18 17:18
Känns som vi behöver milito, Marquez har varit väldigt skakig som backup.
Barcelona lokmanoooo
2009-11-18 16:59
Yes Milito e tillbacks . Fan vad jag längtaratt se han spela igen!
Barcelona Saman.
2009-11-18 16:32
Härligt att Milito är tillbaka. Hoppas han kan komma igång nu också. Han borde åtminstone kunna få speltid i Copa del Rey och kanske lite i ligan. Ska bli intressant att se hur skadan har påverkat honom.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 16:17
Yaya talar ut. Han ser en fortsatt ljus framtid i Barcelona så medelmåttiga klubbar i PL kan drömma vidare.

Det var likadant förra gången hans agent gnällde lite över speltid. Yaya gick ut och var hur cool som helst. Speltiden ökade också ju längre in på säsongen vi kom och i slutet spelade han ju alla viktiga matcher.
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-11-18 16:13
Riktigt skönt att Milito är tillbaka.

Men vet någon när han kan börja spela 90 minuter i tävlingsmatcer?
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 16:05
Arman Samandi: En liten detalj. Barcelona vann träningsmatchen med 4-1, inte Bolivár.
Barcelona Akiljo
2009-11-18 15:38
Tidigare år har man flera gånger flyttat matchen (El Clasico) från söndag till lördag ca: 1 vecka innan pga. mer attraktiv sändningstid etc. förra året var det samma visa. Är det någon som har info om detta dvs. kommer den troligtvis att sändas på lördag? Jag har kollat officiella dvs. www.lfp.es men där står det söndag. När kan man vara säker?
Barcelona Ghazza
2009-11-18 14:36
Nu behöver jag hjälp culés!

Är det någon som vet vart man kan få tag i 2-3 biljetter till El Clasico? Jag vet att det är short notice, men priset spelar ingen roll. Dock gärna under 10 000 per biljett. Tack!
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 14:29
Kun kommer inte att gå till Chelsea. Överoptimistiska engelska tabloider och ingenting annat.
Barcelona Heywood Jablome
2009-11-18 14:03
Jag har svårt att se Atletico Madrid sälja honom under vinteruppehållet. Om de gör det så kommer Chelsea få punga ut en saftig summa.

En stor profil som lämnar Spanien.
Barcelona Hetfield
2009-11-18 13:57
Det är bra att Milito är tillbaka, men han börjar bli aningen överflödig enligt mig, med tanke på att vi har Chyg och Henrique

Det verkar som att Aguero kommer att gå till Chelsea, vilket är jävligt synd! Hoppades att han skulle komma till oss, men nåja
Barcelona el Flaco - E.F.R.
2009-11-18 13:52
Ämne: Gabi Milito spelade ....
Fan vad härlig att se Milito tillbaka på planen, även om det bara var en träningsmatch. Har alltig gillat honom som spelare och jag hoppas verkligen att han får göra en riktig comeback snart.
2009-11-18 13:35
Don Pelayo. Haha! Det hade varit något... :-)

Roliga nyheter. Tycka vad man vill om Gabi Milito, men omtyckt är han bland sina lagkamrater.
Spanien Don Pelayo
2009-11-18 13:33
Heywood,

Nu gör du mig besviken. Trodde Ert forum hade en direktkanal in i Barcas pressrum :)

Rambla,

Tack. Lyckas alltid hoppa över den här bloggen av någon anledning.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 13:27
Gabi Milito spelade 45 min när man på träningsanläggningen Ciudad Deportiva de Sant Joan Despí spelade en träningsmatch mot det bolivianska laget Bolívar. Barcelona ställde upp med en mix av a-lagspelare och spelare från juvenil B. Milito bildade mittbackspar med Marquez och det hela tycks ha gått bra för Gabi.

Det måste kännas underbart att återigen kunna spela fotboll efter att ha varit helt borta från spel i 569 dagar. Jag undrar om Maradona hoppas på fortsatt positiv utveckling för Gabi?
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 13:16
Vår gamla hjälte och kapten José María Bakero är ny tränare för det polska huvudstadslaget KSP Polonia Warszawa, som riskerar nedflyttning. Hoppas att han lyckas hålla dom kvar.
2009-11-18 13:13
Del Pelayo. Jag ska inte ha någon cred för det. Översatte enbart från engelska till svenska. :-)

Mourinho säger att han vet hur han ska vinna på Camp Nou och Guardiola säger att han är redo. Han har förberett sig väl inför Inter-matchen.
Barcelona Rambla - K9
2009-11-18 13:07
Ämne: Intressant intervju ....
Varsågod. Där finns andra intervjuer med Iniesta, Puyol, Pedro, Marquez mfl.
Spanien Don Pelayo
2009-11-18 13:02
Intressant intervju med Xaví. Källa på den?
Annons: